Балабақша әлемі

Top Menu

  • Балабақша конкурстары
  • Сайт ережесі

Main Menu

  • Балабақша
  • Оқу қызметі
  • Технологиялық карта
  • Циклограмма
  • Материал қосу
Кіру / Тіркелу

Логин

Қош келдіңіз! Аккаунтқа кіру
Кілт сөзді ұмыттыңыз ба?
Тіркелу

Забытый пароль

Артқа оралу

Тіркелу

Артқа оралу
  • Балабақша конкурстары
  • Сайт ережесі

logo

Балабақша әлемі

  • Балабақша
  • Оқу қызметі
  • Технологиялық карта
  • Циклограмма
  • Материал қосу
  • Бауырсақтың бастан кешкен оқиғалары

  • 412 бұйрық. МДҰ педагогтарына

  • 412 бұйрық. Балабақша

  • И.Янчарский «Ойыншықтар дүкенінде»

  • «Білімділер әлемі»

  • «Бағдаршам»

  • «Бағдаршам»

  • Ұлттық тағамдар

  • «Астана-туған елдің жүрегі!»

  • Көктем келді

  • «Балабақшадағы болашақ азаматтарды қалыптастыру «

  • Күзгі баққа саяхат

  • МЕКТЕПТЕ БІЛІМ БЕРУДІҢ ЖАҢАРТЫЛҒАН МАЗМҰНЫ ЖАҒДАЙЫНДА ТИІМДІ ЗАМАНАУИ ӘДІСТЕР МЕН ТЕХНОЛОГИЯЛАРДЫ ҚОЛДАНУ

  • Мен қазіргі заман мұғалімімін

  • «Сиқырлы бояу патшалығы»

  • «Сиқырлы бояу патшалығы»

  • 1 ЖЕЛТОҚСАН ПРЕЗИДЕНТ КҮНІ

  • Балабақшадағы ересек топтарда танымдық қабілетті дамыту

  • Мектепке дейінгі жаңа іс — тәжрибе мен әдістеме

  • Түлкінің тапсырмалары

Балабақша
Home›Балабақша›«Құрсаумен ырғақты – гимнастикалық жаттығу»

«Құрсаумен ырғақты – гимнастикалық жаттығу»

By admin
16 ноября, 2019
2686
0
Share:

Айгаракова Айтолқын Аманбаевна

Маңғыстау облысы

Жаңаөзен қаласы

№16 «Ертегі» балабақшасы

Қызметі: Дене нұсқаушысы

Материал тақырыбы: «Құрсаумен ырғақты – гимнастикалық жаттығу»

Білім беру саласы:   Денсаулық

Ұйымдастырылған оқу қызметі:     Дене тәрбиесі

Тақырыбы:    Құрсаумен ырғақты – гимнастикалық жаттығу.                                   

Мақсаты:

Білімділік: Күрделі емес музыкалық формаларды меңгеруі, музыкамен әртүрлі қозғалыстарды – жүгіру, секіру, би және гимнастикалық жаттығуларды орындау, балалардың қозғалыс дағдыларын және қозғалыс тепе-теңдігін жақсарту.

Дамытушылық:_Ырғақты-гимнастикалық жаттығулар арқылы балалардың қозғалыс координациясының дамыту. Балалардың қолдың, бастың, дененің және аяқтың қозғалыстарының үндесуін және оларды синхронды орындауға үйрету. Тепе-теңдік сақтап тақтайшалармен жүруге.

Тәрбиелік:    Жаттықтыру.

Керекті құралдар:Құрсаулар, тақтайшалар, сылдырмақ, үн таспалар.                                  

Әдіс-тәсілдері:       Түсіндіру, сұрақ-жауап, көрсету, нұсқау беру, мадақтау.

 

Әрекет кезеңдері

                Тәрбиешінің іс-әрекеті

          Балалардың іс-әрекеті

  Мотивациялық     

     қорғаушы

 

1.Бір қатар сапқа тұру.

2.Амандасу (үш тілде)

3.Аяқтың ұшымен, өкшемен жүру; екі сапқа тұру, шеңбер бойымен жүгіру, шеңбер бойымен отырып жүру, екі шеңберге бөліну, бір саптан екі сапқа бөлініп жүру, қаздарша жүру.

 

-Бір қатар сапқа тұрып қонақтармен амандасады.

— Аяқтың ұшымен, өкшемен жүру; екі сапқа тұру, шеңбер бойымен жүгіру, шеңбер бойымен отырып жүру, екі шеңберге бөліну, бір саптан екі сапқа бөлініп жүру, қаздарша жүру жаттығуларын орындайды.

 

                                                    Іздену-   ұйымдастырушы

Құрсаумен ырғақты-гимнастикалық орындалатын жалпы дамыту жаттығулары.

 

1.«Шатыр» жаттығуы. Б.қ. н.т., құрсауды жоғары, төмен түсіру арқылы, оңға, солға бұрылу. Құрсауды желпіту арқылы оңға, солға бұрылу. Б.қ. келу. (5-6 рет).

2.«Көбелек» жаттығуы. Б.қ. н.т., Құрсауды жаурынға қойып оңға, солға бұрылу.

Б.қ. келу. (5-6 рет).

3.«Шәркей» жаттығуы. Б.қ. н.т., құрсаудан оң және сол аяқтың ұшын кезекпен шығару. Құрсаудан қос аяқтап кезекпе кезек шығару.

 Б.қ. келу. (5-6 рет).

4.«Отшашпақ» жаттығуы. Б.қ. н.т., құрсауды оң жаққа қойып, жоғары көтеріп, төмен түсіру арқылы оңға, солға бұру.

Б.қ. келу. (5-6 рет).

5.«Сегіздік» жаттығуы. Б.қ. н.т., құрсауды оң жаққа қойып, жоғары, төмен түсіру арқылы, оңға, солға бұру.

Б.қ. келу. (5-6 рет).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

-Балалар әуен ырғағымен әртүрлі қозғалыстарды – жүгіру, секіру, би және гимнастикалық жаттығуларды орындай алады.

 

 

 

6.«шарлар» жаттығуы. Б.қ. н.т., құрсауды оңға, солға домалату. Б.қ. келу. (5-6 рет).

7.«Белдемше» жаттығуы. Б.қ. н.т., Құрсауды белден айналдыру.  Б.қ. келу. (5-6 рет).

8.«Секіру» жаттығуы. Құрсаудан аттап секіру.

9.«Отшашпақ» жаттығуы. Б.қ. отыру, құрсауды тіке ұстап оң және сол аяқты кезекпе кезек көтеріп, түсіру. Қос аяқты кезекпе кезек тіке көтеріп, түсіру. Б.қ. келу. (5-6 рет).

10.«Алға ұмтылу» жаттығуы. Б.қ. денені тіке ұстап отыру. Денені төмен иіп, құрсауды алға созу, денені тіке ұстап, құрсауды өзіне тару.

Б.қ. келу. (5-6 рет).

11.«Баспа» жаттығуы. Құрсаумен аяқты жоғары көтеріп түсіру. Құрсаудың ортасына аяқты салу. Б.қ. келу. (5-6 рет).

12.«Қайың құрсау» жаттығуы. Құрсаудың ортасына аяқты кезекпен кезек көтеріп, түсіру.  Б.қ. келу. (5-6 рет).

13.«Қайықша» жаттығуы. Етпетінен жатып, құрсаумен аяқты жоғары көтеріп түсіру.

Б.қ. келу. (5-6 рет).

14.«Қорапша» жаттығуы. Етпетінен жатып, аяқты жоғары көтеріп, құрсауға аяқты іліп жату. Б.қ. келу. (5-6 рет).

15.«Құрбақа» жаттығуы. Құрсаудың ортасына бүктеліп жату.

 

Негізгі қимылды жаттығулары.

 

1.Тақтайшалардан тақтайшаларға қос аяқтап тепе-теңдікті сақтап секіру.

2.Таяқшалармен жүру.

3.Құрсаудың ортасынан көлденең қапталдап өту.

 

Нүктелі массаж жаттығулары.

Мақсаты: Нүктелі уқалау – өз ақзаңа көмектесудің ең қарапайым түрі.  Нүктелі уқалау жаттығулары балаларды өз денсаулығына қамқор болуға, денесінде болып отыратын зат алмасулардың бәріне әсер етеді.

Шарты: Массажды жасағанда денені қатпарландырмай, тартып, созып тұрып жасайды. Алдымен алақанымызды ысқылап қыздырып аламыз.

Қысып ұстау – Алақанның арасында қысып ұстау арқылы орындалады. Биологиялық белсенді нүктенің орналасқан жерін қысып ұстап, езгілейді. Сондықтан қабылдауға екі трек жағынан салып, екінші қолымен қатты басу.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

-Балалар қызығушылықпен, татулықпен берілген жаттығуларды дұрыс орындап шығады.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

—Тақтайшалардан тақтайшаларға қос аяқтап тепе-теңдікті сақтап секіріп, тақтайшалармен жүріп, құрсаудың ортасынан көлденең, қапталдап өтіп негізгі қимылды жаттығуларын орындай алды.

 

 

 

 

 

 

-Нүктелі массаж жаттығуларын қызығушылықпен орындайды.

 

Ысқылау: 

1.Бұл тәсілде алақанға батыра ұстап тұрып шыр айналдырады. 

2.Оң алақанымызға жаңғақты 3 рет сағат тілімен, содан соң сол алақанымызға жаңғақты 3 рет сағат тілімен орындалады

3.Енді осы жаңғақты оң саусақтарымен 3 рет сағат тілімен, сол саусаққа қойып орындалады.

4.Осы жаттығуларды саусақтың сырты жағымен орындау.

Қимыл-қозғалыс ойыны:«Жұбыңды тап»

Мақсаты: Балалардың денсаулыққа, ойынға деген құштарлықтарын дамыту, балалардың дене қимылдарын, бұлшық еттерін жетілдіру, ойын арқылы көңіл күйлерін көтеру. Ептілікке, шапшаңдылыққа, қызыға ойнауға баулу. Ойынға деген қызығушылықтарын, белсенділіктерін арттыру. Балаларды қарым-қатынас, ұжымда ойнай алуға тәрбиелеу.

Шарты: Балалар құрсаумен шеңбер жасап тұрады. Нұсқау берілгенде сан ретіне қарай жүгіріп келіп, шеңбер бойымен , ия құрсау ішінде жұптасып үлгеру керек. Жұптаса алмаған бала ойыннан шығады.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

-Ойынды жұптасып ойнайды.

            Рефлексті   коррекциялаушы

 

Тыныс алу жаттығулары:

 

Мақсаты: Зат алмасуын үдетеді, тыныс алу тереңдігі, жиілігі, өкпенің қимылы, кеуде қуысының дем алуға қатынасуын реттеп, бір жүйеге түсіруге, адам денесінде болып отыратын зат алмасулары артады.

-Жәй жүру, сапқа тұру.

 

-Қорытынды.

-Мадақтау.

 

 

 

 

-Тыныс алу жаттығуларын орындайды.

 

-Жәй жүріп, сапқа тұрып, берілген сұрақтарға жауап береді.

 

 

 

Күтілетін нәтиже:                                        

 

Нені білуі керек: Әуен ырғағымен жүру, жүгіру дағдыларын орындауды.

 

Нені игереді: Таяқшалардан таяқшаларға қос аяқтап тепе-теңдікті сақтап секіруді, тақтайшалармен жүруді.

 

Нені біледі: Нұсқау бойынша жалпы жетілдіру жаттығуларын орындайды.                                                                                               

Previous Article

«Менің досым»

Next Article

«Бейнелеу өнері оқу қызметінде дәстүрден тыс әдіс-тәсілдерді ...

0
Shares
  • 0
  • +
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0

ҰҚСАС МАТЕРИАЛДАР ОСЫ АВТОРДАН

  • БалабақшаЭссе жинағы

    Менің сүйікті мамандығым

    19 июля, 2017
    By admin
  • Балабақша

    5 саны мен цифры

    21 июня, 2019
    By admin
  • Балабақша

    Ғажайып моншақтар әлемі

    19 апреля, 2019
    By Kuderina.70@mail.ru
  • Балабақша

    Ертегілер елінде

    25 декабря, 2019
    By admin
  • БалабақшаТехнологиялық карта

    Мен тұратын қала (ауыл)

    7 июля, 2017
    By admin
  • Балабақша

    Тема: Подводное царство (коллективная работа)

    10 мая, 2020
    By admin

Пікір қалдыру Отменить ответ

  • Балабақша

    Использование игровых приемов на занятиях по формированию элементарных математических представлений у дошкольников

  • Балабақша

    «Көктем кафесі» 8 Наурыз аналар мерекес3н34 сценарий

  • Бастауыш сынып

    Ш.Құдайбердиев «Бостандық таңы»

Жаңа жарияланымдар

  • Бауырсақтың бастан кешкен оқиғалары
  • 412 бұйрық. МДҰ педагогтарына
  • 412 бұйрық. Балабақша
  • И.Янчарский «Ойыншықтар дүкенінде»
  • «Білімділер әлемі»
  • «Бағдаршам»
  • «Бағдаршам»
  • Ұлттық тағамдар
  • «Астана-туған елдің жүрегі!»
  • Көктем келді
  • «Балабақшадағы болашақ азаматтарды қалыптастыру «
  • Күзгі баққа саяхат
  • МЕКТЕПТЕ БІЛІМ БЕРУДІҢ ЖАҢАРТЫЛҒАН МАЗМҰНЫ ЖАҒДАЙЫНДА ТИІМДІ ЗАМАНАУИ ӘДІСТЕР МЕН ТЕХНОЛОГИЯЛАРДЫ ҚОЛДАНУ
  • Мен қазіргі заман мұғалімімін
  • «Сиқырлы бояу патшалығы»

Күнтізбе

Июнь 2022
ПнВтСрЧтПтСбВс
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930 
« Май    

BALABAKSHA.KZ

Байланыс :
Тел:          +7 707 817 74 58
E-mail:     baksha-2020@mail.ru

Яндекс.Метрика