Балабақша әлемі

Top Menu

  • Балабақша конкурстары
  • Сайт ережесі

Main Menu

  • Балабақша
  • Оқу қызметі
  • Технологиялық карта
  • Циклограмма
  • Материал қосу
Кіру / Тіркелу

Логин

Қош келдіңіз! Аккаунтқа кіру
Кілт сөзді ұмыттыңыз ба?
Тіркелу

Забытый пароль

Артқа оралу

Тіркелу

Артқа оралу
  • Балабақша конкурстары
  • Сайт ережесі

logo

Header Banner

Балабақша әлемі

  • Балабақша
  • Оқу қызметі
  • Технологиялық карта
  • Циклограмма
  • Материал қосу
  • «Менің үйім»

  • Балабақшада ескертуді жою бойынша ақпарат

  • “Туған жерім” пейзаж сурет байқауы

  • Көңілді математика әлемі

  • Республика күніне арналған ашық сабақ

  • МОЯ РОДИНА — КАЗАХСТАН»

  • МОЯ РОДИНА — КАЗАХСТАН»

  • Республика күніне арналған ашық сабақ

  • циклограмма

  • Геометриялық пішіндер мен денелер.

  • Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспары және Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламасы негізінде 2022 — 2023 оқу жылына арналған ұйымдастырылған іс-әрекеттің перспективалық жоспары

  • «Білім беру ортасындағы балалардың әл-ауқаты мен қауіпсіздігі»

  • Қыркүйек айына арналған преспектива 2022-2023жж

  • Балабақша тәрбиешілерін артық есеп беруден арылтатын бұйрық туралы

  • Мемлекет басшысы Қасым-Жомарт Тоқаевтың Қазақстан халқына Жолдауы 2022

  • Мектептің мектепалды даярлық сыныбына арналған мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудыңүлгілік оқу жоспары(5 жастағы балалар)

  • Мектеп жасына дейінгі балаларға арналған мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспары

  • Бөбек жасы балаларына арналған мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың Үлгілік оқу жоспары

  • Білім стандарты. 2022 жыл. Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың, бастауыш, негізгі орта, жалпы орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарттарын бекіту туралы

  • Инструктивно-методическое письмо. Детский сад. 2022-2023 уч. год

Балабақша
Home›Балабақша›«Құрсаумен ырғақты – гимнастикалық жаттығу»

«Құрсаумен ырғақты – гимнастикалық жаттығу»

By admin
16 ноября, 2019
3247
0
Share:

Айгаракова Айтолқын Аманбаевна

Маңғыстау облысы

Жаңаөзен қаласы

№16 «Ертегі» балабақшасы

Қызметі: Дене нұсқаушысы

Материал тақырыбы: «Құрсаумен ырғақты – гимнастикалық жаттығу»

Білім беру саласы:   Денсаулық

Ұйымдастырылған оқу қызметі:     Дене тәрбиесі

Тақырыбы:    Құрсаумен ырғақты – гимнастикалық жаттығу.                                   

Мақсаты:

Білімділік: Күрделі емес музыкалық формаларды меңгеруі, музыкамен әртүрлі қозғалыстарды – жүгіру, секіру, би және гимнастикалық жаттығуларды орындау, балалардың қозғалыс дағдыларын және қозғалыс тепе-теңдігін жақсарту.

Дамытушылық:_Ырғақты-гимнастикалық жаттығулар арқылы балалардың қозғалыс координациясының дамыту. Балалардың қолдың, бастың, дененің және аяқтың қозғалыстарының үндесуін және оларды синхронды орындауға үйрету. Тепе-теңдік сақтап тақтайшалармен жүруге.

Тәрбиелік:    Жаттықтыру.

Керекті құралдар:Құрсаулар, тақтайшалар, сылдырмақ, үн таспалар.                                  

Әдіс-тәсілдері:       Түсіндіру, сұрақ-жауап, көрсету, нұсқау беру, мадақтау.

 

Әрекет кезеңдері

                Тәрбиешінің іс-әрекеті

          Балалардың іс-әрекеті

  Мотивациялық     

     қорғаушы

 

1.Бір қатар сапқа тұру.

2.Амандасу (үш тілде)

3.Аяқтың ұшымен, өкшемен жүру; екі сапқа тұру, шеңбер бойымен жүгіру, шеңбер бойымен отырып жүру, екі шеңберге бөліну, бір саптан екі сапқа бөлініп жүру, қаздарша жүру.

 

-Бір қатар сапқа тұрып қонақтармен амандасады.

— Аяқтың ұшымен, өкшемен жүру; екі сапқа тұру, шеңбер бойымен жүгіру, шеңбер бойымен отырып жүру, екі шеңберге бөліну, бір саптан екі сапқа бөлініп жүру, қаздарша жүру жаттығуларын орындайды.

 

                                                    Іздену-   ұйымдастырушы

Құрсаумен ырғақты-гимнастикалық орындалатын жалпы дамыту жаттығулары.

 

1.«Шатыр» жаттығуы. Б.қ. н.т., құрсауды жоғары, төмен түсіру арқылы, оңға, солға бұрылу. Құрсауды желпіту арқылы оңға, солға бұрылу. Б.қ. келу. (5-6 рет).

2.«Көбелек» жаттығуы. Б.қ. н.т., Құрсауды жаурынға қойып оңға, солға бұрылу.

Б.қ. келу. (5-6 рет).

3.«Шәркей» жаттығуы. Б.қ. н.т., құрсаудан оң және сол аяқтың ұшын кезекпен шығару. Құрсаудан қос аяқтап кезекпе кезек шығару.

 Б.қ. келу. (5-6 рет).

4.«Отшашпақ» жаттығуы. Б.қ. н.т., құрсауды оң жаққа қойып, жоғары көтеріп, төмен түсіру арқылы оңға, солға бұру.

Б.қ. келу. (5-6 рет).

5.«Сегіздік» жаттығуы. Б.қ. н.т., құрсауды оң жаққа қойып, жоғары, төмен түсіру арқылы, оңға, солға бұру.

Б.қ. келу. (5-6 рет).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

-Балалар әуен ырғағымен әртүрлі қозғалыстарды – жүгіру, секіру, би және гимнастикалық жаттығуларды орындай алады.

 

 

 

6.«шарлар» жаттығуы. Б.қ. н.т., құрсауды оңға, солға домалату. Б.қ. келу. (5-6 рет).

7.«Белдемше» жаттығуы. Б.қ. н.т., Құрсауды белден айналдыру.  Б.қ. келу. (5-6 рет).

8.«Секіру» жаттығуы. Құрсаудан аттап секіру.

9.«Отшашпақ» жаттығуы. Б.қ. отыру, құрсауды тіке ұстап оң және сол аяқты кезекпе кезек көтеріп, түсіру. Қос аяқты кезекпе кезек тіке көтеріп, түсіру. Б.қ. келу. (5-6 рет).

10.«Алға ұмтылу» жаттығуы. Б.қ. денені тіке ұстап отыру. Денені төмен иіп, құрсауды алға созу, денені тіке ұстап, құрсауды өзіне тару.

Б.қ. келу. (5-6 рет).

11.«Баспа» жаттығуы. Құрсаумен аяқты жоғары көтеріп түсіру. Құрсаудың ортасына аяқты салу. Б.қ. келу. (5-6 рет).

12.«Қайың құрсау» жаттығуы. Құрсаудың ортасына аяқты кезекпен кезек көтеріп, түсіру.  Б.қ. келу. (5-6 рет).

13.«Қайықша» жаттығуы. Етпетінен жатып, құрсаумен аяқты жоғары көтеріп түсіру.

Б.қ. келу. (5-6 рет).

14.«Қорапша» жаттығуы. Етпетінен жатып, аяқты жоғары көтеріп, құрсауға аяқты іліп жату. Б.қ. келу. (5-6 рет).

15.«Құрбақа» жаттығуы. Құрсаудың ортасына бүктеліп жату.

 

Негізгі қимылды жаттығулары.

 

1.Тақтайшалардан тақтайшаларға қос аяқтап тепе-теңдікті сақтап секіру.

2.Таяқшалармен жүру.

3.Құрсаудың ортасынан көлденең қапталдап өту.

 

Нүктелі массаж жаттығулары.

Мақсаты: Нүктелі уқалау – өз ақзаңа көмектесудің ең қарапайым түрі.  Нүктелі уқалау жаттығулары балаларды өз денсаулығына қамқор болуға, денесінде болып отыратын зат алмасулардың бәріне әсер етеді.

Шарты: Массажды жасағанда денені қатпарландырмай, тартып, созып тұрып жасайды. Алдымен алақанымызды ысқылап қыздырып аламыз.

Қысып ұстау – Алақанның арасында қысып ұстау арқылы орындалады. Биологиялық белсенді нүктенің орналасқан жерін қысып ұстап, езгілейді. Сондықтан қабылдауға екі трек жағынан салып, екінші қолымен қатты басу.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

-Балалар қызығушылықпен, татулықпен берілген жаттығуларды дұрыс орындап шығады.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

—Тақтайшалардан тақтайшаларға қос аяқтап тепе-теңдікті сақтап секіріп, тақтайшалармен жүріп, құрсаудың ортасынан көлденең, қапталдап өтіп негізгі қимылды жаттығуларын орындай алды.

 

 

 

 

 

 

-Нүктелі массаж жаттығуларын қызығушылықпен орындайды.

 

Ысқылау: 

1.Бұл тәсілде алақанға батыра ұстап тұрып шыр айналдырады. 

2.Оң алақанымызға жаңғақты 3 рет сағат тілімен, содан соң сол алақанымызға жаңғақты 3 рет сағат тілімен орындалады

3.Енді осы жаңғақты оң саусақтарымен 3 рет сағат тілімен, сол саусаққа қойып орындалады.

4.Осы жаттығуларды саусақтың сырты жағымен орындау.

Қимыл-қозғалыс ойыны:«Жұбыңды тап»

Мақсаты: Балалардың денсаулыққа, ойынға деген құштарлықтарын дамыту, балалардың дене қимылдарын, бұлшық еттерін жетілдіру, ойын арқылы көңіл күйлерін көтеру. Ептілікке, шапшаңдылыққа, қызыға ойнауға баулу. Ойынға деген қызығушылықтарын, белсенділіктерін арттыру. Балаларды қарым-қатынас, ұжымда ойнай алуға тәрбиелеу.

Шарты: Балалар құрсаумен шеңбер жасап тұрады. Нұсқау берілгенде сан ретіне қарай жүгіріп келіп, шеңбер бойымен , ия құрсау ішінде жұптасып үлгеру керек. Жұптаса алмаған бала ойыннан шығады.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

-Ойынды жұптасып ойнайды.

            Рефлексті   коррекциялаушы

 

Тыныс алу жаттығулары:

 

Мақсаты: Зат алмасуын үдетеді, тыныс алу тереңдігі, жиілігі, өкпенің қимылы, кеуде қуысының дем алуға қатынасуын реттеп, бір жүйеге түсіруге, адам денесінде болып отыратын зат алмасулары артады.

-Жәй жүру, сапқа тұру.

 

-Қорытынды.

-Мадақтау.

 

 

 

 

-Тыныс алу жаттығуларын орындайды.

 

-Жәй жүріп, сапқа тұрып, берілген сұрақтарға жауап береді.

 

 

 

Күтілетін нәтиже:                                        

 

Нені білуі керек: Әуен ырғағымен жүру, жүгіру дағдыларын орындауды.

 

Нені игереді: Таяқшалардан таяқшаларға қос аяқтап тепе-теңдікті сақтап секіруді, тақтайшалармен жүруді.

 

Нені біледі: Нұсқау бойынша жалпы жетілдіру жаттығуларын орындайды.                                                                                               

Previous Article

«Менің досым»

Next Article

«Бейнелеу өнері оқу қызметінде дәстүрден тыс әдіс-тәсілдерді ...

0
Shares
  • 0
  • +
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0

ҰҚСАС МАТЕРИАЛДАР ОСЫ АВТОРДАН

  • БалабақшаБалабақша әдістемесіБАЛАБАҚША ӘЛЕМІ

    Перспективалық жоспары. 2018-2019 оқу жылының базалық оқу жоспары. 2019 жыл, Мамыр айы Өтпелі тақырып «Әрқашан күн сөнбесін!»

    9 декабря, 2018
    By admin
  • Балабақша

    «Әдептілік әлемі» (өлең)Ермек Өтетілеуұлы.

    23 сентября, 2020
    By admin
  • Балабақша

    Абайла!-көшедегі кездейсоқ оқиғалар әлеміне саяхат(ойын- пьеса)

    12 ноября, 2019
    By admin
  • Балабақша

    ЦИКЛОГРАММА Бір аптаға (16-20 Қазан айы 2017 жыл) «Балапан» 2-кіші топ.

    8 января, 2018
    By admin
  • Балабақша

    «Тазалық-таза баланың досы» оқу қызметі

    10 августа, 2020
    By admin
  • Балабақша

    Денсаулық және спорт елі

    30 января, 2019
    By bilimger

Пікір қалдыру Отменить ответ

  • Сыныптан тыс

    Наурыз

  • БАЛАБАҚША ӘЛЕМІ

    Құм қаласына саяхат

  • Балабақша

    Отбасым алтын үйім

Жаңа жарияланымдар

  • «Менің үйім»
  • Балабақшада ескертуді жою бойынша ақпарат
  • “Туған жерім” пейзаж сурет байқауы
  • Көңілді математика әлемі
  • Республика күніне арналған ашық сабақ
  • МОЯ РОДИНА — КАЗАХСТАН»
  • МОЯ РОДИНА — КАЗАХСТАН»
  • Республика күніне арналған ашық сабақ
  • циклограмма
  • Геометриялық пішіндер мен денелер.
  • Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспары және Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламасы негізінде 2022 — 2023 оқу жылына арналған ұйымдастырылған іс-әрекеттің перспективалық жоспары
  • «Білім беру ортасындағы балалардың әл-ауқаты мен қауіпсіздігі»
  • Қыркүйек айына арналған преспектива 2022-2023жж
  • Балабақша тәрбиешілерін артық есеп беруден арылтатын бұйрық туралы
  • Мемлекет басшысы Қасым-Жомарт Тоқаевтың Қазақстан халқына Жолдауы 2022

Күнтізбе

Январь 2023
ПнВтСрЧтПтСбВс
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031 
« Дек    

BALABAKSHA.KZ

Байланыс :
Тел:          +7 707 817 74 58
E-mail:     baksha-2020@mail.ru

Яндекс.Метрика