М.Қабанбай «Бауыр» әңгімесі
Сабақ: «Адамгершілікасылқасиет» | Мектеп: К.Тоқаев атындағы орта мектеп
Пән мұғалімі: Досбаева Адемы Ахметовна |
||||||||||||||||
СЫНЫП: 5 | Қатысқандар саны: | Қатыспағандар саны: | |||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы | М.Қабанбай «Бауыр» әңгімесі | ||||||||||||||||
Сабақ негізделген оқу
мақсаты(мақсаттары) |
А/И5.2.2.1. Эпикалықшығармадағы автор бейнесінанықтау | ||||||||||||||||
Сабақ мақсаттары | «Бауыр» әңгімесібойынша кейіпкерлер іс-әрекеті арқылы автор бейнесін анықтайды | ||||||||||||||||
Бағалау критерийі | Шығармадағы кейіпкер портреті мен іс-әрекетін анықтайды
Әрекет пен портрет негізінде кейіпкердің образына талдаужасайды Кейіпкерлер іс-әрекеті арқылы автор бейнесін анықтайды |
||||||||||||||||
Құндылықтар | Зайырлы қоғам және жоғары руханият | ||||||||||||||||
Пәнаралық байланыс | Қазақ тілі, тарих | ||||||||||||||||
Алдыңғы оқу | Ы.Алтынсарин «Қыпшақ Сейтқұл» әңгімесіндегі кейіпкерлер іс-әрекетін анықтауда ментальді карта арқылы дәлелдер келтіре алу дағдылары қалыптасқан. | ||||||||||||||||
Жоспар | |||||||||||||||||
Жоспарланған
уақыт |
Жоспарланған жаттығулар(төменде
жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз) |
Ресурстар
|
|||||||||||||||
Басталуы
15.00-15.02 2 мин
15.02-15.08 6 мин
15.08-15.13 5 мин
15.13-15.15 2 мин |
«Көшедегі серуен» әдісі арқылы психологиялық ахуал орнату. Еркін қозғалыс арқылы бір-біріне тілектер тілейді. Үй тапсырмасын тексеру мақсатында «Ішкі және сыртқы ауқым» әдісі арқылы СТО-ды дамытуға бағытталған 5 жолды өлеңдерін оқу. Екі шеңберге тұрып, бір-біріне үй тапсырмаларын ұсынады.
ҚБ. «Сыныптастар пікірі» әдісі арқылы
Сабақ тақырыбын болжауда «Артығын алып таста» әдісіне сүйене отырып, тақтадағы суреттерді ортақ тақырыпқа сай іріктейді, артығын алып тастайды. Мақсатты анықтауға түрткі сұрақтар қойылады. -суретте кімдер бейнеленген? -олардың іс-әрекеті қалай жүзеге асуда? «Соло, дует, трио» әдісі бойынша 2 оқушыдан «Бауырым» әнін орындау арқылы жұптасады. |
|
|||||||||||||||
Сабақтың ортасы.
15.15-15.22 7 мин
15.22-15.30 8 мин
15.30-15.35 5мин |
Жұптық жұмыс. 1-тапсырма. «Қабырғадағы рөл» әдісі арқылы әңгімеге қатысты берілген сурет бойынша кейіпкерді анықтап, портретін сипаттап постерге салыңыз. «Кейіпкерді неге бұлай сипаттадыңыз?» деген сұраққа жауап беріп, постерді қабырғаға іліңіздер. Дескриптор: -берілген сурет қай кейіпкерге қатысты екенін анықтайды; -портретін сипаттайды;
ҚБ. «Неге? Неге? Неге?» әдісі арқылы алғашқы оқушы осы тапсырмада не үйренгенін айтады және соңғы сөйлемін «Неге?» деген сұрақпен аяқтайды. Келесі ойыншылар да осы әрекеттерді тізбек бойынша жалғастырады.
2-тапсырма. «Детектив» әдісімен әңгіме желісі бойынша берілген суреттегі кейіпкер әрекетіне шығармадан дәлел келтіріңіз. Кейіпкердің іс-әрекеті негізінде оның образын 2 сөйлеммен талдап, кестеге толтырыңыз.
Дескриптор:
-шығармадан дәлел келтіреді; -кейіпкерлердің образын іс-әректтері арқылы талдайды.
(қабілеті жоғары оқушыға сараланған тапсырма: оқушыларға bilimland.kz сайтындағы «Бауыр» әңгісі бойынша құрылған тест тапсырмаларын орындайды.)
ҚБ. «ҚҚҚ» әдісіарқылы жұптық жұмыста қай қадамды орындау қызықты, қиын, құнды болғанын жариялау арқылы әр жұп өздерін бағалайды.
Жеке жұмыс. 3-тапсырма. Шағын топтарда 1 оқушы автор рөліне енеді. Топтағы басқа оқушылар сұрақ қояды. Мысалы, -Сіз автор ретінде осы шығарманы неліктен осылай бастадыңыз? -Егер сіз автор болсаңыз осы шығарманы қалай аяқтар едіңіз? Ескерту:Оқырмандарға да сұрақ қоюға болады. Мысалы, -Менің әңгімемнің аяқталуы сізге қалай әсер етті?
Ерекше қолдауды қажет ететін оқушыларға сараланған тапсырма: түрткі сұрақтар: — «Бауыр» деген сөздің мағынасын қалай түсінесіз? — Шығарманың аяқталуы сізге қалай әсер етті?
ҚБ. «Екі жұлдыз, бір тілек» әдісіарқылы бір-бірінің мықты және әлсіз тұстарын бағалайды. |
Ментальді карта сызбасы
https://bilimland.kz/kk/courses/qazaq-adebieti/7-synyp/lesson/marat-qabanbaev-bauyr-anggimesi
|
|||||||||||||||
Аяқталуы
15.35-15.40 5 мин
|
Рефлексия
«ПОПС»формуласы арқылы бүгінгі сабақта алған ақпаратқа байланысты ұсынылған сөйлемдерді аяқтайды. 1. Көзқарас. «Мен …………. деп санаймын.» 2. Түсініктемесі. «Өйткені ………….» 3. Мысалдары. «Мен оны мына мысалдар арқылы дәлелдей аламын: ………….» 4. Салдары. «Осыдан мен келесі қорытындыға келдім: ………………….»
|
Мұғалімге көмек, 43-бет |
|||||||||||||||
Қосымша ақпарат: интернет желісі бойынша жазушының басқа да туындыларымен танысу. | |||||||||||||||||
Саралау– Сіз қосымша
көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау- Оқушылардың
үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?
|
Пəнаралық байланыс
Қауіпсіздік жəне еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс
|
|||||||||||||||
Қабілеті жоғары оқушыға сараланған тапсырма: bilimland.kz сайтындағы «Бауыр» әңгісі бойынша құрылған тест тапсырмаларын орындайды.
Ерекше қолдауды қажет ететін оқушыларға сараланған тапсырма: түрткі сұрақтар: — «Бауыр» деген сөздің мағынасын қалай түсінесіз? — Шығарманың аяқталуы сізге қалай әсер етті?
|
«Сыныптастар пікірі» әдісі, «Неге? Неге? Неге?» әдісі, «ҚҚҚ» әдісі, «Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі,Рефлексия «ПОПС» формуласы арқылы бағаланады.
|
https://bilimland.kz/kk/courses/qazaq-adebieti/7-synyp/lesson/marat-qabanbaev-bauyr-anggimesi
|
|||||||||||||||
Анкета
Аты-жөніДосбаева Адемы Ахметовна
Облыс Алматы
Аудан Қаратал
Қала Үштөбе
Мектеп Кемел Тоқаев атындағы орта мектеп
Лауазым қазақ тілі мен әдебиет пәнінің мұғалімі
Тақырып М.Қабанбай «Бауыр» әңгімесі