Тұрмыстық техниканы таңдау. Тұрмыстық техниканы қолдану ережелері

Сабақ жоспары

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Үй мәдениеті Мектеп: «К.Тоқаев атындағы орта мектеп» КММ

Мұғалімнің аты-жөні:Б.К.Есимбекова

Күні:15.04

Сынып: 7 «А»

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтақырыбы Тұрмыстық техниканы таңдау. Тұрмыстық техниканы қолдану ережелері.
Осысабақтақолжеткізілетіноқумақсаттары (оқубағдарламасынасілтеме)  7.2.5.3 Тұрмыстық техникаларды қолдану мен күту ережелерін сипаттау және зерделеу.

7.2.6.2 Заманауи технологиялық машиналармен  қауіпсіз жұмыс жасау жолдарын білу және түсіндіру.

Сабақмақсаттары ü Жұмыс жасау кезінде АКТ ақпараттарын қолдану;

ü Суретті қарастырып, ондағы тұрмыстық техникаларды табыңыздар;

ü Қауіпсіздік ережелерімен танысу.

Бағалау критерийлері Оқушылардың барлығы: Қауіпсіздік ережелерін меңгереді;

Оқушылардың басым бөлігі: АКТ ақпараттарын қолдана алады;

Оқушылардың кейбірі: Тұрмыстық техникаларды біледі және  қолданады;

Тілдікмақсаттар

 

Оқушылар:

·                   Тұрмыстықтехникалардықолдану мен олардыңкүтімітуралыережелердісипаттайды;

Пәндіктерминологияныпайдаланып, жұмыстыорындауғаарналғанәдістер мен тәсілдердіталқылайдыжәнебағалайды.

Тілдік мақсатқа байланысты талқылауға арналған сұрақтар:

·                   Тұрмыстық техника: өлшеу, есептеу, асханалық, мақсатты қолданыс, аспап, элемент.

·                   Мен … зерделедімжәне …. Талдаужасадым.

·                   Мен … экологиялыққасиеттерінанықтадым.

·                   Меніңойымша, бұлфункционалдыққасиеттері ….

Құндылықтардыдарыту

 

 

Өзіне және өзгелерге құрмет

Оқушылар мен мұғалім бір-бірімен амандасады. Негізгі ұғымдарды талдау кезінде мұғалім мен оқушылардың және оқушылардың бір-бірінің пікірімен санасып құрмет көрсетуі.

Еңбек және шығармашылық

Жұптық және топтық жұмыс жасауда бірігіп еңбек етеді, оқушылар жаңа идея ұсынады.

Пәнаралықбайланыстар География, биология.
АКТ қолдану дағдылары Презентация жасау барысында АКТ құрылғыларына жүгіну және топта/жұпта бөлісу.
Бастапқы білім

 

Бұлбөлімніңтақырыптарынмеңгерубарысындатұрмыстықтехникалардытүрлеріментаныс.
Сабақбарысы
Сабақтыңжоспарланғанкезеңдері Сабақтағыжоспарланғаніс-әрекет

 

Ресурстар
Сабақтың басы

(8 минут)

 

 

3мин

 

 

 

 

 

 

2 мин

 

 

 

 

 

 

3 минут

Оқушылармен амандасу/ тексеріс жүргізу/ оқушылардың зейінін шоғырландыру. Сабаққа керекті құрал жабдықтарын тексеру.

Жеке жұмыс. «Таза тақта» әдісі (алдыңғы сабақты пысықтау)

Кір жуғыш, тігін машинасы, кір кептіргіш, үтіг, терең қатырғыш.

Бағалау критерийі: берілген сөздерге анықтама беру.

Топқа бөлу:«Пазл» әдісі арқылы сурет қиындыларын құрастырап, 3 топқа бөліну.

1-топ: Есептеу техникасы

2-топ: Ас техникасы

3-топ: Заманауи электроникасы

Миға шабуыл. Құрастырылған суреттерді топтастыру арқылы сабақ тақырыбын ашу.

 

(Сабақ тақырыбы: Тұрмыстық техниканы таңдау. Тұрмыстық техниканы қолдану ережелері.)

 

Сабақта қол жеткізетін оқу мақсаттарын анықтау.

(Тұрмыстық техникаларды қолдану мен күту ережелерін сипаттау және зерделеу.

Заманауи технологиялық машиналармен  қауіпсіз жұмыс жасау жолдарын білу және түсіндіру.)

 

 

Қағаз қиындылары, тақта

 

 

 

Суреттер қиындысы

 

 

 

 

Презентация

Сабақтың ортасы

(27 мин)

 

7 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

20 мин

 

 

 

 

 

 

 

1-тапсырма.

Топтық жұмыс. «Дүкен сөресінде» әдісі

Бағалау критерийі:

Әр топ қабырғада ілулі тұрған суреттерден өз топ атауларына қатысты тұрмыстық техникалар суретін таңдайды. Дұрыс жауаппен салыстырады.

Есептеу техникасы

калькулятор, смартфон, планшет, компьютерқойын дәптер.

Ас техникасы

тоңазытқышас үй комбайыны, тоқпеш, шаңсорғыш
Заманауи электроникасы

Үй кинотеатры, музыка орталығы, проектор, плазмалық телевизор, плейстейшен

Кері байланыс: ауызша мадақтау.

2-тапсырма.

«Кір жайғыш» әдісі

Бағалау критерийі: Тұрмыстық техника түрлерінің біріне толық сипаттама беру. Тұрмыста оларды қолданудың қауіпсіздік ережелерін зерделеу және бағалау. Таңдауларын дәлелді негіздей отырып,  мәліметтерді бүкіл сыныпқа әр түрлі тәсілмен ұсынады.

Кері байланыс:

«Сэндвич» әдісі

Не ұнады?

Нені жақсарту керек?

Не түсініксіз болды?

 

Суреттер

 

 

 

 

Презентация

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Постер

Сабақтыңсоңы

5 мин

Рефлексия:

«Ойды аяқта» әдісі

Бүгін мен ………………….білдім.

Маған ……………………….қиындық тудырды.

Мен …………………………..үйрендім.

Менің қолымнан……………………….. келді.

Үлестірмелер

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Анкета

 

Аты-жөні                    Есимбекова Бибигуль Камеловна

 

Облыс                          Алматы

 

Аудан                           Қаратал

 

Қала                             Үштөбе

 

Мектеп                        К.Тоқаев атындағы орта мектеп

 

Лауазымы                  көркем еңбек пәнінің мұғалімі

 

Тақырып     Тұрмыстық техниканы таңдау. Тұрмыстық техниканы қолдану

ережелері.

 

Эл.почта        bole75@mail.ru

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вам может также понравиться...

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован.