Өсімдік шаруашылығының негізгі бағыты
Сабақ жоспары
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:
4 В Бөлімі: Үй мәдениеті. |
Мектеп: «К.Тоқаев атындағы орта мектеп» КММ | ||||
Күні:21.04.2020 | Мұғалімнің аты-жөні:Какимов Жумадил Тлеукенович | ||||
Сынып: 5 | Қатысқандар саны:8
Қатыспағандар саны: 0 |
||||
Сабақ тақырыбы
Сабақ түрі |
Өсімдік шаруашылығының негізгі бағыты.
Жаңа сабақты меңгеру |
||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) | 5.2.5.1
Өсімдік шаруашылығы мен жеміс-көкөніс түрлерінің негізгі бағыттарын зерделеу және сипаттау.
|
||||
Сабақ мақсаттары | ü Көкініс түрлерін білу;
ü Адам ағзасы үшін пайдалы және пайдасыз тағамдарды ажырата алу; ü Көктемгі өсімдік отырғызу жұмыстарына шолу; ü Қолданатын құрал-жабдықтармен дұрыс қолдану. |
||||
Бағалау критерийлері | 1. Жеміс-жидектердіңтабиғинемесежасандыекеніңажыратаалады;
2. Керекқұрал-саймандармендұрысқолданаалады; 3. Қауіпсізережелерінсақтайды. |
||||
Тілдік мақсаттар
|
Оқушылар:
Пәнге тән лексика мен терминология: · өсімдік шаруашылығы, жеміс, көкөніс дақылдары; Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер: · Өсіруүшін … қажет. · Жеміс, көкөніс дақылдарына … жатады · Өсімдіктердің түрлері … маңызды · Өсімдік өсіру үшін … құралдар қажет.
|
||||
Құндылықтарды дарыту
|
Өзіне және өзгелерге құрмет
Оқушылар мен мұғалім арасындағы сыйластық орнайды. Негізгі ұғымдарды талдау кезінде мұғалім мен оқушылардың және оқушылардың бір-бірінің пікірімен санасып құрмет көрсетуі. Пікірлесу барысында сөйлесу этикасын сақтап, өзара сыйластыққа шақыру. Еңбек және шығармашылық Жұптық және топтық жұмыс жасаудабірігіп еңбек етеді, оқушылар жаңа идея ұсынады. |
||||
Пәнаралық байланыстар | Биология, жаратылыстану | ||||
АКТ қолдану дағдылары | Түрлі ақпарат көздерінің ең тиімдісін таңдай отырып, қолдану | ||||
Бастапқы білім
|
Бастауыш сыныпта өткен өсімдік түрлері, пайдасы мен зияны туралы біледі. | ||||
Сабақ барысы |
|||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет
|
Ресурстар | |||
Сабақтың басы
5 мин
|
Кеспе қағаздары арқылы 2 топқа бөлу. «Жемістер», «Көкөністер» тобы.
Қосымша сұрақтар қою арқылы тақырыпқа шығу: — оқушылармен бірге сабақ мақсаттары мен оқыту мақсатын анықтау. |
Кеспе қағаздары
|
|||
Сабақтың ортасы
5 мин
10мин
1,5 минут
15 минут
1,5 минут |
1-тапсырма.
Кеспе қағаздардағы жемістер мен көкөністердің адам ағзасына пайдалысы мен зияндысын бөліп, тиісті себетке салып, оларға түсінік беру. Кері байланыс. «Бас бармақ» әдісі
2-тапсырма. Берілген мәтінді оқып, мазмұны бойынша көктемгі еңбек пен қауіпсіздік ережерін постерге орналастыру. ü Көктемгі өсімдік отырғызу жұмыстары ü Қандай еңбек құралдарын қолдануға болады? ü Еңбек құралдарымен жұмыс кезіндегі қауіпіздік ержесі ü Өнімді өсіру барысындақажетті шарттардың бірі болмаса (жарық,су….) не болады? ü Жарық көп түскен жағдайда өнімді көп алу мүмкін бе? Кері байланыс. «Бағдаршам» әдісі Қызыл – ұнамады Сары – толықтыру керек Жасыл – тамаша |
Себет
|
|||
Рефлексия
2 мин |
Сабақ соңында оқушылар рефлексия жүргізеді:
«Тазалық» әдісі бойынша |
||||
Анкета
Аты-жөні Какимов Жумадил Тлеукенович
Облыс Алматы
Аудан Қаратал
Қала Үштөбе
Мектеп К.Тоқаев атындағы орта мектеп
Лауазымы көркем еңбек пәнінің мұғалімі
Тақырып Өсімдік шаруашылығының негізгі бағыты