Өмірбаян жазамын.   Дауыссыз к мен г

Ақмола облысы

Зеренді ауданы

Жылымды негізгі мектебі

Бастауыш  сынып мұғалімі

Байкенова Жанар Сабитовна

 

қазақ тілі                           2-сынып

Сабақтың тақырыбы: Өмірбаян жазамын.   Дауыссыз к мен г
Сабақ негізделген оқу мақсаттары 2.4.1.3 дауыссыз дыбыс түрлерін ( қатаң, ұяң, үнді ) ажырату және   дауыссыз п-б, қ-ғ,  к-г дыбыстарының емлесін сақтап жазу

2.2.4.1 мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойды анықтау

2.3.6.1 бас әріп пен кіші әріптің биіктігі мен мөлшерін сақтап, оларды  байланыстырып көлбеу және таза жазу

Сабақ  нәтижесі:

 

Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады:  Сөз соңындағы к дыбысынан кейін дауысты дыбыс келсе, ол г – ге айналатынын біледі;

Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Мәтінге ат қояды;

Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады:

Шығармашылық тапсырмаларды түсініп орындайды;Сұрақтар құрастыра алады (2-3 сұрақ)Сұраққа толық жауап бере алады. (2-3 сөйлем)Өз өмірбаянын айта алады.

Ресурстар Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар  және  әртүрлі  заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.
Әдіс-тәсілдер Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру,  көрнекілік. Рефлексия.
Пәнаралық байланыс Әдебиеттік оқу, қазақ тілі.
Сабақтың жоспары
Жоспарланғануақыт Сабақ барысы : Бағалау түрлері
Басталуы

 

Ширату жаттығу

Жұпқа бөлу

 

 

Жаңа білім

 

 

 

 

 

Білу және түсіну

36. Кестедегі сөздерді оқы. Екі бағандағы сөздерді салыстыр. Сөз соңында к дыбысы неліктен ғ дыбысына өзгеретінін  айтып көр.

жүрек                        жүрегі

кірпік                        кірпігі

серік                          серігі

көк                             көгі

әйнек                         әйнегі

Жұмбақ

  1. Иесі оның сәби

Әрі төсек,

Әрі үй.                  Бесік

 

Өзі сұр, бөрі емес,

Ұзын құлақты ,қоян емес,

Жұмыр тұяқты,жылқы емес.Есек

 

Қалпағы бар,жиегі жоқ,

Аузы бар, иегі жоқ. Шайнек

 

 

 

 

Оқулық,

мәтіндер.

 

 

 

 

 

Ортасы

 

 

 

 

 

 

Қолдану

37. Өз өмірбаян жайлы айтып өтемін

Талдау

«Ыстық орындық» орындық әдісі

Бір оқушы алға шығып өз пікірін айтып және тақырып бойынша сұрақтарға жауап береді. Сұрақты анағұрлым мазмұнды қылу үшін, оқушылар белгілі бір пікір бойынша бірлесіп алға шығып сөйлей алады.

Мәтінде кім жайында айтылған?

Қожа туралы тағы не білесің?

Дәптермен жұмыс.

 

Ойын: «Қайәріпті жоғалттым?»
Шәйне…….
еті……
өрі…….
бөлтірі……
күре…….
белді…….

 

«Ыстық орындық» орындық әдісі, сұрақтар, орындық.

 

 

 

 

Оқулық

 

Сергіту сәті

 

40. Бос торкөзге әріптерді сағаттағы сан ретімен орналастырып, оны оқы. Шыққан мақалды жаз.

       

     1           2             3           2

 

               

   4            5               6            7              3              8            7              6

 

       

     9           10           3            7

 

Бала-көңілдің гүлі

 

 

 

 

 

 

Аяқталуы

Сабақты бекіту

 

Ережені қайталатып, мысалдар келтіру.
• Мақал — мәтел айту
Ата — бәйтерек,
Бала – жапырақ.

Жол атасы – тұяқ,
Су атасы – бұлақ,
Сөз атасы – құлақ.

 

 

Бағалау

 

 

 

 

 

 

 

 

Кері байланыс

«Жетістік» баспалдағы. Кері байланыс парағы.«Жетістік» баспалдағы.
Үйге тапсырма: 39-жаттығу

 

Вам может также понравиться...

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован.