Күзгі баққа саяхат
Батыс Қазақстан облысы, Ақжайық ауданы ,Чапаев ауылы. «Бөбек» балабақшасы
Дене шынықтыру нұсқаушысы: Агедилова Айдана Булатовна
МКҚК «Бөбек» балабақшасында «Денсаулық» бөлімі бойынша
ІІ Кіші тобына арналған ұйымдастырылған ашық оқу қызметінің жоспары
Білім беру саласы: «Денсаулық», «Таным», «Шығармашылық»
Тақырыбы: «Күзгі баққа саяхат»
Бөлімі: Дене шынықтыру, Тіл дамыту, Музыка.
Мақсаты: Балаларға денсаулық туралы түсінік бере отырып, өз еркілерімен жаттығуларды жасауға дағдыландыру. Әуенмен жаттығу орындауға қызығушылығын арттыру. Жіп үстінен тепе-теңдікті сақтап жүруді, еденде жатқан құрсаудың үстінен қос аяқпен секіруді, доға астынан төрттағандап жүруге үйрету.
Әдіс – тәсілдер: түсіндіру, көрсету.
Көрнекіліктер: доға, құрсау (обруч), жіп.
Іс-әрекет кезеңдері | Жетекшінің іс-әрекеті | Балалардың іс-әрекеті |
Мотивациялық қозғаушылық |
Балалар марш ырғағымен залға кіреді, жүреді.
Шеңберге тұрады. Сәлемдесу үш тілде. -Сәлеметсіздер ме, -Здраствуйте, -Hello. -Қанекей балалар қолдарымызды жібермей мықтап ұстап, шеңбер жасап тұрайық. Қолдың жылуы бір-біріңе қалай беріліп жатқанын сезесіңдер ме? Бұл-біздің достығымыз.
Шеңберге тұру (түзу тұрғандарын тексереді). Шаттық шеңбері: Армысың алтын күн! Армысың Жер ана! Армысыздар қонақтар! Армысыңдар достарым!
Шеңбермен жүру Тыныс алу жаттығуы. Жүру тыныс алу. Балалар күзгі орманға саяхатқа барғыларын келеме? Ендеше орманға барайық. |
Балалар залға кіріп, үш тілде амандасады.
Шеңберге тұру
Шеңбермен жүреді.
Жыланша жүру.
Иә
Балалар орманға барады
|
Ұйымдастырушылық ізденістік |
Орманға бару үшін поездға мінейік.
Ал кеттік
Жетекші: Міне, балалар біз орманғада келдік. Жетекші: Балалар қарандаршы мына жерде үй тұр екен. -Бұл үйде кім тұрады? Есік қағады тук тук. Дыбыс естіледі. Дәрігер Айболит: Сәлеметсіңдер ме балалар!
Жетекші: Біз сізге қонаққа келдік, денсаулықты сақтау ережелесі туралы білгіміз келеді.
Айболит: Жарайсыңдар балалар сұрақтарын өте дұрыс. Балалар денсаулықты сақтау үшін -Тәңертең жаттығу жасауларын, -жуынып таза жүруіміз керек, -Тісімізді тазалап, және тамақ ішер алдында қолызды жууыларын керек. -Әрдайым жеміс-жидек, көкөністерді жуып жеу керек.
Айболит: Кәнекей балалар экранға көңіл аударайықшы. -Дәрумендердің пайдасы видео. -Балалар дұрыс тамақтанып, жеміс жейдектерді жеп жүріңдер.
Тоқылдақ ұшып келеді: Тоқылдақ:
|
Балалар бірінің арттарын ұстап поезд сияқты жүреді.
Құстардың дыбысын, ағаштың жапырақтары естіледі.
Ағаштардың жапырақтары қурап түскені.
Дәрігер шығады
Сәлеметсіз бе дәрігер!
Балалар дәрігерден денсаулықты сақтау туралы сұрайды.
Экранға қарайды.
Дәрумендер туралы видео көреді.
Тоқылдақпен сәлемдеседі.
|
Ұйымдастырушылық ізденістік |
Бұл жеделхат аң патшасы арыстаннан келіпті. Ормандағы аңдар ауырып жатыр: Тез жетуіміз керек.
Айболит: балалар мен сендермен қоштасайын басқа да жануарларды емдейін. Денсаулықтарынды күтіп жүріңдер.
Жетекші: балалар біздер тобымызға бару үшін алдымызда кедергілерден өтуіміз керек.
Негізгі қимыл жаттығулар — Құрсаудан құрсауға (обруч) секіру
— Гимнастикалық орындық үстімен төрттағандап жүру (еңбектеп жүру).
— Доға астымен төрттағандап жүру (еңбектеп жүру).
— Жіп үстімен ирелеңдеп жүру (жыланша). Қане балалар барлығымыз шеңберге тұрайық серігіп алайық. Сергіту сәті Секіреміз топ-топ, Шапалақтап көп-көп. Иiлемiз оңға қарай бiр,екi,үш, Иiлемiз солға қарай бiр,екi,үш.
Серігіп алсақ ойын ойнайық. Ойын «Поезд» Поезд. «Мен паровоз боламын, ал сендер кішкентай вагонсыңдар». Балалар бірінің соңынан бірі алдында тұрғанның киімін ұстап колоннаға тұрады. «Кеттік», — дейді жетекші, балалардың бәрі «шу-шу» деп дабырлап, оның артынан жүре бастайды. Жетекші поезды бір бағытта, одан кейін екінші бағытта жүргізеді, одан кейін жүруді баяулатады, ақырында тоқтайды да: «Кідіріс» («Аялдама»), деп хабарлайды. Біраз уақыттан кейін тағы да гудок беріледі де поезд қайтадан жолға аттанады. |
Тоқылдақ дәрігерге жедел хат алып келеді.
Айболит балалармен қоштасады.
Сау болыңыз.
Негізгі қимыл жаттығуларын орындайды.
Сергіту сәтін орындайды.
Ойын ойнайды. |
Рефлексивті-түзетушілік |
Жетекші: Жарайсыңдар балалар енді барлығымыз шеңберге тұрайық.
-Балалар денсаулығымызды қалай күтіп жүруіміз керек? — Тәңертең жаттығу жасауларын, — Жуынып таза жүруіміз, — Тісімізді тазалап жүру және тамақ ішер алдында қолызды жуу керек. -Әрдайым жеміс-жидек, көкөністерді жуып жеу керек.
Шеңберге тұру. Оқу қызметін қорытындылау. Белсене қатынасқан балаларды мадақтау. Жұлдызша тарату. Балалармен қоштасу. Үш тілде. -Сау болыңыздар -До свидания -Goodbye. |
Шеңберге тұрады.
Шеңберге тұрады.
Балалар үш тілде қоштасады.
|
Күтілетін нәтижелер:
Орындайды: жалпы дамыту жаттығуларын, негізгі жаттығуларын.
Түсінеді: жаттығулардың маңызын, ойынның шарттарын.
Қолданады: жіп үстінен тепе-теңдік сақтап жүру, құрсаудың үстінен қос аяқпен секіру.
Тексерілді:______
«Бөбек» б/б әдіскері
МКҚК «Бөбек» балабақшасында «Денсаулық» бөлімі бойынша
ІІ Кіші тобына арналған ұйымдастырылған ашық оқу қызметінің жоспары
Уакыты:
Білім беру саласы: «Денсаулық», «Таным», «Шығармашылық»
Тақырыбы: «Күзгі баққа саяхат»
Бөлімі: Дене шынықтыру, Тіл дамыту, Музыка.
Мақсаты: Балаларға денсаулық туралы түсінік бере отырып, өз еркілерімен жаттығуларды жасауға дағдыландыру. Әуенмен жаттығу орындауға қызығушылығын арттыру. Жіп үстінен тепе-теңдікті сақтап жүруді, еденде жатқан құрсаудың үстінен қос аяқпен секіруді, доға астынан төрттағандап жүруге үйрету.
Әдіс – тәсілдер: түсіндіру, көрсету.
Көрнекіліктер: доға, құрсау (обруч), жіп.
Іс-әрекет кезеңдері | Жетекшінің іс-әрекеті | Балалардың іс-әрекеті |
Мотивациялық қозғаушылық |
Балалар марш ырғағымен залға кіреді, жүреді.
Шеңберге тұрады. Сәлемдесу үш тілде. -Сәлеметсіздер ме, -Здраствуйте, -Hello. -Қанекей балалар қолдарымызды жібермей мықтап ұстап, шеңбер жасап тұрайық. Қолдың жылуы бір-біріңе қалай беріліп жатқанын сезесіңдер ме? Бұл-біздің достығымыз.
Шеңберге тұру (түзу тұрғандарын тексереді). Шаттық шеңбері: Армысың алтын күн! Армысың Жер ана! Армысыздар қонақтар! Армысыңдар достарым!
Шеңбермен жүру Тыныс алу жаттығуы. Жүру тыныс алу. Балалар күзгі орманға саяхатқа барғыларын келеме? Ендеше орманға барайық. |
Балалар залға кіріп, үш тілде амандасады.
Шеңберге тұру
Шеңбермен жүреді.
Жыланша жүру.
Иә
Балалар орманға барады
|
Ұйымдастырушылық ізденістік |
Орманға бару үшін поездға мінейік.
Ал кеттік
Жетекші: Міне, балалар біз орманғада келдік. Жетекші: Балалар қарандаршы мына жерде үй тұр екен. -Бұл үйде кім тұрады? Есік қағады тук тук. Дыбыс естіледі. Дәрігер Айболит: Сәлеметсіңдер ме балалар!
Жетекші: Біз сізге қонаққа келдік, денсаулықты сақтау ережелесі туралы білгіміз келеді.
Айболит: Жарайсыңдар балалар сұрақтарын өте дұрыс. Балалар денсаулықты сақтау үшін -Тәңертең жаттығу жасауларын, -жуынып таза жүруіміз керек, -Тісімізді тазалап, және тамақ ішер алдында қолызды жууыларын керек. -Әрдайым жеміс-жидек, көкөністерді жуып жеу керек.
Айболит: Кәнекей балалар экранға көңіл аударайықшы. -Дәрумендердің пайдасы видео. -Балалар дұрыс тамақтанып, жеміс жейдектерді жеп жүріңдер.
Тоқылдақ ұшып келеді: Тоқылдақ:
|
Балалар бірінің арттарын ұстап поезд сияқты жүреді.
Құстардың дыбысын, ағаштың жапырақтары естіледі.
Ағаштардың жапырақтары қурап түскені.
Дәрігер шығады
Сәлеметсіз бе дәрігер!
Балалар дәрігерден денсаулықты сақтау туралы сұрайды.
Экранға қарайды.
Дәрумендер туралы видео көреді.
Тоқылдақпен сәлемдеседі.
|
Ұйымдастырушылық ізденістік |
Бұл жеделхат аң патшасы арыстаннан келіпті. Ормандағы аңдар ауырып жатыр: Тез жетуіміз керек.
Айболит: балалар мен сендермен қоштасайын басқа да жануарларды емдейін. Денсаулықтарынды күтіп жүріңдер.
Жетекші: балалар біздер тобымызға бару үшін алдымызда кедергілерден өтуіміз керек.
Негізгі қимыл жаттығулар — Құрсаудан құрсауға (обруч) секіру
— Гимнастикалық орындық үстімен төрттағандап жүру (еңбектеп жүру).
— Доға астымен төрттағандап жүру (еңбектеп жүру).
— Жіп үстімен ирелеңдеп жүру (жыланша). Қане балалар барлығымыз шеңберге тұрайық серігіп алайық. Сергіту сәті Секіреміз топ-топ, Шапалақтап көп-көп. Иiлемiз оңға қарай бiр,екi,үш, Иiлемiз солға қарай бiр,екi,үш.
Серігіп алсақ ойын ойнайық. Ойын «Поезд» Поезд. «Мен паровоз боламын, ал сендер кішкентай вагонсыңдар». Балалар бірінің соңынан бірі алдында тұрғанның киімін ұстап колоннаға тұрады. «Кеттік», — дейді жетекші, балалардың бәрі «шу-шу» деп дабырлап, оның артынан жүре бастайды. Жетекші поезды бір бағытта, одан кейін екінші бағытта жүргізеді, одан кейін жүруді баяулатады, ақырында тоқтайды да: «Кідіріс» («Аялдама»), деп хабарлайды. Біраз уақыттан кейін тағы да гудок беріледі де поезд қайтадан жолға аттанады. |
Тоқылдақ дәрігерге жедел хат алып келеді.
Айболит балалармен қоштасады.
Сау болыңыз.
Негізгі қимыл жаттығуларын орындайды.
Сергіту сәтін орындайды.
Ойын ойнайды. |
Рефлексивті-түзетушілік |
Жетекші: Жарайсыңдар балалар енді барлығымыз шеңберге тұрайық.
-Балалар денсаулығымызды қалай күтіп жүруіміз керек? — Тәңертең жаттығу жасауларын, — Жуынып таза жүруіміз, — Тісімізді тазалап жүру және тамақ ішер алдында қолызды жуу керек. -Әрдайым жеміс-жидек, көкөністерді жуып жеу керек.
Шеңберге тұру. Оқу қызметін қорытындылау. Белсене қатынасқан балаларды мадақтау. Жұлдызша тарату. Балалармен қоштасу. Үш тілде. -Сау болыңыздар -До свидания -Goodbye. |
Шеңберге тұрады.
Шеңберге тұрады.
Балалар үш тілде қоштасады.
|
Күтілетін нәтижелер:
Орындайды: жалпы дамыту жаттығуларын, негізгі жаттығуларын.
Түсінеді: жаттығулардың маңызын, ойынның шарттарын.
Қолданады: жіп үстінен тепе-теңдік сақтап жүру, құрсаудың үстінен