Балабақша әлемі

Top Menu

  • Балабақша конкурстары
  • Сайт ережесі

Main Menu

  • Балабақша
  • Оқу қызметі
  • Технологиялық карта
  • Циклограмма
  • Материал қосу
Кіру / Тіркелу

Логин

Қош келдіңіз! Аккаунтқа кіру
Кілт сөзді ұмыттыңыз ба?
Тіркелу

Забытый пароль

Артқа оралу

Тіркелу

Артқа оралу
  • Балабақша конкурстары
  • Сайт ережесі

logo

Балабақша әлемі

  • Балабақша
  • Оқу қызметі
  • Технологиялық карта
  • Циклограмма
  • Материал қосу
  • Бауырсақтың бастан кешкен оқиғалары

  • 412 бұйрық. МДҰ педагогтарына

  • 412 бұйрық. Балабақша

  • И.Янчарский «Ойыншықтар дүкенінде»

  • «Білімділер әлемі»

  • «Бағдаршам»

  • «Бағдаршам»

  • Ұлттық тағамдар

  • «Астана-туған елдің жүрегі!»

  • Көктем келді

  • «Балабақшадағы болашақ азаматтарды қалыптастыру «

  • Күзгі баққа саяхат

  • МЕКТЕПТЕ БІЛІМ БЕРУДІҢ ЖАҢАРТЫЛҒАН МАЗМҰНЫ ЖАҒДАЙЫНДА ТИІМДІ ЗАМАНАУИ ӘДІСТЕР МЕН ТЕХНОЛОГИЯЛАРДЫ ҚОЛДАНУ

  • Мен қазіргі заман мұғалімімін

  • «Сиқырлы бояу патшалығы»

  • «Сиқырлы бояу патшалығы»

  • 1 ЖЕЛТОҚСАН ПРЕЗИДЕНТ КҮНІ

  • Балабақшадағы ересек топтарда танымдық қабілетті дамыту

  • Мектепке дейінгі жаңа іс — тәжрибе мен әдістеме

  • Түлкінің тапсырмалары

Балабақша
Home›Балабақша›Күзгі баққа саяхат

Күзгі баққа саяхат

By
23 декабря, 2021
762
0
Share:

Батыс Қазақстан облысы, Ақжайық ауданы ,Чапаев ауылы. «Бөбек» балабақшасы

Дене шынықтыру нұсқаушысы: Агедилова Айдана Булатовна

 

 МКҚК «Бөбек» балабақшасында «Денсаулық» бөлімі бойынша

ІІ Кіші тобына арналған ұйымдастырылған ашық оқу қызметінің жоспары

Білім беру саласы:  «Денсаулық», «Таным», «Шығармашылық»

Тақырыбы:   «Күзгі баққа саяхат»

Бөлімі: Дене шынықтыру, Тіл дамыту, Музыка.

Мақсаты: Балаларға денсаулық туралы түсінік бере отырып, өз еркілерімен жаттығуларды жасауға дағдыландыру. Әуенмен жаттығу орындауға қызығушылығын арттыру. Жіп үстінен тепе-теңдікті сақтап жүруді, еденде жатқан құрсаудың үстінен қос аяқпен секіруді, доға астынан төрттағандап жүруге үйрету.
Әдіс – тәсілдер: түсіндіру, көрсету.
Көрнекіліктер: доға, құрсау (обруч), жіп.

Іс-әрекет кезеңдеріЖетекшінің іс-әрекетіБалалардың іс-әрекеті
 

Мотивациялық қозғаушылық

Балалар марш ырғағымен  залға кіреді, жүреді.

Шеңберге тұрады.

Сәлемдесу үш тілде.

-Сәлеметсіздер ме,

-Здраствуйте,

-Hello.

-Қанекей балалар қолдарымызды жібермей мықтап ұстап, шеңбер жасап тұрайық. Қолдың жылуы бір-біріңе қалай беріліп жатқанын сезесіңдер ме?

Бұл-біздің достығымыз.

 

Шеңберге тұру (түзу тұрғандарын тексереді).

Шаттық шеңбері:

Армысың алтын күн!

Армысың Жер ана!

Армысыздар қонақтар!

Армысыңдар достарым!

 

Шеңбермен жүру
1. Қолды жоғары көтеріп, аяқтың ұшымен жүру. «Күнге жет».
2. Өкшемен жүру. «Балапан», «Әтеш».
3. Аяқтың сыртымен жүру «Аю».
4. Екі аяқпен алға секіру «Қоян».
5. «Жыланша» жүргіру с — с — с деп жүру, жүгіру.

Тыныс алу жаттығуы. Жүру тыныс алу.
Жетекші: -Жарайсыңдар, балалар!

Балалар күзгі орманға саяхатқа барғыларын келеме?

Ендеше орманға барайық.

 

 

Балалар залға кіріп, үш тілде амандасады.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Шеңберге тұру

 

 

 

 

 

Шеңбермен жүреді.

 

 

 

 

Жыланша жүру.

 

Иә

 

Балалар орманға барады

 

 

Ұйымдастырушылық ізденістік

Орманға бару үшін поездға мінейік.

Ал кеттік

 

Жетекші: Міне, балалар біз орманғада  келдік.
Балалар тыңдаңдаршы орманнан ненің дауысы естіледі?
— Құстардың даусы, түрлі аңдардың дауысы естіледі.
Тағы не көріп тұрсыңдар?

Жетекші: Балалар қарандаршы мына жерде үй тұр екен.

-Бұл үйде кім тұрады?

Есік қағады тук тук.

Дыбыс естіледі.
Дәрігер шығады:

Дәрігер Айболит: Сәлеметсіңдер ме балалар!

 

Жетекші: Біз сізге  қонаққа келдік, денсаулықты сақтау ережелесі туралы білгіміз келеді.

 

Айболит: Жарайсыңдар балалар сұрақтарын өте дұрыс. Балалар денсаулықты сақтау үшін -Тәңертең жаттығу жасауларын,

-жуынып таза  жүруіміз керек,

-Тісімізді тазалап, және тамақ ішер алдында қолызды  жууыларын керек.

-Әрдайым жеміс-жидек, көкөністерді жуып жеу керек.

 

Айболит: Кәнекей балалар экранға көңіл аударайықшы.

-Дәрумендердің пайдасы видео.

-Балалар дұрыс тамақтанып, жеміс жейдектерді жеп жүріңдер.

 

Тоқылдақ ұшып келеді:

Тоқылдақ:
— Сәлеметсіз бе, дәрігер!
— Сәлеметсіңдер ме балалар?
— Сендерді көргеніме қуаныштымын.
Дәрігер, дәрігер «Мен сізге жеделхат әкелдім».

 

 

 

 

 

 

 

Балалар бірінің арттарын ұстап поезд сияқты жүреді.

 

 

Құстардың дыбысын, ағаштың жапырақтары естіледі.

 

Ағаштардың жапырақтары қурап түскені.

 

 

 

 

 

 

Дәрігер шығады

 

Сәлеметсіз бе дәрігер!

 

 

Балалар дәрігерден денсаулықты сақтау туралы сұрайды.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Экранға қарайды.

 

 

Дәрумендер туралы видео көреді.

 

 

 

 

Тоқылдақпен сәлемдеседі.

 

 

 

 

Ұйымдастырушылық ізденістік

Бұл жеделхат аң патшасы арыстаннан келіпті. Ормандағы аңдар ауырып жатыр: Тез жетуіміз керек.

 

Айболит:  балалар мен сендермен қоштасайын  басқа да жануарларды емдейін. Денсаулықтарынды күтіп жүріңдер.
— Қош сау болыңдар, балалар.

 

Жетекші: балалар біздер тобымызға бару үшін алдымызда кедергілерден өтуіміз керек.

 

Негізгі қимыл жаттығулар

—          Құрсаудан құрсауға (обруч) секіру

 

—          Гимнастикалық орындық үстімен төрттағандап жүру (еңбектеп жүру).

 

—          Доға астымен төрттағандап жүру (еңбектеп жүру).

 

—          Жіп үстімен ирелеңдеп жүру (жыланша).

Қане балалар барлығымыз шеңберге тұрайық  серігіп алайық.

Сергіту сәті

Секіреміз топ-топ,

Шапалақтап көп-көп.

Иiлемiз оңға қарай бiр,екi,үш,

Иiлемiз солға қарай бiр,екi,үш.

 

Серігіп алсақ ойын ойнайық.

Ойын «Поезд»

Поезд.
Жетекші: «Поезд» ойынын ойнауды ұсынады:

«Мен паровоз боламын, ал сендер кішкентай вагонсыңдар». Балалар бірінің соңынан бірі алдында тұрғанның киімін ұстап колоннаға тұрады. «Кеттік», — дейді жетекші, балалардың бәрі «шу-шу» деп дабырлап, оның артынан жүре бастайды. Жетекші

поезды бір бағытта, одан кейін екінші бағытта жүргізеді, одан кейін жүруді баяулатады, ақырында тоқтайды да: «Кідіріс» («Аялдама»), деп хабарлайды. Біраз уақыттан кейін тағы да гудок беріледі де поезд қайтадан жолға аттанады.

 

Тоқылдақ дәрігерге жедел хат алып келеді.

 

Айболит балалармен қоштасады.

 

Сау болыңыз.

 

 

 

 

 

 

Негізгі қимыл жаттығуларын орындайды.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сергіту сәтін орындайды.

 

 

 

 

 

 

 

 

Ойын ойнайды.

 

Рефлексивті-түзетушілік

Жетекші: Жарайсыңдар балалар енді барлығымыз шеңберге тұрайық.

-Балалар денсаулығымызды қалай күтіп жүруіміз керек?

— Тәңертең жаттығу жасауларын,

— Жуынып таза  жүруіміз,

— Тісімізді тазалап жүру және тамақ ішер алдында қолызды  жуу керек.

-Әрдайым жеміс-жидек, көкөністерді жуып жеу керек.

 

Шеңберге тұру.

Оқу қызметін қорытындылау.

Белсене қатынасқан балаларды мадақтау.

Жұлдызша тарату.

Балалармен қоштасу. Үш тілде.

-Сау болыңыздар

-До свидания

-Goodbye.

 

Шеңберге тұрады.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Шеңберге тұрады.

 

 

Балалар үш тілде қоштасады.

 

 

 

Күтілетін нәтижелер:

Орындайды: жалпы дамыту жаттығуларын, негізгі жаттығуларын.

Түсінеді: жаттығулардың маңызын, ойынның шарттарын.

Қолданады: жіп үстінен  тепе-теңдік сақтап жүру, құрсаудың  үстінен қос аяқпен секіру.

 

 

 

 

 

 

Тексерілді:______

  «Бөбек» б/б әдіскері                                                                  

МКҚК «Бөбек» балабақшасында «Денсаулық» бөлімі бойынша

ІІ Кіші тобына арналған ұйымдастырылған ашық оқу қызметінің жоспары

Уакыты:

Білім беру саласы:  «Денсаулық», «Таным», «Шығармашылық»

Тақырыбы:   «Күзгі баққа саяхат»

Бөлімі: Дене шынықтыру, Тіл дамыту, Музыка.

Мақсаты: Балаларға денсаулық туралы түсінік бере отырып, өз еркілерімен жаттығуларды жасауға дағдыландыру. Әуенмен жаттығу орындауға қызығушылығын арттыру. Жіп үстінен тепе-теңдікті сақтап жүруді, еденде жатқан құрсаудың үстінен қос аяқпен секіруді, доға астынан төрттағандап жүруге үйрету.
Әдіс – тәсілдер: түсіндіру, көрсету.
Көрнекіліктер: доға, құрсау (обруч), жіп.

Іс-әрекет кезеңдеріЖетекшінің іс-әрекетіБалалардың іс-әрекеті
 

Мотивациялық қозғаушылық

Балалар марш ырғағымен  залға кіреді, жүреді.

Шеңберге тұрады.

Сәлемдесу үш тілде.

-Сәлеметсіздер ме,

-Здраствуйте,

-Hello.

-Қанекей балалар қолдарымызды жібермей мықтап ұстап, шеңбер жасап тұрайық. Қолдың жылуы бір-біріңе қалай беріліп жатқанын сезесіңдер ме?

Бұл-біздің достығымыз.

 

Шеңберге тұру (түзу тұрғандарын тексереді).

Шаттық шеңбері:

Армысың алтын күн!

Армысың Жер ана!

Армысыздар қонақтар!

Армысыңдар достарым!

 

Шеңбермен жүру
1. Қолды жоғары көтеріп, аяқтың ұшымен жүру. «Күнге жет».
2. Өкшемен жүру. «Балапан», «Әтеш».
3. Аяқтың сыртымен жүру «Аю».
4. Екі аяқпен алға секіру «Қоян».
5. «Жыланша» жүргіру с — с — с деп жүру, жүгіру.

Тыныс алу жаттығуы. Жүру тыныс алу.
Жетекші: -Жарайсыңдар, балалар!

Балалар күзгі орманға саяхатқа барғыларын келеме?

Ендеше орманға барайық.

 

 

Балалар залға кіріп, үш тілде амандасады.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Шеңберге тұру

 

 

 

 

 

Шеңбермен жүреді.

 

 

 

 

Жыланша жүру.

 

Иә

 

Балалар орманға барады

 

 

Ұйымдастырушылық ізденістік

Орманға бару үшін поездға мінейік.

Ал кеттік

 

Жетекші: Міне, балалар біз орманғада  келдік.
Балалар тыңдаңдаршы орманнан ненің дауысы естіледі?
— Құстардың даусы, түрлі аңдардың дауысы естіледі.
Тағы не көріп тұрсыңдар?

Жетекші: Балалар қарандаршы мына жерде үй тұр екен.

-Бұл үйде кім тұрады?

Есік қағады тук тук.

Дыбыс естіледі.
Дәрігер шығады:

Дәрігер Айболит: Сәлеметсіңдер ме балалар!

 

Жетекші: Біз сізге  қонаққа келдік, денсаулықты сақтау ережелесі туралы білгіміз келеді.

 

Айболит: Жарайсыңдар балалар сұрақтарын өте дұрыс. Балалар денсаулықты сақтау үшін -Тәңертең жаттығу жасауларын,

-жуынып таза  жүруіміз керек,

-Тісімізді тазалап, және тамақ ішер алдында қолызды  жууыларын керек.

-Әрдайым жеміс-жидек, көкөністерді жуып жеу керек.

 

Айболит: Кәнекей балалар экранға көңіл аударайықшы.

-Дәрумендердің пайдасы видео.

-Балалар дұрыс тамақтанып, жеміс жейдектерді жеп жүріңдер.

 

Тоқылдақ ұшып келеді:

Тоқылдақ:
— Сәлеметсіз бе, дәрігер!
— Сәлеметсіңдер ме балалар?
— Сендерді көргеніме қуаныштымын.
Дәрігер, дәрігер «Мен сізге жеделхат әкелдім».

 

 

 

 

 

 

 

Балалар бірінің арттарын ұстап поезд сияқты жүреді.

 

 

Құстардың дыбысын, ағаштың жапырақтары естіледі.

 

Ағаштардың жапырақтары қурап түскені.

 

 

 

 

 

 

Дәрігер шығады

 

Сәлеметсіз бе дәрігер!

 

 

Балалар дәрігерден денсаулықты сақтау туралы сұрайды.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Экранға қарайды.

 

 

Дәрумендер туралы видео көреді.

 

 

 

 

Тоқылдақпен сәлемдеседі.

 

 

 

 

Ұйымдастырушылық ізденістік

Бұл жеделхат аң патшасы арыстаннан келіпті. Ормандағы аңдар ауырып жатыр: Тез жетуіміз керек.

 

Айболит:  балалар мен сендермен қоштасайын  басқа да жануарларды емдейін. Денсаулықтарынды күтіп жүріңдер.
— Қош сау болыңдар, балалар.

 

Жетекші: балалар біздер тобымызға бару үшін алдымызда кедергілерден өтуіміз керек.

 

Негізгі қимыл жаттығулар

—          Құрсаудан құрсауға (обруч) секіру

 

—          Гимнастикалық орындық үстімен төрттағандап жүру (еңбектеп жүру).

 

—          Доға астымен төрттағандап жүру (еңбектеп жүру).

 

—          Жіп үстімен ирелеңдеп жүру (жыланша).

Қане балалар барлығымыз шеңберге тұрайық  серігіп алайық.

Сергіту сәті

Секіреміз топ-топ,

Шапалақтап көп-көп.

Иiлемiз оңға қарай бiр,екi,үш,

Иiлемiз солға қарай бiр,екi,үш.

 

Серігіп алсақ ойын ойнайық.

Ойын «Поезд»

Поезд.
Жетекші: «Поезд» ойынын ойнауды ұсынады:

«Мен паровоз боламын, ал сендер кішкентай вагонсыңдар». Балалар бірінің соңынан бірі алдында тұрғанның киімін ұстап колоннаға тұрады. «Кеттік», — дейді жетекші, балалардың бәрі «шу-шу» деп дабырлап, оның артынан жүре бастайды. Жетекші

поезды бір бағытта, одан кейін екінші бағытта жүргізеді, одан кейін жүруді баяулатады, ақырында тоқтайды да: «Кідіріс» («Аялдама»), деп хабарлайды. Біраз уақыттан кейін тағы да гудок беріледі де поезд қайтадан жолға аттанады.

 

Тоқылдақ дәрігерге жедел хат алып келеді.

 

Айболит балалармен қоштасады.

 

Сау болыңыз.

 

 

 

 

 

 

Негізгі қимыл жаттығуларын орындайды.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сергіту сәтін орындайды.

 

 

 

 

 

 

 

 

Ойын ойнайды.

 

Рефлексивті-түзетушілік

Жетекші: Жарайсыңдар балалар енді барлығымыз шеңберге тұрайық.

-Балалар денсаулығымызды қалай күтіп жүруіміз керек?

— Тәңертең жаттығу жасауларын,

— Жуынып таза  жүруіміз,

— Тісімізді тазалап жүру және тамақ ішер алдында қолызды  жуу керек.

-Әрдайым жеміс-жидек, көкөністерді жуып жеу керек.

 

Шеңберге тұру.

Оқу қызметін қорытындылау.

Белсене қатынасқан балаларды мадақтау.

Жұлдызша тарату.

Балалармен қоштасу. Үш тілде.

-Сау болыңыздар

-До свидания

-Goodbye.

 

Шеңберге тұрады.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Шеңберге тұрады.

 

 

Балалар үш тілде қоштасады.

 

 

 

Күтілетін нәтижелер:

Орындайды: жалпы дамыту жаттығуларын, негізгі жаттығуларын.

Түсінеді: жаттығулардың маңызын, ойынның шарттарын.

Қолданады: жіп үстінен  тепе-теңдік сақтап жүру, құрсаудың  үстінен

 

 

 

 

 

Previous Article

МЕКТЕПТЕ БІЛІМ БЕРУДІҢ ЖАҢАРТЫЛҒАН МАЗМҰНЫ ЖАҒДАЙЫНДА ...

Next Article

«Балабақшадағы болашақ азаматтарды қалыптастыру «

0
Shares
  • 0
  • +
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0

ҰҚСАС МАТЕРИАЛДАР ОСЫ АВТОРДАН

  • Балабақша

    «Сөздер»

    28 сентября, 2020
    By admin
  • Балабақша

    Использование игровых приемов на занятиях по формированию элементарных математических представлений у дошкольников

    19 января, 2018
    By admin
  • Балабақша

    «Бар мейіріміміз балаларға»

    24 октября, 2018
    By admin
  • Балабақша

    Ата заңым айбыным

    17 мая, 2017
    By admin
  • Балабақша

    «Бантиктер» күні

    21 июня, 2019
    By admin
  • Балабақша

    «Түлкі мен Қоян неге араздасты» ертегісі

    24 июня, 2019
    By admin

Пікір қалдыру Отменить ответ

  • Логопедия

    Р дыбысын машықтандыру

  • Баяндамалар

    Педагогтың қарым-қатынас мәселелері

  • Балабақша

    «Көңілді қыс»

Жаңа жарияланымдар

  • Бауырсақтың бастан кешкен оқиғалары
  • 412 бұйрық. МДҰ педагогтарына
  • 412 бұйрық. Балабақша
  • И.Янчарский «Ойыншықтар дүкенінде»
  • «Білімділер әлемі»
  • «Бағдаршам»
  • «Бағдаршам»
  • Ұлттық тағамдар
  • «Астана-туған елдің жүрегі!»
  • Көктем келді
  • «Балабақшадағы болашақ азаматтарды қалыптастыру «
  • Күзгі баққа саяхат
  • МЕКТЕПТЕ БІЛІМ БЕРУДІҢ ЖАҢАРТЫЛҒАН МАЗМҰНЫ ЖАҒДАЙЫНДА ТИІМДІ ЗАМАНАУИ ӘДІСТЕР МЕН ТЕХНОЛОГИЯЛАРДЫ ҚОЛДАНУ
  • Мен қазіргі заман мұғалімімін
  • «Сиқырлы бояу патшалығы»

Күнтізбе

Июнь 2022
ПнВтСрЧтПтСбВс
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930 
« Май    

BALABAKSHA.KZ

Байланыс :
Тел:          +7 707 817 74 58
E-mail:     baksha-2020@mail.ru

Яндекс.Метрика