Балабақша әлемі

Top Menu

  • Балабақша конкурстары
  • Сайт ережесі

Main Menu

  • Балабақша
  • Оқу қызметі
  • Технологиялық карта
  • Циклограмма
  • Материал қосу
Кіру / Тіркелу

Логин

Қош келдіңіз! Аккаунтқа кіру
Кілт сөзді ұмыттыңыз ба?
Тіркелу

Забытый пароль

Артқа оралу

Тіркелу

Артқа оралу
  • Балабақша конкурстары
  • Сайт ережесі

logo

Header Banner

Балабақша әлемі

  • Балабақша
  • Оқу қызметі
  • Технологиялық карта
  • Циклограмма
  • Материал қосу
  • «Менің үйім»

  • Балабақшада ескертуді жою бойынша ақпарат

  • “Туған жерім” пейзаж сурет байқауы

  • Көңілді математика әлемі

  • Республика күніне арналған ашық сабақ

  • МОЯ РОДИНА — КАЗАХСТАН»

  • МОЯ РОДИНА — КАЗАХСТАН»

  • Республика күніне арналған ашық сабақ

  • циклограмма

  • Геометриялық пішіндер мен денелер.

  • Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспары және Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламасы негізінде 2022 — 2023 оқу жылына арналған ұйымдастырылған іс-әрекеттің перспективалық жоспары

  • «Білім беру ортасындағы балалардың әл-ауқаты мен қауіпсіздігі»

  • Қыркүйек айына арналған преспектива 2022-2023жж

  • Балабақша тәрбиешілерін артық есеп беруден арылтатын бұйрық туралы

  • Мемлекет басшысы Қасым-Жомарт Тоқаевтың Қазақстан халқына Жолдауы 2022

  • Мектептің мектепалды даярлық сыныбына арналған мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудыңүлгілік оқу жоспары(5 жастағы балалар)

  • Мектеп жасына дейінгі балаларға арналған мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспары

  • Бөбек жасы балаларына арналған мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың Үлгілік оқу жоспары

  • Білім стандарты. 2022 жыл. Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың, бастауыш, негізгі орта, жалпы орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарттарын бекіту туралы

  • Инструктивно-методическое письмо. Детский сад. 2022-2023 уч. год

Балабақша
Home›Балабақша›МЕКТЕПТЕ БІЛІМ БЕРУДІҢ ЖАҢАРТЫЛҒАН МАЗМҰНЫ ЖАҒДАЙЫНДА ТИІМДІ ЗАМАНАУИ ӘДІСТЕР МЕН ТЕХНОЛОГИЯЛАРДЫ ҚОЛДАНУ

МЕКТЕПТЕ БІЛІМ БЕРУДІҢ ЖАҢАРТЫЛҒАН МАЗМҰНЫ ЖАҒДАЙЫНДА ТИІМДІ ЗАМАНАУИ ӘДІСТЕР МЕН ТЕХНОЛОГИЯЛАРДЫ ҚОЛДАНУ

By
19 декабря, 2021
2687
0
Share:

Бигазина А.Т.

қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімі

«Қостанай қаласы білім бөлімінің

№122 негізгі орта мектебі» КММ

 

 

 МЕКТЕПТЕ БІЛІМ БЕРУДІҢ ЖАҢАРТЫЛҒАН МАЗМҰНЫ ЖАҒДАЙЫНДА

ТИІМДІ ЗАМАНАУИ ӘДІСТЕР МЕН ТЕХНОЛОГИЯЛАРДЫ ҚОЛДАНУ

 

Жұмыста сын тұрғысынан ойлауды дамыту технологиясын қолдана отырып, «Джигсо әдіс»і, «Ашық және жабық сұрақтар», «екіжақты күнделік», «Борт журналы», «Кластер жасау», « Блум таксономиясы», Эдвард де Бононың «Ойлаудың алты қалпағы» және т. б. тәсілдерді өзім үшін ең қолайлы деп санаймын.

Сабақта  жеке сыныпта жұмыс істеуге тән оқытудың барлық әдістері мен тәсілдерін қолданамын. Көрнекі әдіске көбірек көңіл бөлемін, көрнекі-тарату материалдарын кеңінен қолданамын: тапсырмалары бар карточкалар, тесттер, сәйкестенндіру сұрақтары, т.б. Оқыту сапасын арттыру үшін үнемі оқу үрдісінің жаңа әдістері мен тәсілдерін алу қажет. Мысалы, сыни ойлау технологиясында «ойлар себеті» сияқты әдіс бар. Мысалы, сөйлеу бөліктерін зерделеу кезінде мен тақтаға алдын-ала тақырыпты жазамын, ал оқушыларға осы сөйлеу бөлігі туралы білетіндердің барлығын қағаз бетіне жазуды ұсынамын, себебі бұл сөздер бастауыш сыныптардан таныс. Осы уақытта басқа сыныпта жұмыс істеймін, ал оқушылар жұмысты орындап, партамен көршімен ақпарат алмасады, содан кейін біз бірге тексереміз. Бұл әдісті бекіту сабақтарында да, қайталау — жалпылама сабақтарда қолданған өте тиімд. Сабақта сын тұрғысынан ойлау технологиясының мынадай тәсілдерін жиі қолданамын:  «даладағы белгілер»  және осы жұмыс түрінен кейін –«білемін, білдім, білгім келеді» кестесін, тағы да осы жұмыс тәсілдерін сөйлеу бөліктерін оқу кезінде қолдануға болады, ал материал балаларға жаңалық емес, сонымен қатар, білімдерінде бос орын қалған кезде қандай да бір бөлімді оқу кезінде де қолдануға болады. Мысалы,  әдебиеттен ақын-жазушылардың өмірбаянын оқу кезінде  оқушыларға мақаланы өз бетімен оқып, абзацтарға қарама-қарсы таңбаларды қарындашпен қоюды ұсынамын: белгімен оқушыларға белгілі ақпарат белгіленеді, оған қоса, жаңа ақпарат белгіленеді, басқа – оқушының ұсынысымен сәйкес келмейтін, сұрақ белгісімен сәйкес келмейтін ақпарат, оқушыға түсініксіз және қосымша мәліметтерді талап ететіні белгіленеді. Бұл әдіс мәтінді белсенді және мұқият оқуды талап етеді, өйткені содан кейін балаларға   таңбалау кестесін құру ұсынылады, оның бағаналарын өз сөздерімен толтыру қажет: не  білгені белгілі болды.

Сонымен қатар,  ойын технологиясының элементтерін қолданамын: ребустар, сөзжұмбақтар (көбінесе әдебиет бойынша) —  тапсырма беремін немесе сөзжұмбақтарды шешеді, өзім құрастырамын, балаларға тірек сөздер бойынша, белгілі бір тақырыпқа өлең жазуды үйретемін. Оқушылар бұл жұмысты өз бетінше орындайды, осы уақытта, мен басқа сыныптармен жұмыс істей аламын. Оқушылар конспектілер жасау, карточкалар бойынша тапсырмаларды орындау, кестелерді толтыру, тестілеу, өз бетінше шешім қабылдау, тезис жоспарларын құрастыруды жсай алады.

Қазақ тілі сабақтарында  үш тіл саясатын енгіземін. Балалар мемлекеттік және орыс тілдерін жақсы біледі,   ал ағылшын тілін сөздік өмегімен пайдаланамын.   Тапсырмаларды орындау кезінде, негізінен,  бір мәнді емес жауаптарды, коммуникативтік тапсырмаларды қарастыратын ашық сұрақтарды қолданамын.

5-6 сыныптарда қазақ тілі сабағында өзара тексеру қабылдауды өткіземін. Балалар өз бетінше орындалған жұмысты тексеру үшін бір-бірімен дәптер алмасады.

7-8 сыныптарда сабақ барысында зерттеушілік оқытуды қолданамын: оқушылар өздері сұрақтарға жауап іздейді. Оларға басқа көздерден жауаптар іздеген ұнайды, бұл оқуға қызығушылық тудырады.  

Сондай-ақ, 9 сыныптарда әдебиет сабағында аудио-мәтіндерді тыңдауды қолданамын, содан кейін талқылау жүргізіліп, жазбаша тапсырмалар орындалады.

Әдебиет сабағында сынып-жиынтықтардағы үй тапсырмасын сұрау кезінде мен «авторлық кресло» және «бір актер театры» сияқты тәсілдерді жиі қолданамын. Жұмысты тексеру алдымен жұпта, содан кейін жұмыс додаланады.

Осылайша,   оқыту процесін тиімді жүзеге асыру үшін педагогикалық жағдай жасау дербес, шығармашылық тұлғаларды қалыптастыруды қамтамасыз етеді.

 

 

 

Әдебиеттер:

  1. Қазақстан Республикасының «Білім туралы Заңы»
  2. Подласый И. П. «Педагогика бастауыш мектеп»
  3. «Назарбаев Зияткерлік мектептері» ДББҰ, 2015 ж.
Previous Article

Мен қазіргі заман мұғалімімін

Next Article

Күзгі баққа саяхат

0
Shares
  • 0
  • +
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0

ҰҚСАС МАТЕРИАЛДАР ОСЫ АВТОРДАН

  • Балабақша

    Көңілді аспаптар

    25 июня, 2019
    By admin
  • Балабақша

    Сиқырлы гүлдер.

    9 августа, 2020
    By admin
  • Балабақша

    «Мен жақсы ата-анамын!»

    2 марта, 2021
    By
  • Балабақша

    Экспериментирование как метод экологического воспитания

    5 июня, 2020
    By admin
  • Балабақша

    Т дыбысы мен әрпі

    10 декабря, 2017
    By admin
  • Балабақша

    «Үй жиһаздары».

    16 ноября, 2019
    By admin

Пікір қалдыру Отменить ответ

  • Балабақша

    «Көңілді қыс»

  • Балабақша

    Балалардың дене тәрбиесіне деген қызығушылығын арттырудағы музыкалық сүйемелдеудің рөлі

  • Балабақша

    Ойыншықтар сыры.

Жаңа жарияланымдар

  • «Менің үйім»
  • Балабақшада ескертуді жою бойынша ақпарат
  • “Туған жерім” пейзаж сурет байқауы
  • Көңілді математика әлемі
  • Республика күніне арналған ашық сабақ
  • МОЯ РОДИНА — КАЗАХСТАН»
  • МОЯ РОДИНА — КАЗАХСТАН»
  • Республика күніне арналған ашық сабақ
  • циклограмма
  • Геометриялық пішіндер мен денелер.
  • Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспары және Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламасы негізінде 2022 — 2023 оқу жылына арналған ұйымдастырылған іс-әрекеттің перспективалық жоспары
  • «Білім беру ортасындағы балалардың әл-ауқаты мен қауіпсіздігі»
  • Қыркүйек айына арналған преспектива 2022-2023жж
  • Балабақша тәрбиешілерін артық есеп беруден арылтатын бұйрық туралы
  • Мемлекет басшысы Қасым-Жомарт Тоқаевтың Қазақстан халқына Жолдауы 2022

Күнтізбе

Январь 2023
ПнВтСрЧтПтСбВс
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031 
« Дек    

BALABAKSHA.KZ

Байланыс :
Тел:          +7 707 817 74 58
E-mail:     baksha-2020@mail.ru

Яндекс.Метрика