Балабақша әлемі

Top Menu

  • Балабақша конкурстары
  • Сайт ережесі

Main Menu

  • Балабақша
  • Оқу қызметі
  • Технологиялық карта
  • Циклограмма
  • Материал қосу
Кіру / Тіркелу

Логин

Қош келдіңіз! Аккаунтқа кіру
Кілт сөзді ұмыттыңыз ба?
Тіркелу

Забытый пароль

Артқа оралу

Тіркелу

Артқа оралу
  • Балабақша конкурстары
  • Сайт ережесі

logo

Балабақша әлемі

  • Балабақша
  • Оқу қызметі
  • Технологиялық карта
  • Циклограмма
  • Материал қосу
  • Бауырсақтың бастан кешкен оқиғалары

  • 412 бұйрық. МДҰ педагогтарына

  • 412 бұйрық. Балабақша

  • И.Янчарский «Ойыншықтар дүкенінде»

  • «Білімділер әлемі»

  • «Бағдаршам»

  • «Бағдаршам»

  • Ұлттық тағамдар

  • «Астана-туған елдің жүрегі!»

  • Көктем келді

  • «Балабақшадағы болашақ азаматтарды қалыптастыру «

  • Күзгі баққа саяхат

  • МЕКТЕПТЕ БІЛІМ БЕРУДІҢ ЖАҢАРТЫЛҒАН МАЗМҰНЫ ЖАҒДАЙЫНДА ТИІМДІ ЗАМАНАУИ ӘДІСТЕР МЕН ТЕХНОЛОГИЯЛАРДЫ ҚОЛДАНУ

  • Мен қазіргі заман мұғалімімін

  • «Сиқырлы бояу патшалығы»

  • «Сиқырлы бояу патшалығы»

  • 1 ЖЕЛТОҚСАН ПРЕЗИДЕНТ КҮНІ

  • Балабақшадағы ересек топтарда танымдық қабілетті дамыту

  • Мектепке дейінгі жаңа іс — тәжрибе мен әдістеме

  • Түлкінің тапсырмалары

Балабақша
Home›Балабақша›МЕКТЕПТЕ БІЛІМ БЕРУДІҢ ЖАҢАРТЫЛҒАН МАЗМҰНЫ ЖАҒДАЙЫНДА ТИІМДІ ЗАМАНАУИ ӘДІСТЕР МЕН ТЕХНОЛОГИЯЛАРДЫ ҚОЛДАНУ

МЕКТЕПТЕ БІЛІМ БЕРУДІҢ ЖАҢАРТЫЛҒАН МАЗМҰНЫ ЖАҒДАЙЫНДА ТИІМДІ ЗАМАНАУИ ӘДІСТЕР МЕН ТЕХНОЛОГИЯЛАРДЫ ҚОЛДАНУ

By
19 декабря, 2021
1900
0
Share:

Бигазина А.Т.

қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімі

«Қостанай қаласы білім бөлімінің

№122 негізгі орта мектебі» КММ

 

 

 МЕКТЕПТЕ БІЛІМ БЕРУДІҢ ЖАҢАРТЫЛҒАН МАЗМҰНЫ ЖАҒДАЙЫНДА

ТИІМДІ ЗАМАНАУИ ӘДІСТЕР МЕН ТЕХНОЛОГИЯЛАРДЫ ҚОЛДАНУ

 

Жұмыста сын тұрғысынан ойлауды дамыту технологиясын қолдана отырып, «Джигсо әдіс»і, «Ашық және жабық сұрақтар», «екіжақты күнделік», «Борт журналы», «Кластер жасау», « Блум таксономиясы», Эдвард де Бононың «Ойлаудың алты қалпағы» және т. б. тәсілдерді өзім үшін ең қолайлы деп санаймын.

Сабақта  жеке сыныпта жұмыс істеуге тән оқытудың барлық әдістері мен тәсілдерін қолданамын. Көрнекі әдіске көбірек көңіл бөлемін, көрнекі-тарату материалдарын кеңінен қолданамын: тапсырмалары бар карточкалар, тесттер, сәйкестенндіру сұрақтары, т.б. Оқыту сапасын арттыру үшін үнемі оқу үрдісінің жаңа әдістері мен тәсілдерін алу қажет. Мысалы, сыни ойлау технологиясында «ойлар себеті» сияқты әдіс бар. Мысалы, сөйлеу бөліктерін зерделеу кезінде мен тақтаға алдын-ала тақырыпты жазамын, ал оқушыларға осы сөйлеу бөлігі туралы білетіндердің барлығын қағаз бетіне жазуды ұсынамын, себебі бұл сөздер бастауыш сыныптардан таныс. Осы уақытта басқа сыныпта жұмыс істеймін, ал оқушылар жұмысты орындап, партамен көршімен ақпарат алмасады, содан кейін біз бірге тексереміз. Бұл әдісті бекіту сабақтарында да, қайталау — жалпылама сабақтарда қолданған өте тиімд. Сабақта сын тұрғысынан ойлау технологиясының мынадай тәсілдерін жиі қолданамын:  «даладағы белгілер»  және осы жұмыс түрінен кейін –«білемін, білдім, білгім келеді» кестесін, тағы да осы жұмыс тәсілдерін сөйлеу бөліктерін оқу кезінде қолдануға болады, ал материал балаларға жаңалық емес, сонымен қатар, білімдерінде бос орын қалған кезде қандай да бір бөлімді оқу кезінде де қолдануға болады. Мысалы,  әдебиеттен ақын-жазушылардың өмірбаянын оқу кезінде  оқушыларға мақаланы өз бетімен оқып, абзацтарға қарама-қарсы таңбаларды қарындашпен қоюды ұсынамын: белгімен оқушыларға белгілі ақпарат белгіленеді, оған қоса, жаңа ақпарат белгіленеді, басқа – оқушының ұсынысымен сәйкес келмейтін, сұрақ белгісімен сәйкес келмейтін ақпарат, оқушыға түсініксіз және қосымша мәліметтерді талап ететіні белгіленеді. Бұл әдіс мәтінді белсенді және мұқият оқуды талап етеді, өйткені содан кейін балаларға   таңбалау кестесін құру ұсынылады, оның бағаналарын өз сөздерімен толтыру қажет: не  білгені белгілі болды.

Сонымен қатар,  ойын технологиясының элементтерін қолданамын: ребустар, сөзжұмбақтар (көбінесе әдебиет бойынша) —  тапсырма беремін немесе сөзжұмбақтарды шешеді, өзім құрастырамын, балаларға тірек сөздер бойынша, белгілі бір тақырыпқа өлең жазуды үйретемін. Оқушылар бұл жұмысты өз бетінше орындайды, осы уақытта, мен басқа сыныптармен жұмыс істей аламын. Оқушылар конспектілер жасау, карточкалар бойынша тапсырмаларды орындау, кестелерді толтыру, тестілеу, өз бетінше шешім қабылдау, тезис жоспарларын құрастыруды жсай алады.

Қазақ тілі сабақтарында  үш тіл саясатын енгіземін. Балалар мемлекеттік және орыс тілдерін жақсы біледі,   ал ағылшын тілін сөздік өмегімен пайдаланамын.   Тапсырмаларды орындау кезінде, негізінен,  бір мәнді емес жауаптарды, коммуникативтік тапсырмаларды қарастыратын ашық сұрақтарды қолданамын.

5-6 сыныптарда қазақ тілі сабағында өзара тексеру қабылдауды өткіземін. Балалар өз бетінше орындалған жұмысты тексеру үшін бір-бірімен дәптер алмасады.

7-8 сыныптарда сабақ барысында зерттеушілік оқытуды қолданамын: оқушылар өздері сұрақтарға жауап іздейді. Оларға басқа көздерден жауаптар іздеген ұнайды, бұл оқуға қызығушылық тудырады.  

Сондай-ақ, 9 сыныптарда әдебиет сабағында аудио-мәтіндерді тыңдауды қолданамын, содан кейін талқылау жүргізіліп, жазбаша тапсырмалар орындалады.

Әдебиет сабағында сынып-жиынтықтардағы үй тапсырмасын сұрау кезінде мен «авторлық кресло» және «бір актер театры» сияқты тәсілдерді жиі қолданамын. Жұмысты тексеру алдымен жұпта, содан кейін жұмыс додаланады.

Осылайша,   оқыту процесін тиімді жүзеге асыру үшін педагогикалық жағдай жасау дербес, шығармашылық тұлғаларды қалыптастыруды қамтамасыз етеді.

 

 

 

Әдебиеттер:

  1. Қазақстан Республикасының «Білім туралы Заңы»
  2. Подласый И. П. «Педагогика бастауыш мектеп»
  3. «Назарбаев Зияткерлік мектептері» ДББҰ, 2015 ж.
Previous Article

Мен қазіргі заман мұғалімімін

Next Article

Күзгі баққа саяхат

0
Shares
  • 0
  • +
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0

ҰҚСАС МАТЕРИАЛДАР ОСЫ АВТОРДАН

  • Балабақша

    Мамандықтың бәрі жақсы

    11 мая, 2020
    By admin
  • Балабақша

    «Ойнайық та,ойлайық»

    8 сентября, 2020
    By admin
  • Балабақша

    Поможем Алексу найти друзей

    21 сентября, 2017
    By admin
  • Балабақша

    Расскажем Хрюше о воде

    29 марта, 2018
    By admin
  • Балабақша

    Чашечка с блюдцем

    14 июля, 2017
    By admin
  • Балабақша

    «Менің альбомым» (қағаздан)

    2 апреля, 2018
    By admin

Пікір қалдыру Отменить ответ

  • Балабақша

    Үйшік ертегісіндегі кейіпкерлерге көмектесу

  • Балабақша

    Денсаулыққа қажетті пайдалы дәрумендер

  • Бастауыш сынып

    КСП по познанию мира в в первом классе «Государственные символы»

Жаңа жарияланымдар

  • Бауырсақтың бастан кешкен оқиғалары
  • 412 бұйрық. МДҰ педагогтарына
  • 412 бұйрық. Балабақша
  • И.Янчарский «Ойыншықтар дүкенінде»
  • «Білімділер әлемі»
  • «Бағдаршам»
  • «Бағдаршам»
  • Ұлттық тағамдар
  • «Астана-туған елдің жүрегі!»
  • Көктем келді
  • «Балабақшадағы болашақ азаматтарды қалыптастыру «
  • Күзгі баққа саяхат
  • МЕКТЕПТЕ БІЛІМ БЕРУДІҢ ЖАҢАРТЫЛҒАН МАЗМҰНЫ ЖАҒДАЙЫНДА ТИІМДІ ЗАМАНАУИ ӘДІСТЕР МЕН ТЕХНОЛОГИЯЛАРДЫ ҚОЛДАНУ
  • Мен қазіргі заман мұғалімімін
  • «Сиқырлы бояу патшалығы»

Күнтізбе

Июнь 2022
ПнВтСрЧтПтСбВс
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930 
« Май    

BALABAKSHA.KZ

Байланыс :
Тел:          +7 707 817 74 58
E-mail:     baksha-2020@mail.ru

Яндекс.Метрика