Ө дыбысы және әрпі
Түркістаноблысы
Арысқаласы
«Теміржолшы» шағын жинақты бастауыш мектебі
Мектепалды даярлық тобының тәрбиешісі:
Меирбекова Пернекуль Базарбаевна
МАД | Тәрбиеші:Меирбекова П | пәні:сауат ашу | күні: | ||
Тақырыбы | Ө дыбысы және әрпі | ||||
Сабақтың мақсаты | 1) Білімділік: Ө дыбысы және әрпімен таныстыру.Оның айтылу ерекшелігін айтып өту және жазылу жолын үйрету. 2) Дамытушылық: Ө дыбысымен байланысты тапсырмаларды орындау, оқушылардың ой-өрісін, ойлау қабілетін дамыту. 3) Тәрбиелік: Көркемдікке, әдептілікке баулу. Сабақтың әдісі: Түсіндіру, ойын, сұрақ-жауап, танымдық ойлау, талдау, топтау, интерактивтік. |
||||
Көрнекіліктер | Көрнекілігі: Ө әрпінің баспа және жазба түрі, сюжетті суреттер, текшелер, кеспе әріптер т.б. | ||||
Іс-әрекет кезендері | Тәрбиеші әрекеті | Балалардың іс — әрекеті | |||
Психологиялық ахуалды қалыптастыру
|
Психологиялық дайындық. Қара достым, жан-жаққа Дайынсың ба сабаққа? Орнындамақараңдар, Кітап, дәптер, қаламдар? |
Балаларалдағы өтетін сабаққа дайындық жасайды. | |||
Ұйымдастыру іздестіру
Жаңа сабақ
|
«Буынұстау» ойыны. Шарты: Доппенойналады. Өзімалғашқыбуынынайтамын, допалғаноқушысөзді аяқтайды. Ән…(ші), дә…(рі), ә…(теш). Олайболса, ә дыбысыдауыстыма, дауыссыз ба? Текшемізденкөрсетеқоялық. (дауысты, жіңішке) «Ой шақыру» Жұмбақ жасыру. |
Балалар барлық қимылдарды тәрбиешіге қарап, қайталайды. Берілген тапсырмаларды орындайды. | |||
Сергіту сәті | «Мен қандай әріппен дос».
Бұл ойын әріптерді есте сақтап, сөйлеу тілін дамытуға ғана емес, сонымен бірге танымдық сипатқа да ие. Әр бір ойыншыда жануардың суреті болу керек (әр түрлі болуы мүмкін). Мысалы: анасында – сиыр, әкесінде – түйе, баласында – кірпі. Анасы айтады: «Менің сиырым «м» әрпімен дос, өйткені онда мүйізі бар». Әкесі: «Менің түйем «ө» әрпімен дос, өйткені онда өркеш бар». Бала: «Менің кірпім «и» әрпімен дос, өйткені онда инелері бар».
|
Оқушылар ойын ойнайды | |||
Рефлексивті — түзетушілік | 1. Шырынсөзінетоқталу. 2. «Шырын» тақырыбынаберілгенмазмұндысуретбойыншаәңгімеқұрастыру. 3. Мұғалім мәтіндіоқу, дәмді, тәттісөздерінқышқыл, ащы, тұщысөздеріменмағыналасекенінайтыпөту. 5. Оқушыларға мәтінді оқыту. 6. «Ойлан тап!» ойыны. 1. Бірәріп бар, кей бала Айтамындепбүлдірген Оқиалмайшүлдірлеп Жолдастарынкүлдірген. Бұл қай әріп? (р) 2. Жұмыртқадайдөңгелек Кетпейдібірақдөңгелеп Бұлқайәріп? (О) 3. Әлдетолған Ай маекен Әлдеүрген шар маекен Белінде бар белдігі Бұндайәріп бар маекен? (Ө) 7. Жазужұмысы. Қолғақаламалайық, Әдеміетіпжазайық. 1. Ауадажазу. 2. Тақтағажазу. (Ө ө) 3. Үлгідәптергежазу. 8. Тақпақ. Мультимедиялықкешенарқылытақпақтыоқу. «Ө»- дегенім, Өрік Өрікті ал теріп! Өзіңғанажемей, Өркенгебербөліп, 1. Оқушыларғатақпақтыхорменоқыту. 2. Тақпақ не туралы, бүгінгіжаңаәріптақпақтакездестіме? 3. Өрік сөзіне тоқталу. (өрік — тәттіжеміс) Ойын тәртібі: Оқушылар төртбұрыштың орнына, дыбыстардың үйлесіміне сәйкес әріптер қойып оқу. |
Тапсырмаларды әр бала өз алдына ерекше орындады. | |||
Күтілетін нәтиже: | |||||
Білу | Тапсырма мазмұнын толық есте сақтады. | ||||
Өзіне үйренгені | Ө дыбысы және әрпімен танысу.. | ||||
Үйрену | Сұрақтарғатолықжауапберуге үйрену. | ||||