Ақпаратты өлшеу. Ықтималдық әдіс
Абаева Гүлнұр Кыдыралиевна
Ақтөбе қаласы, Сазды орта мектебі
Информатика пәнінің мұғалімі
Күні:
Сынып:8
|
Мектеп:
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
||
Сабақтың тақырыбы | Ақпаратты өлшеу. Ықтималдық әдіс | ||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) | 8 1.1.1- ақпараттың өлшем бірліктерін атап өту
8.2.1.1 ақпарат көлемін анықтауда алфавиттік және ықтималдық амалдарын қолдану |
||
Сабақтың мақсаттары | Барлық басым бөлігі: ақпаратты техникалық құралдар мен дербес компьютердің көмегімен беру, сақтау және ұсыну тәсілдерін беру
Оқушылардың басым бөлігі: Анық сөйлеу арқылы, тақырыпты талқылайды. Кейбір оқушылар: Анық және толық сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсетеді. |
||
Сабақмақсаты: | ақпараттыңылғибірөлшембірлігінбасқағааударудыжүзегеасырааладыжәнеақпараттарсанынанықтауүшінесепшығараалады | ||
Бағалаукритерийлері | · Кило-, мега-, гига-, террапрефикстардыпайдалана біледі;
· Ақпараттар өлшем бірліктерінің өзара байланысын белгілей алады; · Алфавиттік және ықтималдық амалдарын қолдана алады; |
||
Тілдікмақсаттар
|
Оқушылырорындайалады:
өздерінің практикалықжұмыснәтижелерінауызшажинақтайалады Пәндік лексика және терминология Бит, Байт, ақпараттарөлшембірліктері Тілдесуүшінпайдалылебіздердіңлегі/жазылым: Ақпараттардысақтаудыңжалпықағидасы …. болыпсаналады · біздіңзерттеуімізкөрсетті/көрсетеді, яғни … · Бізтүсіндік, оның… · Осылайшабізанықтадық, оның … · Қорытындылайкеле, бізтүсіндік, оның … |
||
Құндылықтардыдарыту
|
«Мәңгілік ел» құндылықтарын іске асыру .Топтық және жұптық жұмыстарды орындауда бір-біріне құрмет көрсету .
Оқушылар бір – бірінің ойын тыңдайды, өзара сыйластықты қалыптастырады. Жұпта, топта, топпен жұмыс істей білу. Оқушылар белсене қозғала отырып, сымбаттылықтарын сақтауға жаттығу жасайды. Бір-бірінің іс-қимылдарын түсіне білу. |
||
Пәнаралық байланыс | Өнер, ана тілі сабағы | ||
АКТ қолдану дағдылары | Аудиожазба , таныстырылым. | ||
Сабақ барысы | |||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар | |
Сабақтың басы
5 минут |
Бірлескен ортаны құру, сабақ тақырыбын және мақсатын анықтау. Мұғалім сабақ тақырыбын анықтау үшін сұрақтарға жауап беруді ұсынады:
Ынталандыру « Ақпарат көлемі бұл қанша?» Сабақ мақсаттары мен жетістік критерийлерін талқылау. (С)Сұрақты талқылайды, сабақ мақсаты мен жетісті критерийлерін талқылайды. Блокнот бағдарламасын қолданып ақпарат көлемін анықтау тапсырмасын беру. (Д)Оқушылар зерттеу жасап, қорытынды шығарады. Қайталау: Сұрақтар қою: Сізге қандай ақпарат өлшемдері таныс? Ақпарат өлшемдерін өсу ретімен орналастырыңыз (толтыру үшін пирамида суреті қолданыңыз). (С)Оқушылар сұрақтарға жауап береді. |
Жаттығулар көрсетілімі немесе видео материалдар.
|
|
Сабақтың ортасы
8 минут
1 минут
5 минут
3 минут 16 минут
|
Жаңа материалды мазмұндау (сыныппен жұмыс): мұғалім сабақ презентациясына және №1 материалдар файлына сүйене отырып, оқушыларды өлшемдер бірлігімен таныстырады.
№ 1 материал Біз – уақытты, ұзындықты, жылдамдық, массаны – тұрақты түрде осыларды өлшейміз де жатамыз. Және әр көлем үшін өз өлшем бірлігі бар, ал көбінесе бірнешеу. Сендер әлден-ақ өлшенетін көп көлемді білесіңдер. Мысалы, уақыт, ұзындық, масса, бұрыш.
Постермен жұмыс 1 топ Ақпаратық жүйе 2 топ ASCLL коды. 3 топ . Венн диаграммасы Топтарға жаңа тақырып бойынша Сен маған мен саған ойыны арқылы ассосация әдісімен тақырыптың маңыздылығын қолдана отырып топ бойынша жұмыс жасату және тапсырмалар тарату, тапсырма төңірегінде топпен жұмыс жүргізу
Компьютерлікақпараттықтасымалдаушыларкөлемі мегабайт жәнегигабайттарменөлшенеді. Бүгінгі күннің өзінде 1-2 терабайт көлемінеиетасымалдаушы (мысалы, қатты диск) бар.
киби (kibi), меби (mebi), гиби (gibi), теби (tebi), пети (peti), эксби (exbi). Бірақ ақпараттар есебініңөлшембірлігініңескібелгілеріпайдаланылыпжатқанда, жаңа атаулардыңкеңіненқолданылабастауынауақытталапетіледі. Тапсырма 1.Кему ретімен орналастыру ( 1 сәттілік критерийі (БК 1)Дескрипторлар: Ақпараттың ең кіші өлшем бірлігін дұрыс анықтайды; Ақпараттың ең үлкен өлшем бірлігін дұрыс анықтайды; Ақпараттың өлшем бірліктерін кему ретімен дұрыс анықтай алады; Тапсырманы дәптерге орындайды. Формативті бағалау: бір-бірін бағалайды. Тапсырма 2. Ақпаратты бір өлшем бірліктен екіншісіне аудару.(БК 3)Дескрипторлар: Битті килобайтқа дұрыс айналдыра алады; Байтты килобайтқа дұрыс айналдыра алады; Мегабайтты килобайтқа дұрыс айналдыра алады; Гигабайтты килобайтқа дұрыс айналдыра алады; (Ж)Жұптық жұмыс Тапсырма 3. Ақпарат көлемін салыстыру.(БК 1) Дескрипторлар: Бит және байтта берілген ақпарат көлемдерін дұрыс салыстыра алады; Байтта және килобайтта берілген ақпарат көлемдерін дұрыс салыстыра алады; Мегабайтты және килобайтта берілген ақпарат көлемдерін дұрыс салыстыра алады; |
Сергіту сәті Сұрақ парақшалары.
Оқулық, дәптерлер.
Ойын ойнайық. |
|
Сабақтың соңы
2 минут
|
Сабақты бекіту сұрақтары:
• Алынған хабарды қай кезде ақпарат деп есептеуге, қай кезде есептемеуге • Ақпараттың қандай қасиеттері бар? • Ақпараттың көлемін екілік түрде өлшеу бірліктерінің туындыларын атаңдар. • Кітапта 290 бет бар, бір бетте 39 жол, ал әр жолда 67 символ бар. Бұл кітаптысыйымдылығы 1,44 Мбайт дискіге сыйғызуға болама? Сабақты қорытындылау және рефлексия. Оқушыларға қойылатын сұрақтар: Стикерге екі «+» белгісін қойыңыз, жанына сабақта ұнаған екі нәрсені жазыңыз. Төменге «?» белгісін қойыңыз, бұған қиындық туғызған бір нәрсені жазыңыз. Үй тапсырмасы. Келесі сілтемедегі тапсырманы орындаңыз: http://school497.ru/download/u/02/les7/zadan.html Есепті шешу: Компьютерде жазылған ақпарат көлемі 3,5 кб тең. Бұл мәтін қанша символдан тұрады? Бүгінгі сабақта болған көңіл – күйді бас бармақ саалынған суреттер арқылы бағалау.
|
Смайликтер |
|
Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз? Сөйлеу-речи-speeches
|
Пәнаралық байланыс
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы АКТ |
|
Қолдау көрсету.
Қабілеті жоғары оқушылар айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады. |
Оқушылар өздері жасаған бет-бейнелеріне қарап бір-біріне көңіл- күйлерін айтады. (қуанышты, көңілді, көңілсіз, ашулы)
|
Өнер, ана тілі сабағы
Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. |
|