Ортаңғы топ балаларына арналған ДЕНЕ ШЫНЫҚТЫРУ-САУЫҚТЫРУ БАҒДАРЛАМАСЫ «Физкультошка»

«Физкультошка» үйірмесінің бағдарламасы мектеп жасына дейінгі балалардың физикалық дамуына арналған және емдік-сауықтыру бағыты бар. Бұл жаста балалар барлық тіршілік иелерінің өмір сүру тәсілі ретінде қозғалыстарға құндылық қатынасын қалыптастырады. Баланың дамуының алғашқы кезеңінде оған қозғалысқа деген сүйіспеншілікті оятуға болады. Қозғалыс-бұл адамның барлық басқа қабілеттерінің негізі.

«Физкультошка» үйірмесінің бағдарламасы.

Мазмұны

  1. Түсіндірме жазба
  2. Жалпы ереже
  3. Бағдарламаның мақсаты, міндеттері
  4. Бағдарламаның өзектілігі
  5. Бағдарламаны іске асыру жолдары
  6. Бағдарламаны іске асыру қағидаттары
  7. Бағдарлама құрылымы
  8. Балалармен ақпараттық-білім беру жұмысы
  9. Ата-аналармен өзара әрекеттесу
  10. Бағдарламаны іске асырудың күтілетін қорытынды нәтижесі

11.Қосымша оқыту бағдарламасының мазмұны

12.Перспективалық жоспар

  1. Үйірме жұмысының нәтижелілігі

14.Әдебиет

 

 

 

 

 

 

 

 

1.Түсіндірме жазба

Н.М. Амосов: «Біздің балаларымыздың денсаулығы мен бақыты көбінесе балабақша мен отбасындағы дене шынықтырумен байланысты…»Балалар денсаулығы-ел болашағы! Мектепке дейінгі балалық шақта бала денсаулықтың негізін, жан-жақты моториканы және үйлесімді физикалық дамуды қалайды. Сондықтан денсаулық мәселесін кең әлеуметтік тұрғыдан қарастырған жөн. «Физкультошка» бағдарламасының негізгі бағыты-балалардың денсаулығын сақтау және нығайту. Балалар гигиенасы және денсаулығын сақтау ғылыми-зерттеу институты, балалар денсаулығы ғылыми орталығы, Медицина ғылымдары академиясы жүргізген зерттеулер көрсеткендей, жақында Ресейдегі Балалардың денсаулығы күрт нашарлады, ал сау мектеп жасына дейінгі балалардың саны шамамен 10% құрайды. Сондықтан мектеп жасына дейінгі балалардың денсаулығын сақтау және нығайту –біздің заманымыздың өзекті мәселелерінің бірі.Біздің балаларымыздың денсаулық жағдайына қолайсыз әлеуметтік факторлар, экологиялық, климаттық жағдайлар, атап айтқанда:

* тұқым қуалаушылық;

* қолайсыз экологиялық жағдай;

* электронды-сәулелі және» металл-дыбыс», балалардың сәулеленуі (компьютерлік ойындар, теледидар алдында ұзақ уақыт болу, үнемі қатты дыбыс шығаратын музыка) ;

* өмір салты (денсаулық жағдайына үлкен әсер етеді) .Көптеген аурулардың негізгі себебі болып табылатын тірек-қимыл аппаратындағы ауытқулар, дәрі-дәрмекпен емдеуге болмайды, баланың денсаулығы мен дамуына айтарлықтай әсер етеді.Дене шынықтыру сабақтарында, еркін іс-әрекетте балаларды бақылай отырып, біз кейбір балалардың дұрыс емес тұрғанына, аяқтың шаршауы тез жүретініне, балалар жиі және ұзақ уақыт ауыратынына, бұл сколиоз мен жалпақ аяқтың дамуына, дене функциясының бұзылуына назар аудардық. Мұны балалардың медициналық карталарында жазылған медициналық диагноздар растайды. Осындай ұсақ-түйек емес, ата-аналар әрқашан көңіл аударып, оларға, меніңше, бұл бала әлі тым кішкентай, сондықтан оған әдемі сымбат және дұрыс табан, мықты денсаулық. Дәл қазір бала белсенді өсіп, аяғы мен омыртқасы стрессті бастан кешіргенде, олардың бұзылуы басталады. Балалардағы Сколиоз және жалпақ аяқтар мектепке дейін кездеседі. Біздің балабақшада қалып пен аяқтың қалыптасуының дұрыс емес процесі, ЖРВИ ауруы проблемасы бар. Мектепке дейінгі жастағы балалардың тірек-қимыл аппаратын нығайту мақсатында жалпақ аяқтар мен дене бітімінің бұзылуының алдын алу процесін жетілдіру, мектепке дейінгі балалардың денсаулығын нығайту қажеттілігін түсіне отырып, біз «Мықтылар» дене шынықтыру-сауықтыру үйірмесінің бағдарламасын әзірледік. Бұл бағдарлама балалардың физикалық және психикалық денсаулығын сақтауды және нығайтуды қамтамасыз етеді.

2.Жалпы ереже:

«Физкультошка» үйірмесіне арналған үй-жай тікелей білім беру қызметіне арналған дене шынықтыру-музыкалық залмен қамтамасыз етіледі. Осы ереже Білім беру туралы «мектепке дейінгі тәрбие тұжырымдамасы» Заңының, Министрліктің 2014 жылғы «ұйымдастырылған оқу нысандарындағы мектепке дейінгі жастағы балаларға максималды жүктемеге қойылатын гигиеналық талаптар туралы» хаты, мектепке дейінгі білім беру ұйымының Жарғысы негізінде әзірленді. Бағдарламаның мақсаты-баланың үйлесімді дамуын, денсаулығын нығайтуды және оның деңгейін арттыруды, балаларды дене шынықтырумен таныстыруды қамтамасыз ететін етіп дене тәрбиесін ұйымдастыруға болатын механизмдер мен әдістерді анықтау.

3.Бағдарламаның міндеттері

Сауықтыру

  1. Балалардың физикалық және психикалық денсаулығын сақтау және нығайту.
  2. Дене функцияларын жетілдіру, оның қорғаныш қасиеттерін және әртүрлі ауруларға төзімділігін арттыру.
  3. Дұрыс қалып қалыптастыру және барлық бұлшықет топтарын нығайту, жалпақ аяқтың алдын алуға ықпал ету.

Білім беру

  1. Балалардың қозғалыс белсенділігіне қажеттілігін іске асыру үшін жағдай жасау.
  2. Балалардың моторикасын және физикалық қасиеттерін дамыту (жылдамдық, күш, төзімділік, икемділік, буындардағы ұтқырлық, ептілік).
  3. Балаларда қимылдарды дұрыс орындау дағдылары мен дағдыларын қалыптастыру.

Тәрбиелік

  1. Салауатты өмір салтына деген қажеттілікті тәрбиелеу
  2. Мінездің жағымды жақтарын тәрбиелеу.
  3. Өзіне деген сенімділік сезімін тәрбиелеу.

 

4.Бағдарламаның өзектілігі

Бағдарламаның өзектілігі фитбол гимнастикасы-үлкен серпімді доптардағы жаттығулар дамыту-сауықтыру және түзету жұмыстарының негізгі құралы болып табылады. Фитбол гимастикасының басты артықшылығы — барлық жаттығулар фитнес допында отыру немесе жату арқылы жасалады, ал аяқтың буындарына әсер ету аэробты жаттығуларға қарағанда әлдеқайда аз. Жүрек-тамыр жүйесі жұмсақ режимде жұмыс істейді. Допқа динамикалық жаттығулар жасау кезінде омыртқаға осьтік жүктеме іс жүзінде жоқ, өйткені доп бүкіл дененің жақсы соққысын тудырады. Серпімді тұрақсыз орта вестибулярлық аппаратты, тепе-теңдік сезімін, қозғалыс ырғағын қалыптастыру үшін қажет. Вестибулярлық жаттығу жүрек-тамыр жүйесін реттеу орталықтарының дамуы мен қалыпты жұмыс істеуі үшін өте маңызды.

Доп-бұл ойыншық және серіктес, ол әдемі және ең бастысы мобильді, бұл тұрақсыз қолдау, тепе-теңдікті сақтау үшін баланы жаттығулардың басқа түрлерін орындауға қатыспайтын терең бұлшықет деп аталатын бұлшықет топтарын жұмысқа қосуға мәжбүр етеді.

5.Бағдарламаны іске асыру жолдары

  1. Қалалық балалар емханасының дәрігер-мамандарымен кеңес.
  2. Арнайы дереккөздерден ақпарат іздеу (сколиоздың және жалпақ аяқтың бұзылуының алдын алу, балаларды сауықтыру бойынша Медициналық әдебиеттер; балабақшада балалардың физикалық дамуы бойынша жүргізу бойынша әдістемелік әдебиеттер).

6.Бағдарламаны іске асыру қағидаттары

  1. Жекеленген қағида.
  2. Қолжетімділік қағидаты.
  3. Жүйелілік принципі.
  4. Белсенділік, Тәуелсіздік, шығармашылық принципі.
  5. Жүйелілік принципі.
  6. Әр баланың эмоционалды әл-ауқаты принципі.
  7. Ғылым принципі.
  8. Сауықтыру бағыты принципі.
  9. Бағдарлама құрылымы

«Физкультошка» дене тәрбиесі сауықтыру балалар топтарын алу кіші және орта мектепке дейінгі жастағы балалардың жалпы функционалдық жағдайын, медициналық тексеруден өту деректерін, мамандандырылған дәрігерлердің (педиатр, ортопед, хирург, педиатр) ұсынымдарын ескере отырып жүзеге асырылады. Сабақтар берілген оқу бағдарламасын ескере отырып өткізіледі. Сабақтар қазаннан мамырға дейін аптасына 3 рет 20 минуттан, күндізгі уақытта, балалар негізгі бағдарламалық сабақтарда бос болмаған кезде өткізіледі. Әр түрлі белсенділік түрлері сауықтыру сабақтарының құрылымымен тығыз байланысты: қозғалыс жаттығулары, қимылдың негізгі түрлері (жүру, секіру, жүгіру, тепе-теңдік жаттығулары және т.б., тыныс алу жаттығулары, өзін-өзі уқалаудың әртүрлі түрлері, релаксация жаттығулары. Балаларды дене шынықтыру-сауықтыру тобында ұйымдастыру тәсілі әр сабақтың мақсаты мен міндеттеріне байланысты. Топта балаларды ұйымдастырудың үш негізгі әдісі қолданылады: фронтальды, топтық, жеке. Сауықтыру сабақтары кешенін құрастыру әдістемесі үш бөлімнен тұрады. Дайындық бөліміне қалыптың бұзылуына және жалпақ табанды түзетуге сәйкес келетін жалпы дамытушы және түзету жаттығулары кіреді. Орындалу қарқыны баяу, орташа, орташа, дозасы 4-5 рет. Негізгі бөлімге жату күйінен, бүйірден, асқазаннан, отыру және тұру жаттығулары жатады. Жаттығудың дозасы сіздің көңіл-күйіңізге байланысты. Барлық жаттығулар екі бағытта да орындалуы керек. Қорытынды бөлім релаксация жаттығуларынан тұрады (релаксация, ашық ойындар). Ойын-сауық іс-әрекеттері кезінде балалардың аяғын қатайту және жалпақ табанның алдын-алу, денесін нығайту мақсатында балалар жалаңаяқпен айналысады.

Балалардың дене шынықтыру жұмысын ұйымдастыру және өткізу кезінде эмоционалды жайлылық үшін дене шынықтыру-сауықтыру іс-шараларының музыкалық сүйемелдеуі тірек-қимыл аппаратының алдын алу бойынша жұмыс үшін толыққанды дене шынықтыру-сауықтыру ортасын құруға ықпал етеді. мектепке дейінгі жастағы балалар, позаның қалыптасуына, аяқтың бұлшық еттерін күшейтуге ықпал ететін және аяқ доғаларының пайда болуына оң әсер ететін құрал-жабдықтар мен тауарлық-материалдық құндылықтардың болуын қамтамасыз етеді (қабырға тақталары, құрсаулар, шарлар, секіргіштер, гимнастикалық таяқшалар, фитболлар). Осылайша, «Физкультошка» үйірмесінің сауықтыру жұмысында дененің ЖРВИ-ге төзімділігін арттыруға, жалпақ табанның және балалардағы позаның бұзылуының алдын алуға баса назар аударылады.

8.Балалармен ақпараттық-ағарту жұмысы

  1. Балабақшаға қабылдау кезінде балабақша медбикесі мен балалар емханасының педиатрының балаларды алғашқы тексеруі.
  2. Мектепке дейінгі білім беру мекемесінің, медициналық мамандардың, мектеп әкімшілігінің өткір респираторлық вирустық инфекциялардың, сколиоздың және жалпақ табанның алдын алуда мұғалімдермен және ата-аналармен қарым-қатынасы.
  3. Сабақта арнайы жаттығуларды қолдану.

 

9.Ата-аналармен өзара әрекеттесу

Ата-аналармен қарым-қатынас ата-ана келісім-шартына негізделген. Отбасымен бірге сауықтыру және дене шынықтыру-сауықтыру жұмысына мыналар кіреді:

1.Ата-аналарды баланың физикалық, психикалық және әлеуметтік дамуына бағытталған мектепке дейінгі білім беру мекемесіндегі дене шынықтыру-сауықтыру жұмысының мазмұнымен таныстыру.

  1. Ата-аналарды мектепке дейінгі білім беру мекемесінде жүргізілетін емдік-профилактикалық шаралармен таныстыру.

Ата-аналарға білім беру сауалнама негізінде жүзеге асырылады. Ата-аналардың келесі топтары анықталды:

1 топ — ата-аналардың тәрбиелеу мен білім беру проблемалары, баланың денсаулығына қатысты білімдері жеткілікті.

2 топ —  педагогика мен денсаулықты сақтау технологияларына онша қызықпайтын ата-аналар, бірақ оларды сәбиінің жеке басы, оның қалыптасу мәселесі, денсаулығы мазалайды. Олар оқу-сауықтыру жұмыстарындағы сәтсіздіктердің себептерін түсінуге тырысады.

3-топ — ата-аналар, олардың қызығушылығы тек нақты жағдаймен шектеледі — педагогикалық немесе баланың денсаулығына байланысты. Ата-аналармен педагогикалық қарым-қатынаста балалардың денсаулығын нығайту және сақтау және олардың физикалық қасиеттерін жақсарту үшін әр түрлі жұмыс түрлері қолданылады:

  • ата-аналарға арналған стендтердегі ақпараттар, кеңестер;
  • әр түрлі мамандардың қатысуымен ауызша журналдар;
  • позаның бұзылуының, аяқтың деформациясының алдын-алу бойынша нұсқаулық-әдістемелік сабақтар
  • шеберханалар;
  • спортзалдағы әр түрлі іс-шараларды көре отырып, ата-аналарға арналған «ашық есік күндері»;
  • ата-аналардың қатысуымен спорттық шаралар мен мерекелер;

10.Бағдарламаны меңгерудің күтілетін соңғы нәтижесі

  1. Балалардың физикалық және психикалық денсаулығының деңгейін арттыру.
  2. Бір баланың ауруға байланысты өткізіп алған күндерін азайту.
  3. Профилактикалық шараларға тартылған балалар үлесінің артуы.
  4. Бағдарламаны игеру.
  5. Дененің статистикалық және динамикалық функцияларын қалыпқа келтіру, жалпы және ұсақ моторикалар.
  6. Физикалық сапалардың өсу қарқынының оң нәтижесі.
  7. Балалармен дене шынықтыру-сауықтыру жұмысы бойынша мұғалім мен маманның іс-әрекеттерін үйлестіру.
  8. Балалардың денсаулығын жақсарту бойынша бірлескен жұмыстарға ата-аналардың белсенділігін арттыру.

Сабақтар өткізіледі: Қосымша білім беру бағдарламасының мазмұны 1-ші оқу жылы (4жастағы балалар)аптасына 3 рет, ұзақтығы 20 минут, барлығы — аптасына 24 сағат.

Тапсырмалар:

  • дұрыс тұру және қимылдарды үйлестіру дағдыларын дамыту;
  • дене шынықтыруды ескере отырып жаттығулар орындау техникасын үйрету;
  • денсаулықты жақсартуға белсенді қатысу үшін баланың жайлы психологиялық көңіл-күйін қалыптастыру;

ерік-жігерлі қасиеттерді тәрбиелеу, баланың өзінің жеке жетілуіне деген ұмтылысын ояту.

Тақырып Негізгі қызмет түрлері Пайдаланылған материалдар
Қозғалыс белсенділігінің түрлері Қалыпты дұрыстауға арналған жаттығулары, жалпақ табанның алдын алу, «бұлшықет корсетін» жасау, көрк-қозғалу бағыттын дамытуға арналған жаттығулар Спорт залы таяқшалары, төсеніштер, құм салынған қаптар, қабырға тақтасы, тікенді төсеніштер, орындық, жарқын белгілер, саусақтардың әр түрлі ұстаушылары
Жалпы физикалық

дайындық

Жаттығуларды күшейту

қол, аяқ, арқа,

іштің қысымы. Омыртқаның пассивті және белсенді икемділігі мен буындардағы қозғалғыштығын дамытуға арналған жаттығулар. Қозғалыстардың кеңістіктік, динамикалық және уақыттық сипаттамаларын бағалау қабілеттерін қалыптастыруға арналған жаттығулар, қолдардың, аяқтардың, үйлесімді қимылдарын дамыту, тепе-теңдік жаттығулары.

Доптар, құрсау, гимнастикалық таяқшалар, төсеніштер, гантельдер, балалар кеңейткіші
Дұрыс тыныс алуды үйрену Іштің және кеуде қуысының тыныс алуы. Тыныс алу бұлшықеттерін жаттықтыруға арналған жаттығулар, физикалық күш түскеннен кейін тыныс алуды қалпына келтіруге арналған жаттығулар. Коктейль түтігі, үрлемелі шарлар, айналмалы дейірмендер
Фитболдағы гимнастика Әр түрлі бастапқы позициялардағы үлкен серпімді шарларға арналған жаттығулар: допта отыру, тұрып, допта жатып (артқы және асқазанда), төсеніште жатып. Бала санына сәйкес фитбол, кілемшелер. Е. Железнова «Балаларға арналған аэробика», ырғақты музыка (CD)
Ойындар Қимылды  ойындар: -жалпы; -арнайы кейіпкер; — фитболмен ойындар. «Қақпан, лентаны ал», «Қармақ», «Үйсіз қоян» «Мен сияқты жаса», «Қапшықты түсіріп алма» «Паровозик», «Жылдам және ептілік», «Аңшылар мен үйректер»

Болжамды нәтижелер

1-ші оқу жылының соңында балалар білуі керек:

  • денсаулықты нығайтудағы гимнастиканың маңызы,
  • жаттығу кезінде дұрыс тыныс алу принциптері;
  • істей алады:
  • балабақшада және үйде дұрыс қалыпты ересектерге арналған ескертулермен ұстау,
  • фитбол доптарына жаттығуларды бастапқы отыру күйінде, асқазанда жату,
  • күшті дамыту, қимылдарды үйлестіру, жалпақ табанның алдын-алу жаттығуларын орындау,
  • сабақта қауіпсіздік ережелерін сақтау,
  • өзіңіздің қалыпыңызды қабырғаға қарап тексеріңіз.

Сабақтар өткізіледі: 1-ші оқу жылы — өмірінің 4жастағы балалары, аптасына 3 рет, ұзақтығы 20 минут, барлығы — аптасына 24 сағат. Қорытындылау формасы: оқушылардың динамикасы мен дене дамуының динамикасын анықтау үшін мониторингтік зерттеулерді, атап айтқанда, педагогикалық бақылау, медициналық бақылау әдістерін қолдану қажет. Курстың барлық кезеңінде жүргізілетін педагогикалық бақылаулармен балалардың оқу кезеңінде алған негізгі білімдері, қабілеттері, дағдылары мен жеке қасиеттері атап өтіледі. Материалды қайталау және бекіту кезінде бақылаудың келесі түрлері қолданылады: ауызша жауаптар, жаттығуларды көрсету, ата-аналармен әңгімелесу, өзін-өзі бақылау және өзара бақылау. Денсаулықты жақсартудың тиімділігі, оқушылардың денсаулығының деңгейі дәрігердің жылына екі рет жүргізетін медициналық бақылауды анықтауға көмектеседі, ол сонымен қатар мұғалімге және баланың ата-анасына ұсыныстар береді. Оқу тақырыптық- жоспары 1 жылға арналған.

Бөлімдер мен тақырыптардың атаулары Сағат саны

 

 

Жалпы саны

сағат

Теориялық Тәжірибелік
1 Қозғалыс белсенділігінің түрлері 0,1 1,9 3
2 жалпы физикалық дайындық 0,1 1,9 3
3 Қозғалтқыш қасиеттерін дамыту 0,2 3,5 4
4 Дұрыс тыныс алуды үйрену 0,1 0,9 2
5 Фитболдағы гимнастика 1 5 6
6 Ойындар 1 5 6
  Барлығы: 2,8 18,2 24

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

12.«Физкультошка» үйірмесінің перспективалық жұмыс жоспары.

Қыркүйек

1,2,3 «Дұрыс тұрыс дегеніміз не» (оқыту)

Сабақтың құрылымы

  1. Дұрыс қалып туралы түсінік беру.
  2. «Қайда дұрыс екенін тап» ойыны
  3. Қ/о «Біз — жапырақтар».

 

4,5,6 «Жапырақтың құлауы» Сабақтың құрылымы

  1. Жалпақ табан дегеніміз не туралы түсінік беру
  2. ЖДЖ(жалпы дамыту жаттығулары)
  3. НҚҚ(негізгі қимыл қозғалыстары)
  4. «Тортты бөлу» ойыны

 

7,8,9 «Өз денсаулығыңды күте біл»

Сабақтың құрылымы

  1. Жүру кезінде дұрыс қалыпты сақтау қабілетін дамыту.
  2. «Үйрек балапандар» гимнастика кешені
  3. Қ/о «Біз — жапырақтар».
  4. «Ағаш» бұлшықет тонусын реттейтін жаттығу

 

10,11,12 «Спорт және денсаулық еліне саяхат»

Сабақтың құрылымы

  1. «Көңілді қадамдар» қыздыру
  2. ЖДЖ (гимнастикалық таяқпен)
  3. Қ/о «Теремок»
  4. Релаксация «Жел» Ата-аналармен жұмыс

«Ата-аналарға арналған кеңестер» папкасының дизайны

 

Қазан

1,2,3 «Біз неге қозғаламыз? »(Когнитивті) Тірек-қимыл жүйесі туралы түсінік беру.

Сабақтың құрылымы

  1. Темптің өзгеруімен жүру және қалыпты сақтау.
  2. Гимнастикалық таяқшалы кешен.
  3. Қ/о «Көкөк»
  4. Релаксация «Орман» Ата-аналармен жұмыс

Ата-аналарды баланың жүру қалыпына және аяқтың орналасуына назар аударуға шақырыңыз.

 

4,5,6 «Көңілді ұя салатын қуыршақтар»

Сабақтың құрылымы

  1. Қалып пен аяққа арналған жаттығулармен жүру.
  2. « қуыршақтар» кешен
  3. «Ішіңді тарт» жаттығуы
  4. Қ/о «Допты аяғыңмен ұста»

 

7,8,9 «Жол бойында»

Сабақтың құрылымы

  1. Аяқ пен қалыпқа арналған тапсырманы орындауға арналған жаттығулар
  2. Қ/о «Көкөк»
  3. «Жіп бойында» би элементтерімен бейнелі композициямен таныстыру
  4. «Дельфин» ішті созу жаттығуы Ата-аналармен жұмыс

Ата-аналармен бірге баланың әдеттегі қалпын анықтау үшін сауалнама жүргу.

 

10,11,12 «Епті жануарлар»

Сабақтың құрылымы

  1. Түзету гимнастикасының кешені.
  2. Өздігінен массаж жасау
  3. «Маймылдар»
  4. «Орманда» жаттығуы Ата-аналармен жұмыс

Үйірме жұмысының фотокөрмесін тіркеу

 

Қараша

1,2,3 «Құйрыққа арналған жаттығу»

Сабақтың құрылымы

  1. Түзету гимнастикасының кешені.
  2. «Құйрық жаттығуы» ырғақты биімен таныстыру
  3. «Асқазанды қатайтыңыз» жаттығуы
  4. «Теңіз» релаксациясы Ата-аналармен жұмыс жасау Ата-аналарды балалармен үстел үстінде отырған кезде дұрыс қалып туралы әңгімелесуге шақырыңыз.

Суреттерді салу, суреттерді қарау кезінде балаларды өз қалпын бағалауға тарту.

 

4,5,6 «Аяқтар осылай»

Сабақтың құрылымы

  1. Өздігінен уқалау түрінде қыздыру (иық буындары, арқа, тізе буындары, аяқтар)
  2. Статистикалық жаттығулар жиынтығы
  3. Арқаңызда жатып, толық демалу жағдайында босаңсу.Ата-аналармен жұмыс Ата-аналарға өзін-өзі массаж жасау техникасымен таныстыру.

 

7,8,9 «Балалар мен жануарлар»

Сабақтың құрылымы

  1. Темптің өзгеруімен жүру және қалыпты сақтау.
  2. «Құйрыққа арналған жаттығу» ырғақты биі
  3. Түзету гимнастикасы элементтері бар гимнастикалық кешен.
  4. Музыка үніне релаксация.Ата-аналармен жұмыс

Тұру, отыру, серуендеу кезінде позаларды бейнелейтін суреттерді таңдау.

 

10,11,12 «Кел лагерьге барайық» (ата-аналармен бірге)

Сабақтың құрылымы

  1. «Дұрыс тұр» жаттығуы
  2. «Дұрыс ізді тап» ойын жаттығуы
  3. Қ/о «Құстар мен жаңбыр»
  4. «Тегіс шеңбер» ойыны Ата-аналармен жұмыс Позаның бұзылуы мен аяқтың деформациясын алдын-алу бойынша нұсқаулық және әдістемелік сабақ.

 

Желтоқсан

1,2,3 «Көңілді бишілер»

Сабақтың құрылымы

  1. «Өзіңізге орын тап»
  2. «Шеңбер бойымен жүгіру» жаттығуы
  3. «Қыс-Қыс» ырғақты биі
  4. «Қар» демалысы

Ата-аналармен жұмыс

Ата-аналарды балалармен серуендеу, тұру, отыру кезінде дененің әртүрлі бөліктерінің орналасуы және аяқтың дұрыс орналасуы туралы әңгімелесуге шақырыңыз.

 

4,5,6 «Құс ауласында» пәндік сабақ

Сабақтың құрылымы

  1. «Магия» қыздыру
  2. Түзету жаттығуларының жиынтығы
  3. «Қарлығаш» жаттығуы

Ата-аналармен жұмыс

Дене шынықтыру сабақтарын және «Физкультошка» үйірмесін көру

 

7,8,9 дұрыс қалыпты қамтамасыз ету

Сабақтың құрылымы

  1. «Өзіңізге орын табыңыз»
  2. «Шеңбер бойымен жүгіру» жаттығуы
  3. Қ/о «Би және айнал — ең икемді бол»
  4. «Арқа демалады» демалыс

Ата-аналармен жұмыс Ата-аналарды сколиоз мен жалпақ табанның алдын-алуға арналған жаттығулар жиынтығымен таныстыру. Бұл кешендерді күн сайын үйде балалармен өткізуді ұсыныңыз.

 

10,11,12 «Омыртқаға көмектесу үшін дұрыс тыныс алуды үйрену»

Сабақтың құрылымы

  1. «Дұрыс тұр» жаттығуы
  2. Тыныс алу жаттығуларының жиынтығы.
  3. «Көзге» жаттығуы
  4. «Буратино» жаттығуы

 

Қаңтар

1,2,3 «Мальвина және Буратино»

Сабақтың құрылымы

  1. «Қуыршақ» ырғақты биі
  2. Түзету гимнастикасының кешені »
  3. Аяқтың бұлшық еттеріне арналған жаттығулар.
  4. «Буратино» жаттығуы Ата-аналармен жұмыс «Баланы жаттығулар жасауға қалай үйрету керек» тақырыбында әңгімелесу.

 

4,5,6 «Дымбілмес денсаулық елінде»

Сабақтың құрылымы

  1. Жүрудің және жүгірудің түрлері.
  2. «Тік арқа» жаттығулары
  3. «Дені сау аяқтар» жаттығулары
  4. Өздігінен массаж жасау
  5. Релаксация «Бізде демалыс» Ата-аналармен жұмыс

«Балалардың денсаулығын нығайтуға арналған жаттығулар» мастер-класс

 

7,8,9«Жұмбақтарды тап»

Сабақтың құрылымы

  1. «Жұмбақтар» жаттығулар жинағы
  2. Фитбол-доптарындағы жаттығулар
  3. Қ/о «Сағаттық ойыншықтар»
  4. «Үйді жинау» ойыны Ата-аналармен жұмыс «Ата-аналарға арналған он кеңес» стендін жобалау

 

10,11,12 «Аяқтар осылай»

Сабақтың құрылымы

  1. Өздігінен уқалау түрінде қыздыру (иық буындары, арқа, тізе буындары, аяқтар)
  2. Статистикалық жаттығулар жиынтығы
  3. Арқаңызда жатып, толық демалу жағдайында босаңсу.Ата-аналармен жұмыс Ата-аналарға өзін-өзі массаж жасау техникасымен таныстыру.

 

Ақпан

1,2,3 дұрыс қалыпты қамтамасыз ету

Сабақтың құрылымы

  1. «Шеңбер бойымен жүгіру» жаттығуы
  2. ЖДЖ(б.қ. жатып, отыру, тұру) гимнастикалық қабырғада.
  3. Тартылу жаттығу.
  4. «Біз шляпалар киеміз» ойыны Ата-аналармен жұмыс «Дене тәрбиесі арқылы балалардағы қалыпты түзету» тақырыбындағы ақпараттық блок

 

4,5,6 «Біз қуыршақпыз» (ата-аналармен бірге)

Сабақтың құрылымы

  1. Пластикалық гимнастика кешені.
  2. «Қуыршақтар» ырғақты биі
  3. Қ/о «Біз шляпалар киеміз»
  4. Релаксация «Қуыршақтар демалады» Ата-аналармен жұмыс

Ата-аналарды түзету гимнастикасының кешенімен таныстыру.

 

7,8,9 «Біз бишіміз»

Сабақтың құрылымы

  1. «Аэробика» ырғақты биі
  2. Аяққа арналған жаттығулар,б.қ.
  3. «Тортты бөлу» жаттығуы
  4. Қ/о «Биле, айналдыр, ең епті болып шығады»

Ата-аналармен жұмыс

Жылжымалы папка «Анамен бірге, папамен бірге»

 

10,11,12 «Шаромания еліне саяхат»

Сабақтың құрылымы

  1. «Шарларды үрлеу» жаттығуы
  2. Фитбол доптарындағы жаттығулар
  3. Қ/о «Аяқпен допты қақпаға айналдыру»
  4. «Доп» релаксациясы Ата-аналармен жұмыс «Қалай тыныс алу және қалпын сақтау» тақырыбында кеңес беру

 

Наурыз

1,2,3 «Буратиноға көмектесейік» Сабақтың құрылымы

1.Қ/о «Өзіңізге орын табыңыз»

  1. «Аэробика» ырғақты биі
  2. Арқа мен аяқтың өзін-өзі массажы.
  3. «Буратиноның әдемі болуына көмектесейік» жаттығуы

Ата-аналармен жұмыс «Аққу мойны» кеңесі

 

4,5,6 «Маймылдар патшасында»

Сабақтың құрылымы

  1. Әр түрлі тапсырмалармен жүру.
  2. «Батпақпен жүр» жаттығуы
  3. Аспалы жаттығу.
  4. «Банан салыңыз» жаттығуы

 

7,8,9 «Жұмбақтарды тап»

Сабақтың құрылымы

  1. «Жұмбақтар» жаттығулар жинағы
  2. Фитбол-доптарындағы жаттығулар
  3. Қ/о «Сағаттық ойыншықтар»
  4. «Үйді жинау» ойыны Ата-аналармен жұмыс «Ата-аналарға арналған он кеңес» стендін жобалау

 

10,11,12 «Балаларға арналған бастауыш»

Сабақтың құрылымы

  1. «Көңілді марш» жаттығулар жиынтығы
  2. «Көк тірегенді құрастыр» жаттығуы (текшелер)
  3. «Сиам егіздері» (жұптық жаттығулар)
  4. «Артқа сурет салу» өзіндік массаж

 

 

Сәуір

1,2,3 «Дені сау бол»

Сабақтың құрылымы

  1. «Тыныс ал, дем ал» жаттығуы
  2. «Допты домалату» ойыны
  3. Арқанмен секіру жаттығулары.

Ата-аналармен жұмыс «Біз балаға өз денсаулығын күтуді үйретеміз» кеңесі

 

4,5,6 «Барлығымызға мықты және ептілігіміз қажет». Сабақтың құрылымы

  1. «Секіру» жаттығуы
  2. Пластикалық гимнастика кешені
  3. Өздігінен созуға арналған жаттығулар.
  4. Қ/о «Тастамаңыз» Ата-аналармен жұмыс Үйірме жұмысын көре отырып, ашық есік күндері.

 

7,8,9 «Хоттабыч қария» (ата-аналармен бірге практикалық сабақ)

Сабақтың құрылымы

  1. Аяқтың өзін-өзі массажы.
  2. «Денсаулық жолы»
  3. «Үйрек балапандар» биі
  4. Массаж шарларымен жаттығулар.
  5. Аяқ биі «Матрешка»
  6. «Моншақтарды жылжытыңыз» жаттығуы
  7. «Аяқпен сурет салу» жаттығуы
  8. «Тыныш ұйқы» демалысы Ата-аналармен жұмыс «Физкультошка» үйірме жұмысы туралы сіздің пікіріңіз» тақырыбындағы сауалнама

 

10,11,12 «Көңілді Бауырсақ»

Сабақтың құрылымы

  1. жүгірумен кезектесіп жүру және жаттығулар жасау.
  2. «Шелпек домалақ» жаттығуы
  3. «Адам және жануарлар зімбірі»
  4. Массаж шарларымен өзін-өзі уқалау. Ата-аналармен жұмыс «Мектеп жасына дейінгі балаларда дене бітімін және жалпақ табанды түзету»

 

Мамыр

1,2,3 «Цирк шамдарды жағады»

Сабақтың құрылымы

  1. Аяққа серуендеу жаттығуы.
  2. «Қуатты адам» жаттығуы (доппен)
  3. Қ/о «Карусель»
  4. Тыныс алуға және релаксацияға арналған жаттығулар.

 

4,5,6 Дұрыс қалыпты нығайту және жалпақ табанды түзету

Сабақтың құрылымы

  1. «Шеңбер бойымен жүгіру» жаттығуы
  2. Аспалы жаттығу.
  3. Қ/о «Теңбіл»
  4. «Көктем» демалысы

Ата-аналармен жұмыс «Денеге динамикалық және статистикалық жүктемелердің әсері» әңгімесі

 

7,8,9 «Нептун теңіз короліне бару»

Сабақтың құрылымы

  1. «Теңіз» жаттығуы
  2. «Тастарды жинау» жаттығуы
  3. «Теңізге секір» ойыны
  4. «Теңіз алаңдатады» ойыны

 

10,11,12 «Гүлдер елі»

Сабақтың құрылымы

  1. Әр түрлі тапсырмалармен жүру
  2. «Бір мұрыннан дем ал» тыныс алу жаттығуы
  3. Фитбол-доптардағы көркем гимнастика
  4. «Тікенді шөп» жаттығуы
  5. Құрсаумен жаттығулар
  6. «Гүлдерді суару» демалысы

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Әдебиет

  1. Алямовская В. Г. Дені сау баланы қалай тәрбиелеу керек. -М., 1983.
  2. Алямовская В.Г. Базалық және бейінді сауықтыру бағдарламасын жасау технологиясы // Мектепке дейінгі тәрбие, 2005.
  3. Антонов Ю.Е., Кузнецова М.Н., Саулина Т.Ф. Дені сау мектепке дейінгі жастағы бала: ХХІ ғасырдың әлеуметтік-сауықтыру технологиясы. -М., АРКТИ, 2001
  4. Беззубцева Г.В., Ермошина А.М. Спортпен достықта: 5-7 жастағы балалармен жаттығу залындағы сабақтардың қысқаша мазмұны және балалар ертегілері мен мультфильмдеріне негізделген спорттық шаралар сценарийлері. -М., ГНОМиД баспасы, 2003 ж.
  5. Богина Т. Л. Мектепке дейінгі мекемелердегі балалардың денсаулығын сақтау. Құралдар жинағы. -М. : Мозаика-синтез, 2005.
  6. Бычкова С.С. Мектеп жасына дейінгі балалардың дене тәрбиесінің заманауи бағдарламалары. -М., АРКТИ, 2002
  7. Денсаулық сақтау кеңістігін ұйымдастыру. Мектепке дейінгі білім беру No 1/2004 8. Волошина Л.Н. -М. : : ARKTI, 2005.
  8. Мектепке дейінгі жастағы балалардың қозғалтқыштық қасиеттері мен оларды дамыту әдістері / Құраст. Н. А.Ноткина. -SPb. : Білім, 1993.
  9. Доронова Т. Н., Голубева Л.Г. және басқалар.Балалықтан жасөспірімге дейін: 4-7 жастағы балалардың денсаулығын қалыптастыру мен дамыту бойынша ата-аналар мен тәрбиешілерге арналған бағдарлама. -М. : Ағарту, 2002.
  10. Доскин В.А., Голубева Л.Г. Дені сау болып өсу. -М. :Ағарту, 2003.
  11. Егоров Б. Әлсіреген балалармен тәрбие жұмысын жетілдіру // Мектепке дейінгі тәрбие No 12/2001, 10.

13 б. Зарипова Т.П., Ушакова Т.А. Денсаулық сақтау жұмыстарын жоспарлау // Мектепке дейінгі білім беру мекемесінің менеджменті, No 1/2004, 32.

14 б. Змановский Ю.Ф. Дені сау балаларды тәрбиелеу. -М., Медицина, 1989.

  1. Кожухова Н. Н., Рыжкова Л. А., Борисова М.М. Мектеп жасына дейінгі балалардың дене тәрбиесінің теориясы мен әдістері: Схемалар мен кестелер. -М. : Гуманист. ред. VLADOS орталығы, 2003 ж.

О.В. Мектеп жасына дейінгі балаларға арналған физиотерапиялық жаттығулар (тірек-қимыл аппараты бұзылған): физикалық терапия нұсқаушыларына, тәрбиешілерге және ата-аналарға арналған нұсқаулық. 2-ші басылым. -М. : Ағарту, 2005.

  1. Кудрявцев V. Баланың дене шынықтыруы мен денсаулығын дамыту // Мектепке дейінгі тәрбие No 5/2004, 66.

18 б. Кудрявцев В.Т., Егоров Б.Б. Әлсіреген бала: Даму және жетілдіру. -М. : ДО және СВ РАО институты, 2003 ж.

  1. Кузнецова М.Н. Мектепке дейінгі білім беру ұйымдарындағы балалардың денсаулығын жақсарту бойынша кешенді шаралар жүйесі. -М. : ARKTI, 2002.
  2. Логинова В.И., Т.И.Бабаева Санкт-Петербургтегі «Балалық шақ» балабақшасында балаларды дамыту мен тәрбиелеу бағдарламасы, «Акцайдент» баспасы 1997 ж.
  3. Макарова З.С., Голубева Л.Г. Мектепке дейінгі мекемелерде жиі ауыратын балалардың денсаулығын жақсарту және оңалту. -М. : Гуманист. ред. VLADOS орталығы, 2004 ж.
  4. Милюкова И.В. Евдокимова Т.А. Балалардың дене бітімі нашарлап, жазық табан түзетілген кезде емдеу гимнастикасы. -М. : Eksmo баспасы; SPb. : Owl, 2003.
  5. Моргунова О.Н. Мектепке дейінгі білім беру мекемесінде жалпақ табанның және дене күйінің бұзылуының алдын алу: Жұмыс тәжірибесінен. -Воронеж: «Мұғалім» ТК, 2005.24. Панкратова И.В., Юдина И.И. Біз дені сау ұрпақ өсіреміз // Мектепке дейінгі білім беру мекемесінің менеджменті, No 1/2004, 66 б.

 

Вам может также понравиться...

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован.