Балабақша әлемі

Top Menu

  • Балабақша конкурстары
  • Сайт ережесі

Main Menu

  • Балабақша
  • Оқу қызметі
  • Технологиялық карта
  • Циклограмма
  • Материал қосу
Кіру / Тіркелу

Логин

Қош келдіңіз! Аккаунтқа кіру
Кілт сөзді ұмыттыңыз ба?
Тіркелу

Забытый пароль

Артқа оралу

Тіркелу

Артқа оралу
  • Балабақша конкурстары
  • Сайт ережесі

logo

Балабақша әлемі

  • Балабақша
  • Оқу қызметі
  • Технологиялық карта
  • Циклограмма
  • Материал қосу
  • Бауырсақтың бастан кешкен оқиғалары

  • 412 бұйрық. МДҰ педагогтарына

  • 412 бұйрық. Балабақша

  • И.Янчарский «Ойыншықтар дүкенінде»

  • «Білімділер әлемі»

  • «Бағдаршам»

  • «Бағдаршам»

  • Ұлттық тағамдар

  • «Астана-туған елдің жүрегі!»

  • Көктем келді

  • «Балабақшадағы болашақ азаматтарды қалыптастыру «

  • Күзгі баққа саяхат

  • МЕКТЕПТЕ БІЛІМ БЕРУДІҢ ЖАҢАРТЫЛҒАН МАЗМҰНЫ ЖАҒДАЙЫНДА ТИІМДІ ЗАМАНАУИ ӘДІСТЕР МЕН ТЕХНОЛОГИЯЛАРДЫ ҚОЛДАНУ

  • Мен қазіргі заман мұғалімімін

  • «Сиқырлы бояу патшалығы»

  • «Сиқырлы бояу патшалығы»

  • 1 ЖЕЛТОҚСАН ПРЕЗИДЕНТ КҮНІ

  • Балабақшадағы ересек топтарда танымдық қабілетті дамыту

  • Мектепке дейінгі жаңа іс — тәжрибе мен әдістеме

  • Түлкінің тапсырмалары

БалабақшаЭссе жинағы
Home›Балабақша›Эссе. «Баланың періште әлемі-тәрбиешінің бақыты»

Эссе. «Баланың періште әлемі-тәрбиешінің бақыты»

By admin
28 сентября, 2017
3520
0
Share:

Камалова Эльмира Абилхамидовна

Адамның өзіне-өзі өмір бойы қоятын және оған әрдайым жауап іздейтін санаулы сұрақтары болады екен. Мен үшін сол мәңгі сұрақтың біріде бірегейі–мұғалім-тәрбиеші деген кім? Алдымен осы сұрақтың жауабын тағыда бір айқындап бағайын. Өйткені менде бала бағбаны — тәрбиешісімін.
Таңғажайып балалар әлемімен тереңірек танысып, өз өмір тәжірибемнің мейірімінің дәндерін қондыру – менің жұмысымның мәні.
Балалармен жұмыс жасау–үлкен бақыт.Себебі, тек қана бала ешнәрсеге алаңдамай мейірімділікке сенеді, кішкентай алақанын менің алақаныма қойып, өз құпияларын айтып маған сенім артады. Пәк көңілдібалаларменқарым-қатынасмағанқуаныш, шаттықсыйлайды. Өйткені, меноларға, олармағанқажетігінесенімдімін. Осысенімніңболуы–әртәрбиешініңбақыты. Тәрбиеші балағадегеныстықықыласынбірсөзбен айтыпкөрсетіпқанақоймай, баржүрегіменжәнежан -тәнімен сезінебілуіқажет.Тәрбиешініңжұмысыкүрделідеқызықты.Шынымдыайтсам, кейдежұмыстанүйгекелгендеқаттышаршағанымдысеземін. Бірақсолөткізген күндерімді ой елегінен өткізеотырып, балаларымныңыстықықыласын, мағанұмтылғанүмітолыкөздерін, тәттіқылықтарымен, сәбилікшынжүректеріменайтқансөздеріесіметүскенде шаршағанымдыұмытыпкетемін. Осыбір«Балаларәлемініңтеңізіне» бірбойласам, ешқашан өзмамандығымдыөзгерткімкелмейді. Өйткені, бала-пәк, бала-тап-тазамөлдірбұлақтыңбастауысияқты. Көзінашып, тұнығынақануүшінтәрбиешідежылыжүрек, аялыалақанжәне тәрбиешіге тәнеңбіріншіқасиет–баланықұрметтеусезіміболукерекекенінтүсіндім. Оныңадамшылық ,ар-ожданын, намысын, тұлғасынжасынақарамайсыйлау, құрметтұту.
Француз ағартушысы,жазушыЖан-ЖакРуссо «Балатуғандааққағаздайболыптазатуады, оныңүстінешыймайдықалайсалсаң, қағазбетінесолайтүседі, балатәрбиесісолсияқты, өзіңқалайтәрбиелесеңолсолайтәрбиеленеді»дегеннақылсөзіосымектепалдыдаярлықсыныбыныңбалаларынаарналғандай.
Тәрбиешініңәрбірөткізгенсабағыбаланыңақыл-ойпарасатындамытабілетіндей, баланыңжасерекшелігінесайқұрылса, баланыңынта–жігеріартарысөзсіздеп білемін. Өзімніңеңбекжолымдаәрдайымбалалардыңтілін, ой-өрісін, тілбайлығындамытумақсатындаертегілерденкөріністерұйымдастырамын. Себебібалаларолдеөзіойнасасолкейіпкердіңбойындағыбарлыққасиетдағдыларынойелегіненөткізіпсаралайды. Ақылмен ойланады. Ол үшінтәрбиешібойындағыасылқасиет–ақыл-парасатболуышарт. Баланыңішкіжандүниесінежолтартқантәрбиешіеңнәзіктемөлдір, алайда, соныменқоса, еңкүрделідежұмбақәлемгеенеді. Осыәлемніңішінде, осыәлемменқатар, үндесеөмір сүруітиіс. Олүшінсолмөлдірәлемніңайқыш-ұйқышқұбылыстарыменқағидаларын, заңдылықтарыменжұмбақтарынбарыншатереңіректүсініп, парықтайалатынайқындақуаттыақыл-парасатқажет. Адамжанынаялайотырып, түсінетіннәзіктеәмбебаптабиғиқұралкерек. БаяғыСократтың«Таным–бұл жақсылық»дегенпәлсәпалыққағидасыдәлосыжердетікелеймағынасынаие. Баланыңжандүниесіннеғұрлымтереңтаныған сайынмұғалімоныңтұлғаретіндежетілуінесептігінтигізеалады.
Оқу, жазу, санаудыңберікдағдыларынқалыптастыру мақсатындамектепалдыоқушысынмектепөмірінеенгізудіңөзітаңдаулытехнологияменасқаншеберліктіталапетеді. Баланыңмектепкекелгенгедейін«Менбәріндемектептенүйренемін»–дегенүмітінанықтау, бүкілмектепұжымымен ата-анасының, туған-туысыныңқатысуыменжүзегеасырылады. Балалардыңата-аналарыменүнемібайланыстаболып, олардымектептегітүрлішараларғабелсенеқатыстырыпотырдым.
Баланыңмектепкедайындығынбалабақшаменмектептегіәдіс-тәсілдердіұштастыруарқылыжүзеге асыру – басты  мақсатым.
Осындай тынымсыз еңбектіжемісінкөруүшін, тәрбиешілікжұмыстәрбиешініңбойынан–жігерлілікпенеңбекқорлықты қажетететінінайқынаңғардым. Әрине, әрбіртірліктедежігерліеңбекетпейайтарлықтайнәтижегежетумүмкінемес. Ал тәрбиешідебұлқасиеттердіңтүпнегізіжауапкершіліктедередім. Қолыңдағыбаланың, адамның, тағдырыншешуденартықжауапкершілікбарма?! Тәрбиешініңжұмысындәрігерменсалыстырамын. Емшіадамбойындағыауру-сырқатпеналысса, тәрбиешіоныңойындағынадандықпенкүреседі. Осыауыржауапкершіліктіқабылдағантәрбиешікүндіз-түнітынымтаппасыанық. Оныңмұқалмасжігерібалағабұйрықберугежұмсалмасындеңіз. Тәрбиешіжігеріоныңбаласанасына«молсуыменсабырлыаққанкеңарналыөзендей»тасиқұйылғанбілімі мен дана тәрбиесіненкөрінеді.
«Құдайалдындаадамныңбәрібірдей»екеніақиқат. Бірақбесенеденбелгіліақиқат–пендешіліктеекіадамзатыешқашанбір-бірінеұқсағанемес. Ақыл-парасатжағынанда, сезім-түйсікжағынанда, мінез-құлықжағынанда, тұлға-тұрқыжағынанда, жалпыжаратылысынанадамбаласыбірегей,дара..Солбір«жауқазынныңбүржарғанындай»сырлысәттібасынан өткізгентәрбиеші бақытты.
Балалар  — өміргүлі. Алгүлдерешқандайжасандылықсыз, шынайылықпенбаптағандағанаөседі.
Ортаңғы топ  тәрбиеленушілерімен осылайшашығармашылығындамытаотырып, қазіргізаманғыпедагогикалықтеорияменпрактиканыбасшылыққаалып, жұмысжасаудамын. Педагогикалықозықтехналогиялардысабақбарысындапайдаланып, балалардыңшығармашылағындамытуғаақпараттықтехнологиялардыпайдалануарқылыжүзегеасырдым. Қортындылайкелеортаңғы топ тәрбиешісіеңозықпедагог, психолог, ғалымжәнеасқандарыниесіболкеректігінекөзжеткіздім. 4-5 жастағыбалазейініндамытып, жекетұлғағаайналдыру әртәрбиешініңбастыміндеті. Сондықтанбалажүрегінежылылықұялатып, қабілетімендарынынашуәртәрбиешініңалдынақойылғанеңбастыміндетідептүсіндім.

Previous Article

Консультация для родителей. Использование компьютерной технологии в ...

Next Article

Келе бер, көктем

0
Shares
  • 0
  • +
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0

ҰҚСАС МАТЕРИАЛДАР ОСЫ АВТОРДАН

  • БалабақшаЭссе жинағы

    Балабақшадағы балалардың ой — өрісін ойын арқылы дамыту

    27 июня, 2017
    By admin
  • БалабақшаЭссе жинағы

    Өмірдің тәлімгері – тәрбиеші

    21 июня, 2017
    By admin
  • Балабақша

    «Мақта қыз бен мысық» ертегісін сахналау

    24 октября, 2017
    By admin
  • БалабақшаБАЛАБАҚША ӘЛЕМІ

    Жанұя қорғаным, ата-ана тірегім

    23 апреля, 2017
    By admin
  • Балабақша

    Ардагерлерді ардақтайық

    24 мая, 2017
    By admin
  • Эссе жинағы

    Эссе

    13 августа, 2020
    By admin

Пікір қалдыру Отменить ответ

  • Балабақша

    Ұсақ қол моторикасын дамыту

  • Балабақша

    жыл мезгілдері

  • Жалпы рубрика

    Сүт тағамдары. Есеп және мысалдар шығару

Жаңа жарияланымдар

  • Бауырсақтың бастан кешкен оқиғалары
  • 412 бұйрық. МДҰ педагогтарына
  • 412 бұйрық. Балабақша
  • И.Янчарский «Ойыншықтар дүкенінде»
  • «Білімділер әлемі»
  • «Бағдаршам»
  • «Бағдаршам»
  • Ұлттық тағамдар
  • «Астана-туған елдің жүрегі!»
  • Көктем келді
  • «Балабақшадағы болашақ азаматтарды қалыптастыру «
  • Күзгі баққа саяхат
  • МЕКТЕПТЕ БІЛІМ БЕРУДІҢ ЖАҢАРТЫЛҒАН МАЗМҰНЫ ЖАҒДАЙЫНДА ТИІМДІ ЗАМАНАУИ ӘДІСТЕР МЕН ТЕХНОЛОГИЯЛАРДЫ ҚОЛДАНУ
  • Мен қазіргі заман мұғалімімін
  • «Сиқырлы бояу патшалығы»

Күнтізбе

Июнь 2022
ПнВтСрЧтПтСбВс
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930 
« Май    

BALABAKSHA.KZ

Байланыс :
Тел:          +7 707 817 74 58
E-mail:     baksha-2020@mail.ru

Яндекс.Метрика