Балабақша әлемі

Top Menu

  • Балабақша конкурстары
  • Сайт ережесі

Main Menu

  • Балабақша
  • Оқу қызметі
  • Технологиялық карта
  • Циклограмма
  • Материал қосу
Кіру / Тіркелу

Логин

Қош келдіңіз! Аккаунтқа кіру
Кілт сөзді ұмыттыңыз ба?
Тіркелу

Забытый пароль

Артқа оралу

Тіркелу

Артқа оралу
  • Балабақша конкурстары
  • Сайт ережесі

logo

Балабақша әлемі

  • Балабақша
  • Оқу қызметі
  • Технологиялық карта
  • Циклограмма
  • Материал қосу
  • «2022-2023 оқу жылына» Әдістемелік нұсқау хаттың жобасы

  • «Шынықсақ шымыр боламыз!»

  • «Жөргектегі вундеркинд»

  • «Жөргектегі вундеркинд»

  • «Пішіндер мен түстер»

  • Бауырсақтың бастан кешкен оқиғалары

  • 412 бұйрық. МДҰ педагогтарына

  • 412 бұйрық. Балабақша

  • И.Янчарский «Ойыншықтар дүкенінде»

  • «Білімділер әлемі»

  • «Бағдаршам»

  • «Бағдаршам»

  • Ұлттық тағамдар

  • «Астана-туған елдің жүрегі!»

  • Көктем келді

  • «Балабақшадағы болашақ азаматтарды қалыптастыру «

  • Күзгі баққа саяхат

  • МЕКТЕПТЕ БІЛІМ БЕРУДІҢ ЖАҢАРТЫЛҒАН МАЗМҰНЫ ЖАҒДАЙЫНДА ТИІМДІ ЗАМАНАУИ ӘДІСТЕР МЕН ТЕХНОЛОГИЯЛАРДЫ ҚОЛДАНУ

  • Мен қазіргі заман мұғалімімін

  • «Сиқырлы бояу патшалығы»

Балабақша
Home›Балабақша›1 цифры. Жылдам – баяу.Үшбұрыш

1 цифры. Жылдам – баяу.Үшбұрыш

By bilimger
30 января, 2019
3846
0
Share:

Мақсаты:1 цифры туралы білімдерін бекіту; «жылдам, баяу» ұғымдарын, әртүрлі өлшемдегі үшбұрыштар туралы білімдерін қалыптастыру.

Міндеттері:

  • балалардың 1 цифры туралы білімін нығайту;
  • цифрды заттың санымен сәйкестендіруге үйрету;
  • жұмбақты көрген мәліметтерге сүйене отырып шешуге үйрету;
  • таныс заттарды көлеміне қарай (үлкен, кіші, кішкентай) салыстыруға, заттарды сол белгілері бойынша біріктіруге үйрету;
  • үшбұрыш туралы білімін нығайту, оны өзге пішіндердің арасынан табуды үйрету;
  • үшбұрыштың көлемі жағынан әртүрлі болатынын түсіндіру.
  • «жылдам», «баяу» ұғымдарын айыра білуге үйрету;
  • көру арқылы есте сақтау қабілеттерін дамыту;
  • тапсырманы тиянақты орындауға тәрбиелеу.

Күтілетін нәтижелер:

біледі:1 цифрын, үшбұрыштардың көлемі жағынан әртүрлі (үлкен, кіші, кішкентай) болатынын; «жылдам», «баяу» ұғымдарын дұрыс пайдалануды;

түсінеді: цифрды заттың санымен сәйкестендіруді, жұмбақтарды шеше білуді, көптеген пішіндердің ішінен үшбұрышты таба білуді;

қолданады: өзіне таныс заттарды көлеміне қарай (үлкен, кіші, кішкентай) салыстыруды.

Қажетті көрнекі құралдар: ойынға арналған суреттер, заттық суреттер, баяу, жылдам жүретін аңдардың суреті, № 1 жұмыс дәптер.

Билингвальді компонент:үшбұрыш – треугольник, доп – мяч, бір – один, арыстан – лев.

ҰОҚ-нің барысы

  1. Ұйымдастыру кезеңі.

 

Педагог жұмбақ жасырады:

Таңғажайып кірпішті,

Бір-біріне қаладым.

Ұнамаса құлатып,

Қайта-қайта қаладым.

( Текшелер)

Кезікті кербез сұлу,

Бір жануар.

Үстінде

Екі тауы бар.

(Түйе)

  1. Негізгі кезең.

 

1-тапсырма.

Педагог: «Неше текше, неше түйе, неше доп бар?» – деп сұрайды. 1 цифры бір затты білдіретінін түсіндіреді.

Балаларға 1 цифрын бояуды ұсынады.

2-тапсырма.

Педагог сол жақта тек 1 цифры жазылғанын көрсетеді. Балаларға 1 цифрына сәйкес заттарды бояу туралы тапсырма беріледі.

–Неше шәйнекті боядыңдар (бір), неше тақия (бір), неше Күнді (бір) боядыңдар?

Сергіту сәті.

Кәне, қанат жазайық,

Қарлығашқа ұқсайық.

Ұшып-ұшып алайық,

Орнымызға қонайық,

Білімде алда болайық.

Педагог өз қалауынша ұйымдастырады.

3-тапсырма.

Арыстан мен тасбақа: «Пальмаға кім бірінші жетеді?» – деп бәстеседі.

– Сендер қалай ойлайсыңдар, не бірінші жетуі мүмкін?

–Неге арыстан бірінші жетеді деп ойлайсыңдар?

Педагог «жылдам – баяу» түсініктерін сөздік қорларына енгізу жұмыстарын жүргізеді.

Педагог балаларға пальмаға бірінші жеткен аңды бояуға тапсырма береді.

4-тапсырма.

Педагог жұмбақ жасырады:

Үш бұрышы,

Үш қабырғасы бар

Бұл қандай пішін?

Үшбұрышты жан-жақты қарап зерттеу.

– Кәне, үшбұрыштың қанша төбесі, қанша қабырғасы бар екенін тексерейік.

– Үшбұрыштың қандай қабырғалары ұқсас?

 

Балаларға мынадай сұрақ қояды:

– Суреттердің арасынан неше үшбұрышты таптыңдар?

– Үшбұрыштардың өлшемі қандай?

– Үшбұрыштардың ең үлкенін қызыл қарындашпен, одан кішілеуін көкпен, ал ең кішкентайын жасыл түспен бояңдар.

  1. Рефлексия.

 

Өзін-өзі бақылау және өзі атқарған жұмысқа баға беру.

Педагог:

– Тасбақа тез жүреме, арыстан ба?

Previous Article

Сандарды салыстыру. Алыс – жақын

Next Article

Денсаулық және спорт елі

0
Shares
  • 0
  • +
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0

ҰҚСАС МАТЕРИАЛДАР ОСЫ АВТОРДАН

  • Балабақша

    «Тірек қимыл аппараты бұзылған балалардың әлеуметтік- психологиялық бейімделу ерекшеліктері»

    11 мая, 2020
    By admin
  • БалабақшаБАЛАБАҚША ӘЛЕМІ

    Джунглидағы қызықты оқиғалар

    24 апреля, 2017
    By admin
  • Балабақша

    «Күзгі баққа саяхат»

    18 ноября, 2017
    By admin
  • БалабақшаБАЛАБАҚША ӘЛЕМІ

    Табақты әшекейлейміз

    30 апреля, 2017
    By admin
  • Балабақша

    Құстар

    30 апреля, 2020
    By admin
  • Балабақша

    Ұлы жеңіс күні

    7 февраля, 2017
    By admin

Пікір қалдыру Отменить ответ

  • Қысқа мерзімді жоспар

    Көркем еңбек 2-сынып ҚМЖ

  • БалабақшаТехнологиялық карта

    Қысқы еңбек

  • Жалпы рубрика

    Қалай дұрыс тамақтану керек?

Жаңа жарияланымдар

  • «2022-2023 оқу жылына» Әдістемелік нұсқау хаттың жобасы
  • «Шынықсақ шымыр боламыз!»
  • «Жөргектегі вундеркинд»
  • «Жөргектегі вундеркинд»
  • «Пішіндер мен түстер»
  • Бауырсақтың бастан кешкен оқиғалары
  • 412 бұйрық. МДҰ педагогтарына
  • 412 бұйрық. Балабақша
  • И.Янчарский «Ойыншықтар дүкенінде»
  • «Білімділер әлемі»
  • «Бағдаршам»
  • «Бағдаршам»
  • Ұлттық тағамдар
  • «Астана-туған елдің жүрегі!»
  • Көктем келді

Күнтізбе

Август 2022
ПнВтСрЧтПтСбВс
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 
« Июл    

BALABAKSHA.KZ

Байланыс :
Тел:          +7 707 817 74 58
E-mail:     baksha-2020@mail.ru

Яндекс.Метрика