Балабақша әлемі

Top Menu

  • Балабақша конкурстары
  • Сайт ережесі

Main Menu

  • Балабақша
  • Оқу қызметі
  • Технологиялық карта
  • Циклограмма
  • Материал қосу
Кіру / Тіркелу

Логин

Қош келдіңіз! Аккаунтқа кіру
Кілт сөзді ұмыттыңыз ба?
Тіркелу

Забытый пароль

Артқа оралу

Тіркелу

Артқа оралу
  • Балабақша конкурстары
  • Сайт ережесі

logo

Балабақша әлемі

  • Балабақша
  • Оқу қызметі
  • Технологиялық карта
  • Циклограмма
  • Материал қосу
  • «2022-2023 оқу жылына» Әдістемелік нұсқау хаттың жобасы

  • «Шынықсақ шымыр боламыз!»

  • «Жөргектегі вундеркинд»

  • «Жөргектегі вундеркинд»

  • «Пішіндер мен түстер»

  • Бауырсақтың бастан кешкен оқиғалары

  • 412 бұйрық. МДҰ педагогтарына

  • 412 бұйрық. Балабақша

  • И.Янчарский «Ойыншықтар дүкенінде»

  • «Білімділер әлемі»

  • «Бағдаршам»

  • «Бағдаршам»

  • Ұлттық тағамдар

  • «Астана-туған елдің жүрегі!»

  • Көктем келді

  • «Балабақшадағы болашақ азаматтарды қалыптастыру «

  • Күзгі баққа саяхат

  • МЕКТЕПТЕ БІЛІМ БЕРУДІҢ ЖАҢАРТЫЛҒАН МАЗМҰНЫ ЖАҒДАЙЫНДА ТИІМДІ ЗАМАНАУИ ӘДІСТЕР МЕН ТЕХНОЛОГИЯЛАРДЫ ҚОЛДАНУ

  • Мен қазіргі заман мұғалімімін

  • «Сиқырлы бояу патшалығы»

Балабақша
Home›Балабақша›4 саны мен цифры. Үлкен – кішкентай

4 саны мен цифры. Үлкен – кішкентай

By bilimger
30 января, 2019
3509
0
Share:

Мақсаты:4 цифрымен таныстыру; заттардың шамасы бөлімі бойынша алғашқы ұғымдарын қалыптастыру; зейіндерін дамыту.

Міндеттері:

  • математикалық жұмбақтарды көрген мәліметтерге сүйене отырып шешу;
  • 4 цифрын 4 санының таңбасы ретінде таныстыру;
  • нүкте бойымен 4 цифрын бастырып салуды үйрену;
  • өзге цифрлардың арасынан 4 санын табу;
  • «үлкен», «кіші», «кішкентай» сөздерін пайдалана отырып, заттарды көлеміне қарай сәйкестендіруді үйрету;
  • көру арқылы есте сақтау қабілетінің дамуына ықпал ету;
  • тапсырманы тиянақты орындауға тәрбиелеу.

Күтілетін нәтижелер:

біледі:4 цифрын; «үлкен», «кіші», «кішкентай» сөздерін;

түсінеді: 4 цифрын өзге сандардың арасынан табуды, жұмбақтың жауабын табуды;

қолданады: 4 цифры туралы түсінікті.

Қажетті көрнекі құралдар:демонстрациялық материал (№7 кесте ),үлкен, кішкентай заттардың салыстыруға арналған суреттері, цифрлар карточкасы, № 1 жұмыс дәптері.

Билингвальді компонент: төрт – четыре, үлкен – большой.

ҰОҚ-нің барысы

  1. Ұйымдастыру кезеңі.

 

Педагог балаларға жұмбақ жасырады:

Әйгерім өз себетіне,

Үш саңырауқұлақ салды.

Қарап жүрмей тағы да,

Тал қасынан біреуін алды.

Жоғалтпайық уақытты,

Бізге тек санау ғана қалды.

  1. Негізгі кезең.

 

1-тапсырма.

Педагог суретте неше саңырауқұлақ болса, жолақ ішіне сонша дөңгелек салуды тапсырады. Содан соң сұрақ қояды:

– Неше дөңгелек салдыңдар?

– Неліктен?

2-тапсырма.

Педагог өлең оқып береді:

Білек күші тасыған,

Төрт күрескер ағаң.

Қолын қойып беліне,

Шаршамайды ешқашан.

Педагог балаларға 4 цифрының сандар қатарындағы орнын анықтап, сол сан нешені білдірсе, сонша моншақ бояуды тапсырады.

3-тапсырма.

Содан соң өзге цифрлардың арасындағы төрт цифрларын тауып, оларды қоршап шығуды тапсырады.

Сергіту сәті: «Санамақ»

Бір, екі, үш, төрт,

Жиналамыз бәріміз.

Бір, екі, үш, төрт,

Секіреміз бәріміз.

Бір, екі, үш, төрт,

Отырамыз бәріміз.

Үлестірмелі материалмен жұмыс.

Педагог балаларға мынадай тапсырма береді: барлық үлкен шаршыларды іріктеп алып төменгі жолаққа, ал кішкентайларын жоғарғы жолаққа қойып шығуларың керек. Бірақ олардың саны тең екендігі көрініп тұратындай болсын.

Педагог 2-3 баладан шаршылардың көлемі қандай және әр жолақта неше шаршы бар екенін сұрайды.

4-тапсырма.

Балалар 1-қатарда неше киіз үй тұрғанын санайды, содан соң олардың көлеміне назар аударады. Осылайша 3-қатардағы суретке де талдау жасайды. Балалар суреттің орналасу заңдылығын анықтағаннан кейін, педагог екінші қатардағы балықтарды қалай салу керектігін сұрайды.

Демонстрациялық материалдың №7 кестесі бойынша тақырыпты бекіту және қайталау.

5-тапсырма.

Педагог балаларға жұмбақ жасырады:

Мені қардан жасапты,

Ойланып көр.

Қолым – таяқ,

Мұрным – сәбіз,

Көзім – көмір.

Педагог балаларға бір қарағанда бір-бірінен аумайтын, бірақ айырмашылықтары бар аққалаларды көрсетеді. Содан соң қанша айырмашылық тапса, сонша шеңберді бояуға тапсырма береді.

Егер тапсырма дұрыс орындалған болса, төрт дөңгелек боялуы шарт.

  1. Рефлексия.

 

Өзін-өзі бақылау және өзі атқарған жұмысқа баға беру.

– Сәуленің себетінде неше саңырауқұлақ бар екен?

– Сендер қандай цифрмен таныстыңдар?

Педагог балаларды мадақтайды.

 

Previous Article

Денсаулық және спорт елі

Next Article

Овощи и фрукты. Знакомство с цифрой три

0
Shares
  • 0
  • +
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0

ҰҚСАС МАТЕРИАЛДАР ОСЫ АВТОРДАН

  • Балабақша

    Жыл мезгілдері

    10 июля, 2020
    By admin
  • Балабақша

    Рухани жаңғыру

    9 мая, 2020
    By
  • Балабақша

    Білім беру саласы:      Шығармашылық Бөлімі:          Мүсіндеу Тақырыбы:  «Саңырауқұлақтар»

    26 июня, 2020
    By admin
  • Балабақша

    Циклограмма

    30 июля, 2019
    By admin
  • Балабақша

    «Сиқырлы бояу патшалығы»

    25 ноября, 2021
    By
  • БалабақшаБАЛАБАҚША ӘЛЕМІ

    Бір шаңырақ астында. Ш дыбысы

    9 апреля, 2017
    By admin

Пікір қалдыру Отменить ответ

  • Балабақша

    Кеңістікті бағдарлау.

  • Балабақша

    Мұғалім мен оқушылар арасындағы психологиялық қарым-қатынас

  • Балабақша

    Дәмді және газды су

Жаңа жарияланымдар

  • «2022-2023 оқу жылына» Әдістемелік нұсқау хаттың жобасы
  • «Шынықсақ шымыр боламыз!»
  • «Жөргектегі вундеркинд»
  • «Жөргектегі вундеркинд»
  • «Пішіндер мен түстер»
  • Бауырсақтың бастан кешкен оқиғалары
  • 412 бұйрық. МДҰ педагогтарына
  • 412 бұйрық. Балабақша
  • И.Янчарский «Ойыншықтар дүкенінде»
  • «Білімділер әлемі»
  • «Бағдаршам»
  • «Бағдаршам»
  • Ұлттық тағамдар
  • «Астана-туған елдің жүрегі!»
  • Көктем келді

Күнтізбе

Август 2022
ПнВтСрЧтПтСбВс
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 
« Июл    

BALABAKSHA.KZ

Байланыс :
Тел:          +7 707 817 74 58
E-mail:     baksha-2020@mail.ru

Яндекс.Метрика