Балабақша әлемі

Top Menu

  • Балабақша конкурстары
  • Сайт ережесі

Main Menu

  • Балабақша
  • Оқу қызметі
  • Технологиялық карта
  • Циклограмма
  • Материал қосу
Кіру / Тіркелу

Логин

Қош келдіңіз! Аккаунтқа кіру
Кілт сөзді ұмыттыңыз ба?
Тіркелу

Забытый пароль

Артқа оралу

Тіркелу

Артқа оралу
  • Балабақша конкурстары
  • Сайт ережесі

logo

Балабақша әлемі

  • Балабақша
  • Оқу қызметі
  • Технологиялық карта
  • Циклограмма
  • Материал қосу
Балабақша
Home›Балабақша›Ойыншықтар сыры.

Ойыншықтар сыры.

By admin
13 октября, 2018
1271
0
Share:

«Екпетал  мектеп  балабақшасы» КММ

Бекітемін:

Балабақша  әдіскері:                       Меңдіғожина С

 

Тақырыбы:  Ойыншықтар  сыры.

 

(ашық  сабақ)

                                    

 

 

 

 

 

                                      Өткізген: Тәрбиеші Бисенғалиева Л

 

 

 

 

 

                                     2018 оқу жылы

 

 

 

 

Білім саласы: « Коммуникация»
Бөлімі: «Тілін  дамыту» « Шығармашылық»

Сабақтың тақырыбы: Ойыншықтар сыры.

Сабақтың мақсаты:  Ойыншықтар туралы түсініктерін  кеңейту арқылы балалардың сөздік қорын дамытуда дыбыстық мәдениетті қалыптастыру. Өлең, тақпақ арқылы балалардың ойлау қабілетін арттыру. Ойыншықтарға деген жылулық сезімдерін ояту.

Сабақтың көрнекіліктері: түрлі ойыншықтар, үнтаспа, күн сәулесі бейнесі.

Әдіс-тәсілдері: түсіндіру, сұрақ-жауап, дидактикалық ойын.
Сабақ барысы:

Тәрбиеші: Балалар бәрің маған қараңдаршы. Барлығың қандай әдемі болып кеткенсіңдер.Қәне орнымыздан тұрып жылулық шеңбер құрайық.

Қайырлы таң  ұстазым!                                        Добрый день учитель!

Қайырлы таң  достарым.                                    Добрый день  друзья!

Шеңберге   тұрайық,                                           Посматрите   друг на друга,

Жылулық  сыйлайық.-                                        Пожелатие    добра!-  өте  жақсы балалар

Олай болса бүгінгі  оқу- қызметіне  көптеген қонақтар келіпті қәне  қонақтармен амандасып  аламыз.

-Сәлеметсіздерме  апайлар!

-Балалар қазір жылдын қай мезгілі?

-Көктем мезгілі.

-Көктем  айларын атаңдаршы?

-Наурыз ,сәуір ,мамыр.

Көктем мезгілінің ерекшеліктерін айтып беріңдерші?

(Балаларға  бейне ролик көрсету)

Тәрбиеші:  Балалар бұл бейнефильмде нені көрдіңдер?Бұлар не деп ойлайсыңдар?Таңертен сендер балабақшаға келгенде сендерді не күтіп алады?

  • Ойыншықтар

Олай болса балалар ашық оқу қызметіміздің тақырыбы міне осы ойыншықтарға байланысты.Ойыншықтардың сырын ашу.

Өте жақсы балалар.(осы кезде музыка қосылады.)

Осы кезде әдемі әуенмен Күлдірген кіреді.

Күлдірген: Сәлеметсіңдер ме балалар.Менімен бірге ойыншықтар еліне саяхатқа барсыңдарма?

Балалар: Сәлеметсіз бе

күлдірген.       Ияя

Күлдірген: Балалар сендердің аттарың кім?

Балалар аттарын айтады.

Күлдірген: Сенің жасың нешеде?

Балалардың жауабы: бесте.

Күлдірген:Ой, қандай жақсы балалар. Апай мен керемет сиқыршымын ғой. Мен жүрген жердің бәрі ғажайып әлем, мен сіздің балаларыңызға бір  керемет көрсетіп берейін бе?

Тәрбиеші: балалар күлдіргеннің кереметін көрейік бе?

Балалар: иә, көрейікші.

Тәрбиеші: Олай болса, көрсет өнеріңді күлдірген.

(жерде беті жабулы түрлі-түсті қалташалары бар, қалташаларға әдемі ойыншықтар салынған күн сәулесі бейнесі жатады).

Күлдірген сиқырлы сөздерін айтып жапқышты ашып қалады.

Тәрбиеші:Балалар қараңдаршы қандай әсем,әдемі қалташалары бар күн сәулесі бейнесі бізге нұрын шашып жатыр. Күлдірген сен неткен керемет сиқыршысың. Ал балалар қалташаларды ашып көрейікші.Ойыншықтар неше түрі болады. Жұмсақ , қатты, пласмасс және т.б болады. Ойыншықтарды сындырмай ,күтіп,жуып,таза ұстауымыз кажет.

Балалар әрқайсысы өз қалташаларына отырады.

Бақыт :    мынау аю. Ол жұмсақ,түсі қоңыр.Қорбаң,қорбаң етіп  жүреді.Тақпағын айтады Ойыншығым қонжығым
Анасын да білмейді
Корбандаған аюды
Түсінде де көрмейді

.

Мәдина: мынау қуыршақ. Мен қуыршақты  ұнатамын. Қуыршақтың қолы,аяғы бар. Мен қуыршақ туралы тақпақ білемін айтып берейінші.Тақпақ айтады.

Ойыншығым қуыршақ
Не берсем де жемейді
Еркелігі соншама
Көтермесең жүрмейді

Нұрхат:      қой  ,түсі ақ, бә — бә — ә дейді.Жүнінен киім тоқиды.Тақпағын айтады.

Қошақаны  қойдың

Қайда қалып қойдың

Бүлтіип түр бүйірің

Қай  өрістен тойдың.

Айару:  Ит .     ит- адамның досы. Үй күзетеді. Ит аф-  аф —  аф , р – р-  р-  р  дейді  .Тақпағын айтады.

Ойыншығым қүшігім
Сүп-сүйкімді жұп-жұмсақ
Шіренгені болмаса
Отырғандай ұя жұмсап
Жансұлтан : мынау түйе. Түйенің сүтін шұбат дейді. Ол бө -бө — ө — ө  дейді.Тақпақ айтады.

Ботақаны  нардың

Жарға неге бардың

Тірілсегің  тірілдеп

Секіре  алмай  қалдың.

Айжұлдыз : Мен мысықты жақсы көремін. Оның түсі ақ, мысық сүт ішеді. Мен мысық  туралы тақпақ білемін. Тақпақ айтады.

Керіледі  мысық,

Екі көзін  қысып

Көрінсе  оған тышқан.

Жүгіреді  жылдам.

 

Тәрбиеші: Балалар өте жақсы ,ойыншықтар  жайлы көп нәрселерді біледі екенсіңдер.

Күлдірген:Ал балалар мен сендермен қош айтысайын деп тұрмын. Мені сендер сияқты басқада балақайлар күтіп отыр. Оларға да барып таңғажайып заттарымды көрсетуім керек. Сау болыңдар, келесі кездескенше балалар.

Балалар: Сау болыңыз.

Тәрбиеші: Балақайлар өздерің шаршап қалған сияқтысыңдар ғой. Кішкене серігіп алайық.Кәне жақындаңдар.

Сергіту сәт: (әуен қосылады)

Тәрбиеші: Кішкене серігіп, көңіл — күйімізді көтеріп алдық.Ал енді  балалар сабағымызды жалғастырайық.Осы сабағымызға орай бір ойын ойнайық. Ойын ойнағанды жақсы көресіңдер ме балалар?

Балалар: Иә.

Дидактикалық ойын : «   Ненің  суреті  жасырылған»

Ойынның  шарты  бойынша балалар өздеріне  ұнаған  пішіндерді таңдап алады да, олардың  артында аяқталмаған  ойыншықтардың  суреттері  бар,сол қандай  ойыншық екенін табындар және  атын екі тілде атау қажет.

Тәрбиеші: Кәне балалар ойыншықтарыңды қолдарыңа алыңдар.Осы ойыншықтардың суреттерін бояп беріңіздер.

Балалардың  алдарына  бояу карандаштарын беріп сабаққа әзірлеймін.

Қорытынды:

Дидактикалық ойын: « Кім жылдам?»

Доп арқылы балалар сабақты  қорытындылайды.

Тәрбиеші:Балалар бүгінгі өткен сабағымыз сендерге ұнады ма?

  • Я
  • Олай болса қолдарыңдағы ойыншықтарды тағы екі тілде қайталып айтамыз.

Сабақта ойыншықтар туралы өлең, тақпақ айттыңдар, ойын ойнадыңдар сендерге көп  көп рахмет. Осымен бүгінгі ашық сабағымыз аяқталды. Қонақтармен кош айтысайық.

Қәне шеңбер құрайық

Қол ұстасып тұрайық

Көріскенше күн жақсы

Сау саламат болайық!

Балалар: сау болыңыздар, келесі кездескенше.

Previous Article

Біз не үйреніп, не білдік?

Next Article

Тірі және өлі табиғат

0
Shares
  • 0
  • +
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0

ҰҚСАС МАТЕРИАЛДАР ОСЫ АВТОРДАН

  • Балабақша

    Үйшік ертегісіне саяхат

    22 декабря, 2017
    By admin
  • БалабақшаБАЛАБАҚША ӘЛЕМІ

    Күміс қыс. Триз сабақ.

    17 февраля, 2017
    By admin
  • Балабақша

    Бала тәрбиесіндегі ата-ананың рөлі

    24 сентября, 2020
    By admin
  • Балабақша

    Баланы балабакшага калай тез уйретиуге болады

    10 мая, 2020
    By admin
  • БалабақшаБАЛАБАҚША ӘЛЕМІ

    Үлкен және кішкентай шар жасайық

    15 мая, 2017
    By admin
  • Балабақша

    Таңертеңгі жаттығудың маңызы мен міндеттері

    26 июня, 2020
    By admin

Пікір қалдыру Отменить ответ

  • Балабақша

    Тауықтың жұмыртқасын жапсыру

  • Сыныптан тыс

    Ел бірлігі — ең асыл қасиет

  • Жалпы рубрика

    Ертеңгілік гигиеналық гимнастика

ҚҰРМЕТТІ ТӘРБИЕШІЛЕР,
2021-2022 ОҚУ ЖЫЛЫНА АРНАЛҒАН
ТОЛЫҚ ЦИКЛОГРАММА
КОМПЛЕКТІМЕН БІРГЕ (КАРТОТЕКА,
ПЕРСПЕКТИВА,
КӨРНЕКІЛІКТЕР Т.Б.)

САТЫЛЫМДА.
ТОЛЫҒЫРАҚ:
+7 747 552 71 68

Жаңа жарияланымдар

  • 412 бұйрық. МДҰ педагогтарына
  • 412 бұйрық. Балабақша
  • И.Янчарский «Ойыншықтар дүкенінде»
  • Жаңа жыл құтты болсын!
  • Жаңа жыл құтты болсын!
  • «Білімділер әлемі»
  • «Бағдаршам»
  • «Бағдаршам»
  • Ұлттық тағамдар
  • «Астана-туған елдің жүрегі!»
  • Көктем келді
  • 8-наурыз мерекесіне арналған ертеңгілік
  • «Балабақшадағы болашақ азаматтарды қалыптастыру «
  • Күзгі баққа саяхат
  • МЕКТЕПТЕ БІЛІМ БЕРУДІҢ ЖАҢАРТЫЛҒАН МАЗМҰНЫ ЖАҒДАЙЫНДА ТИІМДІ ЗАМАНАУИ ӘДІСТЕР МЕН ТЕХНОЛОГИЯЛАРДЫ ҚОЛДАНУ

Күнтізбе

Май 2022
ПнВтСрЧтПтСбВс
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031 
« Апр    

BALABAKSHA.KZ

Байланыс :
Тел:          +7 707 817 74 58
E-mail:     baksha-2020@mail.ru

Яндекс.Метрика