Балабақша әлемі

Top Menu

  • Балабақша конкурстары
  • Сайт ережесі

Main Menu

  • Балабақша
  • Оқу қызметі
  • Технологиялық карта
  • Циклограмма
  • Материал қосу
Кіру / Тіркелу

Логин

Қош келдіңіз! Аккаунтқа кіру
Кілт сөзді ұмыттыңыз ба?
Тіркелу

Забытый пароль

Артқа оралу

Тіркелу

Артқа оралу
  • Балабақша конкурстары
  • Сайт ережесі

logo

Балабақша әлемі

  • Балабақша
  • Оқу қызметі
  • Технологиялық карта
  • Циклограмма
  • Материал қосу
  • Бауырсақтың бастан кешкен оқиғалары

  • 412 бұйрық. МДҰ педагогтарына

  • 412 бұйрық. Балабақша

  • И.Янчарский «Ойыншықтар дүкенінде»

  • «Білімділер әлемі»

  • «Бағдаршам»

  • «Бағдаршам»

  • Ұлттық тағамдар

  • «Астана-туған елдің жүрегі!»

  • Көктем келді

  • «Балабақшадағы болашақ азаматтарды қалыптастыру «

  • Күзгі баққа саяхат

  • МЕКТЕПТЕ БІЛІМ БЕРУДІҢ ЖАҢАРТЫЛҒАН МАЗМҰНЫ ЖАҒДАЙЫНДА ТИІМДІ ЗАМАНАУИ ӘДІСТЕР МЕН ТЕХНОЛОГИЯЛАРДЫ ҚОЛДАНУ

  • Мен қазіргі заман мұғалімімін

  • «Сиқырлы бояу патшалығы»

  • «Сиқырлы бояу патшалығы»

  • 1 ЖЕЛТОҚСАН ПРЕЗИДЕНТ КҮНІ

  • Балабақшадағы ересек топтарда танымдық қабілетті дамыту

  • Мектепке дейінгі жаңа іс — тәжрибе мен әдістеме

  • Түлкінің тапсырмалары

Балабақша
Home›Балабақша›«Өзін-өзі тану» әлеміне саяхат.

«Өзін-өзі тану» әлеміне саяхат.

By admin
16 ноября, 2019
4179
0
Share:

Ыгылова Бактыгуль Нургалиевна

Маңғыстау облысы

Жаңаөзен қаласы

№16 «Ертегі» балабақшасы

Қызметі: Тәрбиеші

Материал тақырыбы: «Өзін-өзі  тану»   әлеміне  саяхат»

              Білім  беру    саласы:  Әлеумет.

              Ұйымдастырылған     оқу  қызметі:   «Өзін-өзі  тану»

              Тақырыбы:  «Өзін-өзі  тану»   әлеміне  саяхат.

              Мақсаты:  «Өзін- өзі  тану»  әлемі  туралы   түсініктерін кеңейту.

              Білім    беру: —  адам  бойындағы  құнды  қасиеттер  туралы  түсініктер   беру.

              Дамыту:  —  жақсы   істер  жасай  білу  іскерліктерін  дамыту..

              Тәрбиелеу: —  өзара  қамқорлыққа, сүйіспеншілікке, татулыққа   тәрбиелеу.

              Әдіс- тәсілдері: Түсіндіру, көрсету,  сұрақ- жауап,  сергіту   сәті,   мадақтау,  қорытынды.

              Көрнекі  құралдар: «Өзін-өзі  тану»  әлемінің  картасы,  түрлі  түсті  қарындаштар.

 

Әрекет    кезеңдері

Тәрбиешінің    іс-әрекеті

Балалардың  іс-әрекеті

Мотивациялық     қозғаушы

 

 

 

 

 

Педагог  балаларды шеңберге  жинап, «Шаттық   шеңбері» туралы  әңгімелесе

ді. – Балалар, бүгін  мен  сендермен  осындай  әсем, жарық, кең  бөлмеде  кездескеніме  өте  қуаныштымын. –Қане, балалар, бәріміз  бір-біріміздің  қолымыздан  ұстап, шеңбер  құрып  тұра  қалайық! – Балалар, шеңбер  неге  ұқсайды? Педагог  дөңгелекке  ұқсайтын  бірнеше  суреттер  мен  заттарды  көрсетеді.- Балалар, доппен  ойнаймыз, күн  жарық, жылуын  береді. Күн  болма

са  не  болады?

Балалар  шеңбер  құрып   тұрады.

Балалар  педагогты  мұқият  тыңдап, жауап  береді:

Шеңбер   машинаның  дөңгелегі

не, күнге, алмаға, допқа ұқсайды.

 

 

 

 

Балалардың   жауаптары:

Күн  болмаса  қараңғы  болады,  біз  қорқамыз. 

Іздену-  ұйымдастырушы

Педагог  балаларға  түрлі  суреттері  бар үлестірмелі  карточкаларды  ұсынады, балалар  тыңдаулары  бойынша  алады. Педагог  балалардың алған  карточкала

рындағы  бейнеленген  суреттерге  қарап, бір-бірлеріне  тілек  айтуларын  сұрайды 

Педагог  балаларға  Ө. Тұрманжановтың  өлең  жолдарын  хормен  қайталауды  ұсынады:

Кел   балалар,  күлейік!

Күлкіменен  түлейік!

Қабақ  түйген  не  керек,

Көңілді боп  жүрейік!

Ойын: «Мен  де  жақсы  бала баламын»

Педагог  балаларды жағымды  істерге  жұмылдыру  мақсатында  «Мен  де жақсы  бала  боламын»  ойынын  ойнау

ды   ұсынады.Педагог  балалардан көрген

суреттері  арқылы  өздерінің  де  істеген  жақсы  істері  туралы  айтып  берулерін  сұрайды.

 

Дәптермен  жұмыс 

Педагог   балаларға  әліппе  дәптерде  берілген  картаның  бірінші  аялдамасын  боятып,  суреттің  мазмұны  бойынша  әңгіме  жүргізіп,  саяхатты  бастап,  алғашқы  қадам  жасағандарына  назарла рын  аударады.Педагог  балаларды  келесі  көмекші  құрал – Хрестоматиямен  таныстырады. 

Дәйексөз

Педагог  балаларға  «Сүйіспеншілік  — жүректен» — деген  халық  даналығының  мағнасын  ашып  түсіндіреді. Педагог  қолына  жұмсақ  ойыншық  жүректі  алып,  төмендегідей  әңгіме  жүргізеді.

— Балалар,  менің  қолымдағы  ойыншық  қалай  аталады?

— Әрқайсымыздың  осындай  жұмсақ  жүрегіміз  бар.

— Қандай  ғажап! – Балалар,  біз  қуансақ, біздің  жүрегіміз  де  күлімдеп  тұрады  екен.

Ғажайып  сөздер.

Педагог  ғажайып  сөздердің  мағнасын  түсіндіреді.

«Балалар, әр  сабақта  біз  жақсы  сөздерді кездестіреміз. Бұл  сөздер  жай  сөз  емес – жылы,  ғажайып  сөздер. Ғажайып  сөздер  арқылы  біздің  бойымызда бір  жақсы  өзгеріс  пайда  болады,  жақсы  бала  болуға  көмектеседі.»

Қорытындылау:

Балалар, біз  бүгін  «Өзін-өзі  тану»  әлеміне  саяхатымызды  бастадық. Бұл  саяхатта  біз  көмекші  құралдармен:  дәптер, хрестоматия,  картамен  таныс- тық. Жақсы  бала  қандай  болу  керек?Ол  жақсылық  жасай білетін, сүйіспеншілігі  мол,айналасына  қуаныш  сыйлайтын  бала  екен.Жақсылық,  сүйіспеншілік, қуаныш  сөздерімен  таныстық.

Жүректен   жүрекке:

Педагог  балаларға  жұмсақ ойыншық  жүрекше  ұсына  отыра, бір-біріне  жақсы  тілектерін  айтуды  ұсынады.

«Керемет» біздің  жүректеріміз  қуанып  тұр.

Балалар  сол  сурет  арқылы  бір-біріне  жылы  сөздерін   айтады:

Нұрасыл: Сұлтанбек  күндей  жылы  бол!

Досжан: Аяна  алмадай  тәтті  бол! т.с.с.

Балалар   өлең  жолдарын  қайталайды:

 

Кел   балалар,  күлейік!

Күлкіменен  түлейік!

Күлкі  көңіл  ашады,

Күліп  өмір  сүрейік!

 

 

Балалардың  жауаптары:

 Ильяс: мен  де  атама  орнынан  тұруға  көмектесемін.

 Аружан: мен  де  сіңлімммен  ойыншықтарымен  бөлісемін.

 Махаббат: мен  де  ата-анамның  айтқанын  тыңдаймын.

 

Балалар   педагогтың  таныстыр

ған  дәптердегі  картадағы  аялдамалармен  және хрестоматиямен     танысады.

 

 

 

 

Балалар «Сүйіспеншілік  — жүректен» деген  халық  даналығын  сабақ тың   дәйексөзін  үйреніп,  қайта   лап   айтады. Балалар  жүрекше  деп  жауап  береді. Әрбір  адамның  жүрегі  соғатыны  туралы  айтады.Балалар  педагогтың  ұсынысымен  алақандарын  жүрегінің  тұсына  қойып,  лүпілін  тыңдайды.

 

 

 

Балалар  сабақта  өткен  ғажайып  сөздерді  педагогтің  көмегімен  қайталайды.

— Жақсылық,  сүйіспеншілік,  қуаныш…..

 

 

 

 

 

— Біздер,  бүгін  «Өзін-өзі  тану»   әлеміне   саяхатқа  бардық.

Бір-бірімізбен  жылы  сөздерді,  тілектерді  алдық. Өзін-өзі  тану  дәптерімен,  хрестоматиясымен  және  картасымен  таныстық. Жақсы  бала  деген  тәртіпті,  ақылды, үлкендерді   сыйлайды, кішілерге  көмектеседі.  

 

Балалар  шеңбер  құрып  тұрады.

— Мен  саған  қуаныш  тілеймі.

— Мен  саған  сүйіспеншілік  тілеймін.

— Мен  саған  жақсылық  тілеймін. 

 

                                                                                                   

Күтілетін    нәтиже:

Білу   керек: Балалар адам  бойындағы  құнды  қасиеттер  туралы  түсінік   алады.

Болуы   керек: Баланың бойында сүйіспеншілік,   әдептілік,қамқорлық қасиеттері болу  керек.

Баланың    қолынан  келуі:  Бала  үлкенді  сыйлау,  кішіге  көмектесу  қасиеттері

 

 

Previous Article

«Сиқырлы кемпірқосақ»

Next Article

«Сүйікті ойыншықтар»

0
Shares
  • 0
  • +
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0

ҰҚСАС МАТЕРИАЛДАР ОСЫ АВТОРДАН

  • Балабақша

    Кірпінің жанұясы

    25 июня, 2019
    By admin
  • БалабақшаБАЛАБАҚША ӘЛЕМІӘдістемелік құралдар

    Баяндама: «Мектепке дейінгі мекемелердегі адамгершілік тәрбиесінің ролі»

    25 ноября, 2016
    By admin
  • Балабақша

    «Жүрегімнің жылуы балаларға!»

    18 ноября, 2017
    By admin
  • Балабақша

    «Мен қазақтың мақтанышымын»

    18 марта, 2020
    By Qarakoz
  • БалабақшаПсихология

    Достармен бірге

    14 мая, 2017
    By admin
  • БалабақшаБалабақша әдістемесіБАЛАБАҚША ӘЛЕМІ

    Перспективалық жоспары. 2018-2019 оқу жылының базалық оқу жоспары. Қазан айы, 2018жыл Өтпелі тақырып «Менің отбасым»

    9 декабря, 2018
    By admin

Пікір қалдыру Отменить ответ

  • Балабақша

    Нан дастарханға қалай келеді?

  • Балабақша

    Қызықты математика

  • Балабақша әдістемесі

    Ғажайып гүл тапсырмалары

Жаңа жарияланымдар

  • Бауырсақтың бастан кешкен оқиғалары
  • 412 бұйрық. МДҰ педагогтарына
  • 412 бұйрық. Балабақша
  • И.Янчарский «Ойыншықтар дүкенінде»
  • «Білімділер әлемі»
  • «Бағдаршам»
  • «Бағдаршам»
  • Ұлттық тағамдар
  • «Астана-туған елдің жүрегі!»
  • Көктем келді
  • «Балабақшадағы болашақ азаматтарды қалыптастыру «
  • Күзгі баққа саяхат
  • МЕКТЕПТЕ БІЛІМ БЕРУДІҢ ЖАҢАРТЫЛҒАН МАЗМҰНЫ ЖАҒДАЙЫНДА ТИІМДІ ЗАМАНАУИ ӘДІСТЕР МЕН ТЕХНОЛОГИЯЛАРДЫ ҚОЛДАНУ
  • Мен қазіргі заман мұғалімімін
  • «Сиқырлы бояу патшалығы»

Күнтізбе

Июнь 2022
ПнВтСрЧтПтСбВс
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930 
« Май    

BALABAKSHA.KZ

Байланыс :
Тел:          +7 707 817 74 58
E-mail:     baksha-2020@mail.ru

Яндекс.Метрика