Балабақша әлемі

Top Menu

  • Балабақша конкурстары
  • Сайт ережесі

Main Menu

  • Балабақша
  • Оқу қызметі
  • Технологиялық карта
  • Циклограмма
Кіру / Тіркелу

Логин

Қош келдіңіз! Аккаунтқа кіру
Кілт сөзді ұмыттыңыз ба?
Тіркелу

Забытый пароль

Артқа оралу

Тіркелу

Артқа оралу
  • Балабақша конкурстары
  • Сайт ережесі

logo

Header Banner

Балабақша әлемі

  • Балабақша
  • Оқу қызметі
  • Технологиялық карта
  • Циклограмма
  • «Мен жақсы ата-анамын!»

  • «Мен жақсы ата-анамын!»

  • « Мектеп жасына дейінгі балалардың жұптық жұмыс арқылы танымдық қабілетін дамыту»

  • Балаларды ойын арқылы адамгершілікке тәрбиелеу

  • Абай-ұлы ақын.

  • Нөсерлеу сөз табы

  • Мамандығым- мақтанышым (эссе)

  • 1. «Көңілді әуе шарлар» ойыны. 2. «Кім ұқыпты» ойыны. 3. «Түйілген орамал» ойыны. 4. «Күлімде, Күн» ойыны. 5. «Шынығайық шымыр болайық» ойыны. — Балалар екі қарсылас топ бір-бірлеріңе сәлемдемелеріңді жолдаңдар. Сайысымызды бастаймыз. 1-ші кезең. «Көңілді

  • «Құстарға қыста қамқор бол»

  • Бала өміріндегі ең басты әрекет

  • «Жарқын елдің шамшырағы”

  • Дала жануары

  • Сөйлеуді дамыту “Ойыншықтар”

  • тьт ьб б

  • Бала тәрбиесі-үлкен бір ғылым

  • № 412 бұйрық. 24 қыркүйек

  • Үлгілік оқу жоспары. Жаңа

  • Әдістемелік нұсқау хат. Мектепке дейінгі ұйымдар

  • «Дәстүрден тыс сурет салу технологиясы»

  • Вариатив көңілді бояулар

Қысқа мерзімді жоспар
Home›Қысқа мерзімді жоспар›Жануарлардың қандай түрлері болады?

Жануарлардың қандай түрлері болады?

By bberkenova76@vfqi.ru
3 марта, 2020
729
0
Share:
Ұзақ мерзімді жоспар:

Жануарлар

Мектеп:  №257
Күні:Мұғалімнің  аты-жөні:   Абдыкалыкова Алуа
Сыныбы:  1 сыныпҚатысқандар:Қатыспағандар:
Сабақтың тақырыбы:Жануарлардың қандай түрлері болады?
Оқу мақсаты1.2.2.2   Жабайы және үй жануарларын ажырату
Сабақ  мақсаты

 

 

 

 

 

 

 

Барлық   оқушылар:
Жабайы жануарларды және  үй жануарларының  түрлерін атайды
Көптеген   оқушылар:

Жабайы жануарлардың үй жануарларынан   қандай   ерекшелігі бар екенін  біледі

Кейбір   оқушылар:

Жануаларды қалай күту керектігін  және бақылау  нәтижелерін жазуға дағдыланады.

Бағалау критерийі1.      Жабайы жануарларды және  үй жануарларын  атйды

2.      Жабайы жануарларды және  үй жануарларын  топтайды

Тілдік   мақсаттар:

 

 

 

Оқушылар:

Жабайы жануарлармен  және  үй жануарларының ерекшелігі мен  айырмашылығын атай  алады.

Жануарлардың  негізгі сипаттарын   атайды.

Пәнге   тән  лексика  және терминология:  Жануар,  жабайы  және үй  жануары,  қорек
Сыныптағы  диалог:/ жазылым үшін пайдалы тілдік  бірліктер:

-Біздің сыныптың  оқушыларында қандай  үй жануарлары  бар?

-Қандай  жабайы  жануарларды  білесіңдер (көрдіңдер) ?

Құндылықтарды  баулуОқушыларды  бір-біріне құрмет  көрсетуге, жауапкершілікке,  сыйластыққа,  қамқорлыққа   баулу
Пәнаралық  байланысДүниетану
Бастапқы   білімЖануарлар  туралы  жалпы  түсінік  қалыптасқан
Сабақ  барысы 
Сабақтың  басыҰйымдастыру  кезеңі

1.      а)  сәлемдесу,  сабаққа дайындығын  тексеру

ә) ынтымақтастық атмосферасын  құру

-Оқушылар   бүгінгі көңіл күйлеріңіз қалай?

Барлығымыз стол үстіндегі  смайликтен   осы   сәттегі  көңіл  күйімізді  көрсетеміз.

Жарайсыңдар,  бүгін   менің  де  көңіл  күйім де  жақсы,  сіздерге  бар   ынталарыңызбен  жұмыс  жасауларыңызды   тілеймін.

 

Ширату  жаттығулары:

Бейнефильм  «Ферманың  күнделікті  тіршілігі»

«Сиқырлы  сұрақтар» әдісі

1. Бейнефильм   не  туралы екен?

2.Жануарларды  қалай  күту  керек?

3.  Жануарлардың  мекен жайы туралы  не  айтар едің?

 

 

Топқа   біріктіру:

Оқушылар  үй  және жабайы  жануарлардың  суреттерін  таңдау  арқылы   2 топқа  бөлінеді.

1 топ  үй  жануарлары

 2 топ  жабайы жануарлары
Сабақтың  ортасыТоптық  жұмыс

1-      топ тапсырма  «Жануарларды  топта»

 

 

Жабайы және үй  жануарларының  суреттері   берілген, сол арқылы  жануарларды топтайды

Суреттерге  мұқият  қара

Олардың  қайсысы  өз бетінше  тіршәләк ете  алады?

Қайсысына  адамдар қамқорлық   жасайды?

2-топ  тапсырма «Сәйкестендір»

Жануарларға өз  қораларын табуға,  азығын  табуға  көмектес.

Кері  байланыс:

Бағалау: Басқармақ  әдісі  бойынша  бағалайды.

Өте   жақсы,   жақсы,   нашар

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сергіту  сәті:

Ормандағы  аюдың

құлпынайы  көп  екен,

теріп-теріп  алайық,

қалтамызға  салайық.

 

 

 

 

Жұптық   жұмыс:

1-тапсырма:    Қатарды  толықтыр  әдісі

Суретке    мұқият  қараңыз.

Әр  топтағы  жануарлар  тобын  атаңыз

Бос орынға сол топқа  жататын  жануарлардың  суретін   салыңыз

 

 

Жұптар  бірін-бәрә  смайликтермен  бағалайды

Кері  байланыс:

Жеке  жұмыс:

Тапсырма:

Адасқан   жануарлардың  суреттерін қиып  алып,  тиісті   бағанға  желімде. Қалыптастырушы   бағалау

Дискриптор:

1.Жабайы   жануарларды  анықтайды  және  тиісті бағанға орналастырады.

2.  Үй  жануарларын  анықтайды  және  сәйкес  бағанға орналастырады.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Бағалау: Оқушылар  бірін- бірі   бағалайды, мұғалім бағалайды.

Сабақтың  соңыСараланған  тапсырма:  «Ойлан,  тап»

1.Неліктен  итпен  қасқыр  бір-біріне  ұқсас

2.Қандай  жануарлар  күтімді  қажет  етеді.

 

Рефлексия

 

«Күн  шапағы»

 

Күн дөңгелегіне  сары  және көк  тармақтарын  жапсыру

 

Сары  түс-маған сабақ  ұнады, көптеген ақпарат алдым

 

Көк  түс-маған  сабақ  ұнамады, пайдалы  ақпараттар  ала  алмадым

Қосымша  ақпарат
Саралау-Сіз  қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз?

Сіз  қабілетті жоғары оқушыларға  тапсырманы күрделендіруді қалай  жоспарлайсыз?

Бағалау-Оқушылырдың   үйренгенін  тексеруді қалай  жоспарлайсыз?Денсаулық   және  қауіпсіздік  техникасын сақтау
Топтық ,   жеке   жұмыстар  арқылы оқушыларға өзара   қолдау,  көмек  көрсету  жүзеге  асырыладыОқушылар жеке, топтық,  жұптық  жұмыстарда   бағаланады

«смайликтермен»

«Басқармақ  әдісі»  арқылы   бағаланады

Оқушылардың  дұрыс  отыруларын,  оқу  құралдарын  ретімен  пайдалану  қадағаланады.
РефлексияТөмендегі  бос ұяшыққа  сабақ  туралы  өз пікіріңізді   жазыңыз.

Сол   ұяшықтағы  Сіздің  сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға  жауап  беріңіз.

Қорытынды  бағамдау

Қандай  екі  нәрсе табысты  болды(оқытуды да,оқуды да ескеріңіз) ?

1:

 

2:

Қандай  екі  нәрсе сабақты  жақсарта  алады(оқытуды да,оқуды да ескеріңіз) ?

 

1:

 

2:

 

Сабақ  барысында  мен  сынып немесе  жекелеген оқушылар  туралы менің  келесі  сабағымды  жетілдіруге   не   көмектесетінін   білдім.

 

 

 

Previous Article

Адамның дене мүшелері

Next Article

PHP тіліндегі сөз тіркестерді біріктіру және салыстыру

0
Shares
  • 0
  • +
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0

ҰҚСАС МАТЕРИАЛДАР ОСЫ АВТОРДАН

  • Қысқа мерзімді жоспар

    Ата – бабаның асыл арманы

    14 августа, 2020
    By admin
  • Қысқа мерзімді жоспар

    периодтық жүйе бойынша элементтің сипаттамасы

    23 мая, 2020
    By admin
  • Қысқа мерзімді жоспар

    Экологиялық сукцессия

    29 апреля, 2020
    By admin
  • Қысқа мерзімді жоспар

    Жіктеу есімдіктері

    12 мая, 2020
    By admin
  • Қысқа мерзімді жоспар

    Великий Шелковый путь

    30 сентября, 2020
    By admin
  • Қысқа мерзімді жоспар

    Негізгі және туынды зат есім

    12 мая, 2020
    By admin

Пікір қалдыру Отменить ответ

  • Балабақша

    Қарапайым математикалық түсініктерді қалыптастыру

  • Балабақша

    Мектепке дейінгі қызметте жаңа инновациялық технологияларды қолдану

  • Балабақша

    Грамматика еліндегі ғажайыптар

Біздің Инстаграм каналымызға тіркеліңіз

Жаңа жарияланымдар

  • «Мен жақсы ата-анамын!»
  • «Мен жақсы ата-анамын!»
  • « Мектеп жасына дейінгі балалардың жұптық жұмыс арқылы танымдық қабілетін дамыту»
  • Балаларды ойын арқылы адамгершілікке тәрбиелеу
  • Абай-ұлы ақын.
  • Нөсерлеу сөз табы
  • Мамандығым- мақтанышым (эссе)
  • 1. «Көңілді әуе шарлар» ойыны. 2. «Кім ұқыпты» ойыны. 3. «Түйілген орамал» ойыны. 4. «Күлімде, Күн» ойыны. 5. «Шынығайық шымыр болайық» ойыны. — Балалар екі қарсылас топ бір-бірлеріңе сәлемдемелеріңді жолдаңдар. Сайысымызды бастаймыз. 1-ші кезең. «Көңілді
  • «Құстарға қыста қамқор бол»
  • Бала өміріндегі ең басты әрекет
  • «Жарқын елдің шамшырағы”
  • Дала жануары
  • Сөйлеуді дамыту “Ойыншықтар”
  • тьт ьб б
  • Бала тәрбиесі-үлкен бір ғылым

Күнтізбе

Март 2021
ПнВтСрЧтПтСбВс
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 
« Фев    

BALABAKSHA.KZ

Байланыс :
Тел:          +7 707 817 74 58
E-mail:     baksha-2020@mail.ru

Яндекс.Метрика