Балабақша әлемі

Top Menu

  • Балабақша конкурстары
  • Сайт ережесі

Main Menu

  • Балабақша
  • Оқу қызметі
  • Технологиялық карта
  • Циклограмма
  • Материал қосу
Кіру / Тіркелу

Логин

Қош келдіңіз! Аккаунтқа кіру
Кілт сөзді ұмыттыңыз ба?
Тіркелу

Забытый пароль

Артқа оралу

Тіркелу

Артқа оралу
  • Балабақша конкурстары
  • Сайт ережесі

logo

Header Banner

Балабақша әлемі

  • Балабақша
  • Оқу қызметі
  • Технологиялық карта
  • Циклограмма
  • Материал қосу
  • «Бала — біздің болашағымыз»

  • Балабақша – тәрбие мен білімнің алғашқы баспалдағы

  • 1 наурыз -Алғыс айту күні

  • БАЛАЛАРДЫҢ ҚАУІПСІЗДІГІН ҚАДАҒАЛАҢЫЗ

  • ҚР ПІБ Медициналық орталығының «Қарлығаш» балабақшасы «Анамның ертегісі» жобасын қолға алды

  • Жүн және одан жасалатын заттар

  • «Ұлттық қол өнерді балабақшада үйретудің тәрбилік мүмкіндіктері»

  • «Менің үйім»

  • Балабақшада ескертуді жою бойынша ақпарат

  • “Туған жерім” пейзаж сурет байқауы

  • Көңілді математика әлемі

  • Республика күніне арналған ашық сабақ

  • МОЯ РОДИНА — КАЗАХСТАН»

  • МОЯ РОДИНА — КАЗАХСТАН»

  • Республика күніне арналған ашық сабақ

  • циклограмма

  • Геометриялық пішіндер мен денелер.

  • Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспары және Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламасы негізінде 2022 — 2023 оқу жылына арналған ұйымдастырылған іс-әрекеттің перспективалық жоспары

  • «Білім беру ортасындағы балалардың әл-ауқаты мен қауіпсіздігі»

  • Қыркүйек айына арналған преспектива 2022-2023жж

Қысқа мерзімді жоспар
Home›Қысқа мерзімді жоспар›Экологиялық сукцессия

Экологиялық сукцессия

By admin
29 апреля, 2020
2604
0
Share:

Қысқа мерізімді жоспар

Күні:

Сынып 7

Мектеп «Малыбай орта мектебі»КММ

Мүғалім: Хусаинджанова Зарина Муталиповна

Қатысқандар:                                   Қатыспағандар;

Сабақ тақырыбыЭкологиялық сукцессия.
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары7.3.1.4 — экологиялық сукцессия үдерісін сипаттау
Сабақ мақсаттарыБарлық оқушылар Экологиялық сукцессия үдерісін не екендігін түсінеді

Көптеген оқушылар Экологиялық сукцессия үдерісін сипатай алады

Кейбір оқушылар Өрттен кейінгі

сукцессиялық өзгерістердің кезеңдерін зерттейді ақпараттарды қолдана отырып, бірінші және екінші реттік сукцессияларды салыстырады

Бағалау критерияларыЭкологиялық сукцессия ұғымын сипатапаттайды

Сукцессияға мысалдар келтіреді

1-2реттік сукцессияны салыстырады

Тілдік мақсаттарСукцессия үдерісін түсіндіру үшін

оқушылар қолдана алатын терминдер мен

жаңа ұғымдар мен сөз тіркестері: ағзалар, «пионерлер», түрлер, бірлестіктер, жергілікті түрлер, топырақ , тау жынысы,өсімдіктер, шалғын, бұта, орман,экожүйе, мекен орта, алмастыру,шоғырландыру, өсу және өзгеру,бейімделу

Құндылықтарды баулуҰлттық қауіпсіздік жəне еліміздің бүкілəлемдік, өңірлік мəселелерді шешуге

жаһандық тұрғыдан қатысуы — мемлекетіміздің белсенді, теңдестірілген, сындарлы

жəне жауапты ішкі саясатының басты мəні.

Пән аралық байланысГеография
Алдынғы білімЭкологиялық жүйе , тау жыныстары,симбиоз,биосфера , биоценоз, биогеоценоз туралы түсініктері қалыптасқан.
Сабақтың жоспарланған кезеңдеріЖоспрланған жаттығулар түрлеріРесурстар
Сабақтың басы,

Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру

5минут

 

Психологиялық тренинг

Бір—біріні сезіну

Оқушылар шеңбер болып тұрады. Әр оқушы экология тақырыбына байланысты алдында тұрған оқушының арқасына бір сөзді саусағымен жазады.Сағат тілімен аяқталынған кезде оқушылар арқаларына қандай экология тақырыбына байланысты сөздер болғандығын айтып өтеді.

Топқа бөлу. Суреттер арқылы

Үй тапсырмасы

Оқушылар екі шеңбер құрайды, сыртқы және ішкі болып, ішкі шеңберде турған оқушылар сыртқы шеңберде турған оқушыларға сурақ қояды. Сырттағы шеңбердегі оқушылар жауап береді. Іштегі оқушылар орын алмасып отырады.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сабақтың ортасы

 

Сабақтың мақсаты мен критерийін таныстыру

Тақырыпты ашу

«Борт журналы» 10 минут

Тақырып бойынша оқушылар келесі мазмұнды кестені толтырады:

«Берілген тақырып бойынша бұрыннан білетінім» 
«Мəтінді оқып жаңадан білгенім» 
«Болжамдар», 
«Тың ақпарат»

 

 

1-тапсырма Жеке жұмыс 5 минут

Оқушылар орманның өрттен кейінгі фотосуретімен зерттейді және өрттен кейін орманда қандай өзгерістер болатынын талқылайды.

Бағалау «Бас бармақ»

2-тапсырмаТоптық жұмыс 3-минут

 Топтағы талқылаудан кейін, олар өрттен кейінгі

сукцессиялық өзгерістерді атаулары керек.

Бағалау «бағдаршам»

3-тапсырма  7-минутОқушылар сукцессия кезеңдерін анықтайды,мысалы: жайылымдықтың біртендеп орманды және бұталы ортаға ауысуы немесе тоғанның батпаққа және шалғындыққа айналу сатыларын анықтайды. Түрлі суреттерді пайдалана отырып, сукцессиялық үдеріс сатыларының моделін аппликация түрінде жасайды.

Бағалау «егер 5минутыңыз болса» əдісі

4-тапсырмаЖеке жұмыс 5-минут

 Оқушыларға бірінші және екінші реттік сукцессияны салыстыруға арналған кесте толтыруды ұсынылады

БіріншіЕкінші
  

Бағалау «Өзін-өзі»

5-тапсырма Диалог құрамыз 5-минут

Бірінші реттік сукцессия құнарсыз және мекен етілмеген жерді игеруден басталады.

Екінші реттік сукцессия бұзылған биоценоздың орнында қалыптасады. Мысалы, эрозия, кебу, өрт,орманды кесудің және т.б

Критерий

Берілген тапсырма бойынша дұрыс диалог құра алады

Ауызша кері байланыс

 

Мәтін мен жұмыс

 

кесте

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Фотосуреттер

слайд

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Фотосуреттер

 

кесте

 

 

 

 

 

Дискрипторлар

—Экологиялық сукцессия ұғымын сипаттады

—Сукцессияға мысалдар келтірді

-1-2реттік сукцессияны салыстырды

Сабақтың соңы

 

 

БББ әдісі 3 минут

БілемінБілгім келедіБілдім

 

   

Келесі сабақ тақырыбы мен мақсатын салыстыру

Үйге тапсырма

 

кесте
Саралау—сіз қандай тәсілмен қолдану көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересізБағалау . Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?Денсаулық және қауыпсіздік техникасын сақтау
-Өтілген тақырыптағы материалдар бойынша өз пікірін айта алады.

-Берілген тапсырмалардың дұрыс жауабын бере алады

-Термин сөздерді жақсы қолданады

-Оқытудың белсенді әдістерін қолданып топпен, жеке жұмыстарда белсенді бола алады

 

Тақырыпқа байланысты критерий құру арқылы .Кері байланыс «егер 5минутыңыз болса» əдісі «бағдаршам» «Өзін—өзі» БББ әдісі арқылы қаншалықты түсінді немесе түсінбеді оқушының жауабы бойынша жоспарлаймын

 

Сабақ бойынша рефликцияРефлекция

Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау

Сабақ мақсаттары мен оқу мақсаттары шынайы қол жетімді болды ма?Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса , неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба?Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен?

 

 
Жалпы бағалау

·        Сабақта өткен ең жақсы екі нәрсе(оқыту мен оқуға қатысты)?

А.

Б.

2. Сабақтың буданда жақсы өтеріне не ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?

А.

Б

Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесежекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда неге назар аударуым қажет?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Previous Article

Ет өнімдерін мүшелеу және өңдеу

Next Article

Мың мамандық бәрі бар, Таңдап, талғап бірін ...

0
Shares
  • 0
  • +
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0

ҰҚСАС МАТЕРИАЛДАР ОСЫ АВТОРДАН

  • Қысқа мерзімді жоспар

    Жұрнақ пен жалғау

    24 июня, 2020
    By admin
  • Қысқа мерзімді жоспар

    Ата – бабаның асыл арманы

    14 августа, 2020
    By admin
  • Қысқа мерзімді жоспар

    Қос дөңгелекті күйме арбаның пайда болуы әлемді қалай өзгертті?

    7 мая, 2020
    By admin
  • Қысқа мерзімді жоспар

    ҚМЖ «Жаратылыстану және дүниетануды оқыту әдістемесі»

    28 июня, 2020
    By admin
  • Қысқа мерзімді жоспар

    Ұлттық мемлекеттіліктің жаңғыртылуы

    16 июня, 2020
    By admin
  • Қысқа мерзімді жоспар

    Ағылшын тілі. 5-сынып. Unit 2 Living things. Animals.

    18 мая, 2020
    By Закирбаева Айша

Пікір қалдыру Отменить ответ

  • Балабақша

    Мейрімділік – асыл қазына

  • БАЛАБАҚША ӘЛЕМІ

    Ғарыш әлеміне саяхат

  • Қысқа мерзімді жоспар

    Жұрнақ пен жалғау

 

Жаңа жарияланымдар

  • «Бала — біздің болашағымыз»
  • Балабақша – тәрбие мен білімнің алғашқы баспалдағы
  • 1 наурыз -Алғыс айту күні
  • БАЛАЛАРДЫҢ ҚАУІПСІЗДІГІН ҚАДАҒАЛАҢЫЗ
  • ҚР ПІБ Медициналық орталығының «Қарлығаш» балабақшасы «Анамның ертегісі» жобасын қолға алды
  • Жүн және одан жасалатын заттар
  • «Ұлттық қол өнерді балабақшада үйретудің тәрбилік мүмкіндіктері»
  • «Менің үйім»
  • Балабақшада ескертуді жою бойынша ақпарат
  • “Туған жерім” пейзаж сурет байқауы
  • Көңілді математика әлемі
  • Республика күніне арналған ашық сабақ
  • МОЯ РОДИНА — КАЗАХСТАН»
  • МОЯ РОДИНА — КАЗАХСТАН»
  • Республика күніне арналған ашық сабақ

Күнтізбе

Март 2023
ПнВтСрЧтПтСбВс
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031 
« Фев    

BALABAKSHA.KZ

Байланыс :
Тел:          +7 707 817 74 58
E-mail:     baksha-2020@mail.ru

Яндекс.Метрика