С дыбысы және әрпі
Түркістаноблысы
Сарыағашауданы
№32 Қ.Аманжолов жалпы ортамектебі
Мектепалдыдаярлықтобының тәрбиешісі:
Мамирханова Гулбахор Зайирхонқизи
Пән: Сауат ашу
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Ортақ тақырып: 2-бөлім: Менің мектебім |
Мектеп: №32 Қ.Аманжолов | |||||||
Күні: | Мұғалімніңаты-жөні: Мамирханова Г | |||||||
Сынып: 1 | Қатысқандар саны: 20
Қатыспағандар саны:0 |
|||||||
Сабақтақырыбы | С дыбысыжәнеәрпі | |||||||
Оқумақсаты | 1.2.2.1 Мәтіндеавтордыңкім (не) туралыайтқысыкелгенінтүсіну.
1.2.9.1 Әріптітану, ажыратужәне оны дыбыспенсәйкестендіру. 1.3.8.1 Жазужолын, жоларалықкеңістікті, жолдыңжоғарғыжәнетөменгісызығынсақтап, әріпэлементтерінкаллиграфиялықталаптарғасайжазу. |
|||||||
Сабақмақсаттары | Барлықоқушылар: Әріптітаниды, ажыратады, жазужолынсақтапкаллиграфиялықталапқасайжазады, мәтінментанысады.
Оқушылардыңкөпшілігі: Әріптердідыбыспенсәйкестендіреді, мәтіндегікейіпкерлердіанықтайды. Кейбіроқушылар: дыбыстықталдаужасайды, мәтіндітүсініпоқып, автордыңкім (не) туралыайтқысыкелгенінұғып, ой түйеді. |
|||||||
Тілдікмақсаттар | Санат, жылан, демалыс, батыл.
Талқылауғаарналғансұрақтар: С дыбысысөздердіңқайжерлеріндекездеседі? Дыбысжәнеәріпдегеніміз не? С қандайдыбыс? |
|||||||
Құндылықтардыдарыту
|
Ынтымақтастық, жауапкершілік, өмірбойыбілімалу, шығармашылық, құрмет.
Ширатудаынтымақтастыққалыптастыру, жұптықжұмыстабір-бірініңсөзінбөлмеу, топтықжұмыстажауапкершіліктісезіну, бір-бірініңойынтыңдау, құрметкөрсету, достарынынталандырыпотыру, саралаутапсырмадашығармашылығындамыту, өмірбойыбілімалу. |
|||||||
Пәнаралықбайланыстар | Көркемеңбек, музыка, математика | |||||||
АКТ қолданудағдылары | Сергітусәтіндебейнероликтенкөзжаттығуынжасау, слайдтабейнелегненсуреттербойншаашықсұрақтарқою. | |||||||
Бастапқыбілім | Ш дыбысынтаниды, жазады, сөздердібуынғабөліпоқиалады. | |||||||
Сабақбарысы |
||||||||
Сабақтыңжоспарланғанкезеңдері | Сабақтағыжоспарланғаніс-әрекет | Ресурстар | ||||||
Сабақтың басы
3 мин |
Ширату
«Досымасәттілік» Шеңберқұрады, бір-бірінекүлімдепқарапбасбармақтарынортағажинаптұрыпсәттіліктілейді.
«Суреттерқабырғасы» әдісі. Қабырғада с дыбысысөздіңбасында, ортасында, соңындакездесетінсуреттерболады. Балаларсуреттерді ала отырып с дыбысыныңсөздіңқайжеріндекездесетінінанықтайды. · Неніңсуретінтаңдадыңыз? · Сағаттың, мысықтың, тастыңсуретінтаңдадық. · Бұлсөздерде с дыбысысөздіңқайжерлеріндекездеседі. · С дыбысысөздіңбасында, ортасында, соңындакездеседі. Сөздің басы: (сағат) Сөздіңортасы: ( мысық) Сөздіңсоңы: ( тас) · Солзаттардыңдыбысын сал.
ҚБ: Мұғалімніңқолпаштауыарқылыкерібайланыс беру.
ОМ: С-дыбысыментанысамыз, каллиграфиялықталаптарғасайжазамыз, сөздіңқайжеріндекездесетінінажыратамыз, сөздердібуындапоқимыз. |
|||||||
Сабақтыңортасы
3 мин
5 мин
3 мин
1 мин
4 мин
5 мин
5 мин
3 мин |
Ұ. «Болжауәдісі»
Ашықсұрақтарарқылыбүгінгісабақтыңтақырыбынанықтау: · Бұлсуреттердіңбүгінгісабағымызғақандайқатысы бар депойлайсыңдар? · Зерсалыпқараңыздар, бұлсуреттернелерге, қандайәріптергеұқсайды?
· Математика сабағындабұләріптікездестіреаламыз ба? Оқушыларәріптіөрнекжәнетеңдеудекездесетінінайтады, топ өзүстеліндегіпарақшаныматематикалықтілдеоқиды. 1-қатар: а+с 2-қатар: с-7 3-қатар: с+5=9
Критерий: Білімалушы — суреттегібейненіатайды — қайәріпкеұқсайтынынанықтайды — математикаменбайланыстырады Дескриптор: Білімалушы: — банан, қарбыз, орақбейнесінайтады — ай, глобус, тағабейнесінайтады -с әрпінеұқсатады — әріптіөрнектекездесетінінатайды -теңдеудекездесетінінатайды
ҚБ: «От шашу» әдісіарқылыәрқатардыңбірін-бірібағалауы.
Ұ.Оқулықпенжұмыс:
Критерий: Білімалушы -Мәтінненкімсұрағынажауапберетіннегізгікейіпкердітабады. -Мәтіннен не сұрағынажауапберетіннегізгікейіпкердітабады. -Жылынныңдыбысынанықтайды. Дескриптор: Білімалушы -Санатсөзінанықтайды -Жылансөзінанықтайды -Жыланныңдыбысынсалады.
ҚБ: смайликтарсөйлейдімұғалімніңоқушылардыбағалауы.
Ж. «Коктельтаяқшасы» әдісі Жұбыңақарапоқулықтаберілгенсөйлемдісызбаныңкөмегіменоқы. Біріншіоңжақтаотырғанжұп, содансоңсолжақтаотырғанжұпоқиды.
ҚБ: «Білезіккигізу» әдісіарқылыжұптакерібайланыс беру.
Көз, сергек! Бейнероликпенқосылып, көзгежаттығужасау.
Ө: Жазылымдағдысы: «Температураны-өлшеу» әдісі Мақсаты: оқушыныңәріптіәдеміжәнекаллиграфияғасайжазуынаықпалету. С бастыружәнежазу с бастыружәнежазу Дәлқатарменжазу
ҚБ:мұғалімніңтүрліжапсырматүріндегібағалауы
Саралаутапсырмасы С дыбысын бар суреттертоптамасы. С дыбысынпайдаланыпқандайсуреттерсалуғаболады. (мысалы: алма, гул, бұлт, ай, тағасалуымүмкін) А деңгейі Суретсалады. Сөздіңсызбасынкөрсетеді. В деңгейі Солсөздібуынғабөледі. Дыбыстықталдаужасайды. С деңгейі 3 сөздентұратынсөйлемқұрапжазады, сөйлеміноқиды.
Суреттегібейненіңпайдалыжағынайтады.
ҚБ: жұмыстарынқорытаотырып, әроқушыөздерінбалмұздақтаяқшасындағысмайликтерденкөңіл-күйінкөрсетеді.
Т. «Тақырыптықтүйіндісөз» әдісі
Біріншішеңбердебүгінгісабаққақатысы бар жәнеқатысыжоқсөздержапсырылады. Топтаақылдасаотырыпбүгінгісабаққақатысы бар суреттердітаңдапалыпекіншішеңбергеорналастырады. ҚБ: «Екіжұлдыз, біртілек» әдісіарқылытоптыбағалау.
Сабақтыбекіту. Әріптітану, ажыратужәне оны дыбыспенсәйкестендіру. Бағалаукритерийі: Білімалушы Әріптердітанидыжәнеажыратады. Әріптідыбыспенсәйкестендіріпоқиды Тапсырма Берілгенсөздердіоқыңыз. Көпнүктеніңорнынақайәріптіқоюғаболады? Соләріптіқоршапсызыңыз.
Та…бақаа…а … ырғақа… қо…ақан (қ, с, ш) (с, ш, р) (т, с, ш) (ш, т, с) (с, ш, л) Дескриптор: Білімалушы — сөздердідұрысоқиды; — көпнүктеніңорнынақойылатынәріптіанықтайдыжәне белгілейді. Мұғалімніңкерібайланысы. |
Слайдтабейнелегненсуреттербойншаашықсұрақтарқою.
Әріптіжәнетеңдеужазылғантопшама.
Оқулық
Интербелсендітақта
Жұмысдәптері
Суреттер
Постер қорғау.
|
||||||
Сабақтыңсоңы
3 мин |
Рефлексия
«+, -, қызықты» әдісі. «+» бүгінгісабақтақандайжетістіккежеттің. «-» бүгінгісабақтақандайқиындықтарболды. «қызықты» сабақтақандайқызықтысәттерболды. «Еркін микрофон» әдісі. Еркін микрофон арқылысабақтаналғанәсерлерінайтады. |
|
||||||
Саралау – оқушыларғақалайкөбірекқолдаукөрсетудіжоспарлайсыз? Қабілетіжоғарыоқушыларғақандайміндетқоюдыжоспарлапотырсыз? | Бағалау – оқушылардыңматериалдымеңгерудеңгейінқалайтексерудіжоспарлайсыз? | Денсаулықжәнеқауіпсіздіктехникасыныңсақталуы | ||||||
Саралаутәсілдер:
Барлықоқушыларғақиындықкелтірмейтінтапсырма: -Суретсалады. -Сөздіңсызбасынкөрсетеді.
Дарындыоқушыларғаарналғантапсырма:
-3 сөздентұратынсөйлемқұрапжазады, сөйлеміноқиды. . Суреттегібейненіңпайдалыжағынайтады. Саралаутапсырмасынорындаукезіндеоқушыларғақиындықтудырғансәттедиалогқатүсіпқолдаукөрсетемін, бағытталғаннұсқаубереотырып,ынталандырамын. Қарқыныжоғарыдеңгейліоқушыларғатапсырманыкүрделендіретүсемін. Оқушыларқорытындыжасайалады, өзара, өзін-өзібағалап, керібайланысжасайды. |
Бағалаутүрлері:
· Ширатуда мұғалімніңқолпаштауыарқылыкерібайланыс беру. · Ашықсұрақсәтінде «от шашу» әдісіарқылыәрқатардыңбірін-бірібағалауы. · Оқулықпенжұмыста смайликтарсөйлейдімұғалімніңоқушылардыбағалауы. · Жұппенжұмыста «Білезіккигізу» әдісіарқылыжұптакерібайланыс беру. · Дәптерменжұмыста мұғалімніңтүрліжапсырматүріндегібағалауы. · Саралаужұмыстарынқорытаотырып, әроқушыөздерінбалмұздақтаяқшасындағысмайликтерденкөңіл-күйінкөрсетеді. · Топтықжұмыста«Екіжұлдыз, бірұсыныс» әдісіарқылытоптыбағалау. · «+, -, қызықты» әдісінеркін микрофон арқылыоқушылардың жалпы сабақтаналғанәсерлерінің рефлексиясы. |
АКТ қолданудауақыттыескеремін, партадаотыруережесінеске салу, саусақмоторикасы, көзгежаттығуларжасату, топтықереженісақтау.
|
||||||
Сабақбойынша рефлексия
Сабақмақсаттары/оқумақсаттарыдұрысқойылған ба? Оқушылардыңбарлығы ОМ қолжеткіздіме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақтасаралаудұрысжүргізілдіме? Сабақтыңуақыттықкезеңдерісақталдыма? Сабақжоспарынанқандайауытқуларболды, неліктен? |
Бұлбөлімдісабақтуралыөзпікіріңіздібілдіруүшінпайдаланыңыз. Өзсабағыңызтуралысолжақбағандаберілгенсұрақтарғажауапберіңіз. | |||||||
Жалпыбаға
Сабақтыңжақсыөткенекіаспектісі (оқытутуралы да, оқутуралы да ойланыңыз)? 1:
2:
Сабақтыжақсартуға не ықпалетеалады (оқытутуралы да, оқутуралы да ойланыңыз)? 1:
2:
Сабақбарысындасыныптуралынемесежекелегеноқушылардыңжетістік/қиындықтарытуралыненібілдім, келесісабақтарда неге көңілбөлуқажет? |
||||||||