Табиғатқа саяхат. Ж ждыбысы мен әрпі
Түркістаноблысы
Арысқаласы
Абай атындағыжалпы орта білімберетінмектеп-интернаты
Мектепалды даярлық тобының тәрбиешісі:
Орынбасарова Гулжанар Жидебаевна
Пән: Сауаташу
Ұзақмерзімдіжоспарбөлімі: Тыңдалымжәнеайтылым Сынып: 1 А |
Мектеп:Абай
Мұғалімніңаты-жөні: Орынбасарова Г Қатысқандар саны:18 Қатыспағандар саны: |
|||||
Сабақтақырыбы | Табиғатқасаяхат
Ж ждыбысы мен әрпі |
|||||
Осы сабақтақолжеткізілетіноқумақсаттары (оқубағдарламасынасілтеме) | 1.2.9.1 Әріптітану, ажыратужәне оны дыбыспенсәйкестендіру
1.2.5.1 Мәтіниллюстрациясыбойыншасұрақтарқоябілунемесеқойылғансұраққажауап беру 1.2.4.1 Мұғалімніңкөмегіменкөпмағыналысөздердіңмағыналарынажыратыпсөйлемқұрастыру. |
|||||
Сабақмақсаттары | Барлықоқушылар:Әріптітаниды, ажыратадыжәне оны дыбыспенсәйкестендіреді, сұрақтарқойып, қойылғансұрақтарғажауапбереді, сөйлемқұрастырады.
Көптегеноқушылар: Мәтінбойыншасұрақтарқұрастырады. Көпмағыналысөздердітауып, сөйлемқұрастырады. Кейбіроқушылар: Көпмағыналысөздергебасқа да мысалдаркелтіріп, сөйлемқұрайды. |
|||||
Бағалау критерийлері |
|
|||||
Құндылықтардыдарыту
|
Оқушылардыбір-бірінедегенқұрметкөрсетуінетәрбиелеу. | |||||
Пәнаралықбайланыстар | Математика, дүниетану | |||||
Бастапқыбілім | Дыбыс пен әріптітанужәнеажырату.Оқылғанмәтінніңмазмұнынтүсіну. | |||||
Сабақбарысы | ||||||
Сабақтыңжоспарланғанкезеңдері | Сабақтағыжоспарланғаніс-әрекет | Ресурстар | ||||
Сабақтың басы
2 минут
3 минут |
І.Ұйымдастырукезеңі:
Қолалысып, қәне, біз, Достасайықбәріміз. Айтарым бар сендерге, Тез тұрыңдаршеңберге. Қандайжақсыбіртұру, Достармененбіржүру! Қандайжақсыдос болу! Оқушылардыфигураларарқылы 4 топқабөлу. 1-топ «Төртбұрыш» 2-топ «Жұлдызша» 3-топ «Үшбұрыш» 4-топ «Шеңбер»
«Миғашабуыл» стратегиясыбойыншаөткенсабаққашолужасау
5.Сөйлем деген не? 6.Сөйлемнің нешетүрі бар? 7..Мағынасықарама-қарсысөздергемысалайтыңдар. 8.Құрамында «Ә» дыбысы бар сөзайт? |
Фигуралар
Сұрақтар |
||||
Сабақтыңортасы
10 минут
6 минут
6 минут
Сергітусәті:
5 минут
5 минут
5 минут
|
Қызығушылығынояту. «Сөзді тап» ойыны.Топтықжұмыс.
Ж дыбысы мен әрпі бар сөздердітауыполардыатап, дыбыстық, буындықталдаужасап, сөйлемдерқұрау.
Жіп, жапырақ, жолбарыс, жылан, жұмыртқа, жаңбыр, жүзім, жол, жел, жарқанат, жастық, жәшік. Критерийлер:
Топтарбір-бірін от шашуәдісіарқылыбағалайды -Сонымен, балалар! Бізсендерменбүгінгісауаташупәнінен Ж ждыбысыменәрпінөтіп, танысатынболамыз. Ж ждыбысыдауыссыздыбысқажатады. Ж ждыбысынайтқанкезде, өкпеденшыққанауамызбелгілібіркедергілергеұшырайды. Ж ждыбысысөздіңбасында, ортасындакездеседі.
1-тапсырма. Ұжымдықжұмыс. Оқулықпенжұмыс. Оқы. Сөздергедыбыстық, буындықталдаужасау, әрсөздіңмағынасынашу. Сөйлемқұрастыру. ЖағаЖасауЖақсыЖауын ЖасаЖасылЖаманЖарыс ЖалауЖайлауЖылтырЖарас
Жарайсыңдар!
«Ойлыболсаңозыпкөр» Жұптықжұмыс Мәтіндітүсініпоқы: Жарыс Жарыс, жарыс. Жайлаудаатжарысыөтуде. Жанаттыңатыжелден де жүйрік. Жарастыңжорғасымықты. Кімжарысмәресіне тез жетеді? Енді осы оқыған «Жарыс» мәтінібойыншажұптықжұмысжасапбірнешесұраққақұрастырайық. Сұрақтар:
Жарайсыңдар!
Сергітусәті: Шаршасаңдар, балалар, Қолдарыңдысозыңдар. Саусақтарменойнаңдар, Қолдарыңдысермеңдер. Денелерiңшынықсын, Саналарыңтынықсын. Дәптерменжұмыс: Ж ждыбысы мен әрпініңэлементтерінауада, дәптергежазу. Дәптеріміздіашайық. Қолғақаламалайық, Жазуымыздыәдемі, Маржандайқылыпжазайық.
Қалыптастырушыбағалау: 2-тапсырма: «Ойлан-жұптас-бөліс» Жеке жұмыс. Тапсырма: Берілгенбуындарбойыншажаңбыртамшыларынансөзқұрап,солсөздіңбуынын, дауысты, дауыссыздыбыстарынтауып , сызбасынсыз.
лау жал жыл жажолға сыл рық жутыр а жузім Бағалаукритерийі: 1.Буындардан сөзқұрапжазу 2. Дыбыстықталдаужасау Дескриптор: 1.Жаңбыр тамшыларынансөзқұрайалады. 2. Құрағансөздерінжазады 3. Дауыстыдыбыстардыажыратады 4. Дауыссыздыбыстардыажыратады Осы тапсырманыңорындалубарысынкерібайланысарқылыжұппенжұмысжасап ,дұрысберілгенжауаптарыарқылытапсырмаларынтексереді. Мұғалім, оқушыкерібайланысарқылықорытындыжасайды. 3-тапсырма: «Жеке жұмыс» Қараменберілгенсөздердіңмағынасынажыратып, мәнінажыратқансөздергеанықтамаберіп, мысалкелтіріпсөйлемқұрау. Тұрма жай, Қамыр жай. Суға жуа-жуа, Тазаланды жуа. Көпмағыналысөздер: Сөздіңекінемесеодан да көпмағынағаиеболуынсөздіңкөпмағыналылығыдейміз. Мысалы: бас –адамның, айуанның ,жәндіктіңденемүшесі.Таудың, бұлақтың басы. Бірнәрсені бас қимыл-іс-әрекет.
Жарайсыңдар! |
Сурет Ж ждыбысынаарналған
Ж ждыбысы мен әрпініңбаспа, жазбашатүрі
Сауаташуоқулығы
Сурет
Сауаташупәнінеарналғанжұмысдәптер
Ақтүстіпарақтар
Көпмағыналысөздер, мысалдар
|
||||
Сабақтыңсоңы
3 минут |
Бүгінгісабақтабіз не білдік?
Сабақтыңқайсәтіқызықболды? Сабақтан не үйрендік? Керібайланыс |
Керібайланыс | ||||
Саралау –оқушыларғақалайкөбірекқолдаукөрсетудіжоспарлайсыз? Қабілетіжоғарыоқушыларғақандайміндетқоюдыжоспарлапотырсыз? | Бағалау – оқушылардыңматериалдымеңгерудеңгейінқалайтексерудіжоспарлайсыз? | Денсаулықжәнеқауіпсіздіктехникасыныңсақталуы | ||||
Саралауәдісінеарналғантапсырма:
1-тапсырма.Сөздергедыбыстық, буындықталдаужасау,әрсөздіңмағынасынашу. Сөйлемқұрастыру. 3-тапсырма:Қараменберілгенкөпмағыналысөздердіажыратып, солмәнінажыратқансөздергеанықтамаберіп, мысалкелтіріпсөйлемқұрау.
|
Мұғалімбағалайды:
Мадақтаусөздері, смайликтерарқылы Топтарбір-бірінбағалайды: От шашуәдісі Керібайланыс:Керібайланыскартасынтолтыру
|
Табиғатқашыққандақауіпсіздікережесінсақтауережелерінтаныстыру. | ||||
Сабақбойынша рефлексия
Сабақмақсаттары / оқу мақсаттарықолжетімді ма? Оқушыларбүгін не үйренді? Сабақтағыахуал қандайболды? Жоспарланғансаралау жақсыіскеастыма? Уақытесебіненауытқу болдыма? Жоспарғақандай өзгерісенгізілді? |
Бұлбөлімдісабақтуралыөзпікіріңіздібілдіруүшінпайдаланыңыз. Өзсабағыңызтуралысолжақбағандаберілгенсұрақтарғажауапберіңіз. | |||||
Жалпыбаға
Сабақтыңжақсыөткенекіаспектісі (оқытутуралы да, оқутуралыдаойланыңыз)? 1:
2:
Сабақтыжақсартуға не ықпалетеалады (оқытутуралы да, оқутуралы да ойланыңыз)? 1:
2:
Сабақбарысындасыныптуралынемесежекелегеноқушылардыңжетістік/қиындықтарытуралыненібілдім, келесісабақтарда неге көңілбөлуқажет? |
||||||