Балабақша әлемі

Top Menu

  • Балабақша конкурстары
  • Сайт ережесі

Main Menu

  • Балабақша
  • Оқу қызметі
  • Технологиялық карта
  • Циклограмма
  • Материал қосу
Кіру / Тіркелу

Логин

Қош келдіңіз! Аккаунтқа кіру
Кілт сөзді ұмыттыңыз ба?
Тіркелу

Забытый пароль

Артқа оралу

Тіркелу

Артқа оралу
  • Балабақша конкурстары
  • Сайт ережесі

logo

Header Banner

Балабақша әлемі

  • Балабақша
  • Оқу қызметі
  • Технологиялық карта
  • Циклограмма
  • Материал қосу
  • ҚР ПІБ Медициналық орталығының «Қарлығаш» балабақшасы «Анамның ертегісі» жобасын қолға алды

  • Жүн және одан жасалатын заттар

  • «Ұлттық қол өнерді балабақшада үйретудің тәрбилік мүмкіндіктері»

  • «Менің үйім»

  • Балабақшада ескертуді жою бойынша ақпарат

  • “Туған жерім” пейзаж сурет байқауы

  • Көңілді математика әлемі

  • Республика күніне арналған ашық сабақ

  • МОЯ РОДИНА — КАЗАХСТАН»

  • МОЯ РОДИНА — КАЗАХСТАН»

  • Республика күніне арналған ашық сабақ

  • циклограмма

  • Геометриялық пішіндер мен денелер.

  • Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспары және Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламасы негізінде 2022 — 2023 оқу жылына арналған ұйымдастырылған іс-әрекеттің перспективалық жоспары

  • «Білім беру ортасындағы балалардың әл-ауқаты мен қауіпсіздігі»

  • Қыркүйек айына арналған преспектива 2022-2023жж

  • Балабақша тәрбиешілерін артық есеп беруден арылтатын бұйрық туралы

  • Мемлекет басшысы Қасым-Жомарт Тоқаевтың Қазақстан халқына Жолдауы 2022

  • Мектептің мектепалды даярлық сыныбына арналған мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудыңүлгілік оқу жоспары(5 жастағы балалар)

  • Мектеп жасына дейінгі балаларға арналған мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспары

Жалпы рубрика
Home›Жалпы рубрика›Файлдардың көлемі

Файлдардың көлемі

By admin
9 мая, 2020
1327
0
Share:

Түркістаноблысы

Ордабасыауданы

І.Есенберлин атындағыжалпы орта мектебі

Информатикапәнініңмұғалім:

Абдуллаева Динара Умаралиевна

Мектеп:  І.Есенберлин

Пәні: информатика

  
Күні: 24.10.2019Мұғалімнің аты-жөні : Абдуллаева Д.У
Сынып: 7Қатысқандар: 14

Қатыспағандар саны: 2

СабақтақырыбыФайлдардың көлемі.
Осы сабақтақолжеткізілетіноқумақсаттары (оқубағдарламасынасілтеме)7.1.2.3  бірдей сақталған  әртүрлі пішімдегі мұрағаттарды құру және мұрағаттан шығару
Сабақ мақсатыФайл көлемін өзгертуде мұрағаттаушы бағдарлама қызметін түсінеді.

 

Әртүрлі форматтағы файлдарды мұрағаттау тәсілдерін біледі.

 

Файлдарды томдарға бөліп мұрағаттар жасайды
Бағалау критерийлері

 

Файлдарды мұрағаттау туралы біледі;

Файлдарды мұрағаттай алады;

Мұрағаттау тәсілдерін түсінеді;

Тілдік мақсаттарФайлдарды мұрағаттау түрлері, әдістері, бағдарламаларын ауызша түсіндіре алады, сөйлеу дағдылары қалыптасады.
Лексика және терминология:

Мұрағаттау (архивация), мұрағаттан шығару (извлечь), сығу (сжать) том.

WinRar, WinZip

Диалогтер мен жазу үшін қолданылатын тіркестер:

-Мұрағаттау дегеніміз не және оны қажеттілігі неде? Мұрағаттаудан қайда пайдаланады?

Құндылықтарды

дарыту

Құндылықтарға баулу арқылы практикалық жұмыста қарым-қатынас жасау, зейіндік қабілеттерін дамыту және алған білімдерін өмірде қолдана білуге дағдыландыру.
Пәнаралық  байланыстарқазақ, орыс және ағылшын тілдерінде
Алдыңғы меңгерілген білім

 

Бума, файл, файлдардың көлемі, файл пішімі, ақпарат тасымалдаушылар, мұрағаттау, мұрағаттау туралы ақпарат біледі.
 

 

 
 

 

 

 

 

Сабақбарысы
СабақтыңжоспарланғанкезеңдеріСабақтажоспарланғаніс-әрекетРесурстар
Сабақтың басы

 

3мин

 

 

 

Үй тапсырмасын сұрау

7 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

Сабақтың ортасы

 

10 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сабақты бекіту.

5 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ұйымдастыру кезеңі

-оқушылармен сәлемдесу

-оқушыларды түгендеу

-оқу құралдарын реттеу

-назарларын сабаққа аудару

Оқушыларды  «Санау»/1-2/ арқылы топқа біріктіремін

«Сұрақ -жауап» әдісі бойынша үй тапсырмасы сұралады.

  1. Файл дегеніміз не?
  2. Файл аутауы неше бөліктен тұрады?
  3. Файлдың форматы.
  4. Файлдармен орындалатын әрекеттер.

«Миға шабуыл» әдісі: 

ü  Қатқыл диск немесе флеш тасымалдаушыда бос орынның аздығыменқалай күресеміз?

ü  Компьютерде орналасқан немесе тасымалданатын файлдың өлшемін кішірейтуге бола ма?

Жаңа тақырыпты ашу

Топтық жұмыс.

1-тапсырма. Әр топқа оқулықтан.

Жаңа тақырыпты топта талқылап, түсіну үшін «Мағынаны тану әдісін» қолдану.

2-топқа сұрақтар.

1.    Мұрағаттау дегеніміз не, мұрағаттаушы бағдарламалар.

2.    Ақпаратты сығу.

3.    Мұрағатталған файл.

4.    Мұрағаттан алу.

5.    Көптомдық мұрағаттар.

6.    Мұрағаттауда орындалатын командалар.

 

Дескриптор:

ü  Мұрағат не екенін біледі.

ü  Мұрағаттаушы бағдарламаларды біледі.

ü  Көлемді файлдарды көлемін қалай кішірейтуге болатынын түсінеді.

 

Жұптық жұмыс.

2-тапсырма.

 

 

1.      Файлды мұрағаттау үшін WinRar бағдарламасын ашу.

2.      Жұмыс үстелінде Менің құжатым бұмасында орналасқан әр түрлі типтегі файлдарды мұрағаттау. (txt, jpg, mp3, docx, pptx)

3.      Әр түрлі типтердегі файлдар қаншалықты сығылатындығын бағдарламамен жасап алынған деректерді кестеге енгізеді.

«Венн диаграммасы»әдісі қолдану арқылы файлдың бастапқы өлшемі, мұрағат өлшемі және үнемделген өлшемін жазып салыстырыңыз.йл атыФайлдың бастапқы өлшеміМұрағат өлшеміҮнемделген орын өлшем
… .txt   
… .jpg   
….mp3   
….docx   
….pptx   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Дескриптор:

ü  Мұрағатқа салуды біледі.

ü  Мұрағаттан шығара алады.

ü  Әдеттегі файлмен мұрағатталған файлдың айырмашылығын біледі

3-тапсырма.

Тестпен жұмыс

Файлдарды мұрағаттау. Файлдардың форматтары

1.         Файлдарды сығу қандай әрекет арқылы жүзеге асырылады.

a)        Мои документы бумасындағы жанама менюден Добавить в архив командасын таңдау

b)       бөлініп алынған жанама менюден Добавить в архив командасын таңдау

c)        Мой компьютер объектісіндегі жанама менюден Добавить в архив командасын таңдау

d)       Добавить … жанама меню

2.         WinRAR мұрағаттаушы бағдарламасының жасаған файлының кеңейтілімі:

a)    .rar

b)    .exe

c)     .arj

d)    .zip

3.         Мұрағаттан файлдарды жою үшін келесі әрекеттер орындалады …

a)    мұрағатты ашу, файлды ерекшелеу, «Удалить» батырмасын басу

b)   мұрағатты ашу, файлды ерекшелеп алу «Esc» пернесін басу

c)    «Удалить» файлының командасын орындау

d)    «Delete пернесін басу»

4.         Ақпараттарды сығуға мүмкіндік беретін бағдарлама — бұл …

a)     мұрағаттау

b)   мұрағаттаушы

c)    мұрағат

d)   бағдарлама

5.         Мұрағатталған файлды құру — бұл …

a)   мұрағаттау

b)   мұрағаттаушы

c)    мұрағат

d)   Бағдарлама

 

Дескриптор:

ü  Мұрағатталған файлдың пішімін біледі.

ü  Жанама менюмен жұмыс істей алады

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

жұмыс дәптері. А4 парағы

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

тапсырма сүреттермен

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

А4 парағы. Жұмыс дәптері

 

 

 

 

 

 

Венн диаграммасы әдісі

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тест сұрақтары А4 қағаз

Дескрипторлар

 

ü  Мұрағаттау бағдарламаларын біледі.

ü  Файлдарды мұрағаттай алады.

ü  Файлдарды мұрағаттан шығара алады.

ü  Файлдарды томдарға ажыратып мұрағаттай алады.

Сабақтың соңы

 «ННН» стратегиясы.

5 мин

 

«Нені білемін? Нені білдім? нені білгім келеді?» кестесі бойынша кері байланыс орнатылады.

 

Үй тапсырмасы:

22-26 бет.

Ғаламтор беттерінен WinZip мұрағаттаушы бағдарламаcын үйдегі
компьютеріңе көшіріп, орнатыңдар.
Ақпараттық зерттеу жұмысы: «Ғаламтор беттерінен мұрағаттаушы
бағдарламаларда мұрағаттау жұмыстары қалай жүзеге асады?» сұрағына
жауап іздеңдер. Негізгімәліметтердідәптеріңежаз.

Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?Пәнаралық байланыс қауәпсіздік және еңбекті қорғау ережелері. Құндылықтардағы байланыс
Топтық, жұптық, жеке жұмыс арқылы сұрақтарды түрлентірдім.Тақырыпты өз бетінше жұмыс жасай арқылы ашып, кең көлемде талдауды ұсындым. Сабақ барысында алған білімін өмірде қолдануды кейбір оқушыларға жоспарлатамын 

-Бас бармақ әдісімен бағалау;

 

Техникалық қауіпсіздік ережелерін сақтау;

Оқушылардың компьютер алдында дұрыс отыруын қадағалау;

Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарланған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берген уақыт ішінде үлгердім бе? 
Жалпы бағалау

 

Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)

1.

 

2.

 

Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?

1.

 

2.

Осы сабақтаң барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге газар аудару қажет?

 

Previous Article

Табиғатқа саяхат. Ж ждыбысы мен әрпі

Next Article

Қазақтың ұлттық тағамдары

0
Shares
  • 0
  • +
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0

ҰҚСАС МАТЕРИАЛДАР ОСЫ АВТОРДАН

  • Жалпы рубрика

    Магнит не үшін керек? Біз не білдік?

    2 мая, 2020
    By admin
  • Жалпы рубрика

    Судың қаупі

    2 июня, 2020
    By admin
  • Жалпы рубрика

    Тәрбие — тал бесіктен

    28 мая, 2020
    By admin
  • Жалпы рубрика

    Қызды тәрбиелеу – ұлтты тәрбиелеу

    28 мая, 2020
    By admin
  • Жалпы рубрика

    Г.Х.Андерсеннің дана ертегілері

    28 мая, 2020
    By admin
  • Жалпы рубрика

    2019-2020 оқу жылына арналған ӘНХ-ға қосымшалар

    29 марта, 2020
    By admin

Пікір қалдыру Отменить ответ

  • БалабақшаБАЛАБАҚША ӘЛЕМІ

    «Ойна да, ойла!»

  • Балабақша

    «Қанатты достар»

  • Балабақша

    Менің отбасым

BALABAKSHA.KZ

Байланыс :
Тел:          +7 707 817 74 58
E-mail:     baksha-2020@mail.ru

Яндекс.Метрика