Балабақша әлемі

Top Menu

  • Балабақша конкурстары
  • Сайт ережесі

Main Menu

  • Балабақша
  • Оқу қызметі
  • Технологиялық карта
  • Циклограмма
  • Материал қосу
Кіру / Тіркелу

Логин

Қош келдіңіз! Аккаунтқа кіру
Кілт сөзді ұмыттыңыз ба?
Тіркелу

Забытый пароль

Артқа оралу

Тіркелу

Артқа оралу
  • Балабақша конкурстары
  • Сайт ережесі

logo

Header Banner

Балабақша әлемі

  • Балабақша
  • Оқу қызметі
  • Технологиялық карта
  • Циклограмма
  • Материал қосу
  • «Менің үйім»

  • Балабақшада ескертуді жою бойынша ақпарат

  • “Туған жерім” пейзаж сурет байқауы

  • Көңілді математика әлемі

  • Республика күніне арналған ашық сабақ

  • МОЯ РОДИНА — КАЗАХСТАН»

  • МОЯ РОДИНА — КАЗАХСТАН»

  • Республика күніне арналған ашық сабақ

  • циклограмма

  • Геометриялық пішіндер мен денелер.

  • Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспары және Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламасы негізінде 2022 — 2023 оқу жылына арналған ұйымдастырылған іс-әрекеттің перспективалық жоспары

  • «Білім беру ортасындағы балалардың әл-ауқаты мен қауіпсіздігі»

  • Қыркүйек айына арналған преспектива 2022-2023жж

  • Балабақша тәрбиешілерін артық есеп беруден арылтатын бұйрық туралы

  • Мемлекет басшысы Қасым-Жомарт Тоқаевтың Қазақстан халқына Жолдауы 2022

  • Мектептің мектепалды даярлық сыныбына арналған мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудыңүлгілік оқу жоспары(5 жастағы балалар)

  • Мектеп жасына дейінгі балаларға арналған мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспары

  • Бөбек жасы балаларына арналған мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың Үлгілік оқу жоспары

  • Білім стандарты. 2022 жыл. Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың, бастауыш, негізгі орта, жалпы орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарттарын бекіту туралы

  • Инструктивно-методическое письмо. Детский сад. 2022-2023 уч. год

Жалпы рубрика
Home›Жалпы рубрика›Табиғатқа саяхат. Ж ждыбысы мен әрпі

Табиғатқа саяхат. Ж ждыбысы мен әрпі

By admin
9 мая, 2020
1555
0
Share:

Түркістаноблысы

Арысқаласы

Абай атындағыжалпы орта білімберетінмектеп-интернаты

Мектепалды даярлық тобының тәрбиешісі:

Орынбасарова Гулжанар Жидебаевна

 

 

Пән: Сауаташу

Ұзақмерзімдіжоспарбөлімі:

Тыңдалымжәнеайтылым

Сынып: 1 А

Мектеп:Абай

Мұғалімніңаты-жөні: Орынбасарова Г

Қатысқандар саны:18

Қатыспағандар саны:

СабақтақырыбыТабиғатқасаяхат

Ж ждыбысы мен әрпі

Осы сабақтақолжеткізілетіноқумақсаттары (оқубағдарламасынасілтеме)1.2.9.1 Әріптітану, ажыратужәне оны дыбыспенсәйкестендіру

1.2.5.1 Мәтіниллюстрациясыбойыншасұрақтарқоябілунемесеқойылғансұраққажауап беру

1.2.4.1 Мұғалімніңкөмегіменкөпмағыналысөздердіңмағыналарынажыратыпсөйлемқұрастыру.

СабақмақсаттарыБарлықоқушылар:Әріптітаниды, ажыратадыжәне оны дыбыспенсәйкестендіреді, сұрақтарқойып, қойылғансұрақтарғажауапбереді, сөйлемқұрастырады.

Көптегеноқушылар: Мәтінбойыншасұрақтарқұрастырады. Көпмағыналысөздердітауып, сөйлемқұрастырады.

Кейбіроқушылар: Көпмағыналысөздергебасқа да мысалдаркелтіріп, сөйлемқұрайды.

Бағалау критерийлері
  1. Дыбыстардыажыратып, сөздердібуындап, дыбыстықталдаужасайды.
  2. Мәтінбойыншасұраққояды.
  3. Сұрақтарғатолықжауапбереді.
  4. Көпмағыналысөздердіажыратып, солсөздергесөйлемқұрастырады.
Құндылықтардыдарыту

 

Оқушылардыбір-бірінедегенқұрметкөрсетуінетәрбиелеу.
ПәнаралықбайланыстарМатематика, дүниетану
БастапқыбілімДыбыс пен әріптітанужәнеажырату.Оқылғанмәтінніңмазмұнынтүсіну.
Сабақбарысы
СабақтыңжоспарланғанкезеңдеріСабақтағыжоспарланғаніс-әрекетРесурстар
Сабақтың басы

2 минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3 минут

І.Ұйымдастырукезеңі:

Қолалысып, қәне, біз,

Достасайықбәріміз.

Айтарым бар сендерге,

Тез тұрыңдаршеңберге.

Қандайжақсыбіртұру,

Достармененбіржүру!

Қандайжақсыдос болу!

Оқушылардыфигураларарқылы 4 топқабөлу.

1-топ «Төртбұрыш»

2-топ «Жұлдызша»

3-топ «Үшбұрыш»

4-топ «Шеңбер»

 

«Миғашабуыл» стратегиясыбойыншаөткенсабаққашолужасау

  1. Әріпдеген не?
  2. Дыбысдеген не?
  3. Дыбыстарнешегебөлінеді?
  4. Қазақалфавитінденешеәріп бар?

5.Сөйлем деген не?

6.Сөйлемнің нешетүрі бар?

7..Мағынасықарама-қарсысөздергемысалайтыңдар.

8.Құрамында «Ә» дыбысы бар сөзайт?

 

 

 

 

 

 

 

Фигуралар

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сұрақтар

Сабақтыңортасы

10 минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6 минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6 минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сергітусәті:

 

5 минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5 минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5 минут

 

 

 

 

Қызығушылығынояту. «Сөзді тап» ойыны.Топтықжұмыс.

Ж дыбысы мен әрпі бар сөздердітауыполардыатап, дыбыстық, буындықталдаужасап, сөйлемдерқұрау.

 

 

Жіп, жапырақ, жолбарыс, жылан, жұмыртқа, жаңбыр, жүзім, жол, жел, жарқанат, жастық, жәшік.

Критерийлер:

  1. Берілгенсуреттегі Ж ждыбысынақатыстысөздердітабады.
  2. Ж ждыбысы мен әрпінебайланыстысөздердіатап, дыбыстық, буындықталдаужасайды.
  3. Табылғансөздергесөйлемдерқұрастырады.

Топтарбір-бірін от шашуәдісіарқылыбағалайды

-Сонымен, балалар! Бізсендерменбүгінгісауаташупәнінен Ж ждыбысыменәрпінөтіп, танысатынболамыз. Ж ждыбысыдауыссыздыбысқажатады. Ж ждыбысынайтқанкезде, өкпеденшыққанауамызбелгілібіркедергілергеұшырайды. Ж ждыбысысөздіңбасында, ортасындакездеседі.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1-тапсырма. Ұжымдықжұмыс. Оқулықпенжұмыс. Оқы. Сөздергедыбыстық, буындықталдаужасау, әрсөздіңмағынасынашу. Сөйлемқұрастыру.

ЖағаЖасауЖақсыЖауын

ЖасаЖасылЖаманЖарыс

ЖалауЖайлауЖылтырЖарас

 

 

Жарайсыңдар!

 

 

 

«Ойлыболсаңозыпкөр» Жұптықжұмыс

Мәтіндітүсініпоқы:

Жарыс

Жарыс, жарыс. Жайлаудаатжарысыөтуде. Жанаттыңатыжелден де жүйрік. Жарастыңжорғасымықты. Кімжарысмәресіне тез жетеді?

Енді осы оқыған «Жарыс» мәтінібойыншажұптықжұмысжасапбірнешесұраққақұрастырайық.

Сұрақтар:

  1. Жарысқайжердеөтуде?
  2. Жарысқакімдерқатысты?
  3. Кімжарысмәресіне тез жетеді?
  4. Мәтіндежиіқайталаныптұрғанқандайдыбыс бар?
  5. Ж ждыбысы бар сөздергебуындықталдаужаса?

 

Жарайсыңдар!

 

 

Сергітусәті:

Шаршасаңдар, балалар,

Қолдарыңдысозыңдар.

Саусақтарменойнаңдар,

Қолдарыңдысермеңдер.

Денелерiңшынықсын,

Саналарыңтынықсын.

Дәптерменжұмыс: Ж ждыбысы мен әрпініңэлементтерінауада, дәптергежазу.

Дәптеріміздіашайық.

Қолғақаламалайық,

Жазуымыздыәдемі,

Маржандайқылыпжазайық.

 

 

Қалыптастырушыбағалау: 2-тапсырма: «Ойлан-жұптас-бөліс» Жеке жұмыс.

Тапсырма: Берілгенбуындарбойыншажаңбыртамшыларынансөзқұрап,солсөздіңбуынын, дауысты, дауыссыздыбыстарынтауып , сызбасынсыз.

 

 

 

 

лау жал жыл

жажолға

сыл рық

жутыр

а жузім

Бағалаукритерийі:

1.Буындардан сөзқұрапжазу

2. Дыбыстықталдаужасау

Дескриптор:

1.Жаңбыр тамшыларынансөзқұрайалады.

2. Құрағансөздерінжазады

3. Дауыстыдыбыстардыажыратады

4. Дауыссыздыбыстардыажыратады

Осы тапсырманыңорындалубарысынкерібайланысарқылыжұппенжұмысжасап ,дұрысберілгенжауаптарыарқылытапсырмаларынтексереді. Мұғалім, оқушыкерібайланысарқылықорытындыжасайды.

3-тапсырма: «Жеке жұмыс»

Қараменберілгенсөздердіңмағынасынажыратып, мәнінажыратқансөздергеанықтамаберіп, мысалкелтіріпсөйлемқұрау.

Тұрма жай,

Қамыр жай.

Суға жуа-жуа,

Тазаланды жуа.

Көпмағыналысөздер: Сөздіңекінемесеодан да көпмағынағаиеболуынсөздіңкөпмағыналылығыдейміз. Мысалы: бас –адамның, айуанның ,жәндіктіңденемүшесі.Таудың, бұлақтың басы. Бірнәрсені бас қимыл-іс-әрекет.

 

Жарайсыңдар!

Сурет Ж ждыбысынаарналған

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ж ждыбысы мен әрпініңбаспа, жазбашатүрі

 

 

 

 

 

 

Сауаташуоқулығы

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сурет

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сауаташупәнінеарналғанжұмысдәптер

 

 

 

 

 

 

Ақтүстіпарақтар

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Көпмағыналысөздер, мысалдар

 

 

Сабақтыңсоңы

3 минут

Бүгінгісабақтабіз не білдік?

Сабақтыңқайсәтіқызықболды?

Сабақтан не үйрендік?

Керібайланыс

Керібайланыс
Саралау –оқушыларғақалайкөбірекқолдаукөрсетудіжоспарлайсыз? Қабілетіжоғарыоқушыларғақандайміндетқоюдыжоспарлапотырсыз?Бағалау – оқушылардыңматериалдымеңгерудеңгейінқалайтексерудіжоспарлайсыз?Денсаулықжәнеқауіпсіздіктехникасыныңсақталуы

Саралауәдісінеарналғантапсырма:

 

1-тапсырма.Сөздергедыбыстық, буындықталдаужасау,әрсөздіңмағынасынашу. Сөйлемқұрастыру.

3-тапсырма:Қараменберілгенкөпмағыналысөздердіажыратып, солмәнінажыратқансөздергеанықтамаберіп, мысалкелтіріпсөйлемқұрау.

 

Мұғалімбағалайды:

Мадақтаусөздері, смайликтерарқылы

Топтарбір-бірінбағалайды:

От шашуәдісі

Керібайланыс:Керібайланыскартасынтолтыру

 

Табиғатқашыққандақауіпсіздікережесінсақтауережелерінтаныстыру.
Сабақбойынша рефлексия

Сабақмақсаттары / оқу

мақсаттарықолжетімді

ма?

Оқушыларбүгін не

үйренді?

Сабақтағыахуал

қандайболды?

Жоспарланғансаралау

жақсыіскеастыма?

Уақытесебіненауытқу

болдыма?

Жоспарғақандай

өзгерісенгізілді?

Бұлбөлімдісабақтуралыөзпікіріңіздібілдіруүшінпайдаланыңыз. Өзсабағыңызтуралысолжақбағандаберілгенсұрақтарғажауапберіңіз.
Жалпыбаға

 

 

Сабақтыңжақсыөткенекіаспектісі (оқытутуралы да, оқутуралыдаойланыңыз)?

1:

 

2:

 

Сабақтыжақсартуға не ықпалетеалады (оқытутуралы да, оқутуралы да ойланыңыз)?

1:

 

2:

 

Сабақбарысындасыныптуралынемесежекелегеноқушылардыңжетістік/қиындықтарытуралыненібілдім, келесісабақтарда неге көңілбөлуқажет?

 

 

 

Previous Article

Рухани жаңғыру

Next Article

Файлдардың көлемі

0
Shares
  • 0
  • +
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0

ҰҚСАС МАТЕРИАЛДАР ОСЫ АВТОРДАН

  • Жалпы рубрика

    Топырақтың  қандай  қасиеті бар?

    2 июня, 2020
    By admin
  • Жалпы рубрика

    Психологиялық диагноз

    9 мая, 2020
    By admin
  • Жалпы рубрика

    Көрікті көктем

    2 июня, 2020
    By admin
  • Жалпы рубрика

    Сөз құрамы. Түбір және қосымша

    2 июня, 2020
    By admin
  • Жалпы рубрика

    Жемістер

    19 мая, 2020
    By admin
  • Жалпы рубрика

    Қазақтың ізгілік педагогикасының атасы

    1 мая, 2020
    By admin

Пікір қалдыру Отменить ответ

  • Балабақша

    Баяндама: «Мектепке дейінгі білімді жетілдірудегі құзырлылық амалы-тәрбиешінің кәсіби және тұлғалық өсуінің негізі»

  • Ашық сабақтар

    Параметрлі циклдар FOR операторы

  • Бастауыш сынып

    Қысқы ойын

BALABAKSHA.KZ

Байланыс :
Тел:          +7 707 817 74 58
E-mail:     baksha-2020@mail.ru

Яндекс.Метрика