Балабақша әлемі

Top Menu

  • Балабақша конкурстары
  • Сайт ережесі

Main Menu

  • Балабақша
  • Оқу қызметі
  • Технологиялық карта
  • Циклограмма
  • Материал қосу
Кіру / Тіркелу

Логин

Қош келдіңіз! Аккаунтқа кіру
Кілт сөзді ұмыттыңыз ба?
Тіркелу

Забытый пароль

Артқа оралу

Тіркелу

Артқа оралу
  • Балабақша конкурстары
  • Сайт ережесі

logo

Header Banner

Балабақша әлемі

  • Балабақша
  • Оқу қызметі
  • Технологиялық карта
  • Циклограмма
  • Материал қосу
  • «Бала — біздің болашағымыз»

  • Балабақша – тәрбие мен білімнің алғашқы баспалдағы

  • 1 наурыз -Алғыс айту күні

  • БАЛАЛАРДЫҢ ҚАУІПСІЗДІГІН ҚАДАҒАЛАҢЫЗ

  • ҚР ПІБ Медициналық орталығының «Қарлығаш» балабақшасы «Анамның ертегісі» жобасын қолға алды

  • Жүн және одан жасалатын заттар

  • «Ұлттық қол өнерді балабақшада үйретудің тәрбилік мүмкіндіктері»

  • «Менің үйім»

  • Балабақшада ескертуді жою бойынша ақпарат

  • “Туған жерім” пейзаж сурет байқауы

  • Көңілді математика әлемі

  • Республика күніне арналған ашық сабақ

  • МОЯ РОДИНА — КАЗАХСТАН»

  • МОЯ РОДИНА — КАЗАХСТАН»

  • Республика күніне арналған ашық сабақ

  • циклограмма

  • Геометриялық пішіндер мен денелер.

  • Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспары және Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламасы негізінде 2022 — 2023 оқу жылына арналған ұйымдастырылған іс-әрекеттің перспективалық жоспары

  • «Білім беру ортасындағы балалардың әл-ауқаты мен қауіпсіздігі»

  • Қыркүйек айына арналған преспектива 2022-2023жж

Коучинг сабақтар
Home›Коучинг сабақтар›Бағалау және оның түрлері

Бағалау және оның түрлері

By admin
11 мая, 2020
7963
0
Share:
Ұйымдacтыру кезеңі

Уақыты

Коучтың іс-әрекетіҚатысушылардың іс-әрекеті
Психологиялық ахуал тудыру

2 мин

-Қайырлы күн, әріптестер! Мен  сіздердің бүгінгі «Бағалау  және  оның  түрлері» атты  коучинг сессияға қатысқандарыңызға қуаныштымын.

Көңіл-күйлеріңіз қандай? Cабақты бастамас бұрын алдымен шеңбер құрып, «Менің жақсы қасиеттерім» тренигін өтіземін.

 

Амандасады.Өз көңіл-күйлерін айтады.Мұғалімдер шеңбер бойымен тұрып, қолдарындағы айнаға жақсы қасиеттерін айтады.
Ұйымдастыру кезеңі

2 мин

Топқа бөлу:  Мұғалімдерді «Айнаның түстері»  бойынша топтастыру. Ол үшін таңдаған түстері бойынша топқа бөлуМұғалімдер айналарды  таңдап алады, топқа бөліне бастайды.
 

 

«Дейін — кейін» стратегиясы

 

Мұғалімдердің тақырып бойынша білім деңгейін «Бағалау дегеніміз не? Ал баға дегенді қалай түсінеміз?  деген сұрақтарға жауап жаздыру.

Мұғалімдер  үлестірілген ақ қағаздың «дейін», «кейін» бағанасына бағалау туралы не білетінін жазады.
Теориялық материал

 

«Оқыту үшін бағалаудың әдіс-тәсілдері мен қолдану тиімділігі»

 

 

Презентация  арқылы қысқаша мәлімет бердім.

«Бағалау» термині «жақын отыру» деген мағынаны білдіреді.Себебі бір адам басқа адамның не айтып,не істегенін немесе өзін-өзі бақылау жағдайында өзінің дербес ойлауын, түсінігін бақылауы болып табылады. Бағалаудың 2 түрі бар:

1.      Оқуды  бағалау (суммативтік немесе жиынтық)

2.      Оқыту үшін бағалау (формативтік немесе қалыптастырушы).

Оқыту үшін бағалаудың бірнеше түрі бар:

1.      Өзін-өзі бағалау;

2.      Өзара бағалау:

3.      Топтық бағалау;

4.      Критериалды бағалау.

Формативтік бағалаудың мақсаты: оқушының білімін жақсарту. Оқушының өзіне деген сенімділігі пайда болады, менің де қолымнан келеді деген ой қалыптасады. Өзінің білімінің қай деңгейде екенін біле отырып, «жақсы оқуға» ынтасы ауады. Ал,мұғалім қай бағытта жұмыс жасау керектігін білетін болады.

•      Формативтік оқуды бағалаудың тәсілдерімен таныстырамын.Тек баланың жұмысының нәтижесін ғана емес, еңбегін де бағалау маңызды. Себебі сіз  ол үшін ең қажет нәрсе – қолдау бересіз!

Таныстырылымды ұстаздар тыңдады

 

 

 

 

 

 

Бүгінгі сабақтың мақсаты мен нәтижесімен танысады.

 

 

 

 

Өздеріне керекті мәліметтерді түртіп алып отырады.

 

Өздеріне белгілі мәліметтерімен топта  талқылап  отырады

1-тапсырма

10минут

 

 

 

 

Топтық бағалау

 

 

 

Практиж

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тапсырма  №1

Топтық жұмыс

1-топқа «Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау», Тарихи шолу, Заманауи түсінік,

2-топқа «Бағалаудың мәні»

3-топқа «Оқуды бағалау, Оқу үшін бағалау»

 

Топтар өзара бірін-бірі топтық жұмысты «карусель»  әдісі  арқылы  бағалау

 

 

 

Жеке жұмыс. 10 минут. Наурыз мерекесі қарсаңында кигіз үйдің суретін салу.

Бағалау дегеніміз не?,

Бағалаудың қандай түрлерін білесіңдер?

Осы екі бағалауда қандай бағалауды анықтадыңыз?

Өзіндік және өзара бағалау дегеніміз не?

Критерии бойынша салған сүреттеріңізді бағалаңыздар?

Критериялды бағалау дегеніміз не?

нақтылығыБетте орналасуыэстетикалықфантазиясы
2111
 

 

Постерлерін  қорғайды

 

 

 

Топтар өзара «карусель» әдісі арқылы бағалайды

 

 

 

 

Жеке жұмыс.Салған  суреттерін өздері  бағалау керек.

Жұптық  жұмыс.Әрбір  жұп бір-бірінің суретін  бағалаңыздар.

Топтық  жұмыс. Тапсырманы бағалаудың критерийлерін дайындайды.Дайындалған бағалау критерийлерін слайд арқылы көрсетеді. Енді өздеріңіз салған суретті төмендегі критерий бойынша бағалаңыздар.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

І

«Тазы» тақырыбына сурет салу үшін парақтар үлестіремін.Өз жұмысын смайликтер арқылы  бағалауын және бір-бірін бағалауды сұраймын.

-өте жақсы 5

-жақсы 4

-орташа 3

-нашар 2

 Мұғалімдер сәл ойланып, өз қиялындағы кигіз үйдің салады.

Жұмыстарын өздері бағалайды, өзара бағалайды. Мұғалімдер ынтымақтастықпен әрекет жасайды. Жұмыстарымен таныстырып,неліктен мұндай бағаланғанын  дәлелдейді.

 

 

Кері байланыс

-Тапсырмадан кейін не істедіңіз?

-Өзіңізді бағалау жеңіл болды ма,әлде өзара бағалау  жеңілірек тиді ме?

-Бұл әдістер туралы не ойлайсыз?

-Сандық бағалаудан айырмашылығы бар ма?

-Оқушы еңбегін бағалау үшін қайсысы тиімдірек?

 Мұғалімдер кезекпен  сұрақтарға жауап береді. Өз ойларын ортаға салады. Сандық бағалаумен салыстыра отырып,өздері айырмашылығын табады. Тәжірибесінен мысалдар келтіреді.

 

Джигсо әдісіӘр топқа жыл мезгілерін   тапсырма беріледі.Әр топ сұраққа жауаптарын   схема,таблица түрінде жазуларына болады.Джигсо әдісі қолданады, әр топ алмасу арқылы бір-бірінің жазуларын толықтырады,алмасады.Әр топ мүшелері өз жұмысын постер арқылы қорғайды. Жұмыс үшін және қорғаушы үшін бағалау критерийлері тақтаға ілінеді.

Жұмыс үшін  бағалау критерийлері :

1.Жұмысқа  тақырып қойылған

2.Жұмыс талапқа сай ұқыпты  безендірілген

3.Ерекше

 

Қорғаушы үшін бағалау критерийлері :

 

 

1.Қорғаушы қағазға қарамайды,оқымайды,тек баяндайды

2.Тақырып бойынша қорғау

3. Әңгіме қызықты және құнды пікірлермен жазылған

4.Уақытты тиімді пайдаланды

5. Қорғаушының сөйлеу мәнері,дауысы анық

 

 
Сергіту сәті

3 мин

«жемістер» салаты ойнын ойнаймызБанан,алма, алмүрт дегенде орындарын ауыстырып тұра қалу керек.
Қорытындылау

10 мин

Топтарға коучинг соңында  бағалау бойынша не білетінін жазуды тапсырамын.Сіз тағы қандай бағалау тәсілдерін ұсынар едіңіз?

Топтар   таратылған         бағанына бағалау туралы не білетінін жазады.

Кері байланысСебетке жапырақтар жинау арқылы сабақты бағалайды. Қызыл -сабақ маған қатты ұнады,бүгін мен көп нәрсені білдім,үйрендім,ал сары түс- түсінбегенім бар,маған көмек керек,тағы да сабақтарға қатыссам деп ойлаймын,ал жасыл түс- мен үшін түсініксіз болды ,еш нәрсе түсінбедім.Мұғалімлер бүгінгі коучнг сессия бойынша Себетке гүл шоғын жинау арқылы кері байланыс жасайды

Мұғалімдер осы коучинг сессияда қандай мәселе шешкенін , не анықтағанын, коучинг әдісінің ерекшеліктерін, алдағы уақытта осы коучинг сессияны пайдалану мүмкіндіктері туралы жазады.

РефлекcияКоучинг қатысушыларымен «Сиқырлы сандық»  кері байланыс орнату.

1.Сізге коучинг сабағының мақсаттары түсінікті болды ма?

Иә             жоқ           Түсініктемелер

2. Сіз бұл мақсаттарды өзіңіздің қажеттіліктеріңізге сәйкес келетінін мойындайсыз ба?

Иә             жоқ             Түсініктемелер

3.Сізге оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер ұсынылды ма?

Иә  жоқ  Олар қандай тәсілдер болды?

4.Коучинг кезінде сіз қызығушылықты сезіндіңіз бе?

Иә             жоқ       Неге?

5.Коучинг кезінде сіз жаңа бір нәрсе үйрендіңіз бе?

Иә             жоқ             Не үйрендіңіз?

6.Жаңа тәсілдерді қолданғанда сіздің сеніміңіз артты ма?

Иә             жоқ                 Қалай?

7.Коучинг сабағы Сіздің өзініздің оқыту мен оқу тәжірибеңізге өзгеріс енгіуге жігерлендірді ме? Қандай өзгерістер?

8.Сіз үшін осы коучингтің құнды жәйттері қандай болды?

9.Бүгінгі үйренгеңіз сіз үшін болашақта қажет болады деп ойлайсыз ба?

10.Сіздің қандай ұсынысыңыз бар?

Өз ой – пікірімен  бөліседі

 

 

 

 

 

 

 

Previous Article

А. Леонов «Я выхожу в космос».

Next Article

«Аңдар акробатикасы» (аңдардың қимыл-қозғалыстары)

0
Shares
  • 0
  • +
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0

ҰҚСАС МАТЕРИАЛДАР ОСЫ АВТОРДАН

  • Коучинг сабақтар

    Жаңартылған білім берудің тиімділігі мен ерекшеліктері

    27 сентября, 2020
    By admin
  • Коучинг сабақтар

    «ЖАҢАЛЫҚҚА БАСТАҒАН – ЖАҢАРТЫЛҒАН БАҒДАРЛАМА» АТА-АНАЛАРҒА АРНАЛҒАН КОУЧИНГ

    9 мая, 2020
    By admin
  • Коучинг сабақтар

    Оқыту мен тәрбиелеудің жаңа технологиялары.

    5 июля, 2020
    By admin
  • Коучинг сабақтар

    Қашықтықтан оқуда ағылшын тілі пәнінен тиімді «QUIZZE» ойындары

    15 мая, 2020
    By admin
  • Коучинг сабақтар

    Түркістан облысы Кентау қаласы «Серт» шағын жинақталған жалпы орта мектебінің тренері Закирбаева Айша Сайдуллаевнаның коучинг сабағының жоспары

    18 мая, 2020
    By Закирбаева Айша
  • Коучинг сабақтар

    «Я выбираю здоровье. Глагол»

    16 мая, 2020
    By admin

Пікір қалдыру Отменить ответ

  • Сабақ жоспары

    «Көңілді бояулар»

  • Өзін-өзі тану

    Мен өзімді танимын

  • Балабақша

    Мен,сен,ол,олар-барлығымыз бір отбасымыз!

 

Жаңа жарияланымдар

  • «Бала — біздің болашағымыз»
  • Балабақша – тәрбие мен білімнің алғашқы баспалдағы
  • 1 наурыз -Алғыс айту күні
  • БАЛАЛАРДЫҢ ҚАУІПСІЗДІГІН ҚАДАҒАЛАҢЫЗ
  • ҚР ПІБ Медициналық орталығының «Қарлығаш» балабақшасы «Анамның ертегісі» жобасын қолға алды
  • Жүн және одан жасалатын заттар
  • «Ұлттық қол өнерді балабақшада үйретудің тәрбилік мүмкіндіктері»
  • «Менің үйім»
  • Балабақшада ескертуді жою бойынша ақпарат
  • “Туған жерім” пейзаж сурет байқауы
  • Көңілді математика әлемі
  • Республика күніне арналған ашық сабақ
  • МОЯ РОДИНА — КАЗАХСТАН»
  • МОЯ РОДИНА — КАЗАХСТАН»
  • Республика күніне арналған ашық сабақ

Күнтізбе

Март 2023
ПнВтСрЧтПтСбВс
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031 
« Фев    

BALABAKSHA.KZ

Байланыс :
Тел:          +7 707 817 74 58
E-mail:     baksha-2020@mail.ru

Яндекс.Метрика