Балабақша әлемі

Top Menu

  • Балабақша конкурстары
  • Сайт ережесі

Main Menu

  • Балабақша
  • Оқу қызметі
  • Технологиялық карта
  • Циклограмма
  • Материал қосу
Кіру / Тіркелу

Логин

Қош келдіңіз! Аккаунтқа кіру
Кілт сөзді ұмыттыңыз ба?
Тіркелу

Забытый пароль

Артқа оралу

Тіркелу

Артқа оралу
  • Балабақша конкурстары
  • Сайт ережесі

logo

Header Banner

Балабақша әлемі

  • Балабақша
  • Оқу қызметі
  • Технологиялық карта
  • Циклограмма
  • Материал қосу
  • Армысың, әз-Наурыз!

  • «Бала — біздің болашағымыз»

  • Балабақша – тәрбие мен білімнің алғашқы баспалдағы

  • 1 наурыз -Алғыс айту күні

  • БАЛАЛАРДЫҢ ҚАУІПСІЗДІГІН ҚАДАҒАЛАҢЫЗ

  • ҚР ПІБ Медициналық орталығының «Қарлығаш» балабақшасы «Анамның ертегісі» жобасын қолға алды

  • Жүн және одан жасалатын заттар

  • «Ұлттық қол өнерді балабақшада үйретудің тәрбилік мүмкіндіктері»

  • «Менің үйім»

  • Балабақшада ескертуді жою бойынша ақпарат

  • “Туған жерім” пейзаж сурет байқауы

  • Көңілді математика әлемі

  • Республика күніне арналған ашық сабақ

  • МОЯ РОДИНА — КАЗАХСТАН»

  • МОЯ РОДИНА — КАЗАХСТАН»

  • Республика күніне арналған ашық сабақ

  • циклограмма

  • Геометриялық пішіндер мен денелер.

  • Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспары және Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламасы негізінде 2022 — 2023 оқу жылына арналған ұйымдастырылған іс-әрекеттің перспективалық жоспары

  • «Білім беру ортасындағы балалардың әл-ауқаты мен қауіпсіздігі»

ҚМЖ
Home›ҚМЖ›Оқуға шақыру

Оқуға шақыру

By admin
11 мая, 2020
1327
0
Share:

«ЖАНДЫ ТАБИҒАТ» БӨЛІМІ БОЙЫНША

ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ САБАҚ ЖОСПАРЫ

 

Пән: Әдебиеттік оқуМектеп:
Күні:Мұғалімнің аты-жөні:
Сынып: 3Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны:
БөлімЖанды табиғат
1-сабақтың тақырыбыОқуға шақыру
Оқу бағдарла- масына сілтеме2.2 Шығарма мазмұны бойынша сұрақтар қою және жауап беру.
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына

сілтеме)

3.2.2.1 – қолдануға (практикалық), бағалауға негізделген сұрақтар қою және жауап беру.
Күтілетін нәтижеБарлық оқушылар: мәтіннің тақырыбын анықтай алады, негізгі ойды табады.

Көптеген оқушылар: шығармашылыққа негізделген сұрақтар қояды.

Кейбір оқушылар: берілген тақырып бойынша ой қорыту жасай алады.

ҚұндылықОқуға, білімге деген қызығушылығын арттырып, еңбекке баулу.

Жеке және топта жұмыс жасай алу, ынтымақтастық.

Пәнаралық байланыстарДүниетану. Қазақ тілі
АКТ-ны қолдану дағдыларыИнтербелсенді тақта
Алдыңғы білімЕкінші сыныпта өтілген тақырыптар

Жоспар

УақытЖоспарланған жұмыс түрлеріРесурстар
Сабақтың басыҚызығушылықты ояту. Сыныпты қалыпқа келтіру. Ойсергек.

Мұғалім оқушыларды шеңберге тұрғызып, бәріне естілетіндей баяу дауыспен мәнерлеп, төрт жолды өлең оқиды.

Күн нұрын төгіп көгімнен, Іргесі мұздың сөгілген.

Құйқылжып құстар ән салып, Мың түрлі әуен төгілген.

«Мына менің қолымдағы Күнді сабағыңды жақсы оқуға шақырамын деген тілекпен Дарынға беремін» деп оң жағында тұрған оқушыға береді. Күнді алған оқушы өз тілегін айтып, қасындағы оқушыға береді. Шеңбер бойымен жалғасады.

Топқа бөлу. «Оқу», «Даналық», «Іздену»

 

 

Күн формасын- дағы кішкене жастық немесе қағаз қиындысы

Сабақтың ортасыОйқозғау.

– Топқа қандай сөздер арқылы бөліндік?

– … .

Суреттер

қиындылары немесе

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

– Оқуға қандай қатысы бар деп ойлайсыңдар?интербелсенді
– … .тақта
– Ендеше, бүгінгі сабағымыздың тақырыбы қандай екен? 
– … . 
– Оқу бізге не үшін керек? 
– … . 
– Сабағымыздың мақсаты не болмақ? 
– … . 
Сабақтың тақырыбын айту. Бағалау критерийімен таныстыру. 
Бүгінгі сабағымыздың мақсаты – шығарма мазмұны бойынша 
қолдануға, бағалауға және шығармашылыққа негізделген сұрақтар 
қою және жауап беру. 
Бағалау критерийі 
 Слайд
  

 

Бағалау

 
 

 

 

 

 

 

 

 

Жұптық жұмыс. 1-тапсырма.

 
Бұл суреттерде тәуліктің қай кезі деп ойлайсыңдар?

Ортақ тақырып қойып, оны түсіндіріңдер.

Оқулық
  
Оқылым. 
А. Байтұрсынұлы. «Оқуға шақыру» 
Шығарманың авторы туралы не білеміз? Кестеге қарап, 
А. Байтұрсынұлы туралы әңгімелеп, сұрақтар қойып, жауап 
беріңдер. 
КритерийТап-

сыр- ма

ДескрипторБалл
Суретпен жұмыс1Әр сурет бойынша тәуліктің

уақытын анықтайды.

1
Ортақ тақырып ойлап табады және

түсіндіреді.

1
Өлеңді

түсініп оқу

2Өлеңді мәнерлеп оқып, тірек

сөздермен жұмыс істейді.

1
Сұрақтар қою және жауап беру3Ақын туралы жұбымен әңгімеле-

сіп, сұрақтар қояды, жауап береді.

1
Ақын және оның шығармашылығы туралы сұрақтарға жауап береді.1
Сұрақтарға жауап беріп,

ой қорыту

41-сұрақ 2-сұрақ

3-сұрақ

1

1

1

Берілген ойды өз сөзімен тү- сіндіру, сұрақ

құрастыру

5Кем дегенде екі ойды өз сөзімен түсіндіреді.1
Берілген сөздерден бастап сұрақтар құрастырады.1
Шумақтарға бөліп оқу6Қарамен берілген сөздермен жұмыс жасайды.1
Шумақтарға тақырып ойлап

табады.

1

 

    
    
  
    
    
  
    
    
  
    
  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ахмет Байтұрсынұлы (1872–1937) қазіргі Қостанай облысы Жангелдин ауданы Сарытүбек ауылында туған. Қазақтың ғұлама ғалымы, дарынды ақыны. «Әдебиет танытқыш», «Қырық мысал», «Тіл – құрал» атты еңбектері бар. «Қазақ әліппесі» мен «Қазақ тілі»

оқулықтарын жазған.

 

Жұптық жұмыс.

4-тапсырма. Сұрақтарды жалғастыр.

1) А. Байтұрсынұлы кім? 2) …?

3) …?

Ахмет Байтұрсынұлы

 

 

 

 

Топтық жұмыс. 5-тапсырма. Әр топтың атына сәйкес өлең шумақтарын оқып, тапсырманы орындайды.

 

 

 

Өлеңді шумақтарға бөліп оқыту. Тірек сөздердің көмегімен әр шумаққа тақырып қой. Оқулықта бұл сөздер қара түспен берілген.

Оқу Жұмыссыз

Даналық – өшпес жарық, кетпес байлық

Сергіту сәті. «333 жаттығуы» 3 минутта сабаққа қатысты 3 сөз, 3 сөйлем айту.

Қалыптастырушы бағалау (ҚБ) ретінде орындатуға болады.

Топтық жұмыс. 1-тапсырма. Әр топ берілген сөздерден бастала- тын сұрақтар құрастырады.

Оқу                                                                                                      Іздену                                                                                                  Үйрену                                                                                               

Даналық                                                                                             

 

 

 

 

А3 қағазы, балық сұлбасы

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

«2 жұлдыз,

1 тілек» әдісі арқылы бағалау

 

Стикер

 

 

 

 

 

 

 

 

 

«Үш шапалақ» арқылы бағалау

 

Үлестірме қағаздар

 

 

 

 

 

Бағалау парағы

 

 2-тапсырма.

«Су құбыры» әдісі арқылы орындату.

–   «Балалар, оқуға бар, жатпа қарап» деп айтқан автор туралы не білесің?

 

 

–   «Даналық – өшпес жарық, кетпес байлық» дегенді қалай түсінетініңді үш сөйлеммен айт.

 

 

–  Не үшін оқу оқып, білім алу керек екен? Өз ойыңмен жауап бер.

 

 

–  Бүгінгі сабағымыздың мақсатына жеттік пе (оқушылардан сұрау)?

–  Қалай жеттік? Не істедік?

Оқушылардың жауабы шамамен мынадай болады: «Оқуға шақыру» өлеңін оқып, сұрақтар қойдық, жауап бердік т.б.

 
Сабақтың соңыҮй тапсырмасы. Оқу-білімге байланысты мақал-мәтелдер жаттау.

 

Мұғалім оқушыларға сабаққа қатысулары, тапсырманы орындауы, түсінуі жайлы және нені жетілдіру керек, неге көңіл бөлу керектігі туралы кері байланыс береді.

Рефлексия.

Мен бүгін … білдім. Мен … үйрендім.

Менің көңіл күйім қазір қандай? Бүгінгі мақсатымызға жеттік пе?

Жетсек, қалай жеттік, не істедік?

 

 

 

 

 

 

Стикерлер

Қосымша мағлұматтар

Дифференциация –

Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз?

Қабілеті жоғары оқушыларға

қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз?

Бағалау – Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін

қалай тексересіз?

Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік ережелері АКТ-мен

байланыс

Құндылықтармен байланыс (тәрбиелік элемент)

Ойлану

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары жүзеге асырымды болды ма?

Бүгін оқушылар нені үйренді? Сыныптағы оқу атмосферасы қандай болды?

Дифференциацияны жүзеге асыру қолымнан келді ме? Мен жоспарланған

уақытымды ұстандым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен?

Төменде берілген бөлімді осы сабақ туралы ойларыңызды жазу үшін пайдаланыңыз. Сол жақ

бағанда берілген сабағыңызға қатысты ең маңызды сұрақтарға жауап беріңіз.

 
Жалпы баға

Сәтті өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (сабақ беру және оқытуға қатысты):

Қандай екі нәрсе сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (сабақ беру және оқытуға қатысты)?

Осы сабақ барысында сынып немесе жеке оқушылар туралы менің келесі сабағыма дайындалу үшін қажет болуы мүмкін қандай ақпарат алдым?

 

 

 

 

 

 

Previous Article

«Еңбегі жанған ерен ер»

Next Article

«Жанды және жансыз табиғаттың айырмашылығы неде?»

0
Shares
  • 0
  • +
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0

ҰҚСАС МАТЕРИАЛДАР ОСЫ АВТОРДАН

  • ҚМЖ

    Дәмді және пайдалы

    12 мая, 2020
    By admin
  • ҚМЖ

    Оқуға шақыру

    12 мая, 2020
    By admin
  • ҚМЖ

    Тақырыбы: Менің жұмсайтын шығындарым

    13 июня, 2020
    By admin
  • ҚМЖ

    «Адамның шығу тегі»

    2 июля, 2020
    By admin
  • ҚМЖ

    Үш таңбалы сандарды қосу және азайту алгоритмдері.

    11 мая, 2020
    By admin
  • ҚМЖ

    Қауіпсіздік ережелері

    12 мая, 2020
    By admin

Пікір қалдыру Отменить ответ

  • Жалпы рубрика

    Менің құқықтарым мен міндеттерім

  • БалабақшаБАЛАБАҚША ӘЛЕМІ

    Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің технологиялық картасы: «Қыс»

  • БалабақшаТехнологиялық карта

    Менің сүйікті ойыншықтарым

 

Жаңа жарияланымдар

  • Армысың, әз-Наурыз!
  • «Бала — біздің болашағымыз»
  • Балабақша – тәрбие мен білімнің алғашқы баспалдағы
  • 1 наурыз -Алғыс айту күні
  • БАЛАЛАРДЫҢ ҚАУІПСІЗДІГІН ҚАДАҒАЛАҢЫЗ
  • ҚР ПІБ Медициналық орталығының «Қарлығаш» балабақшасы «Анамның ертегісі» жобасын қолға алды
  • Жүн және одан жасалатын заттар
  • «Ұлттық қол өнерді балабақшада үйретудің тәрбилік мүмкіндіктері»
  • «Менің үйім»
  • Балабақшада ескертуді жою бойынша ақпарат
  • “Туған жерім” пейзаж сурет байқауы
  • Көңілді математика әлемі
  • Республика күніне арналған ашық сабақ
  • МОЯ РОДИНА — КАЗАХСТАН»
  • МОЯ РОДИНА — КАЗАХСТАН»

Күнтізбе

Март 2023
ПнВтСрЧтПтСбВс
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031 
« Фев    

BALABAKSHA.KZ

Байланыс :
Тел:          +7 707 817 74 58
E-mail:     baksha-2020@mail.ru

Яндекс.Метрика