Балабақша әлемі

Top Menu

  • Балабақша конкурстары
  • Сайт ережесі

Main Menu

  • Балабақша
  • Оқу қызметі
  • Технологиялық карта
  • Циклограмма
  • Материал қосу
Кіру / Тіркелу

Логин

Қош келдіңіз! Аккаунтқа кіру
Кілт сөзді ұмыттыңыз ба?
Тіркелу

Забытый пароль

Артқа оралу

Тіркелу

Артқа оралу
  • Балабақша конкурстары
  • Сайт ережесі

logo

Header Banner

Балабақша әлемі

  • Балабақша
  • Оқу қызметі
  • Технологиялық карта
  • Циклограмма
  • Материал қосу
  • Армысың, әз-Наурыз!

  • «Бала — біздің болашағымыз»

  • Балабақша – тәрбие мен білімнің алғашқы баспалдағы

  • 1 наурыз -Алғыс айту күні

  • БАЛАЛАРДЫҢ ҚАУІПСІЗДІГІН ҚАДАҒАЛАҢЫЗ

  • ҚР ПІБ Медициналық орталығының «Қарлығаш» балабақшасы «Анамның ертегісі» жобасын қолға алды

  • Жүн және одан жасалатын заттар

  • «Ұлттық қол өнерді балабақшада үйретудің тәрбилік мүмкіндіктері»

  • «Менің үйім»

  • Балабақшада ескертуді жою бойынша ақпарат

  • “Туған жерім” пейзаж сурет байқауы

  • Көңілді математика әлемі

  • Республика күніне арналған ашық сабақ

  • МОЯ РОДИНА — КАЗАХСТАН»

  • МОЯ РОДИНА — КАЗАХСТАН»

  • Республика күніне арналған ашық сабақ

  • циклограмма

  • Геометриялық пішіндер мен денелер.

  • Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспары және Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламасы негізінде 2022 — 2023 оқу жылына арналған ұйымдастырылған іс-әрекеттің перспективалық жоспары

  • «Білім беру ортасындағы балалардың әл-ауқаты мен қауіпсіздігі»

ҚМЖ
Home›ҚМЖ›Менің отбасым және достарым

Менің отбасым және достарым

By admin
11 мая, 2020
1368
0
Share:

Бершүгір ЖОББ мектебі

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Кей-Қаус

Ата-ананы құрметтеу туралы

Әдебиеттік оқу

2-сынып

 

 

 

 

 

 

 

 

Дайындаған: Бекжанова Гульнур Кыдырбаевна

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2019-2020 оқу жылы

 

Пән: Әдебиеттік оқу

Бөлім: Менің отбасым және достарым
Тақырыбы:
«Ата-ананы құрметтеу туралы»

Мектебі: Бершүгір ЖОББ мектебі 
Күні:Мұғалімнің аты-жөні: Бекжанова Гульнур Кыдырбаевна 
Сынып:2Қатысқандар саны:14Қатыспағандар саны:0 
Оқу мақсаты:2.2.3.1 Мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойын анықтау

 

2.1.1.1. Шығарманың мазмұнын түсіну және қарапайым сұрақтарға жауап беру.

 

 
Сабақтың мақсаты:Барлық оқушылар жасай алады: 
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындау.  Жазба жұмыс жасау.

 

 
  
Оқушылардың көбі жасай алады: 
Топтық жұмысты бірлесе орындау.Өз бетінше жұмыс жасау. Сұраққа жауап беруҚосымша үлестірме ресурстармен  жұмыс жасау.

 

 

 
Оқушылардың кейбірі жасай алады:

Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындау.

 

 
Бағалау кретерийі 

Мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойын анықтайды


Шығарманың мазмұнын түсіну және қарапайым сұрақтарға жауап беру

 

 
 

Ойлау дағдыларының деңгейі:

 

 

Тілдік мақсат:

 

    Перзент, қаяу

 

Білу, түсіну, қолдану

 

 

Перзент- нәресте,  қаяу – реніш, өкпе,парасат – сана, ақыл- ой

 

 
Құндылықтарды дарытуҚұрмет, еңбек және шығармашылық 
Пәнаралық байланыстарМатематика, музыка 
АКТ қолдану дағдыларыБейнеролик, слайд 

Бастапқы білім
 Елтанудың басы. 
Сабақ барысы 

 

 

Жоспарланған уақытЖоспарланған іс—әрекетРесурстар 
Сабақтың басы

 

 

 

 

 

 

 

 

 

І. Ұйымдастыру кезеңі.
 Ұйымдастыру кезеңі. Психологиялық дайындық

«Аман болшы, отбасым!»

 

Топқа бөлу

Отбасы –бақыт мекенім. (6,5,7)

5 санын таңдаған оқушылар «Бақыт» тобы

6 санын таңдаған оқушылар «Отбасы» тобы

7 санын таңдаған оқушылар  «Мекенім» тобы

Үй тапсырмасы: «Даналық ағашы» әдісі

Әрбір топ оқушыларына стикер таратылып беріледі

«Отбасы» тобы: Автор туралы сұрақтар әзірлейді

«Бақыт» тобы: Мәтін туралы сұрақтар

«Мекенім» тобы: Мәтіннің кейіпкерлері туралы сұрақтар әзірлеп , «Даналық ағашына» жабыстырады.

Мұғалім сұрақтарды топтарға қойып , үй тапсырмасын қорытындылайды. Оқушылардың жауабы бағаланады.

 

«Қызығушылығын ояту»

Суретке назар аудару

Ұядан ұшып бара жатқан балапан

— Суретке қарап ойымызға не келді?

«Ұяда не көрсең ұшқанда соны ілерсің»

 

 

 

 
Сабақтың ортасы

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Белсенді оқытудан оқушының білім алуға деген қызығушылығын арттыруда

«Тыңдай отырып, ой түю» әдісі
Оқушыларды дұрыс тындауға ынталандырады. Тындалым дағдылары қалыптасады. Ойлау қабілеті дамиды, сөздік қоры молаяды.

 

Балалар, денелеріңді түзу ұстап, бастарыңды жоғары көтеріп, ыңғайланып отырыңдар. Көздерімізді жұмамыз. Терең демалайық. Жарық түсіп тұрғанын елестетіп көріңдерші. Бұл бақыт, қуаныш жарығы. Бұл жарық жүрегімізге тыныштық, сүйіспеншілік әкелді. Жүрегімізден әдемі гүл ашылып келеді. Қандай әдемі. Түрлі түсті жапырақтар құлпырып тұр. Бұл сендердің аталарың, әкелерің, әжелерің, аналарың. Бұл гүлдің ортасындағы дөңгелек сенсің. Бұл жай гүл емес. Ол – сүйіспеншілік гүлі деп аталады. Сендер жап-жасыл алқапта аналарыңмен, әкелеріңмен жүрміз деп сезініңдер. Алқапта әдемі гүлдер, өсімдіктер жайқалып тұр. Қандай тамаша!

Балалар, көз алдарыңа не елестеді?

Қандай сезімде болдыңдар?

Ата-аналарың сендерді еркелеткенде қалай атайды?

 

БК: Мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойын анықтайды

 

 

 

 

Бейнеролик

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
 

 

Жаңа ақпарат

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сабақтың соңы

 

 

 

 

 

 

 

 

«Қабуснама» — парсы тілінде 1082-1083 жылдар iшiнде жазылған аса бағалы педагогикалық мәнi бар туынды. «Қабуснаманың» авторы — Кайқаус Каспий теңiзiнiң оңтүстiк жағалауында мекендейтiн Гилан ру-тайпасының ұсақ феодал семьясында (1021-1022 жылдарда) дуниеге келедi.

Кайқаус 63 жасында «Қабуснаманы» өзiнiң ұлы Гиланшахқа арнап жазады. Өзiнiң қартайғанын баяндай келiп: «Мeнің дүниедегi жиып-терген ең қымбат асыл затта рым — саған арнап жазған осы үгiт-насихат кiтабым», -дейдi.

 

 

 

Бейнеролик

Мәтінді талдау

Сөздік жұмысы

Перзент –бала

Парасат –сана,ақыл-ой

Қаяу –реніш

4. Мәтінді оқу. Тізбектей оқыту

 

 

«Сөйлемді жалғастыр» әдісі

Оқушылардың өз пікірін еркін айтып, ойын дәлелдеуге дағдыланады.

1.Ата-анаңды құрметте…

2.Ата-анаңды ешқашан ренжітуші болма…

3.Ата-анаңа не істесең, саған перзентің де соны жасайды?…

(Оқушылардың жауаптары сараланады)

 

БК:Шығарманың мазмұнын түсіну және қарапайым сұрақтарға жауап беру

 

 

«Ынталандыру» әдісі арқылы бағаланды

Жеке жұмыс:

Ата-анаң саған қандай ақыл айтады?

«Мадақтау» әдісі арқылы бағалау

Сергіту сәті

 

 

Топтық жұмыс

«Тез ойла, тез ойна» әдісі

І топ: Бір әріпті тастай отырып мағыналы сөз құрастыру

ІІ топ: Суретті мақал (Берілген  суреттерден мақал құрастыру)

ІІІ топ: Қазақ халқы ата-анасын қалай құрметтеген?

(топтар тапсырмаларын ауыстыру)


Дескриптор:

·         Әріпті тастай отырып мағыналы сөз құрастырады

·         Мақал құрастырады.

·         Ата-ананы қалай құрметтеу керек екенін айтады

«Графикалық» әдіс арқылы бағалау

ҚБ

Ата-анаңды неге теңейсің?

 

(Сабақ бойы жасалған жұмыстардан кітапша құрастыру)

Кері байланыс

«Шеңбердегі доп » әдісі

 

 

Үйге тапсырма: Мәтіннің бір бөлігін жаттау.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
Саралау – балаларға қалай көмектесесіз? Қабілетті балаларға қандай тапсырмалар бересіз? 

 

 

     

 

 


Денсаулық пен қауіпсіздік
техникасының сақталуы
 
Кейбірі

Суретті мақал құрастыра алады
Көбі

Ата-ананы құрметтеуге байланысты суретті таба алады

Барлығы
Ата-анасының айтатын ақылын тізбектеп жаза алады

Бағалау – оқушылардың білімдерін қадағалауды қалай жоспарлайсыз?·         сергіту жаттығуын бәріне орындату, партада дұрыс отыру ережесін орындату  

 

 
Рефлексия

Сабақтың мақсатына жетім бе?

Оқушылар не үйренді?

Ынтымақтастық атмосферасы қандай болды?

Оқушылар арасындағы дифференциациялау бойынша іс-әрекеттер ұтымды болды ма?

Жоспарланған уақытты ұстандым ба? Жоспардан  қандай шегіністер жасадым және неліктен?

 

Бұл сабақта пайдаланған әдіс- тәсілдер оқушылардың логикалық ойлау қабілетін дамытады.  
 

Сабақтың табыс критерилері мен мақсаты оқушылардың

деңгейлеріне байланысты орындалды.  

Берілген сұрақтарға нақты жауап бере алады

 

 

 

Сақталды.

 
   

 

Previous Article

«Жанды және жансыз табиғаттың айырмашылығы неде?»

Next Article

«Сүт өнімдері. Мысалдар жəне есептер шығарамын»

0
Shares
  • 0
  • +
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0

ҰҚСАС МАТЕРИАЛДАР ОСЫ АВТОРДАН

  • ҚМЖ

    Тақырыбы: Менің жұмсайтын шығындарым

    13 июня, 2020
    By admin
  • ҚМЖ

    Оқуға шақыру

    12 мая, 2020
    By admin
  • ҚМЖ

    Оқуға шақыру

    11 мая, 2020
    By admin
  • ҚМЖ

    ҚМЖ 9 сынып Құлпытастағы жазулар

    29 марта, 2020
    By admin
  • ҚМЖ

    Р дыбысы мен әрпі

    12 мая, 2020
    By admin
  • ҚМЖ

    Адам қалай есейеді?

    11 мая, 2020
    By admin

Пікір қалдыру Отменить ответ

  • БАЛАБАҚША ӘЛЕМІ

    «Спорт еліне саяхат. 5 саны және цифры»

  • Қазақ әдебиеті

    Абай Құнанбайұлы 175жыл

  • Балабақша

    Ертегілер елінде

 

Жаңа жарияланымдар

  • Армысың, әз-Наурыз!
  • «Бала — біздің болашағымыз»
  • Балабақша – тәрбие мен білімнің алғашқы баспалдағы
  • 1 наурыз -Алғыс айту күні
  • БАЛАЛАРДЫҢ ҚАУІПСІЗДІГІН ҚАДАҒАЛАҢЫЗ
  • ҚР ПІБ Медициналық орталығының «Қарлығаш» балабақшасы «Анамның ертегісі» жобасын қолға алды
  • Жүн және одан жасалатын заттар
  • «Ұлттық қол өнерді балабақшада үйретудің тәрбилік мүмкіндіктері»
  • «Менің үйім»
  • Балабақшада ескертуді жою бойынша ақпарат
  • “Туған жерім” пейзаж сурет байқауы
  • Көңілді математика әлемі
  • Республика күніне арналған ашық сабақ
  • МОЯ РОДИНА — КАЗАХСТАН»
  • МОЯ РОДИНА — КАЗАХСТАН»

Күнтізбе

Март 2023
ПнВтСрЧтПтСбВс
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031 
« Фев    

BALABAKSHA.KZ

Байланыс :
Тел:          +7 707 817 74 58
E-mail:     baksha-2020@mail.ru

Яндекс.Метрика