Балабақша әлемі

Top Menu

  • Балабақша конкурстары
  • Сайт ережесі

Main Menu

  • Балабақша
  • Оқу қызметі
  • Технологиялық карта
  • Циклограмма
  • Материал қосу
Кіру / Тіркелу

Логин

Қош келдіңіз! Аккаунтқа кіру
Кілт сөзді ұмыттыңыз ба?
Тіркелу

Забытый пароль

Артқа оралу

Тіркелу

Артқа оралу
  • Балабақша конкурстары
  • Сайт ережесі

logo

Header Banner

Балабақша әлемі

  • Балабақша
  • Оқу қызметі
  • Технологиялық карта
  • Циклограмма
  • Материал қосу
  • «Менің үйім»

  • Балабақшада ескертуді жою бойынша ақпарат

  • “Туған жерім” пейзаж сурет байқауы

  • Көңілді математика әлемі

  • Республика күніне арналған ашық сабақ

  • МОЯ РОДИНА — КАЗАХСТАН»

  • МОЯ РОДИНА — КАЗАХСТАН»

  • Республика күніне арналған ашық сабақ

  • циклограмма

  • Геометриялық пішіндер мен денелер.

  • Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспары және Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламасы негізінде 2022 — 2023 оқу жылына арналған ұйымдастырылған іс-әрекеттің перспективалық жоспары

  • «Білім беру ортасындағы балалардың әл-ауқаты мен қауіпсіздігі»

  • Қыркүйек айына арналған преспектива 2022-2023жж

  • Балабақша тәрбиешілерін артық есеп беруден арылтатын бұйрық туралы

  • Мемлекет басшысы Қасым-Жомарт Тоқаевтың Қазақстан халқына Жолдауы 2022

  • Мектептің мектепалды даярлық сыныбына арналған мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудыңүлгілік оқу жоспары(5 жастағы балалар)

  • Мектеп жасына дейінгі балаларға арналған мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспары

  • Бөбек жасы балаларына арналған мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың Үлгілік оқу жоспары

  • Білім стандарты. 2022 жыл. Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың, бастауыш, негізгі орта, жалпы орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарттарын бекіту туралы

  • Инструктивно-методическое письмо. Детский сад. 2022-2023 уч. год

Қазақстан тарихы
Home›Қазақстан тарихы›Үйсіндер туралы жазба деректер

Үйсіндер туралы жазба деректер

By admin
14 мая, 2020
2198
0
Share:
Сабақтың

тақырыбы:

Үйсіндер туралы жазба деректер

Зерттеу сұрағы: Қытай авторлары үйсіндердің өмірін қалай сипаттады?

Сабақ негізделген оқу мақсаты5.3.1.2 – ежелгі мемлекеттік бірлестіктердің құрылуын түсіндіру ;

5.1.2.2 – әлеуметтік топтардың ерекшеліктерін түсіндіру;

Сабақтың мақсаттарыБарлық оқушылар істей алады: 

-үйсін бірлестігінің қалай  құрылғанын түсінеді

— үйсін қоғамын атайды

— меншік түрлерін анықтайды

Оқушылардың көпшілігі істей алады:

-әлеуметтік топтарды бір-бірінен  ажыратады;

— мемлекеттегі лауазымды тұлғалардың қызметін сипаттайды

— Сыма Цянь мен  Чжань Цяньның еңбектерін салыстырады

Кейбір оқушылар істей алады:

— Сыма Цянь мен  Чань Цяньның  жазба деректеріне өзіндік пікір қосып, қорытынды жасайды.

Тарихи концептДәлел
Ойлау дағдыларының деңгейлеріБілу, түсіну, қолдану.
Бағалау критерийлері-үйсін мемлекеттік бірлестігінің құрылғанын түсінеді

— үйсін қоғамын сипаттайды

-әлеуметтік топтардын ерекшеліктерін түсінеді

Пәнаралық байланысГеография,  Қазақ әдебиеті
Құндылықтармен байланысШығармашылық пен сын тұрғысынан ойлау, қарым-қатынас жасау қабілеті, өмір бойы білім алу
Тілдік мақсатНегізгі сөздер мен терминология:

Гуньмо, бек

Сыныптағы диалог/ жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер

Сіз неліктен … екенін айта аласыз ба? (айтылым бойынша)

Қытай авторлары үйсін өмірін қалай сипатайды?

Қытай жазбаларында үйсін қоғамының қандай ерекшеліктері көрсетіледі?

«Аққу әнінің» шығу тарихын айта аласыз ба?

 

Оқылым, жазылым, тыңдалым, айтылым дағдылары бойынша ұсыныстар:

Кесін картаға үйсіндердің территориясын түсіріңіз.

Сурет бойынша үйсін қоғамы туралы айтып беріңіз

Алдыңғы білімСақтардың А.Македонский әскеріне қарсы күресі. (2-сабақ)
Жоспар
Жоспарланған уақытЖоспарланған жаттығуларРесурстар
Басы

 

 

 

 

 

 

 

1мин

 

 

5мин

 

 

 

 

 

 

 

Ұйымдастыру кезеңі.

Психологиялық ахуал орнату.

 

Жаңа тақырып.

Бүгінгі  такырыптын максатын ашу

 ү    
     й 
с       
  І       
    н      

 

1.Сақтардың аңшылыққа және соғысқа арнап жасаған екі доңғалақты жылжымалы баспана

2. «Әйел де болса да, жаудың шапқыншылығынан қорыққан жоқ» деп Томиристі суреттегн Рим тарихшысы

3. Сақтардың жақсы шабандоз болғанын айтқан ежелгі грек географы

4. Сақ қоғамында «сегізаяқтылар» деп кімдерді атады?

5. «Ратайштар» деп ежелгі үнді-иран дерегінде кімді атады?

Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарын хабарлау.

 

 

 

 

 

АКТ, сөзжұмбақ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ортасы4 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10мин

 

Мәтінмен жұмыс.

1-тапсырма:«Анықтаңдар» әдісі.

Қытай ханшайымының хатынан ұзіндіні оқытып, сұраққа жауап беру.

1.      Бұл хатты кім жазды деп ойлайсыңдар?

2.       Ол хатты кімге жазған?

3.      Бұл жыр үйсіндердің өмірі, тұрмысы туралы қандай мәлімет береді?

«Аққу әнінің» тарихы мәтінін оқытып, оқушылардың берген жауаптарын салыстырту. Дұрыс жауап берген оқушыларды

«Қос шапалақпен» бағалау.

Мәтінмен жұмыс: «Қара, анықта, жаз» әдісі

Мәтін бойынша үйсін мемлекетінің өмір сүрген уақытын, территориясын, астанасын жазу.

Өмір сүрген уақыты – бзд ІІІғ-бзҮғ аралығы

Территориясы — Қазақстанның Жетісу өлкесі, Шу, Талас өңірі, Ыстықкөл және Қытайдың солтүстік-батыс аумағы

Астанасы – Қызыл аңғар (Чигучен)

Қытай тарихшысы – Сыма Цянь, Чжан Цянь

Усун-го, Син-го – көшпелі мемлекет

 

2-тапсырма:«Қоғамды сипатта».

2-сурет және «Аспан елі» мәтіні бойынша үйсіндердің қоғамдық құрылысын және басқару жүйесін анықтау.

Қоғамдық құрылысы:

Гуньмо(күнби) – үйсіндердің ең жоғарғы билеушісі.

Бек –тайпа көсемдері мен әскербасылар, рубасылары мен ауқатты адамдар.

Жауынгерлер мен абыздар.

Қарапайым халық – малшылар мен егіншіліер.

Құлдар.

Үйсін мемлекетіндегі басқару жүйесі – оң қанат, сол қанат, орталық қанат.

Үйсіндердің – 120 мың түтіні, 630 мың адамы, 188 мың әскері болған.

3-тапсырма: Атласпен жұмыс

Кескін картаға Үйсін мемлекетінің территориясын түсіреді

Дескриптор:

Үйсіндердің территориясын үзік қызыл сызық арқылы белгіле

Шекаралас көрші мемлекетердің территориясын қара түспен белгіле

Бағалау: «Смайлик» әдісі

 

Оқулық

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқулық, сурет, дәптер

 

 

 

 

 

 

Оқулық, сурет, дәптер

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Соңы3мин

1мин

Кері байланыс:

 

Үйге тапсырма: Тақырыпты оқу. Кескін картаны толтыруды аяқтау.

 

 

 

 

Қосымша  ақпарат
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жопарлайсыз?Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері, денсаулық,  АКТ-мен байланыс.
Сабағыма сыни тұрғыдан ойлау мен шығармашылық ойлауды қажет ететін тапсырмаларды және   белсенді әдістер мен стратегияларды жоспарладым. Бұл тапсырмаларым оқушылардың жаңа ақпарат пен бұрынғы алған білімін ұштастыра түсуіне бағытталды. Сабақтың басында  тақырыпты ашу үшін  сөзжұмбақ  шешеді.

 

Мадақтау

Қосшапалақ

Дескриптор

 

АКТ
Рефлексия Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.
— Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма?

— Бүгін оқушылар не білді?

— Сыныптағы ахуал қандай болды?

— Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?

— Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе?

— Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?

 
Қорытынды бағамдау
Сабақтың

тақырыбы:

Үйсіндер туралы жазба деректер

Зерттеу сұрағы: Қытай авторлары үйсіндердің өмірін қалай сипаттады?

Сабақ негізделген оқу мақсаты5.3.1.2 – ежелгі мемлекеттік бірлестіктердің құрылуын түсіндіру ;

5.1.2.2 – әлеуметтік топтардың ерекшеліктерін түсіндіру;

Сабақтың мақсаттарыБарлық оқушылар істей алады: 

-үйсін бірлестігінің қалай  құрылғанын түсінеді

— үйсін қоғамын атайды

— меншік түрлерін анықтайды

Оқушылардың көпшілігі істей алады:

-әлеуметтік топтарды бір-бірінен  ажыратады;

— мемлекеттегі лауазымды тұлғалардың қызметін сипаттайды

— Сыма Цянь мен  Чжань Цяньның еңбектерін салыстырады

Кейбір оқушылар істей алады:

— Сыма Цянь мен  Чань Цяньның  жазба деректеріне өзіндік пікір қосып, қорытынды жасайды.

Тарихи концептДәлел
Ойлау дағдыларының деңгейлеріБілу, түсіну, қолдану.
Бағалау критерийлері-үйсін мемлекеттік бірлестігінің құрылғанын түсінеді

— үйсін қоғамын сипаттайды

-әлеуметтік топтардын ерекшеліктерін түсінеді

Пәнаралық байланысГеография,  Қазақ әдебиеті
Құндылықтармен байланысШығармашылық пен сын тұрғысынан ойлау, қарым-қатынас жасау қабілеті, өмір бойы білім алу
Тілдік мақсатНегізгі сөздер мен терминология:

Гуньмо, бек

Сыныптағы диалог/ жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер

Сіз неліктен … екенін айта аласыз ба? (айтылым бойынша)

Қытай авторлары үйсін өмірін қалай сипатайды?

Қытай жазбаларында үйсін қоғамының қандай ерекшеліктері көрсетіледі?

«Аққу әнінің» шығу тарихын айта аласыз ба?

 

Оқылым, жазылым, тыңдалым, айтылым дағдылары бойынша ұсыныстар:

Кесін картаға үйсіндердің территориясын түсіріңіз.

Сурет бойынша үйсін қоғамы туралы айтып беріңіз

Алдыңғы білімСақтардың А.Македонский әскеріне қарсы күресі. (2-сабақ)
Жоспар
Жоспарланған уақытЖоспарланған жаттығуларРесурстар
Басы

 

 

 

 

 

 

 

1мин

 

 

5мин

 

 

 

 

 

 

 

Ұйымдастыру кезеңі.

Психологиялық ахуал орнату.

 

Жаңа тақырып.

Бүгінгі  такырыптын максатын ашу

 ү    
     й 
с       
  І       
    н      

 

1.Сақтардың аңшылыққа және соғысқа арнап жасаған екі доңғалақты жылжымалы баспана

2. «Әйел де болса да, жаудың шапқыншылығынан қорыққан жоқ» деп Томиристі суреттегн Рим тарихшысы

3. Сақтардың жақсы шабандоз болғанын айтқан ежелгі грек географы

4. Сақ қоғамында «сегізаяқтылар» деп кімдерді атады?

5. «Ратайштар» деп ежелгі үнді-иран дерегінде кімді атады?

Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарын хабарлау.

 

 

 

 

 

АКТ, сөзжұмбақ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ортасы4 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10мин

 

Мәтінмен жұмыс.

1-тапсырма:«Анықтаңдар» әдісі.

Қытай ханшайымының хатынан ұзіндіні оқытып, сұраққа жауап беру.

1.      Бұл хатты кім жазды деп ойлайсыңдар?

2.       Ол хатты кімге жазған?

3.      Бұл жыр үйсіндердің өмірі, тұрмысы туралы қандай мәлімет береді?

«Аққу әнінің» тарихы мәтінін оқытып, оқушылардың берген жауаптарын салыстырту. Дұрыс жауап берген оқушыларды

«Қос шапалақпен» бағалау.

Мәтінмен жұмыс: «Қара, анықта, жаз» әдісі

Мәтін бойынша үйсін мемлекетінің өмір сүрген уақытын, территориясын, астанасын жазу.

Өмір сүрген уақыты – бзд ІІІғ-бзҮғ аралығы

Территориясы — Қазақстанның Жетісу өлкесі, Шу, Талас өңірі, Ыстықкөл және Қытайдың солтүстік-батыс аумағы

Астанасы – Қызыл аңғар (Чигучен)

Қытай тарихшысы – Сыма Цянь, Чжан Цянь

Усун-го, Син-го – көшпелі мемлекет

 

2-тапсырма:«Қоғамды сипатта».

2-сурет және «Аспан елі» мәтіні бойынша үйсіндердің қоғамдық құрылысын және басқару жүйесін анықтау.

Қоғамдық құрылысы:

Гуньмо(күнби) – үйсіндердің ең жоғарғы билеушісі.

Бек –тайпа көсемдері мен әскербасылар, рубасылары мен ауқатты адамдар.

Жауынгерлер мен абыздар.

Қарапайым халық – малшылар мен егіншіліер.

Құлдар.

Үйсін мемлекетіндегі басқару жүйесі – оң қанат, сол қанат, орталық қанат.

Үйсіндердің – 120 мың түтіні, 630 мың адамы, 188 мың әскері болған.

3-тапсырма: Атласпен жұмыс

Кескін картаға Үйсін мемлекетінің территориясын түсіреді

Дескриптор:

Үйсіндердің территориясын үзік қызыл сызық арқылы белгіле

Шекаралас көрші мемлекетердің территориясын қара түспен белгіле

Бағалау: «Смайлик» әдісі

 

Оқулық

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқулық, сурет, дәптер

 

 

 

 

 

 

Оқулық, сурет, дәптер

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Соңы3мин

1мин

Кері байланыс:

 

Үйге тапсырма: Тақырыпты оқу. Кескін картаны толтыруды аяқтау.

 

 

 

 

Қосымша  ақпарат
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жопарлайсыз?Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері, денсаулық,  АКТ-мен байланыс.
Сабағыма сыни тұрғыдан ойлау мен шығармашылық ойлауды қажет ететін тапсырмаларды және   белсенді әдістер мен стратегияларды жоспарладым. Бұл тапсырмаларым оқушылардың жаңа ақпарат пен бұрынғы алған білімін ұштастыра түсуіне бағытталды. Сабақтың басында  тақырыпты ашу үшін  сөзжұмбақ  шешеді.

 

Мадақтау

Қосшапалақ

Дескриптор

 

АКТ
Рефлексия Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.
— Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма?

— Бүгін оқушылар не білді?

— Сыныптағы ахуал қандай болды?

— Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?

— Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе?

— Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?

 
Қорытынды бағамдау
Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да оқуды да ескеріңіз)?

1.

2.

Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да оқуды да ескеріңіз)?

1.

2.

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?

Previous Article

жЕҢІС КҮНІ

Next Article

Менің мектебім

0
Shares
  • 0
  • +
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0

ҰҚСАС МАТЕРИАЛДАР ОСЫ АВТОРДАН

  • Қазақстан тарихы

    Қазақтың кемеңгер көшбасшысы

    22 апреля, 2020
    By Zhumatay Ramazan
  • Қазақстан тарихы

    ОБЪЕКТИВНОСТЬ ПОЯВЛЕНИЯ ТРУДОВ Н. НАЗАРБАЕВА КАК ИСТОРИЧЕСКИХ ИСТОЧНИКОВ

    1 июня, 2020
    By admin
  • Қазақстан тарихы

    «Мәңгілік Ел» ұлттық идеясы

    16 мая, 2020
    By admin
  • Қазақстан тарихы

    Қазақтың маңдайына біткен бағы — Нұрсұлтан Әбішұлы Назарбаев

    27 апреля, 2020
    By admin
  • Қазақстан тарихы

    Түрік Қағанаты

    26 августа, 2020
    By admin
  • Қазақстан тарихы

    Теориии о происхождении человека — ваше мнение?

    12 июля, 2020
    By admin

Пікір қалдыру Отменить ответ

  • Әдістемелік нұсқау

    ӨНДІРІСТІК ОҚЫТУ ШЕБЕРІ – СТУДЕНТТЕРДІ ОҚЫТУ ЖӘНЕ ТӘРБИЕЛЕУДЕГІ БАСТЫ ТҰЛҒА

  • Эссе жинағы

    Соғыс

  • Балабақша

    «Менің досым»

Жаңа жарияланымдар

  • «Менің үйім»
  • Балабақшада ескертуді жою бойынша ақпарат
  • “Туған жерім” пейзаж сурет байқауы
  • Көңілді математика әлемі
  • Республика күніне арналған ашық сабақ
  • МОЯ РОДИНА — КАЗАХСТАН»
  • МОЯ РОДИНА — КАЗАХСТАН»
  • Республика күніне арналған ашық сабақ
  • циклограмма
  • Геометриялық пішіндер мен денелер.
  • Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспары және Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламасы негізінде 2022 — 2023 оқу жылына арналған ұйымдастырылған іс-әрекеттің перспективалық жоспары
  • «Білім беру ортасындағы балалардың әл-ауқаты мен қауіпсіздігі»
  • Қыркүйек айына арналған преспектива 2022-2023жж
  • Балабақша тәрбиешілерін артық есеп беруден арылтатын бұйрық туралы
  • Мемлекет басшысы Қасым-Жомарт Тоқаевтың Қазақстан халқына Жолдауы 2022

Күнтізбе

Январь 2023
ПнВтСрЧтПтСбВс
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031 
« Дек    

BALABAKSHA.KZ

Байланыс :
Тел:          +7 707 817 74 58
E-mail:     baksha-2020@mail.ru

Яндекс.Метрика