Балабақша әлемі

Top Menu

  • Балабақша конкурстары
  • Сайт ережесі

Main Menu

  • Балабақша
  • Оқу қызметі
  • Технологиялық карта
  • Циклограмма
  • Материал қосу
Кіру / Тіркелу

Логин

Қош келдіңіз! Аккаунтқа кіру
Кілт сөзді ұмыттыңыз ба?
Тіркелу

Забытый пароль

Артқа оралу

Тіркелу

Артқа оралу
  • Балабақша конкурстары
  • Сайт ережесі

logo

Header Banner

Балабақша әлемі

  • Балабақша
  • Оқу қызметі
  • Технологиялық карта
  • Циклограмма
  • Материал қосу
  • ҚР ПІБ Медициналық орталығының «Қарлығаш» балабақшасы «Анамның ертегісі» жобасын қолға алды

  • Жүн және одан жасалатын заттар

  • «Ұлттық қол өнерді балабақшада үйретудің тәрбилік мүмкіндіктері»

  • «Менің үйім»

  • Балабақшада ескертуді жою бойынша ақпарат

  • “Туған жерім” пейзаж сурет байқауы

  • Көңілді математика әлемі

  • Республика күніне арналған ашық сабақ

  • МОЯ РОДИНА — КАЗАХСТАН»

  • МОЯ РОДИНА — КАЗАХСТАН»

  • Республика күніне арналған ашық сабақ

  • циклограмма

  • Геометриялық пішіндер мен денелер.

  • Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспары және Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламасы негізінде 2022 — 2023 оқу жылына арналған ұйымдастырылған іс-әрекеттің перспективалық жоспары

  • «Білім беру ортасындағы балалардың әл-ауқаты мен қауіпсіздігі»

  • Қыркүйек айына арналған преспектива 2022-2023жж

  • Балабақша тәрбиешілерін артық есеп беруден арылтатын бұйрық туралы

  • Мемлекет басшысы Қасым-Жомарт Тоқаевтың Қазақстан халқына Жолдауы 2022

  • Мектептің мектепалды даярлық сыныбына арналған мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудыңүлгілік оқу жоспары(5 жастағы балалар)

  • Мектеп жасына дейінгі балаларға арналған мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспары

Жалпы рубрика
Home›Жалпы рубрика›Жердегі тіршілік үшін судың маңызы

Жердегі тіршілік үшін судың маңызы

By admin
16 мая, 2020
3578
0
Share:
Пән: Жаратылыстану

Сынып: 10

 

Жамбыл облысы Қордай ауданы әкімдігі білім бөлімінің №8 Өтеген батыр атындағы орта мектебінің биология пәні  мұғалімі: Қожанбердиева К.Ж.

Қатысқандар саны: 10

Қатыспаған оқушылар:0

Күні:

 

 
Тақырыбы:

 

Жердегі тіршілік үшін судың маңызы

 

Оқумақсаты:10.3.3.6 судыңтіршілікүшінмаңыздылығынтүсіндірусудыңтіршілікүшінмаңызынтүсіндіру;

10.1.2.1ақпараткөзініңтүрлерінанықтау;

Сабақтың

мақсаты:

Оқушылар:

судыңтіршілікүшінмаңызынбіледі;

ауызсудыүнемдіпайдалануқажеттігінтүсінеді.

БағалаукритерийіСуды үнемдеужолдарынбіледі, басқаларғатүсіндіреалады.

Судың тіршілік үшін маңыздылығын анықтайд

ТілдікмақсатОқушылар:

Суды үнемдеутуралыөзойлары мен пікірлерінжеткізеді;

Сөздікқорларындамытады, сұрақтарғажауапбереді.

Пәндік терминология мен тірексөздер:
Ауызсу,үнемдеу,тиімдіпайдалану

Диалог пен жазуүшінпайдалысөздер мен тіркестер:

Қандай су пайдалануғажарамды?

Суды қалайүнемдеугеболады?

Құндылықтарсуды үнемдеужәнеқорғау
Пәнаралықбайланысәдебиеттікоқу, дүниетану
АКТ қолдану

дағдылары

презентация
АлдыңғымеңгерілгенбілімСудыңтабиғикөздерінбіледі
Сабақбарысы
ЖоспарланғануақытСабақтажоспарланғаніс-әрекетРесурстар

 

Сабақтың басы

 

Ұйымдастыру

Жеке жұмыс. Су сөзінсуретпенсәйкестендіру:

Қызылсызықпен – судыңқаттыкүйі;

Жасылсызықпен – судыңсұйықкүйі;

Көксызықпен – судыңбукүйіндегітүрі.

 

Суреттербейнеленгенпарақша, түстіқарындаштар

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сабақтыңортасы

 

 

Суды пайдалану.Жұптықжұмыс

Су қайдапайдаланылады? тақырыбындажұппенсуретсалу.Әрсуреткеатқойып, қабырғағаіледі.

 

 

 

 

 

 

 

Судың жарамдылығы.Су тапшылығы бейнеленген суреттер көрсету арқылы оқушыларға сұрақтар қою.

 

 

—          Суреттерден не байқадыңдар?

—          Жербетініңқаншабөлігін су алыпжатыр?

—          Неліктенкейжерлердеауызсутапшыдепойлайсың?

—          Ащы су, тұщы су сөздерініңмағынасынқалайтүсінесіңдер?

—          Адам сусызқаншауақытөмірсүреалады?

—          Адамдарқандай суды пайдаланады?

Мұғалімніңтүсіндіруі.

Тұщы таза су – байлық. Жершарындағыбарлық судың2% ғанатұщы, ал қалған  88 %ащы су.  Тұщы суды тек адамдарішуүшінғанапайдаланады.    Ауызсу – ішугежарамдысу.Дүниежүзіндетұщы суды пайдаланужылсайынөсіпкеледі, сондықтанәлемдеішугежарамдыауызсу­дыңжетіспеушілігіөзектімәселегеайналды.  Табиғитұщы су көздерін таза ұстау, оны ластамау, тиімдіпайдалануқажет.

Қалатұрғынытәулігінеорташаесеппен  150 л. жуық, ал ауылтұрғыны  55 литргежуық су жұмсайдыекен.  Бірақкөп су

тұрмыстатектен-теккежұмсалуда.  Әрдайымқұбырданаққан су қажетімізгеқарайағама? (1 сағ – 12 л.24 сағ – 300 л)

 

 

 

 

 

Жұпқапарақша

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Суреттер

 

 

 

 

 

 

 

 

энциклопедия

газет, журналдар

постер жасауүшін ватман, түстіқарындаш, фломастер

 

 

 

 

 

Зертте.Судықалайүнемдеппайдалануғаболады?

Топтықжұмыс.Оқушылардыбірнешетоптарғабөлу. Ақпараттытоптыңбірбөлігібаспаматериалдарынаніздестіреді, қалған топ мектепқауымдастығымүшелерінен (мұғалімдерден, оқушыларданжәнебасқамектепқызметкерлерінен)сұхбаталады. Еңбастысұрақ: Суды қалайүнемдеппайдалануғаболады?

Ақпаратжинақтағансоңтопта постер жасаужәнеқорғау.

Мәтінменжұмыс. Мәтіндітүсініпоқу. Туындағансұрақтардыталдау.

 

ватманқағазы мен фломастерлер энциклопедия журналдарсуреттер

 Ойлан.Жұптасып «Егер су болмаса, Жербетіндегітіршілікқалайөзгеререді, сусызтіршілікболуымүмкінбе?» дегенсұрақтыталқылап, өзпікірлерінайту. Сусызөзөлкесініңқандайкүйдеболатыныжайлыәңгімеқұрастырунемесесурет салу.

Сен білесіңбе?

—          Адамдар суды қандаймақсаттакөпқолданады?

—          Тұратынөлкеміздіңәдемілігінесудыңқандайқатысы бар депойлайсыңдар?

—          Саяжайданемесебақшадасуды пайдаланужайлыне білесіңдер?

1 килограмм картоп өсіру үшін 300 литр су жұмсалатынын айту.

2- тапсырма «Борт журналы» әдісі арқылытақырыпты оқып үйренуде өз ойларын жазуға үйрету мақсатында жүргізіледі

1-топқа Ауыз суды үнемді қолдануғажарнама жаса

2-топқа.Судың тіршілік үшін маңыздылығына ереже құрастыр

3-топқа. «Су-тіршілік көзі» шағын сахналық көрініс құрастыр.

Дискриптор:

1.      Ауыз суды үнемді қолдануға жарнама жасайды

2.      Судың тіршілік үшін маңыздылығына ереже құрастырады

3.        «Су-тіршілік көзі» тақырыбында шағын сахналық көрініс ұйымдастырады

ҚБ: «Судың көлемі»әдісі арқылы бағалау

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Жұмыспарақшасы

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сабақтыңсоңы

 

Рефлексия

—          Сабақта не қызықтыболды?

—          Сабақта не қиынболды?

—          Сабақтан не үйрендің?

 

 

 

Қосымшаақпарат
Саралау–оқушыларғақалайкөбірекқолдаукөрсетудіжоспарлайсыз? Қабілетіжоғарыоқушыларғақандайміндетқоюдыжоспарлапотырсыз?Бағалау — оқушылардыңматериалдымеңгерудеңгейінқалайтексерудіжоспарлайсыз?Денсаулық пен қауіпсіздіктехникасыныңсақталуы
1.      Су жайлымақал-мәтелдеркітапшасынжасау.

2.      Суды үнемдеужайлыүндеу-парақшаларжасау

3.      Үйдегі ас бөлмесіндегі су тамшылаптұрғанкранныңастына 200 грамдықыдыстықойып,оныңқаншаминуттатолатынынбақыла.Сол 200 грамдысағатқа,күнге,айғакөбейт.Бұзылғанбір-ақкраннанқанша су ысырапболатынынанықта.

Суды үнемдеу әдістеріне арналған постерді  бағалау

Мұғалімніңауызшакерібайланысы

Ақпаратіздестірукезіндеқауіпсіздікережелерінсақтау

 

 

Previous Article

КСП по познанию мира в в первом ...

Next Article

«М» дыбысымен таныстыру

0
Shares
  • 0
  • +
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0

ҰҚСАС МАТЕРИАЛДАР ОСЫ АВТОРДАН

  • Жалпы рубрика

    ИМП 2020-2021

    22 августа, 2020
    By admin
  • Жалпы рубрика

    Сәкен Жүнісов. Кімнің  мекені жақсы?

    2 июня, 2020
    By admin
  • Жалпы рубрика

    Н н дыбысы мен әрпі

    19 мая, 2020
    By admin
  • Жалпы рубрика

    Әнет баба өсиеті

    2 июня, 2020
    By admin
  • Жалпы рубрика

    «Бауырсақ» ертегісі

    12 июля, 2020
    By admin
  • Жалпы рубрика

    Қиял – адамға тән қасиет

    26 мая, 2020
    By admin

Пікір қалдыру Отменить ответ

  • БалабақшаЭссе жинағы

    Тәрбиеші болу бақыт

  • Балабақша

    Кірпіге достар

  • Балабақша

    «БАЛАБАҚША – БОЛАШАҚ БІЛІМДІ ҰРПАҚТЫҢ КЕПІЛІ»

BALABAKSHA.KZ

Байланыс :
Тел:          +7 707 817 74 58
E-mail:     baksha-2020@mail.ru

Яндекс.Метрика