Балабақша әлемі

Top Menu

  • Балабақша конкурстары
  • Сайт ережесі

Main Menu

  • Балабақша
  • Оқу қызметі
  • Технологиялық карта
  • Циклограмма
  • Материал қосу
Кіру / Тіркелу

Логин

Қош келдіңіз! Аккаунтқа кіру
Кілт сөзді ұмыттыңыз ба?
Тіркелу

Забытый пароль

Артқа оралу

Тіркелу

Артқа оралу
  • Балабақша конкурстары
  • Сайт ережесі

logo

Header Banner

Балабақша әлемі

  • Балабақша
  • Оқу қызметі
  • Технологиялық карта
  • Циклограмма
  • Материал қосу
  • «Бала — біздің болашағымыз»

  • Балабақша – тәрбие мен білімнің алғашқы баспалдағы

  • 1 наурыз -Алғыс айту күні

  • БАЛАЛАРДЫҢ ҚАУІПСІЗДІГІН ҚАДАҒАЛАҢЫЗ

  • ҚР ПІБ Медициналық орталығының «Қарлығаш» балабақшасы «Анамның ертегісі» жобасын қолға алды

  • Жүн және одан жасалатын заттар

  • «Ұлттық қол өнерді балабақшада үйретудің тәрбилік мүмкіндіктері»

  • «Менің үйім»

  • Балабақшада ескертуді жою бойынша ақпарат

  • “Туған жерім” пейзаж сурет байқауы

  • Көңілді математика әлемі

  • Республика күніне арналған ашық сабақ

  • МОЯ РОДИНА — КАЗАХСТАН»

  • МОЯ РОДИНА — КАЗАХСТАН»

  • Республика күніне арналған ашық сабақ

  • циклограмма

  • Геометриялық пішіндер мен денелер.

  • Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспары және Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламасы негізінде 2022 — 2023 оқу жылына арналған ұйымдастырылған іс-әрекеттің перспективалық жоспары

  • «Білім беру ортасындағы балалардың әл-ауқаты мен қауіпсіздігі»

  • Қыркүйек айына арналған преспектива 2022-2023жж

Технология
Home›Технология›«Киімді түрлендіру, тігін бұйымдарын сәндеу»

«Киімді түрлендіру, тігін бұйымдарын сәндеу»

By admin
16 мая, 2020
2549
0
Share:

Сабақ мақсаттары
Бір киім түрін екіншімен тарансформациялап, тігін бұйымның нобайын орындайды.

Бұйымының сыртқы сипаттамасы мен қасиетін ескере отыра, бір киім түрін екіншімен тарансформациялап, тігін бұйымды жасау.
Бағалау критерийлері
Оқушы мақсатқа жетті, егер:
1. Нобайды сыныпқа таныстырып, талқылаудан кейін өзгерту енгізеді.
Тілдік мақсаттар
Өзгерту
Трансформация
Transformation
Пәнаралық байланыстар
Сызу, технология
АКТ қолдану дағдылары
АКТ қолдану :таныстырылым

Бастапқы білім

Сән үрдістерін және «Қолдан жасалған» бағыттарды білу.
Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Сабақтың басы
10мин.
1.Ұйымдастыру кезеңі
-Cәлемдесу, түгендеу, топқа бөлу.
-Топқа бөлу /геометриялық фигуралар арқылы/

Пит Дадлидің “Өзіндік ойын” стратегиясы.
Гжель-
Хохлама-
Батик-
Композиция-
/ видеоматериал/

Сабақтың ортасы

20 мин.

Сабақ тақырыбына кіріспе
Тігін бұйымдарының түрлері мен трансформациялаудың түрлі тәсілдері көрсетілген видеоматериалдарды, көрсетілімді көріп шығады.
Талқылауға арналған сұрақтар:
Трансформациялаудың қандай тәсілдері көрсетілді?
Бұйымды бір түрден басқа түрге қалай өзгертуге, (мысалы, жейдеден – сөмке, бас киім және т.б.) трансформациялауға болады?
Практикалық жұмыс: /топтық жұмыс/
-Оқушылар таңдалған бұйымды трансформациялау үшін нобайын жасайды.
Нобайды сыныпқа көрсетіп, талқылаудан кейін өзгерту енгізеді.
— Бұйымның бөліктері немесе бөлшектерінің атауы мен санын анықтайды.
— Бұйымды трансформациялаудың технологиялық реттілігін құрастырады.
Оқушылар топтық жұмысты «Бас бармақ» арқылы бағалайды
Сабақтың соңы Өзін-өзі бақылау және сабақ критерийлердің өзін-өзі бағалау
“Шульманның үш көмекшісі” әдісі
10мин.
Мынау менің жүрегім, бәрі осыдан басталған
Мынау басым ақылды, бәрін осы басқарған
Мынау менің оң қолым,
Мынау менің сол қолым,
Бәрін осы атқарған.
Оқушылармен сабақтың соңында атқарылған жұмысқа талдау жасау
Сұрақ-жауап арқылы
The Hat бағдарламасы.
Кері байланыс “Бес саусақ”
Үйге тапсырма: Кез келген материалдан трансформация жасау
Оқушыларды смайликтер арқылы бағалау.

Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?
Топтағы қабілеті жоғары А, А,Ә,Ж есімді оқушыларға қосымша тапсырма бердім.

Ресурстар
Сабақ бойынша рефлексия
Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?
Жеткізбесе, неліктен?
Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?
Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?
Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

Нобайды сыныпқа таныстырып, талқылаудан кейін өзгерту енгізді. Оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді.

Топтағы қабілеті жоғары оқушылармен қосымша жұмыстар жүргізілді.

Сабақтың кезеңдері сақталды.

Сабақ жоспарынан ешқандай ауытқулар болған жоқ.

Жейдені қайта жөндеу
Материалдар мен құралдар: қарындыш, сызғыш, өшіргіш, фломастеры, желім қайшы т.б)

Previous Article

«Математикалық сауаттылықты арттыру жолдары»

Next Article

«Scratch программасы ортасындағы блоктар»

0
Shares
  • 0
  • +
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0

ҰҚСАС МАТЕРИАЛДАР ОСЫ АВТОРДАН

  • Технология

    Материалды таңдау және дайындау.

    24 сентября, 2020
    By admin
  • Технология

    Дұрыс тамақтанудың негіздері.

    5 мая, 2020
    By admin
  • Технология

    Тіркелінетін пошта жөнелтілімдері

    22 сентября, 2020
    By admin
  • Технология

    Мозайка өнері

    4 сентября, 2020
    By admin
  • Технология

    Ыдыстар, құралдар мен керек-жарақтар.

    18 мая, 2020
    By admin
  • Технология

    Дұрыс тамақтанудың негіздері.

    5 мая, 2020
    By admin

Пікір қалдыру Отменить ответ

  • Жалпы рубрика

    Мектеп асханасы. Жуан және жіңішке дауысты дыбыстар

  • Балабақша әдістемесі

    Асханаға саяхат

  • Балабақша

    Жабайы және үй жануарлары.

 

Жаңа жарияланымдар

  • «Бала — біздің болашағымыз»
  • Балабақша – тәрбие мен білімнің алғашқы баспалдағы
  • 1 наурыз -Алғыс айту күні
  • БАЛАЛАРДЫҢ ҚАУІПСІЗДІГІН ҚАДАҒАЛАҢЫЗ
  • ҚР ПІБ Медициналық орталығының «Қарлығаш» балабақшасы «Анамның ертегісі» жобасын қолға алды
  • Жүн және одан жасалатын заттар
  • «Ұлттық қол өнерді балабақшада үйретудің тәрбилік мүмкіндіктері»
  • «Менің үйім»
  • Балабақшада ескертуді жою бойынша ақпарат
  • “Туған жерім” пейзаж сурет байқауы
  • Көңілді математика әлемі
  • Республика күніне арналған ашық сабақ
  • МОЯ РОДИНА — КАЗАХСТАН»
  • МОЯ РОДИНА — КАЗАХСТАН»
  • Республика күніне арналған ашық сабақ

Күнтізбе

Март 2023
ПнВтСрЧтПтСбВс
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031 
« Фев    

BALABAKSHA.KZ

Байланыс :
Тел:          +7 707 817 74 58
E-mail:     baksha-2020@mail.ru

Яндекс.Метрика