Балабақша әлемі

Top Menu

  • Балабақша конкурстары
  • Сайт ережесі

Main Menu

  • Балабақша
  • Оқу қызметі
  • Технологиялық карта
  • Циклограмма
  • Материал қосу
Кіру / Тіркелу

Логин

Қош келдіңіз! Аккаунтқа кіру
Кілт сөзді ұмыттыңыз ба?
Тіркелу

Забытый пароль

Артқа оралу

Тіркелу

Артқа оралу
  • Балабақша конкурстары
  • Сайт ережесі

logo

Header Banner

Балабақша әлемі

  • Балабақша
  • Оқу қызметі
  • Технологиялық карта
  • Циклограмма
  • Материал қосу
  • «Менің үйім»

  • Балабақшада ескертуді жою бойынша ақпарат

  • “Туған жерім” пейзаж сурет байқауы

  • Көңілді математика әлемі

  • Республика күніне арналған ашық сабақ

  • МОЯ РОДИНА — КАЗАХСТАН»

  • МОЯ РОДИНА — КАЗАХСТАН»

  • Республика күніне арналған ашық сабақ

  • циклограмма

  • Геометриялық пішіндер мен денелер.

  • Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспары және Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламасы негізінде 2022 — 2023 оқу жылына арналған ұйымдастырылған іс-әрекеттің перспективалық жоспары

  • «Білім беру ортасындағы балалардың әл-ауқаты мен қауіпсіздігі»

  • Қыркүйек айына арналған преспектива 2022-2023жж

  • Балабақша тәрбиешілерін артық есеп беруден арылтатын бұйрық туралы

  • Мемлекет басшысы Қасым-Жомарт Тоқаевтың Қазақстан халқына Жолдауы 2022

  • Мектептің мектепалды даярлық сыныбына арналған мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудыңүлгілік оқу жоспары(5 жастағы балалар)

  • Мектеп жасына дейінгі балаларға арналған мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспары

  • Бөбек жасы балаларына арналған мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың Үлгілік оқу жоспары

  • Білім стандарты. 2022 жыл. Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың, бастауыш, негізгі орта, жалпы орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарттарын бекіту туралы

  • Инструктивно-методическое письмо. Детский сад. 2022-2023 уч. год

Математика
Home›Математика›қызықты математика

қызықты математика

By admin
21 мая, 2020
1502
0
Share:

Мақсаты: 1) Оқушыларды ойната отырып ойлату, қазақ халқының мол мұрасымен сусындандыру.
2) Ой өрістерін кеңейту.
3) Командада ұжымдастыққа тәрбиелеу.
Түрі: Сайыс сабақ;
Әдісі: көрнекілік, ойын, сұрақ–жауап.
Көрнекілігі: Қанатты сөздер , қабырға газеті ,кестелер ,сөзжұмбақтар.
Барысы:
І. Ұйымдастыру кезең
ІІ. Негізгі бөлім
1 -кезең: «Өзін-өзі таныстыру» Әр топ өзінің атын,ұранын айтады.
2 –кезең: «Кім жылдам?»
3-кезең: «Математикалық диктант»
4-кезең: «Мақал-мәтел» жарысы.
5-кезең: «Сиқырлы шаршы»
6-кезең:« Біліктілік сайысы»
7-кезең: «Жұмбақ есептер»
1-кезең Әр топ өз ұрандарымен таныстырады.
«Алғырлар» — тобы. Ұраны. «Қандай сынақ болса – дағы беріспе
Әрқашанда үміткер бол жеңіске»
«Тапқырлар» тобы.Ұраны: «Білекті бірді жығар Білімді мыңды жығар »
2 –кезең: «Кім жылдам?»
1. “Алғырлар” тобына сұрақтар 1. Құрамында әріптері бар өрнек қалай аталады? Әріпті өрнектер
2. Екі санның бөліндісін не деп атаймыз? Қатынас
3. 24 санының бөлгіштерін ата: 1, 2, 3,4, 6, 8, 12, 24
4. 5 санының бөлгіштік белгісі? 0 және 5-тен аяқталса
5. Тек таңбалары арқылы ажыратылатын сандар? Қарама – қарсы сандар
6. Амалдар таңбалардан, жақшалардан және сандардан ғана құрастырылған жазуды не деп атаймыз?
7. Екі қатынастың теңдігі? Пропорция
«Кім жылдам?»
1. “Тапқырлар” тобына сұрақтар 1. Құрамында әріппен белгіленген белгісіз саны бар теңдік қалай аталады? Теңдеу
2. 27 санының бөлгіштерін ата: 1, 3,9, 27
3. 9 санының бөлгіштік белгісі: Цифрларының қосындысы 9-ға бөлінсе
4. Оң санның модулі неге тең? Өзіне
5. 32 санының бөлгіштерін ата: 1,2,4,8,16,32
6. 10 санының бөлгіштік белгісі? ? 0 -ден аяқталса
7. Теріс санның модулі неге тең? Қарама-қарсы санға
3-кезең : «Математикалық диктант»
“Алғырлар” тобына Қосудың, азайтудың және көбейтудің қасиеттерін қолдану. 1. Өрнекпен жазыңдар: а) 36а және 15а-ның қосындысының коэффициентін ата; (51) ә) 29 және 11х-тің көбейтіндісін коэффициентін ата. (319 )
“Тапқырлар” тобына Қосудың, азайтудың және көбейтудің қасиеттерін қолдану. 1. а) 36а және 13а-ның қосындысының коэффициентін ата;(49) ә) 21 және 12х-тің көбейтіндісін коэффициентін ата. (252)
4-кезең: «Мақал-мәтел» жарысы..
1-топ ІІ-топ
Ер …….рет өледі(бір) (2)….рет өлшеп,
Қорқақ ….рет өледі.(1000) (1) ….рет кес.

(екі)……құзғын таласса, (бір) …….кісі қазған құдықтан,
(бір)…….қарғаға жем бол (1000)……кісі су ішеді.

(30) ….тістен шыққан сөз Білгенің бір ….(9)
(30) …..рулы елге тарайды. Білмегенің …….(99)
5-кезең: «Сиқырлы шаршы»
Әр топқа жеке тапсырма беріледі. Дұрыс жауап 10 ұпаймен есептелінеді
1 топ «Алғырлар» Кез келген бағыттағы сандардың қосындысы 21-ге тең болатындай етіп 3, 4, 5, 6, 8, 9,10,11,7 сандарымен бос торкөздерді толтыр «Алғырлар» тобының дұрыс жауабы

10 3 8

5 7 9
6 11 4

. 2 топ «Тапқырлар» Кез келген бағыттағы сандардың қосындысы 24-ке тең болатындай етіп 4,6,7,9,10,11,12,8,5 сандарымен бос торкөздерді толтыр. «Тапқырлар» тобының дұрыс жауабы

11 4 9

6 8 10
7 12 5

6-кезең: « Біліктілік сайысы»
«Алғырлар» «Тапқырлар»
1) 16: (- 4) =-4 1) — 6, 3: (- 2, 1) = 3 2) 1 — (- 4) = 5 2) — 7 — (- 8) = 1 3) 34, 81 – (- 19, 19) = 54 3) 3.8 * (- 7) = -26,6 4) — 8: (-0, 2) = 40 4)- 7 *(- 0, 1) = 0,7
7-кезең: «Жұмбақ есептер»
1-топ
1. Көлден ұшты 50 қаз,
Қайтып қонды 20 қаз
Қонбады оның нешеуі,
Қане кім тез шешеді? (30 қаз)
2. Он бір түйе, бес жылқы,
Екі сиыр, бес ешкі.
Екі қоян, үш түлкі,
Таба алмасаң бос күлкі. (28)
3. Аулада 60 үйрек,
Қорада 20 үйрек,
10 үйрек тығылды
10 үйрек жығылды,
Қалғаны неше үйрек? (70 үйрек)

2-топ
1. 11 түйе, бес жылқы.
2 сиыр, бір ешкі
2 қоян, үш түлкі,
Неше болды барлығы? (24)

2. Қолымда 55 алма
5-ін бердім апама,
5-ін бердім атама,
Нешеуі қалды өзімде? (45 алма)

3. Қанша жанғақ? Портфелде әуелі 13 жаңғақ бар еді Науат пен Маратқа Самат пен Сағатқа Апасына Қанаттың Екі — екіден тараттым Қанша жаңғақ қалғанын Айта қойшы ал жаным (3)

Новоишим қазақ орта мектебі

Сыныптан тыс іс шара
«Қызықты математика»
6-сыныптар арасында математикалық сайыс

Өткізген: А.Р Идирисова.

Previous Article

Жалқы есім және жалпы есім

Next Article

қызықты математика

0
Shares
  • 0
  • +
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0

ҰҚСАС МАТЕРИАЛДАР ОСЫ АВТОРДАН

  • Математика

    Производные показательной фукнции

    23 мая, 2020
    By admin
  • Математика

    Математика сабағында деңгейлеп-саралап оқыту әдісін қолдану

    18 сентября, 2020
    By admin
  • Математика

    Транспортир. Бұрыштарды өлшеу және салу

    30 апреля, 2020
    By admin
  • Математика

    «ЖИЫНДАР АРАСЫНДАҒЫ ҚАТЫНАСТАР. ІШКІ ЖИЫН»

    6 мая, 2020
    By admin
  • Математика

    Математика

    29 марта, 2020
    By admin
  • Математика

    5-сынып. Ондық бөлшектерді қосу және азайту

    15 мая, 2020
    By admin

Пікір қалдыру Отменить ответ

  • БалабақшаБАЛАБАҚША ӘЛЕМІ

    Теңізге саяхат

  • Балабақша

    «Менің досым»

  • Балабақша

    «Күзгі баққа саяхат»

Жаңа жарияланымдар

  • «Менің үйім»
  • Балабақшада ескертуді жою бойынша ақпарат
  • “Туған жерім” пейзаж сурет байқауы
  • Көңілді математика әлемі
  • Республика күніне арналған ашық сабақ
  • МОЯ РОДИНА — КАЗАХСТАН»
  • МОЯ РОДИНА — КАЗАХСТАН»
  • Республика күніне арналған ашық сабақ
  • циклограмма
  • Геометриялық пішіндер мен денелер.
  • Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспары және Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламасы негізінде 2022 — 2023 оқу жылына арналған ұйымдастырылған іс-әрекеттің перспективалық жоспары
  • «Білім беру ортасындағы балалардың әл-ауқаты мен қауіпсіздігі»
  • Қыркүйек айына арналған преспектива 2022-2023жж
  • Балабақша тәрбиешілерін артық есеп беруден арылтатын бұйрық туралы
  • Мемлекет басшысы Қасым-Жомарт Тоқаевтың Қазақстан халқына Жолдауы 2022

Күнтізбе

Январь 2023
ПнВтСрЧтПтСбВс
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031 
« Дек    

BALABAKSHA.KZ

Байланыс :
Тел:          +7 707 817 74 58
E-mail:     baksha-2020@mail.ru

Яндекс.Метрика