Балабақша әлемі

Top Menu

  • Балабақша конкурстары
  • Сайт ережесі

Main Menu

  • Балабақша
  • Оқу қызметі
  • Технологиялық карта
  • Циклограмма
  • Материал қосу
Кіру / Тіркелу

Логин

Қош келдіңіз! Аккаунтқа кіру
Кілт сөзді ұмыттыңыз ба?
Тіркелу

Забытый пароль

Артқа оралу

Тіркелу

Артқа оралу
  • Балабақша конкурстары
  • Сайт ережесі

logo

Header Banner

Балабақша әлемі

  • Балабақша
  • Оқу қызметі
  • Технологиялық карта
  • Циклограмма
  • Материал қосу
  • ҚР ПІБ Медициналық орталығының «Қарлығаш» балабақшасы «Анамның ертегісі» жобасын қолға алды

  • Жүн және одан жасалатын заттар

  • «Ұлттық қол өнерді балабақшада үйретудің тәрбилік мүмкіндіктері»

  • «Менің үйім»

  • Балабақшада ескертуді жою бойынша ақпарат

  • “Туған жерім” пейзаж сурет байқауы

  • Көңілді математика әлемі

  • Республика күніне арналған ашық сабақ

  • МОЯ РОДИНА — КАЗАХСТАН»

  • МОЯ РОДИНА — КАЗАХСТАН»

  • Республика күніне арналған ашық сабақ

  • циклограмма

  • Геометриялық пішіндер мен денелер.

  • Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспары және Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламасы негізінде 2022 — 2023 оқу жылына арналған ұйымдастырылған іс-әрекеттің перспективалық жоспары

  • «Білім беру ортасындағы балалардың әл-ауқаты мен қауіпсіздігі»

  • Қыркүйек айына арналған преспектива 2022-2023жж

  • Балабақша тәрбиешілерін артық есеп беруден арылтатын бұйрық туралы

  • Мемлекет басшысы Қасым-Жомарт Тоқаевтың Қазақстан халқына Жолдауы 2022

  • Мектептің мектепалды даярлық сыныбына арналған мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудыңүлгілік оқу жоспары(5 жастағы балалар)

  • Мектеп жасына дейінгі балаларға арналған мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспары

Баяндамалар
Home›Баяндамалар›«Мектеп жасына дейінгі балалардағы тілдік кемістікті жою бойынша тәрбиелік түзету жұмыстарда ата-аналардың қатысуы»

«Мектеп жасына дейінгі балалардағы тілдік кемістікті жою бойынша тәрбиелік түзету жұмыстарда ата-аналардың қатысуы»

By admin
22 мая, 2020
1033
0
Share:

Арнайы мектеп жасына дейінгі жұмысты ұйымдастыру жағдайында ата-аналармен жұмыс жасау бірнеше кезеңнен тұрады:
1. Ұйымдастыру кезеңі: ата-аналармен жұмысты олардың балалары топқа келуден бастап қамтиды;
2. Оқыту кезеңі : тілінде ақаулықтары бар балалардың ата-аналарымен жүйелік жұмыс жүргізу болып табылады;
3. Соңғы кезең: отбасымен жұмыс істеудің тиімді әдістерін анықтау.
Ұйымдастыру кезеңі
Осы кезеңнің мақсаты: қызметтес болуға отбасының психологиялық дайындығы, баланың жеке басына отбасы мүшелерінің тепетең қатынасын қалыптастыру, балаларды тексеру нәтижесі туралы ата-аналарды хабарлар ету, үй жағдайында балаларға бақылау жасау, тіл ақауы бар балалармен түзету оқу бағдарласымен ата-аналарды таныстыру.
Осы кезеңде ата-аналармен жұмыстың негізгі түрлері:сауалнама, ағартушы-дәрістік, көрнекі-ақпараттық түрлері жүргізіледі. Тіл ақауы балалармен түзету жұмыстың бастапқы кезінде сауалнама әдісі қолданылады., ол бала және оның отбасы туралы келесі бөлімдер бойынша деректер алуды қарастырады: бала туралы мәлімет, баланың тәрбиелеу жағдайының сипаттамасы, отбасының оның дамуына ықпал етуі, отбасының логопедпен қызметтес болуға дайындығы.
Бала тілінің кемістігін жоюда логопед ата-ананың ерекше рөліне бөледі және қажеттіліктерін белгілейді: балаға талап қоюдың бірлігіне , тапсырманы орындағанын бақылау; балаға дәптерін, ойын, дидактикалық материалдарды жүргізуге көмектесу; балабақшада ата-аналар үшін өткізілетін шараларда қатысу.

Оқу кезеңі
Бұл кезең түзеу- дамыту жұмыс үрдісіне отбасын бірте-бірте кірістіруді қарастырады. Кезеңнің мақсаты: тіл ақауы бар баланың сөйлеуін дамыту және жалпы психикалық мәселелер бойынша білімді кеңейту: ата-аналардың балалармен отбасында түзету жұмысының әдістеріне оқыту, отбасылық тәрбиелеу процесінде сөйлеуді дамыту дағдыларына және ептілікке ата-аналарды үйрету. Осы кезеңдегі ата-аналармен жүргізілетін жұмыстың негізгі түрлері: кеңестік- ұсыныстық, ағарту-дәрістік және көрнекі- ақпараттық түрлері болып табылады.
Логопедтің кеңестік – ұсыныстық жұмысының негізгі мәселесі үлкендермен мен балалардың бірлескен жұмысынұйымдастыру болады, ол балаларды еріксіз жаттығу жасауға және жаңа сөйлеу дағдылырына итермелейді., сол сияқты олардың белсенді сөйлеуіне ықпал етеді.
Ата-аналармен оқу жылының барлық ағымында ашық логопедиялық іс-әрекеттер жүргізіледі. Осы іс-әрекеттерде ата-аналар логопедтің негізгі әдістерімен, көрнекі- иллюстрациялы және сөйлеу материалдарымен, сондай-ақ сабақ үрдісін балаларға сөйлеуіне қойылатын талаптармен таныстырады.
Қортындылау кезеңде логопед пен ата-аналардың арасындағы байланыс болуда келесі мәселелер шешіледі: отбасымен жұмыс жасаудың тиімді әдістерін анықтау, оқу барысында алған тәрбиелеу білімін ата-аналармен отбасы жағдайында нығайтуды үйрену; мектеп жасына дейінгі түзету мен оқытудаата-ананың шығармашылық жұмысына ықпал-ету; ата-аналармен үй жағдайында логопед тапсырмасын орындауына бақылау түрлерін қолдану. Осы кезеңдегі отбасының логопедпен өзара қатынас процесінің мағыналы- құрымдылық негізгі ерекшіліктері болып топта дискуссия өткізу, оның барысында ата-ана пікірімен, түзету мәселелерді шешудің түрлері туралы ойларымен алысады. Аяқтау кезеңінде сөйлеуі жетілмеген мектеп жасына дейінгі балаларды тәрбиелеу және түзету оқу үрдісіне ата-аналардың саналы қатысуы, балаларда сөйлеу және әлеуметтік қатынастық дағдыларды тиімді
дамыту, сондай-ақ баланың осындай сөйлеуі бұзылу түрімен үйлесімді дамуы логопед жұмысының нәтижесі болып табылады.

Previous Article

Пішіндер еліне саяхат

Next Article

«С-Ш» дыбыстарын ажырату

0
Shares
  • 0
  • +
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0

ҰҚСАС МАТЕРИАЛДАР ОСЫ АВТОРДАН

  • Баяндамалар

    Бала тілін ойын арқылы дамыту.

    24 апреля, 2020
    By admin
  • Баяндамалар

    Халық өнерін қазақ музыка тарихын терең насихаттау жан жақты шығармашылық тұлғаны қалыптастыру

    16 сентября, 2020
    By admin
  • Баяндамалар

    Мектептегі сандық технология арқылы қашықтықтан оқыту

    26 августа, 2020
    By admin
  • Баяндамалар

    Абай тағылымын сабақта пайдаланайық

    28 мая, 2020
    By admin
  • Баяндамалар

    Оқушыларды тәрбиелеудегі педагог пен отбасының рөлі

    10 мая, 2020
    By admin
  • Баяндамалар

    Педагогикалық процестегі мұғалім және балалар ұжымының өзара байланысы мен өзара іс-әрекеті

    28 июня, 2020
    By admin

Пікір қалдыру Отменить ответ

  • БалабақшаБАЛАБАҚША ӘЛЕМІ

    Қазақстан байтақ елім

  • Балабақша

    «Шығармашылық» білім беру саласы «Сурет салу» «Марғау»

  • БАЛАБАҚША ӘЛЕМІ

    «Орманға саяхат»

 

Жаңа жарияланымдар

  • ҚР ПІБ Медициналық орталығының «Қарлығаш» балабақшасы «Анамның ертегісі» жобасын қолға алды
  • Жүн және одан жасалатын заттар
  • «Ұлттық қол өнерді балабақшада үйретудің тәрбилік мүмкіндіктері»
  • «Менің үйім»
  • Балабақшада ескертуді жою бойынша ақпарат
  • “Туған жерім” пейзаж сурет байқауы
  • Көңілді математика әлемі
  • Республика күніне арналған ашық сабақ
  • МОЯ РОДИНА — КАЗАХСТАН»
  • МОЯ РОДИНА — КАЗАХСТАН»
  • Республика күніне арналған ашық сабақ
  • циклограмма
  • Геометриялық пішіндер мен денелер.
  • Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспары және Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламасы негізінде 2022 — 2023 оқу жылына арналған ұйымдастырылған іс-әрекеттің перспективалық жоспары
  • «Білім беру ортасындағы балалардың әл-ауқаты мен қауіпсіздігі»

Күнтізбе

Февраль 2023
ПнВтСрЧтПтСбВс
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728 
« Янв    

BALABAKSHA.KZ

Байланыс :
Тел:          +7 707 817 74 58
E-mail:     baksha-2020@mail.ru

Яндекс.Метрика