Балабақша әлемі

Top Menu

  • Балабақша конкурстары
  • Сайт ережесі

Main Menu

  • Балабақша
  • Оқу қызметі
  • Технологиялық карта
  • Циклограмма
  • Материал қосу
Кіру / Тіркелу

Логин

Қош келдіңіз! Аккаунтқа кіру
Кілт сөзді ұмыттыңыз ба?
Тіркелу

Забытый пароль

Артқа оралу

Тіркелу

Артқа оралу
  • Балабақша конкурстары
  • Сайт ережесі

logo

Header Banner

Балабақша әлемі

  • Балабақша
  • Оқу қызметі
  • Технологиялық карта
  • Циклограмма
  • Материал қосу
  • Балаларға арналған судағы қауіпсіздік ережесі

  • ҰБТ кезіндегі стрессеті жою

  • Робототехника — балаларды дамытуға бағытталған технологияның пайдасы

  • Ортаңғы топ балаларына арналған ДЕНЕ ШЫНЫҚТЫРУ-САУЫҚТЫРУ БАҒДАРЛАМАСЫ «Физкультошка»

  • спорттық үйірме «Спорттық карусель»

  • Дене шынықтыруда Су- джок терапиясын қолдану.

  • Дене шынықтыруда Су- джок терапиясын қолдану.

  • «Батыр бабамыз — Бейбарыс»

  • Ертегілер еліне саяхат

  • Армысың, әз-Наурыз!

  • «Бала — біздің болашағымыз»

  • Балабақша – тәрбие мен білімнің алғашқы баспалдағы

  • 1 наурыз -Алғыс айту күні

  • БАЛАЛАРДЫҢ ҚАУІПСІЗДІГІН ҚАДАҒАЛАҢЫЗ

  • ҚР ПІБ Медициналық орталығының «Қарлығаш» балабақшасы «Анамның ертегісі» жобасын қолға алды

  • Жүн және одан жасалатын заттар

  • «Ұлттық қол өнерді балабақшада үйретудің тәрбилік мүмкіндіктері»

  • «Менің үйім»

  • Балабақшада ескертуді жою бойынша ақпарат

  • “Туған жерім” пейзаж сурет байқауы

Ашық сабақтар
Home›Ашық сабақтар›Міржақып Дулатұлы. «Бақытсыз Жамал»

Міржақып Дулатұлы. «Бақытсыз Жамал»

By admin
2 июля, 2020
3806
0
Share:
Сабақ Мұғалімнің аты-жөні:       Сарманова   Айман      
СЫНЫП:  8  Қатысқан оқушылар  саны:  Қатыспаған оқушылар саны:  
Сабақтың тақырыбы: Міржақып Дулатұлы  «Бақытсыз Жамал» романы, Ескілік  көлеңкесінде
Осы  сабақта  қол жеткізілетін оқу мақсаттарыБ/С.8.3.1.1Шығарманың  тақырыбы  мен  идеясын осы  тектес басқа шығармалармен  салыстырып,тарихи және  көркемдік  құндылығын   бағалау.
Сабақ  мақсаттары:Оқушылардың барлығы:  

Міржақып Дулатовтың «Бақытсыз Жамал» романы  үзіндісінің мазмұнын  біледі, идеясын түсінеді. 

Оқушылардың көбісі: 

Шығармадағы  негізгі  ойды анықтайды.Мазмұндас  шығармалармен   тарихи  және  көркемдік  құндылықтарын   салыстырады. 

Оқушылардың кейбірі:

Өз көзқарасы  тұрғысынан  шығарма  құндылығын  бағалап,талдау  жасай  алады.

өз  бетімен  оқып  -үйрену  дағдыларын  қалыптастырады,  өзіндік  пікір  айтуға үйренеді 

Бағалау  критерийі1. Мазмұндас  шығармалармен   тарихи  және  көркемдік  құндылықтарын   салыстырады.

2.Ойлау деңгейлерінің  сұрақтарына жауап береді (Блум түймедағы)

Ойлау  деңгейіЖоғары деңгей дағдылары (бағалау,салыстыру)

  Тілдік мақсат

Оқушылар:

«Бақытсыз  Жамал»  романы  туралы түсініп  оқиды,қазақ қызының   тағдыры  жайлы  біледі.

Негізгі  сөздер  мен  сөз   тіркестер: (пәнге  арналған  сөздік қор  мен  терминология)

Ноғай- Еуразияда мекендейтін  түркі  халқы

Уфа- Башқұртстан астанасы

Хилаф- қарсылық  мағынасындағы  сөз

Сыныптағы  диалог/ жазылым  үшін пайдалы  тілдік бірліктер:

Қазақ  қызының тағдыры,әйел  теңдігі

Талқылауға  арналған   сұрақтар:

Шығармада  қандай  салт-дәстүр  кездеседі?

Шығармадан  қандай  қиссалардың атауы кездесті?

Құндылықтарға  баулуЖұптық  және  топтық  жұмыс барысында  өзара  сыйластық ,ынтымақтастық  орнату,жауапкершілікті сезіну.
РесурстарОқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар  және  әртүрлі  заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.
Пәнаралық байланысТарих, қазақ тілі. 
Алдыңғы оқуМіржақып  Дулатов  «Бақытсыз   Жамал»   романы
Сабақтың жоспары
Жоспарланған уақытСабақ барысы :
Басталуы

5  минут

Жаңа білім

8  минут

Ортасы  

10 минут

   4 минут

Сабақтың соңы

10 минут

Психологиялық ахуал қалыптастыру: 

«Бір  сұрақ» әдісі «Тосын  сый»        үй тапсырмасы         жеке  жұмыс  

Оқушылар үйден  бір-біріне сұрақтар дайындап келеді.Сұрақтарына дұрыс жауап алғанда,тосын сыйларын береді.

Кері  байланыс: 

1.Қалай ойлайсыңдар, біздің кейіпкеріміз Жамал ескіліктің құрбаны  болды ма?

2.Неліктен ол  өз  сүйгеніне  қосыла  алмады?

ҚБ:  «Мадақтау»

Оқу  мақсаты  мен  бағалау  критерийі  хабарланады.

1-  тапсырма: Ой  қозғау: «Топтық жұмыс»

1-топ:«Ескі  әлем»

2-топ: «Жаңа әлем»  екі  кезеңді  салыстырады.

                                          Салыстыру   кестесі

  Ескі  әлем   салыстыру   Жаңа әлем
Тілі
Діні
Салт-дәстүрі
Тәрбиесі
Ұл  мен қызы
Артықшылығы  мен  кемшілігі
Махаббат   мәселесі
тарихы

ҚБ: Топтық бағалау

2- тапсырма: Саралау  тапсырмасы:   Венн диаграммасы

Романдағы  негізгі  оқиғалар мен тартысты  Шәкәрімнің  «Еңлік -Кебек» дастанымен  салыстыр.Екі   шығармадағы  жастардың  бақытты   болмауына   не   себеп  болғанын  ,романдағы  тарихи  уақыт  пен  көркемдік  ерекшелікті,романның  құрылысы,  тілдік  ерекшелігін  сарала

       Еңлік  ——-кебек                                              Бақытсыз    Жамал

Қара  сөзбен

және өлеңмен

жазалаған

порэзиялық

шығарма

яғни,

поэма

          Оқиға 

  жемісі

         бірдей,

қайғылы

оқиғамен

аяқталады.

     Қара  сөзбен 

     прозалық 

     шығарма   

     яғни, 

     роман

ҚБ:

Кері  байланыс: 

«Жасырын  тапсырма » Сергіту   сұрақтары:

1.Сол кезеңдегі  «мұғалім  мәртебесі» туралы өз  ойың

2.Егер  сен автор болсаң,шығарманы қалай  аяқтар  едің?

3.Бақыт  дегеніміз не?

4.Роман  неге  «Бақытсыз  Жамал»  аталған? 

5.  «Бақытсыз  Жамал»   романы  дегенде ойларыңа бірден не  келеді? 

3- тапсырма. МШБ

«Галерия»  әдісі

Тақтаға сурет ілінеді,соны ерекше  оқытуды  қажет  ететін   оқушы  сурет  бойынша баяндайды.

ҚБ: «Смайлик»

Кері байланыс: Қалай  ойлайсыңдар,суретпен жұмыс  ұнады ма?

4- тапсырма Жұптық  жұмыс «Блум түймедағы» 

 1.«Білу» :Романдағы қазақ тұрмысына тән мінез, қылық әрекеттер мен салт , дәстүрлерді тани отырып, өз көзқарасын білдіру.

2.«Түсіну» : Жамалдың оқуы, Ғазиз мұғалімнің ісі Сәрсенбайдың әкелігіне қалай әсер етті?
    

3.«Қолдану»( Оқулықпен жұмыс жасау) 

Табиғат көрінісі мен адамның көңіл күйін параллель беруіне шығармадан мысал келтіру, Романның  басталуы мен  аяқталуындағы   табиғат   көрінісі


4.«Талдау»: Романның бөлімдеріне тақырып қою, неліктен осылай атағанын себебін ашу

5.«Жинақтау» : Романнан  алған  әсерің?

 

6.«Бағалау» : Мен  үшін  романның  құнды  жағы:

ҚБ: «Басбармақ»

Кері байланыс: Қалай  ойлайсыңдар,жұптық жұмыс  ұнады ма?

Гүлдестемен бағалаймын

«Азық  түлік»  тізімін себетке  салады

Жасыл алма -толық түсіндім.

Сары алма- әлде де  білімімді  толықтырам

Қызыл алма –ештеңе  түсінген жоқ

Үйге  тапсырма:Егер  мен  …    болсам…         

шағын ойтолғау жазып келу.

Сабақтың  соңы: Міржақыпты  шақыру

Бағалау

Кері байланыс

3 минут

Рефлексия

Қосымша ақпарат
Саралау – Сіз қосымша

көмек көрсетуді қалай

жоспарлайсыз? Сіз

қабілеті жоғары

оқушыларға тапсырманы

күрделендіруді қалай

жоспарлайсыз?

Бағалау — Оқушылардың

үйренгенін тексеруді

қалай жоспарлайсыз?

  • Топтық,жұптық жұмыс  арқылы  оқушыларды  қолдау,көмек  көрсету  жүзеге асырылады.
  • Жоғары ойлау деңгейлерінің  тапсырмасын ұсынамын.
  • Оқушылардың ерекше  жауаптары мадақталады.Әр оқушының оқу мақсатына  жеткенін  білу үшін бағалау  критерий арқылы  бағалаймын.
Рефлексия

Код бойынша оқу  мақсаттарын соған  негіздеп  сабақ мақсаттарын  тақырыпқа сай таңдалып алынды.Оқушылар қолайлы ортада жұмыс жасағандықтан сыныптағы ахуал жақсы болады.Жоспарлаған саралау шаралары тиімді болады,себебі тапсырмалар оқушылардың қажеттіліктеріне сай таңдалып алынды.Уақытты тиімді пайдалану үшін тапсырмаларды оқушы деңгейіне сай құрылымдаймын.Мен өз жоспарымда оқушының мүмкінді деңгейін тексеремін.

Қорытынды бағамдау

Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1: «Бір  сұрақ» әдісі «Тосын  сый»        үй тапсырмасы         жеке  жұмыс  

2: 4- тапсырма Жұптық  жұмыс «Блум түймедағы» 

Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1: : «Топтық жұмыс» Салыстыру кестесі

2: «Жасырын  тапсырма » Сергіту   сұрақтары:

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды

жетілдіруге көмектесетін не білдім?

 

Previous Article

Жапырағын жайған бәйтерек

Next Article

Тіл

0
Shares
  • 0
  • +
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0

ҰҚСАС МАТЕРИАЛДАР ОСЫ АВТОРДАН

  • Ашық сабақтар

    иЗГОТОВЛЕНИЕ РОЗЫ ИЗ СОЛЕНОГО ТЕСТО

    25 сентября, 2020
    By admin
  • Ашық сабақтар

    сөз таптары

    10 марта, 2020
    By admin
  • Ашық сабақтар

    «Мамандықтар әлемінде»

    27 сентября, 2020
    By admin
  • Ашық сабақтар

    Сиқырлы шарлар

    9 сентября, 2020
    By admin
  • Ашық сабақтар

    «Қысқы қызығы»

    10 марта, 2020
    By admin
  • Ашық сабақтар

    Ашық сабақ.Түбір мен қосымша. 2 сынып

    6 мая, 2020
    By admin

Пікір қалдыру Отменить ответ

  • Балабақша

    Судың адам ағзасына пайдасы.

  • БалабақшаБалабақша әдістемесіБАЛАБАҚША ӘЛЕМІ

    Перспективалық жоспары. 2018-2019 оқу жылының базалық оқу жоспары. 2019 жыл, Мамыр айы Өтпелі тақырып «Әрқашан күн сөнбесін!»

  • БалабақшаБАЛАБАҚША ӘЛЕМІӘдістемелік құралдар

    Ана тілім тұғырым

 

Жаңа жарияланымдар

  • Балаларға арналған судағы қауіпсіздік ережесі
  • ҰБТ кезіндегі стрессеті жою
  • Робототехника — балаларды дамытуға бағытталған технологияның пайдасы
  • Ортаңғы топ балаларына арналған ДЕНЕ ШЫНЫҚТЫРУ-САУЫҚТЫРУ БАҒДАРЛАМАСЫ «Физкультошка»
  • спорттық үйірме «Спорттық карусель»
  • Дене шынықтыруда Су- джок терапиясын қолдану.
  • Дене шынықтыруда Су- джок терапиясын қолдану.
  • «Батыр бабамыз — Бейбарыс»
  • Ертегілер еліне саяхат
  • Армысың, әз-Наурыз!
  • «Бала — біздің болашағымыз»
  • Балабақша – тәрбие мен білімнің алғашқы баспалдағы
  • 1 наурыз -Алғыс айту күні
  • БАЛАЛАРДЫҢ ҚАУІПСІЗДІГІН ҚАДАҒАЛАҢЫЗ
  • ҚР ПІБ Медициналық орталығының «Қарлығаш» балабақшасы «Анамның ертегісі» жобасын қолға алды

Күнтізбе

Июнь 2023
ПнВтСрЧтПтСбВс
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930 
« Май    

BALABAKSHA.KZ

Байланыс :
Тел:          +7 707 817 74 58
E-mail:     baksha-2020@mail.ru

Яндекс.Метрика