Балабақша әлемі

Top Menu

  • Балабақша конкурстары
  • Сайт ережесі

Main Menu

  • Балабақша
  • Оқу қызметі
  • Технологиялық карта
  • Циклограмма
Кіру / Тіркелу

Логин

Қош келдіңіз! Аккаунтқа кіру
Кілт сөзді ұмыттыңыз ба?
Тіркелу

Забытый пароль

Артқа оралу

Тіркелу

Артқа оралу
  • Балабақша конкурстары
  • Сайт ережесі

logo

Header Banner

Балабақша әлемі

  • Балабақша
  • Оқу қызметі
  • Технологиялық карта
  • Циклограмма
  • Нөсерлеу сөз табы

  • Мамандығым- мақтанышым (эссе)

  • 1. «Көңілді әуе шарлар» ойыны. 2. «Кім ұқыпты» ойыны. 3. «Түйілген орамал» ойыны. 4. «Күлімде, Күн» ойыны. 5. «Шынығайық шымыр болайық» ойыны. — Балалар екі қарсылас топ бір-бірлеріңе сәлемдемелеріңді жолдаңдар. Сайысымызды бастаймыз. 1-ші кезең. «Көңілді

  • «Құстарға қыста қамқор бол»

  • Бала өміріндегі ең басты әрекет

  • «Жарқын елдің шамшырағы”

  • Дала жануары

  • Сөйлеуді дамыту “Ойыншықтар”

  • тьт ьб б

  • Бала тәрбиесі-үлкен бір ғылым

  • № 412 бұйрық. 24 қыркүйек

  • Үлгілік оқу жоспары. Жаңа

  • Әдістемелік нұсқау хат. Мектепке дейінгі ұйымдар

  • «Дәстүрден тыс сурет салу технологиясы»

  • Вариатив көңілді бояулар

  • Көркем әдебиет “Біздің балабақшада»”

  • Циклограмма Жаңартылған білім мазмұны бойынша

  • Рза Қунақова “Жемістер жыры”

  • Қолдың ұсақ моторикасын дамытуға арналған ойындар

Бастауыш сынып
Home›Бастауыш сынып›ОТ”Саяхат”Ормандағы саяхат ң дыбысы мен әрпі

ОТ”Саяхат”Ормандағы саяхат ң дыбысы мен әрпі

By admin
10 августа, 2020
208
0
Share:

Пәні:  Сауат ашу Күні:
Сынып: 1

Маңғыстау облсы                                                                                         Бейнеу  ауданы                                                                                           Мектеп: Атамекен  орта мектебі  КММ

 

Мұғалімнің аты: Нургалиева  Айнур

Қатысқандар саны:                                Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

ОТ «Саяхат» Орманға саяхат. ң дыбысы мен әрпі

Осы  сабақ  арқылы  жүзеге  асатын мақсаттары:

1.2.9.1 Әріпті тану, ажырату және оны дыбыспен сәйкестенді-ру.

1.2.6.1 Мұғалімнің көмегімен ерекшелігіне қарай мәтін жанрын (өлең, әңгіме, ертегі) ажырату.

1.1.9.2 Дыбыстардың мағына ажыратушылық қызметін түсіну.

1.3.8.1  Жазу жолын, жоларалық кеңістікті, жолдың жоғарғы және төменгі сызығын сақтап, әріп элементтерін каллиграфиялық талаптарға сай жазу.

Сабақ мақсаттары:

Барлық оқушылар орындай алады:

– Мәтінді қатесіз оқиды; мәтіннің жанрын анықтайды;  мәтіннің ерекшелегін сипаттайды; 
– Мәтін бойынша сұрақтарға жауап береді, сұрақ қоя біледі.
– Сөздегі буын санын анықтай алады.
– Өз бетінше оқиды, сөздерден сөйлем құрай алады,ойын еркін жеткізе алады.

Көптеген  оқушылардың  орындай алады:

– Буындап немесе тұтас сөздермен оқиды.Түсініп оқиды.
-Сөздерді түсініп, мағынасын ажыратады, мысал келтіреді.

Кейбір оқушылар орындай алады:

Алған білімді өмірде қолдана алады.

Бағалау критерийлері:

–          Сөздегі дыбыстардың  түрлерін (дауысты/дауыссыз, жуан және жіңішке дауыстылар) анықтайды.

–          Дыбыстарды дұрыс айтады.

–          Сөздегі өзгерген дыбыстарды атайды.

–          Дыбыстың сөз мағынасын өзгертуге қатыстылығын  түсіндіреді

–          Айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады.

–          Буындап немесе тұтас сөздер мен оқиды.

–          Иллюстрация бойынша мәтіннің мазмұнын болжап әңгімелейді

Тілдік мақсат:

Түйінді сөздер мен сөз тіркестері:

«жаңғақ – грецкий орех -faqot »

 

Талқылауға арналған сұрақтар:
1. Дыбыстар нешеге бөлінеді?

2.Дыбысты не істейміз? (естиміз, айтамыз)

3.Әріпті не істейміз? (көреміз, жазамыз)

4.Әріптерден не құралады? (сөз)

5.Сөзден не құралады? (сөйлем)

6.Сөйлем қандай әріппен жазылады? (бас әріппен)

7. Сөйлемдерден не құралады? (мәтін)
8. ң дыбысы қандай дыбыс?

9. ң  дыбысынан келетін сөздерді ата?

Ишара

Жасыл-түсіндім; сары-сыныптасымның көмегімен түсіндім;
 қызыл– көмек қажет түсінбедім.

Алдынғы оқу

Орманға саяхат. ң дыбысы мен әрпі

Жоспар

 

Жоспарланған жаттығу түрлері:

Ресурстар:

Сабақтың басы:

Психологиялық ахуал туғызу мақсатында
«Қайырлы таң» өлеңін  айтқызамын.

-Балалар, бір-біріміздің қолымыздан ұстап, алақан арқылы жүректің жылуын сезініп үйренген қандай тамаша, қандай қуаныш

Топқа бөлу
Балалар житондар арқылы үш топқа бөлінеді.

Шаттық шеңбері

 

 

 

Сары, қызыл, жасылжитондар

Сабақтың ортасы:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сабақтың соңы:

 

Суретпен жұмыс ҰЖ

Сурет бойынша әңгіме құрау.

Оқулықтағы суретте не берілген? Қандай аңдар бейнеленген?
Тиін немен қоректенеді?                                                Жаңғақ сөзіне буындық- дыбыстық талдау жасайық?

Дескриптор:
1. Кестедегі түсіп қалған әріптерді табады, сөзді оқиды.

2.Суретке қарап әңгіме құрастырады.

3.Аңдарды атайды, буындық    – дыбыстық талдау жасайды.

Кері байланыс: «житондар»
ҚБ «жұлдызшалар»

1-тапсырма:ЖЖ
Оқы.

Дескриптор:
1. Сөзді буындап  жиі кездесетін сөздерді тұтас  оқиды.

2. Ң дыбысы сөздің қай буында екенін анықтайды.

3.Мәтіннің мазмұнын түсінеді, қайталап айтады.

Кері байланыс: «житондар»
ҚБ «жұлдызшалар»

2-тапсырма:ТЖ

 

   Дескриптор:

1. Суреттегі заттарды атайды.

2. Ң әрпі бар сөздерді табады.

3.Сөзді буынға бөледі, сөйлем құрайды.

Кері байланыс:«житондар»
ҚБ «жұлдызшалар»

Сергіту сәті 

Дидактикалық ойын: «Кім шапшаң» ойыны

Шарты: Ңң дыбысы бар сөздерді ойлап тауып

 буынға бөлу.

Жазылым. Ө.Ж.

Дәптермен жұмыс
Ңң әрпін жазып үйренейік, балалар қаламды қолға алып,

Ңң әрпін ауада жазайық. Енді дәптерге жазыңдар.

Дескриптор:

1. Әріп элеметтерін дұрыс салады.
 2. Жазу жолын сақтайды.
3. Сөзді сауатты көркем жазады.

Кері байланыс: «житондар»
ҚБ «жұлдызшалар»

Таныстырылым, оқулықпен  жұмыс.

 

 

 

 

Суреттер

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тыңдалым

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

іс-қимылмен көрсетеді.

 

Ойын

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Жазу үлгісі

Дәптерлер

 

Қосымша мәліметтер

Саралау-оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті Оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз?

Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Бағалау парағы,
«Жұлдызшалар» арқылы жеке және жұптық жұмыста бағалаймын.

Пәнаралық байланыс-денсаулық және қауіпсіздік, АКТ мен байланыс. Құндылықтармен байланыс (тәрбие элементі) дүниетану  Ауызбіршілікке, достыққа, ұқыптылыққа дұрыс тамақтануға, денсаулықты күтуге, бір-бірінің пікірін құрметтеуге тәрбиелеу.

Барлық оқушылар орындай алады:

Берілген сурет бойынша мәтін құрастыра алады.

Оқушылардың көпшілігі орындай алады:

Мәтіннің мазмұнын тақырыбы немесе оның иллюстрациясы бойынша болжайды, талқылайды.

Рефлексия

Кері   байланыс:

«Білім ағашы» балалар стикер арқылы алған білім деңгейлерін көрсетеді.                                                                                            

   Сабақтың мақсаты мен оқу мақсаттары орындалды ма?
 Бүгін оқушылар не үйренді?
Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті? Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма? (тапсырмалар сәйкес болды ма?)
Уақытты қалай пайдаландым?

 Жоспарыма қандай өзгеріс енгіздім және неге?  

Өз сабағыңызды талдау үшін осы бос орынды пайдаланыңыз. Сол жақта берілген сұрақтарға жауап беріңіз.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Previous Article

Үй жануарлары

Next Article

А.Құнанбаев туралы эссе

0
Shares
  • 0
  • +
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0

ҰҚСАС МАТЕРИАЛДАР ОСЫ АВТОРДАН

  • Бастауыш сынып

    сөздік қорын дамыту мақсатында оқушыларды ауызша сөйлеуге дағдыландыру

    30 сентября, 2020
    By admin
  • Бастауыш сынып

    “Значение буквы в буквенном выражении” урок математики в 1 классе

    11 мая, 2020
    By admin
  • Бастауыш сынып

    «Бастауыш сыныптарда сын тұрғысынан ойлау технологиясын пайдаланудың тиімділігі»

    14 июня, 2020
    By admin
  • Бастауыш сынып

    Көктем мезгілі

    3 мая, 2020
    By admin
  • Бастауыш сынып

    Қаңқа құпиясы 2 сынып Жаратылыстану

    13 августа, 2020
    By Shugyla
  • Бастауыш сынып

    Ашық сабақ жоспары Дара және Күрделі сын есім

    8 мая, 2020
    By admin

Пікір қалдыру Отменить ответ

  • Өзін-өзі тану

    Я,Ты,Мы

  • Балабақша

    “Сабынды көпіршіктер”

  • Балабақша

    Мейірімділік – асыл қасиет

Біздің Инстаграм каналымызға тіркеліңіз

Жаңа жарияланымдар

  • Нөсерлеу сөз табы
  • Мамандығым- мақтанышым (эссе)
  • 1. «Көңілді әуе шарлар» ойыны. 2. «Кім ұқыпты» ойыны. 3. «Түйілген орамал» ойыны. 4. «Күлімде, Күн» ойыны. 5. «Шынығайық шымыр болайық» ойыны. — Балалар екі қарсылас топ бір-бірлеріңе сәлемдемелеріңді жолдаңдар. Сайысымызды бастаймыз. 1-ші кезең. «Көңілді
  • «Құстарға қыста қамқор бол»
  • Бала өміріндегі ең басты әрекет
  • «Жарқын елдің шамшырағы”
  • Дала жануары
  • Сөйлеуді дамыту “Ойыншықтар”
  • тьт ьб б
  • Бала тәрбиесі-үлкен бір ғылым
  • № 412 бұйрық. 24 қыркүйек
  • Үлгілік оқу жоспары. Жаңа
  • Әдістемелік нұсқау хат. Мектепке дейінгі ұйымдар
  • «Дәстүрден тыс сурет салу технологиясы»
  • Вариатив көңілді бояулар

Күнтізбе

Январь 2021
ПнВтСрЧтПтСбВс
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
« Дек    

BALABAKSHA.KZ

Байланыс :
Тел:          +7 707 817 74 58
E-mail:     baksha-2020@mail.ru

Яндекс.Метрика