Балабақша әлемі

Top Menu

  • Балабақша конкурстары
  • Сайт ережесі

Main Menu

  • Балабақша
  • Оқу қызметі
  • Технологиялық карта
  • Циклограмма
  • Материал қосу
Кіру / Тіркелу

Логин

Қош келдіңіз! Аккаунтқа кіру
Кілт сөзді ұмыттыңыз ба?
Тіркелу

Забытый пароль

Артқа оралу

Тіркелу

Артқа оралу
  • Балабақша конкурстары
  • Сайт ережесі

logo

Header Banner

Балабақша әлемі

  • Балабақша
  • Оқу қызметі
  • Технологиялық карта
  • Циклограмма
  • Материал қосу
  • Балаларға арналған судағы қауіпсіздік ережесі

  • ҰБТ кезіндегі стрессеті жою

  • Робототехника — балаларды дамытуға бағытталған технологияның пайдасы

  • Ортаңғы топ балаларына арналған ДЕНЕ ШЫНЫҚТЫРУ-САУЫҚТЫРУ БАҒДАРЛАМАСЫ «Физкультошка»

  • спорттық үйірме «Спорттық карусель»

  • Дене шынықтыруда Су- джок терапиясын қолдану.

  • Дене шынықтыруда Су- джок терапиясын қолдану.

  • «Батыр бабамыз — Бейбарыс»

  • Ертегілер еліне саяхат

  • Армысың, әз-Наурыз!

  • «Бала — біздің болашағымыз»

  • Балабақша – тәрбие мен білімнің алғашқы баспалдағы

  • 1 наурыз -Алғыс айту күні

  • БАЛАЛАРДЫҢ ҚАУІПСІЗДІГІН ҚАДАҒАЛАҢЫЗ

  • ҚР ПІБ Медициналық орталығының «Қарлығаш» балабақшасы «Анамның ертегісі» жобасын қолға алды

  • Жүн және одан жасалатын заттар

  • «Ұлттық қол өнерді балабақшада үйретудің тәрбилік мүмкіндіктері»

  • «Менің үйім»

  • Балабақшада ескертуді жою бойынша ақпарат

  • “Туған жерім” пейзаж сурет байқауы

Химия
Home›Химия›Металдардың қышқыл ерітінділерімен әрекеттесуі. №3 зертханалық тәжірибе «Металдардың қышқыл ерітінділерімен әрекеттесуі»

Металдардың қышқыл ерітінділерімен әрекеттесуі. №3 зертханалық тәжірибе «Металдардың қышқыл ерітінділерімен әрекеттесуі»

By admin
8 сентября, 2020
5617
0
Share:

Сабақ «№17 жалпы орта білім беретін мектеп» химия және биология пәні мұғалімі
Күні: Мұғалімнің есімі Калиева Гульнар Манатбековна
Сынып: 8 Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы Металдардың қышқыл ерітінділерімен әрекеттесуі. №3 зертханалық тәжірибе «Металдардың қышқыл ерітінділерімен әрекеттесуі»
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) 8.2.4.4-қышқыл ерітінділеріні әртүрлі металдардың реакцияларын зерттеу
8.2.4.5-металдардың қышқылдармен әрекеттесуінің реакция теңдеулерін құрастыру
Сабақтың мақсаттары Барлық оқушылар: Металдардың қышқыл ерітінділерімен әрекеттесу белсенділігінің әртүрлі болуын білу
Оқушылардың басым бөлігі: Металдардың қышқылдармен әрекеттесуінің реакция теңдеулерін дұрыс құру Кейбір оқушылар: Тақырыпта берілмеген металдардың қышқылдармен реакция теңдеулерін құруы және реакция өнімдерін салыстыру
Бағалау критерийі — Қышқылдармен жұмыс істеу ережесін біледі
-Металдардың қышқылдармен әртүрлі әрекетесетінін түсіндіреді
-Металдарды белсенділіктеріне қарай ажыратады
-Қышқылдармен жұмыс істегенде сақталатын қауіпсідік ережесін сақтайды
-Реакцияға қатысатын реагенттердің ,өнімдердің химиялық формулаларын жазады атайды және салыстырады.
Тілдік мақсаттар

Оқушылар маңызды қышқылдарды атайды,қышқылдармен жұмыс істеудегі қауіпсіздік ережелерін айтып бере алады пәндік терминдерді қолдана отырып химиялық реакциялардың жүруін түсіндіреді

Негізгі сөздер мен тіркестер:Тұз қышқылы ,күкірт қышқылы,хлоридтер сульфаттар ,металдардың белсенділік қатары

Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:Сіз қышқылдармен жұмыс істегенде неліктен сақ болу керек екенін айта аласызба?
Сутек газының тазалығын қалай тексеруге болатыны жөнінде не айтасыз?
Металдардың белсенділік қатарында сутегіне дейін орналасқан ……….сұйытылған қышқыл ерітінділерімен әрекетескенде ….. газын бөледі.Белсенділігі төмен металдар сұйытылған қышқылдармен әрекеттескенде…….газы бөлінбейді.
Құндылықтарға баулу Зайырлы қоғам және жоғары руханият
Пәнаралық байланыс Биология:Қышқылдардың ағзаға зиянды әсері
Физика:Заттардың газтәріздес күйі.
Алдыңғы білім Сұйытылған қышқылдардың металдармен әрекеттесуі
Сутек газының тазалығын тексеру 7- сынып Химия
Жоспар
Жоспарланған уақыт Ресурстар
Басталуы
5 минут Ұйымдастыру.

Топтастыру:Оқушылар устел үстіндегі 3 түрлі түсті жұлдызшаларды алады.Қызыл түсті жұлдызшалар алғандар «Белсенді металдар»,Көк түсті жұлдызшалар алғандар «Орташа белсенді металдар »,Сары түсті жүлдызшалар алғандар «Белсенділігі төмен металдар» деп жазулы тұрған үстелдерге орналасады.

Әр түрлі түсті жұлдызшалар

Тапсырма 1Үй тапсырмасын «Қар кесегі»әдісі арқылы сұрау.Оқушылар үй тапсырмасы бойынша қағазға жазылған сұрақтарын бір –біріне лақтырып одан жауап алады.
Қалыптастырушы бағалау « Шаттық шапалағы»

Ақ қағаз қалам
Ортасы
22 минут

Тапсырма 2: Әр топта бір бір себеттер тұр. «Идеялар себеті» әдісі бойынша топтың әр оқушысы 7-сыныпта өтілген «Сұйытылған қышқылдардың металдармен әрекеттесуі»тақырыбы бойынша білетіндерін қағазға жазып себетке салады.Топтағы бір оқушы себеттегі сұрақтарды дауыстап оқиды.Оны келесі топқа береді сөйтіп топ арасында себеттермен алмасады.Одан соң оқулықтағы мәтінді әр топ оқып, білімдерін толықтырып Постер әдісі арқылы жұмыстарын қабырғаларға іліп қорғайды.

«Ай»әдісі арқылы әр топ жұмысы бағаланады.

Себеттер.
Толық ай – толық мәлімет берген топ ие болады
Жарты ай-әліде толықтыруды қажет ететін топ бағаланады.
Тапсырма 3. Берілген металдардың қайсысы сұйытылған күкірт қышқылының ерітіндісімен әрекеттеседі?Іс жүзінде жүретін реакциялардың теңдеулерін жазыңдар.

Са Mg Fe Pb Cu Al Zn
Қалыптастырушы бағалау: Бас бармақ
Тапсырма 4
«Кім жылдам» Реагенттер мен өнімдерді сәйкестендіріңдер:

Реагенттер Өнімдер

Темір+күкірт қышқылы
Сынап + тұз қышқылы
Барий +күкірт қышқылы Темір (II) сульфаты+сутек
Реакция жүрмейді
Барий хлориді+сутек
Барий сульфаты+сутек
Сынап хлориді+сутек

Қалыптастырушы бағалау:»Смайликтер арқылы»
Зертханалық жұмыс №3 «Мырыштың сұйытылған тұз қышқылымен әрекеттесуі» Әр топ өздеріне берілген металл мырыштың тұз қышқыл ерітінділерімен әрекеттесуін зерттеп ,бақылау жүргізіп,реакция теңдеулерін жазады,қорытынды жазады.
Аяқталуы
3 минут

Үйге тапсырма Тапсырма 4
Қолданылатын әдіс-тәсіл: Бруме әдісі
Металлдар белсенділігіне байланысты 4- шумақ өлең құрастыр.

Қалыптастырушы бағалау:Қол шапалақтау
12 –параграф оқу 52-бет 4- жаттығу

Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау
Жазу керек////////////

Сабақ бойынша рефлексия
Жалпы бағалау Қандай екі нәрсе табысты болды? 1. 2. Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды? 1.

Previous Article

Қала мен ауыл арасында қандай байланыс бар?

Next Article

Қарттарым асыл қазынам

0
Shares
  • 0
  • +
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0

ҰҚСАС МАТЕРИАЛДАР ОСЫ АВТОРДАН

  • Химия

    Биология және химия сабақтарында оқушылармен кері байланысты тиімді орнату жолдары

    25 августа, 2020
    By admin
  • Химия

    Электрондық баланс әдісі

    27 сентября, 2020
    By admin
  • Химия

    Элемент, қоспа және қосылыс

    3 марта, 2020
    By 87057769295
  • Химия

    Металдар мен бейметалдар

    8 мая, 2020
    By admin
  • Химия

    Хмимя пәнінен оқушыларға арналған көмекші құрал (анықтамалық)

    2 июля, 2020
    By admin
  • Химия

    «Қышқылдардың химиялық қасиеттері, қолданылуы» 8 сынып

    31 июля, 2020
    By admin

Пікір қалдыру Отменить ответ

  • ҰБТ

    Plural of nouns

  • Балабақша

    «Көңілді гимнастикалық шеруі»

  • Балабақша әдістемесі

    БАЛАНЫҢ ЖАН-ЖАҚТЫ ДАМУЫНА СЕНСОРИКА МЕН ҰСАҚ МОТОРИКАНЫҢ ӘСЕРІ

 

Жаңа жарияланымдар

  • Балаларға арналған судағы қауіпсіздік ережесі
  • ҰБТ кезіндегі стрессеті жою
  • Робототехника — балаларды дамытуға бағытталған технологияның пайдасы
  • Ортаңғы топ балаларына арналған ДЕНЕ ШЫНЫҚТЫРУ-САУЫҚТЫРУ БАҒДАРЛАМАСЫ «Физкультошка»
  • спорттық үйірме «Спорттық карусель»
  • Дене шынықтыруда Су- джок терапиясын қолдану.
  • Дене шынықтыруда Су- джок терапиясын қолдану.
  • «Батыр бабамыз — Бейбарыс»
  • Ертегілер еліне саяхат
  • Армысың, әз-Наурыз!
  • «Бала — біздің болашағымыз»
  • Балабақша – тәрбие мен білімнің алғашқы баспалдағы
  • 1 наурыз -Алғыс айту күні
  • БАЛАЛАРДЫҢ ҚАУІПСІЗДІГІН ҚАДАҒАЛАҢЫЗ
  • ҚР ПІБ Медициналық орталығының «Қарлығаш» балабақшасы «Анамның ертегісі» жобасын қолға алды

Күнтізбе

Июнь 2023
ПнВтСрЧтПтСбВс
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930 
« Май    

BALABAKSHA.KZ

Байланыс :
Тел:          +7 707 817 74 58
E-mail:     baksha-2020@mail.ru

Яндекс.Метрика