Балабақша әлемі

Top Menu

  • Балабақша конкурстары
  • Сайт ережесі

Main Menu

  • Балабақша
  • Оқу қызметі
  • Технологиялық карта
  • Циклограмма
Кіру / Тіркелу

Логин

Қош келдіңіз! Аккаунтқа кіру
Кілт сөзді ұмыттыңыз ба?
Тіркелу

Забытый пароль

Артқа оралу

Тіркелу

Артқа оралу
  • Балабақша конкурстары
  • Сайт ережесі

logo

Header Banner

Балабақша әлемі

  • Балабақша
  • Оқу қызметі
  • Технологиялық карта
  • Циклограмма
  • ҮСТАЗЫ ЖАҚСЫНЫҢ-ҰСТАНЫМЫ ЖАҚСЫ

  • Таным саласы “Геометриялық пішіндер”

  • Мектеп жасына дейінгі солақай балалармен жұмыс жүргізудің ғылыми теориялық негіздері

  • «Мен жақсы ата-анамын!»

  • «Мен жақсы ата-анамын!»

  • « Мектеп жасына дейінгі балалардың жұптық жұмыс арқылы танымдық қабілетін дамыту»

  • Балаларды ойын арқылы адамгершілікке тәрбиелеу

  • Абай-ұлы ақын.

  • Нөсерлеу сөз табы

  • Мамандығым- мақтанышым (эссе)

  • 1. «Көңілді әуе шарлар» ойыны. 2. «Кім ұқыпты» ойыны. 3. «Түйілген орамал» ойыны. 4. «Күлімде, Күн» ойыны. 5. «Шынығайық шымыр болайық» ойыны. — Балалар екі қарсылас топ бір-бірлеріңе сәлемдемелеріңді жолдаңдар. Сайысымызды бастаймыз. 1-ші кезең. «Көңілді

  • «Құстарға қыста қамқор бол»

  • Бала өміріндегі ең басты әрекет

  • «Жарқын елдің шамшырағы”

  • Дала жануары

  • Сөйлеуді дамыту “Ойыншықтар”

  • Бала тәрбиесі-үлкен бір ғылым

  • № 412 бұйрық. 24 қыркүйек

  • Үлгілік оқу жоспары. Жаңа

  • Әдістемелік нұсқау хат. Мектепке дейінгі ұйымдар

Ашық сабақтар
Home›Ашық сабақтар›Түбір мен қосымшаның жазылуы

Түбір мен қосымшаның жазылуы

By admin
30 сентября, 2020
875
0
Share:
Пәні: Қазақ тілі

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

3-бөлім: «Уақыт»

 

Күні:

Мектеп: Түркістан облысы, Жетісай ауданы, Жетісай қаласы «А.Байтұрсынов атындағы №5 ЖОМ» КММ

 

Мұғалімнің аты-жөні: Қ.Ташова

Сынып: 3 Қатысқандар:

Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбыТүбір мен қосымшаның жазылуы
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары 3.4.1.2 түбір сөздегі -ы, -і-нің дауысты дыбыстан басталатын қосымша жалғанған кездегі өзгерісін сақтап жазу;

3.3.6.1кең жолды дәптерде бас әріп пен кіші әріптің биіктігімен мөлшерін сақтап көлбеу,үзбей және біркелкі жазу, жазу қарқынын жеделдету

Сабақ мақсаттарыБарлық оқушылар:

– сызбада берілген мәліметтер негізінде бірлесе отырып, қарапайым сөз құрап жазады,

— кең жолды дәптерде бас әріп пен кіші әріптің биіктігі мен мөлшерін сақтап көлбеу, үзбей және біркелкі үлгі негізінде жазады.

Түбір сөзді өзгерткен қосымшаны атайды

Оқушылардың көбі:

Тізбектің басында тұратын сөзді табады.

Түбір сөзді қатыстырып сөйлем құрайды.

Оқушылардың кейбірі:

Қосымша берілген сұрақтарға жауап береді.

– сөзді орфоэпиялық нормаға сай айтады, үлгі негізінде есте сақтап жазады;

-кең жолды дәптерде бас әріп пен кіші әріптің биіктігі мен мөлшерін сақтап көлбеу, үзбей және біркелкі шапшаң жазады

Бағалау критерийлері Сызбада берілген мәліметтер негізінде бірлесе отырып, қарапайым сөз құрап жазады. Түбір сөзді қатыстырып сөйлем құрайды.
Сөздік қорПәндік терминология мен тірек сөздер:

Түбір сөз, туынды сөз, түбір, қосымша, жұрнақ, жалғау;

Сабақта диалог /жазу үшін пайдаланылатын тіл:

Түбір сөз дегеніміз не? Туынды сөз дегеніміз не? Қосымша дегеніміз не? Түбірлес сөздер деген не?

Құндылықтарды дарытуӨз іс-әрекетін жоспарлауға, уақытты тиімді пайдалануға үйрету
Пәнаралық байланыстарДүниетану
Алдыңғы меңгерілген білім Түбір мен қосымша
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақта жоспарланған іс-әрекет

 

Ресурстар
Сабақтың басы

 

І. Ұйымдастыру кезеңі.

Топқа бөлу. Түрлі түсті қаламдар арқылы

 

Психологиялық дайындық

Жасампаз қыранбыз,

Өнер- білімге құмармыз.

Болашағы еліміздің,

Біз бақытты ұланбыз.

Үй тапсырмасын пысықтау

«Алма  теру» ойыны

1.      Түбір сөздер дегеніміз не?

2.      Қосымша дегеніміз не?

3.      Жұрнақ дегеніміз не?

4.      Жалғау дегеніміз не?

5.      Түбірлес сөздер Дегеніміз не?

6.      Туынды сөз дегеніміз не?

 

 

Түрлі түсті қаламдар

 

 

1.Түбір сөздер тобы.

2.Қосымша тобы.

3.Түбірлес сөздер тобы.

 

Сабақтың ортасы

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ұжымдық жұмыс. «Шынжыр» әдісі.

 

40-жаттығу. Өлеңді тыңда.

Жеті жасар баласын

Жетпісте шал жетектеп,

«Қайда әлгі мектеп?»-деп,

Жетпіс келеді сүрініп,

Жеті келеді жүгіріп.

-Балам, балам, жақсы бол,

Міне, сенің мектебің.

Сабағыңа зейін сал,

Ақылды бол тентегім,-

Деп, жетпіс бір күрсінді.

Жеті нені түсінді?..

(Қ. Аманжолов)

Тапсырма

Жетпістегі ата неге күрсінді деп ойлайсың?Оның неге күрсінгенін бала түсінді ме?

Қарамен жазылған сөздердің түбірін тап.Түбір сөздің жазылуындағы өзгерістің себебін түсіндір.

 

Дескриптор:

–Жетпістегі атаның неге күрсінгенін айтады

-Қарамен жазылған сөздердің түбірін тауып, жазылуындағы өзгерісті түсіндіреді

41-жаттығу.

Сөздерді көшіріп, көркем жаз.

Халық-халқы, ерік-еркі, құлып-құлпы, орын-орны, бөрік-бөркі.

 

Дескриптор:

-каллиграфиялық нормаларды сақтайды;

– түбір сөзді өзгерткен қосымшаны атайды

 

Ребусты шешу

(Түбір мен қосымша)

42-жаттығу

Тізбектің басында тұратын сөзді тап. Түбір сөзді қатыстырып сөйлем құра.

Жақ,тік,тақ сөздері.

 

Дескриптор:

-тізбектің басында тұратын сөзді табады.

-түбір сөзді қатыстырып сөйлем құрайды.

 

 

Сергіту сәті!

Мақал-мәтелді табу.

 

 

Жұптық жұмыс. «Ойлан-тап» әдісі. Семантикалық карта

 

 

Оқулық

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Дәптермен жұмыс

 

 

 

 

 

Оқулық

 

Сабақтың соңыРефлексия.

 

Үй тапсырмасы:

43-жаттығу. Орны ауысып кеткен сөйлемдерді ретімен орналастыру. Мәтін құрап жазу.

 

 

 

 

 

Қосымша ақпарат
Саралау – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз? Бағалау-оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз? Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
 Сыныпта қозғалыс қадағаланады және қауіпсіздік ережелерін сақтау.
Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары дұрыс қойылған ба?

Оқушылар оқу мақсаттарына қол жеткізді ме?

Оқу мақсаттарына қол жеткізілмесе себебі неде?

Ынтымақтастыққа қол жеткізілді ме?

Саралау бойынша жұмыстар дұрыс жүргізілді ме?

Уақыт кезеңдері дұрыс сақталды ма?

Жоспардан ауытқуларорын алды ма? Неліктен?

 
Қорытындылау

Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Сабақ барысында сынып немесе жекелеген оқушылар туралы келесі сабағымды жетілдіруге не көмектесетін білдім?

 

Previous Article

Великий Шелковый путь

Next Article

сөздік қорын дамыту мақсатында оқушыларды ауызша сөйлеуге ...

0
Shares
  • 0
  • +
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0

ҰҚСАС МАТЕРИАЛДАР ОСЫ АВТОРДАН

  • Ашық сабақтар

    Қарттарын қадірлеген – ел ардақты

    10 августа, 2020
    By admin
  • Ашық сабақтар

    Омонимдер

    5 июля, 2020
    By admin
  • Ашық сабақтар

    Ғимаратты техникалық пайдалану

    16 мая, 2020
    By admin
  • Ашық сабақтар

    Жаратылыстану 2сынып: Денеге қалай күтім жасау керек?

    12 августа, 2020
    By bimoldanova72
  • Ашық сабақтар

    Көліктер

    9 июля, 2020
    By admin
  • Ашық сабақтар

    «Ауаның қасиеттері»

    13 июня, 2020
    By admin

Пікір қалдыру Отменить ответ

  • Қазақ тілі

    «Сырлы аспан әлемі»

  • Жалпы рубрика

    “Қазақстан Республикасында мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспарларын бекіту туралы” Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2012 жылғы 20 желтоқсандағы № 557 бұйрығына өзгерістер енгізу туралы

  • Жалпы рубрика

    Әнет баба өсиеті

Біздің Инстаграм каналымызға тіркеліңіз

Жаңа жарияланымдар

  • ҮСТАЗЫ ЖАҚСЫНЫҢ-ҰСТАНЫМЫ ЖАҚСЫ
  • Таным саласы “Геометриялық пішіндер”
  • Мектеп жасына дейінгі солақай балалармен жұмыс жүргізудің ғылыми теориялық негіздері
  • «Мен жақсы ата-анамын!»
  • «Мен жақсы ата-анамын!»
  • « Мектеп жасына дейінгі балалардың жұптық жұмыс арқылы танымдық қабілетін дамыту»
  • Балаларды ойын арқылы адамгершілікке тәрбиелеу
  • Абай-ұлы ақын.
  • Нөсерлеу сөз табы
  • Мамандығым- мақтанышым (эссе)
  • 1. «Көңілді әуе шарлар» ойыны. 2. «Кім ұқыпты» ойыны. 3. «Түйілген орамал» ойыны. 4. «Күлімде, Күн» ойыны. 5. «Шынығайық шымыр болайық» ойыны. — Балалар екі қарсылас топ бір-бірлеріңе сәлемдемелеріңді жолдаңдар. Сайысымызды бастаймыз. 1-ші кезең. «Көңілді
  • «Құстарға қыста қамқор бол»
  • Бала өміріндегі ең басты әрекет
  • «Жарқын елдің шамшырағы”
  • Дала жануары

Күнтізбе

Апрель 2021
ПнВтСрЧтПтСбВс
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930 
« Мар    

BALABAKSHA.KZ

Байланыс :
Тел:          +7 707 817 74 58
E-mail:     baksha-2020@mail.ru

Яндекс.Метрика