Ашық сабақ тақырыбы «Дененің салмағы, салмақсыздық»
Сабақ: № | Пәні: ФИЗИКА | Мектеп: « Х.Мустафина атындағы мектеп-лицейі» | |||||||||||||||||||||||||
Күні: 8.12.2015 | Мұғалімнің аты-жөні: Билалова Индира Сламхановна | ||||||||||||||||||||||||||
Сынып: 7 «А» | Қатысқандар саны: | Қатыспағандар саны: | |||||||||||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы: | §31. Дененің салмағы. Салмақсыздық.
| ||||||||||||||||||||||||||
Сабақ негізделген оқу мақсаты | ? Оқушыларға дененің салмағы, салмақсыздық туралы оқытып үйрету; | ||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың табыс критерийі | Барлық оқушылар: ? Оқушылар дененің салмағы, салмақсыздық туралы оқып үйренеді; | ||||||||||||||||||||||||||
Оқушылардың көпшілігі: ? дененің салмағы туралы түсінік қалыптасады; | |||||||||||||||||||||||||||
Жекеленген оқушылар: ? дененің салмағының белгіленуін, өлшем бірлігін меңгереді; дененің салмағына байланысты есептер шығара алады; | |||||||||||||||||||||||||||
Сабақ кезеңдері | Мұғалімнің іс—әрекеті | Оқушының іс—әрекеті | Ресурстар | ||||||||||||||||||||||||
Ұйымдастыру кезеңі (2 мин)
| Оқушылармен сәлемдесіп, түгендеймін.Оқушылардың көңілдерін сабаққа аудару. Сынып оқушыларын өлшем бірліктер және де физикалық шамалар арқылы екі топқа бөлемін. | Оқушылар мұғалімге, бүгінгі сабаққа назар аударады. Оқушылар өлшем бірліктер және де физикалық шамалар арқылы екі топқа бөлініп отырады. | Үлестірмелі материалдар | ||||||||||||||||||||||||
Алдыңғы оқу (үй тапсырамасы, 7 мин)
| §30. Ауырлық күші. Басқа планеталардың ауырлық күші. Екі топқа үй тапсырмасын сұрау мақсатында сұрақтар мен суреттер таратылады. «Не білесің?» FАуырлық күшін қалай түсінесің? FАуырлық күшін басқа планеталарда; | Оқушылар өздеріне берілген тапсырмалар бойынша постерге сызба суреттер арқылы түсіріп, оны қорғап шығады. | Р. Башарұлы, У. Тоқбергенова, Д. Қазақбаева 7 сынып физика;
Ғаламтор матер/ы | ||||||||||||||||||||||||
Жаңа білімді игерту (20 мин)
І тапсырма ( 3 мин) | §31. Дененің салмағы. Салмақсыздық. Жаңа тақырыпты өткен сабақпен байланыстырып, слайд-шоумен түсіндіремін. «Суреттер жұмыс» F жаңа сабаққа байланысты әр топқа суреттер таратылады; | Оқушылар өздеріне берілген суреттер арқылы жаңа сабақта өтілген физикалық ұғымдармен суретті сөйлетіп, түсіндіреді. | Р. Башарұлы, У. Тоқбергенова, Д. Қазақбаева 7 сынып физика;
Ғаламтор матер/ы http://class-fizika.narod.ru/mm7.htm | ||||||||||||||||||||||||
Түсінуін тексеру ІІ тапсырма ( 7 мин)
| «Фишбоун әдісі» F жаңа сабақ бойынша сұрақтар беріледі
| Оқушылар «Фишбоун әдісі» бойынша берілген сұрақтарға топ ішінде жауаптарын талқылап, қорытынды жасап, түсіндіреді. | Р. Башарұлы, У. Тоқбергенова, Д. Қазақбаева 7 сынып физика;
Ғаламтор матер/ы | ||||||||||||||||||||||||
Жаңа білімді бекіту. Бағалау Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? ( 3 мин)
|
Оқушыларға бағалау парағын таратып, сабақ барысында орындаған тапсырмалары бойынша соңында бағаларын қоямын.
| Әр топ өздеріне берілген бағалау парағына сабақ барысында орындаған тапсырмаларын орындай отырып, оқушылар өз қорытынды бағаларын шығарады. | Р. Башарұлы, У. Тоқбергенова, Д. Қазақбаева 7 сынып физика;
| ||||||||||||||||||||||||
Үй тапсырмасын орындау жөнінде нұсқау ( 2 мин) | §31. Дененің салмағы. Салмақсыздық. 13 – жаттығу ( 3.4 ) | Оқушылар үйге берілген тапсырманы күнделіктеріне жазып алады. | Р. Башарұлы, У. Тоқбергенова, Д. Қазақбаева 7 сынып физика; | ||||||||||||||||||||||||
Кері байланыс ( 1 мин) | «Блоб» ағашы | Әр оқушы өзіңіздің бүгінгі сабақ бойынша түсінгенін қаншалықты бағалайтыны блоб ағашынан өзін таңдап, белгілейді. | http://ped.kz/users/8/photo503.html Мұғалімге арналған нұсқаулық
| ||||||||||||||||||||||||
Тексерілді: ________________________________________
Сабақтан кейінгі ойланатын сұрақтар:
Рефлексия
— Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма? |
|
— Бүгін оқушылар не білді? | |
— Сыныптағы ахуал қандай болды?
| |
— Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?
| |
— Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе?
| |
— Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен? |
Пән мұғалімі: _______________________ А. Жакипова