Балабақша әлемі

Top Menu

  • Балабақша конкурстары
  • Сайт ережесі

Main Menu

  • Балабақша
  • Оқу қызметі
  • Технологиялық карта
  • Циклограмма
Кіру / Тіркелу

Логин

Қош келдіңіз! Аккаунтқа кіру
Кілт сөзді ұмыттыңыз ба?
Тіркелу

Забытый пароль

Артқа оралу

Тіркелу

Артқа оралу
  • Балабақша конкурстары
  • Сайт ережесі

logo

Header Banner

Балабақша әлемі

  • Балабақша
  • Оқу қызметі
  • Технологиялық карта
  • Циклограмма
  • « Мектеп жасына дейінгі балалардың жұптық жұмыс арқылы танымдық қабілетін дамыту»

  • Балаларды ойын арқылы адамгершілікке тәрбиелеу

  • Абай-ұлы ақын.

  • Нөсерлеу сөз табы

  • Мамандығым- мақтанышым (эссе)

  • 1. «Көңілді әуе шарлар» ойыны. 2. «Кім ұқыпты» ойыны. 3. «Түйілген орамал» ойыны. 4. «Күлімде, Күн» ойыны. 5. «Шынығайық шымыр болайық» ойыны. — Балалар екі қарсылас топ бір-бірлеріңе сәлемдемелеріңді жолдаңдар. Сайысымызды бастаймыз. 1-ші кезең. «Көңілді

  • «Құстарға қыста қамқор бол»

  • Бала өміріндегі ең басты әрекет

  • «Жарқын елдің шамшырағы”

  • Дала жануары

  • Сөйлеуді дамыту “Ойыншықтар”

  • тьт ьб б

  • Бала тәрбиесі-үлкен бір ғылым

  • № 412 бұйрық. 24 қыркүйек

  • Үлгілік оқу жоспары. Жаңа

  • Әдістемелік нұсқау хат. Мектепке дейінгі ұйымдар

  • «Дәстүрден тыс сурет салу технологиясы»

  • Вариатив көңілді бояулар

  • Көркем әдебиет “Біздің балабақшада»”

  • Циклограмма Жаңартылған білім мазмұны бойынша

Балабақша
Home›Балабақша›Сөйлеуді дамыту “Ойыншықтар”

Сөйлеуді дамыту “Ойыншықтар”

By
14 ноября, 2020
1490
0
Share:

 

 

 

 

Ашық сабақ

Тақырыбы: «Ойыншықтар»

 

 

 

Тәрбиеші:Саденова Гулюм

Ермековна

 

 

 

 

 

 

 

 

Білім беру саласы: «Коммуникация»

Бөлімі: Тіл дамыту.

Тақырыбы: «Ойыншықтар»

Мақсаты:Балалардың ойыншықтар туралы түсініктерін кеңейту.Ойыншықтардың атын айтуға үйрету.Дидактикалық ойынның шартын түсініп,тапсырманы орындау,дұрыс айту.Ойыншықтарды күтіп,ұқыптылыққа тәрбиелеу.

Көрнекілік: ойыншықтар,суретер,топты безендіру.
Әдіс – тәсіл:ойын,сұрақ-жауап,түсіндіру,әңгімелесу.

Қос тілді компонент:ойыншықтар-игрушки,куыршақ-кукла,

Әрекет кезеңдеріТәрбиешінің әрекетіБалалардың әрекеті
Мотивациялық қозғаушы

 

 

 

 

 

 

 

Ұйымдастыру кезеңі:

Шаттық шеңбері.

Шаттық шеңбері

Біздер тату баламыз,

Гүл-гүл болып жанамыз

Біз жаттығу жасаймыз

Сергіп бір сәт қаламыз.

 

Балалар қимыл жасай отырып,шаттық шеңберін жасайды.

Ұйымдастырушы – ізденіс

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 -Балалар қазір  жылдың қай мезгілі?

-Көктем мезгілінде қандай ерекшеліктер болады?

-Балалар мына жаққа қараңдаршы?Көктем ағаштарының жапырақтарының арасында біреу ұйықтап жатыр.

-Бұл кім болды екен?

-Қонағымызбен амандасайық.

Аю:-Сәлеметсіздер ме,балалар! Менің ойыншықтар әлеміне қош келдіңдер! Тек ,әттеген-ай,бүгін ойыншықтарым ұйқтап қалыпты.Балалар,оларды ояту үшін менің жасырған жұмбақтарымды шешіңдер:

Жұмбақ

Шіркіннің өзіне обал-ақ,

Жүреді аяқта домалап.

-Дұрыс айтасыңдар.Кәне,аю дұрыс па екен?

-Дұрыс екен.

-Балалар доп неге ұқсайды?

Допты сипаттап,түсін,неден жасалғанын сұрау.

-Допты үйде,топта ойнауға бола ма?

Жұмбақ

Аяғы бар,жүрмейді,

Аузы бар,сөйлемейді.

Көзі бар көрмейді.

-Ол не?

Қуыршақты сипаттап айту.Неден жасалғанын анықтау.

-Балалар қуыршақпен кім ойнайды?

Жұмбақ

Ақ сарайын талқандап,

Шықты біреу талдандап (ол жұмыртқадан жарып шығады)

-Балалар мыналар не: доп,қуыршақ,балапан.

Олар-ойыншықтар.

Аюымызға төрлет дейік,біздің қонағымыз болсын.

-Балалар ,ойыншықтар қайда сатылады?

Олай болса біз автобусқа отырып,ойыншықтар дүкеніне барамыз ба?

-Балалар сапқа тұрып жүрейік.

-Қане автобус қалай дыбыстайды?

Балалар біз қайда келдік?

-Біз не үшін келдік?

-Ал енді біз дүкенде сатушы болатын баланы тандап аламыз.(балалар арасынан таңдап алу)

-Ал,балалар сатушыдан қандай ойыншық алатынды айтындар?

-Сатушыға ақша беру де ұмытпандар.

-Балалар өз ойыншықтарынды алған соң.

Оның неден жасалғаның айту,түсін ол қандай ойыншық екенің айту.

-Балалар сатушыға рахмет айтып автобуска отырып топқа барайық.

-Балалар біз ойыншық дүкенге барғанда.Онда үл мен қыз қуыршақ киімдерін шаттастырып алыпты.

Оларға көмектесеміз бе?

Дидактикалық ойын: «Кімге не керек?»

-Балалар мынау қай қуыршаққа керек?

-Ұлға ма,әлде қызға ма?

Қуыршақты көрсету.

-Қыз қуыршақ қандай киім киеді екен?(көйлек,туфли т.б)

-Үлдар ше?(шалбар,шорты,жейде)

-Олай болса оларға көмек көрсетейік.

Әр затты сипаттап,айту.

Қос тілді компонент:ойыншықтар-игрушки,куыршақ-кукла,

-Ал,енді балалар орнымызға отырып аюға рахмет айтайық.

-Аю біздің балалар ойыншықтарды неден жасалғаның,түсін біледі.

Аю:Балалар сендер ойыншықтарды  өте жақсы біледі екенсіндер.Ойншықтар недел жасалғанын.Мен  сендерге сыйлық әкелдім.(қапшықтын ішінен ойыншықтарды алып шығады.)

 

-Көктем

-Күн жылынады,ағаштарда жапырақтар пайда болады.Құстар жылы жақтан ұшып келеді.

 

-Балалар қызығушылық танытады.

Амандасады.

 

 

 

 

 

 

 

 

-Балалар жұмбақтарды шешеді.

 

 

-Жауабы:доп

 

Дөңгелекке,домалақ.

 

-Жоқ онымен далада ойнау керек.

 

 

-Қуыршақ

-Қыздар ойнайды.

 

 

 

 

 

-Жауабы:балапан

 

 

 

 

-Дүкенде.

 

 

 

-Ия

 

-Ойыншықтар дүкеніне.

 

-Ойыншықтар сатып алу үшін келдік.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

-Балалар ойынды қуана ойнайды.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

-Сөздерді қайталайды.

Рефлексифті түзету 

Аю біздің балалар ойыншықтарды неден жасалғаның,түсін біледі.

Аю:Балалар сендер ойыншықтарды  өте жақсы біледі екенсіндер.Ойншықтар недел жасалғанын.Мен  сендерге сыйлық әкелдім.(қапшықтын ішінен ойыншықтарды алып шығады.)

-Балалар мен сендермен қоштасамын.Сау болындар!

-Балалар мынау ойыншықтармен ойнауға бола ма?

(Сынық ойыншықтарды көрсету.)

-Енді шатық шеңберге тұрайық.Сабағымызды аяқтап қонақтармен  қоштасайық.

Шеңбер:

Біз шеңбер құрайық

Қолымыздан ұстаймыз

Сау саламат деп айтамыз.

Қонақтарға сау болындар деп айтамыз.

 

 

 

 

 

-Ия

 

 

 

 

-Балалар қоштасады.

 

 

 

-балалар жауап береді.

 

 

 

 

-Балалар шаттық шеңберге тұрып жылы сөздерді қайталайды.

 

Previous Article

тьт ьб б

Next Article

Дала жануары

0
Shares
  • 0
  • +
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0

ҰҚСАС МАТЕРИАЛДАР ОСЫ АВТОРДАН

  • Балабақша

    «Менің досым»

    16 ноября, 2019
    By admin
  • БалабақшаБАЛАБАҚША ӘЛЕМІ

    В гостях у бабушки – Загадушки

    15 апреля, 2017
    By admin
  • Балабақша

    Түлкі, тасбақа және кене

    25 декабря, 2017
    By admin
  • Балабақша

    «Жанды және жансыз табиғаттың айырмашылығы неде?»

    11 мая, 2020
    By admin
  • Балабақша

    Поможем Алексу найти друзей

    21 сентября, 2017
    By admin
  • Балабақша

    Құстар біздің досымыз

    24 октября, 2017
    By admin

Пікір қалдыру Отменить ответ

  • Балабақша

  • Uncategorized

    ФИЗИКА ПӘНІНЕН ОҚУШЫЛАРДЫҢ ФУНКЦИОНАЛДЫҚ САУАТТЫЛЫҒЫН АРТТЫРУ.

  • Тәрбие сағаты

    Математикалық сыныптан тыс сабақ

Біздің Инстаграм каналымызға тіркеліңіз

Жаңа жарияланымдар

  • « Мектеп жасына дейінгі балалардың жұптық жұмыс арқылы танымдық қабілетін дамыту»
  • Балаларды ойын арқылы адамгершілікке тәрбиелеу
  • Абай-ұлы ақын.
  • Нөсерлеу сөз табы
  • Мамандығым- мақтанышым (эссе)
  • 1. «Көңілді әуе шарлар» ойыны. 2. «Кім ұқыпты» ойыны. 3. «Түйілген орамал» ойыны. 4. «Күлімде, Күн» ойыны. 5. «Шынығайық шымыр болайық» ойыны. — Балалар екі қарсылас топ бір-бірлеріңе сәлемдемелеріңді жолдаңдар. Сайысымызды бастаймыз. 1-ші кезең. «Көңілді
  • «Құстарға қыста қамқор бол»
  • Бала өміріндегі ең басты әрекет
  • «Жарқын елдің шамшырағы”
  • Дала жануары
  • Сөйлеуді дамыту “Ойыншықтар”
  • тьт ьб б
  • Бала тәрбиесі-үлкен бір ғылым
  • № 412 бұйрық. 24 қыркүйек
  • Үлгілік оқу жоспары. Жаңа

Күнтізбе

Март 2021
ПнВтСрЧтПтСбВс
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 
« Фев    

BALABAKSHA.KZ

Байланыс :
Тел:          +7 707 817 74 58
E-mail:     baksha-2020@mail.ru

Яндекс.Метрика