ЦИКЛОГРАММА Бір аптаға (04-08 Желтоқсан 2017 ж.) «Балапан»2- кіші топ
ЦИКЛОГРАММА
Бір аптаға (04-08 Желтоқсан 2017 ж.)
«Балапан»2- кіші топ
Өтпелі тақырып «Менің Қазақстаным»
Күн тәртібі |
Дүйсенбі |
Сейсенбі |
Сәрсенбі
|
Бейсенбі
|
Жұма
|
|
||
Балаларды қабылдау Ата-аналармен әңгімелесу
Ойындар (үстел үсті, саусақ және т.б. )
|
Балаларды қабылдау. Ата-аналармен амандасу. Дене қызуы мен тазалығына көңіл бөлу. «Балалармен демалыс күндерін қалай, қайда өткізгендері жайлы» әңгімелесу. |
Балаларды қабылдау. Ата –аналармен балаларының денсаулығы туралы әңгімелесу. Балалардың қарым қатынасын дамыту.Дидактикалық ойын : « Ойыншықты тап»Мақсаты: Кеңістікті бағдарлай білуге үйрету. |
Балаларды қабылдау. «Амансың ба, достарым!» Балалардың бір-біріне жақсы көңіл күй сыйлауға үйрету. Әңгімелесу:«Жеріміздің байлығы.» Мақсаты: Қоршаған ортаның табиғаты туралы білімдерін кеңейту. |
Балаларды қабылдау. Ата-аналармен жеке әңгімелесу. Дене қызуы мен тазалығына көңіл бөлу, жағымды жағдай орнату. Дидактикалық ойын : «Бұл не?» Мақсаты: есте сақтау қабілетін жетілдіру. |
Балаларды қабылдау. Денсаулығы, көңіл- күйі туралы білу. Әңгімелесу: «Дымбілмес неліктен ауырып қалды?» Мақсаты: Денсаулықты сақтау ережелері туралы үйрету. |
|
||
Таңертеңгі гимнастика (8мин) |
Музыка әуенімен таңертеңгілік жаттығулар . |
Таңертеңгі жаттығу (Желтоқсан айы 2-апта) Текшемен жаттығу |
Музыка әуенімен таңертеңгілік жаттығулар . |
Таңертеңгі жаттығу (Желтоқсан айы 2-апта) Текшемен жаттығу |
Таңертеңгі жаттығу (Желтоқсан айы 2-апта) Текшемен жаттығу |
|
||
Таңғы ас |
Ойын- жаттығу . «Таза қолдар». Балаларға ас ішуге көмектесу, қасықты дұрыс ұстауға дағдыландыру, ұқыпты ішуге тәрбиелеу. Астан кейін беті-қолын жуып, сүртінуге дағдыландыру, тазалыққа баулу.
|
|
||||||
Мектепке дейінгі ұйым кестесі бойынша ұйымдастырылған оқу қызметі |
1Жаратылыстану. Тақырыбы:Туған өлкенің жануарлары.Мақсаты:Туған өлкені мекендейтін жабайы аңдар туралы қарапайым түсініктер беру, олардың дене бөліктерін ажыратуға үйрету.Әдіс-тәсілі:Түсіндіру, көрсету, сұрақ-жауап1.Сұрақ жауап. -Қазір жылдың қай мезгілі ? -Жылдың қыс мезгілінде қандай өзгерістер болды? Балалалрды мадақтау. -Балалар, біз қай Республикада тұрамыз? -Біздің ауылымыз қалай аталады?—Балалар біздің ауылымыз бадамша деп аталады.-Ал сендер білесіңдер ме, біздің ауылымызда немесе ақтөбеде қандай жануарлар бар екенін? -Ендеше барлығымыз тамашалап көрейік 2. Суретпен жұмыс. 3.Өлең жолдарын балалармен қайталау. Ақтөбенің жануарлары Көп тараған кеңінен Олар біздің достарымыз Қасқыр, түлкі тегімен Қоян да бар білейік Даланың дара сүр киік Солардың бәрін қорғап біз Дос болып өмір сүрейік.
Әңгімелеу: -Жануарлар пайдасы, қорегі туралы әңгімелеп айту. Жабайы аңдар елсіз далада болады. Өз азығын өзі тауып жейді.Ол күннің суығында да, ыстығында да далада жүріп өмір сүреді. Олардың ішінде пайдалысы да, зияндысы да бар.4.Сергіту сәті Ормандағы аюдың Құлпынайы көп екен. Теріп теріп алайық Қалтамызға салайық. 5.Қорытынды. Сұрақ жауап арқылы аятау. Балаларды мадақтау. 2.Музыка. Ән үйрету: Тақырыбы: «Жапырақтар» 1шумақ (Музыкасы мен сөзін жазған: Г.Абдірахманова)
Мақсаты: Жапырақ биінің орындалу мәнін үйрету.Дене қимыл-қозғалысын жетілдіру ептілік,икемділікті дамыту. Өз ойларын жеткізе білуге үйрету. Муз ырғақтық қимыл: «Жапырақтар»
Қимылдық ойын: «Жапырақтар жинау» ойынын ойнату. Ойын шарты: Музыка ойнағанда тәрбиешімен бірге себетке жапырақтарды жинау.Ойын 2-3 рет қайталанады. Көрнекілік: Себет,жапырақтар. Көрнекілік: Күн, бұлт суреттері, қолшатыр.
|
1.Сөйлеуді дамыту.Тақырыбы.Менің туған өлкем.Мақсаты:Балалардың туған жерге ауылына деген сүйіспеншіліктерін арттыру, олардың сөздік қорларын, ойлау қабілеттерін дамыту, еңбекке, адамгершілікке, парасаттылыққа тәрбиелеу. Қазақстанның кейбір қалаларымен таныстыру. Әдіс-тәсілі: Түсіндіру, көрсету, сұрақ-жауап 1.«Танысу» ойынын ойнатады.
Балаларды мадақтау.2.Суретпен жұмыс. Бадамша ауылының аурухана,мектеп, балабақшаны көрсету. 3.Сергіту сәті. Ал балалар тұрайық, 5.Қорытынды. Сұрақ жауап. Балаларды мадақтау.
2. Көркем әдебиет. Тақырыбы.Отан (жаттау)Мақсаты:Туған жер, Отан туралы түсініктерін кеңейту, тақырыпқа сәйкес тақпақ оқып беріп оның интонациясын қабылдауға, тақпақты жатқа айтуға үйретуӘдіс-тәсілі: Ұйымдастыру. 1.Суретпен жұмыс. -Мына суреттер не көріп тұрысындар? Ту,елтаңба. Балалараға сұрақ қою. 2.Ермек Өтетілеуұлының «Отан» өлеңімен танысамыз. «Отан» өлеңін мәнерлеп оқып беру. Отан деген — атамекен, Отан деген — туған жер, Отан — ана, Отан — үлкен Қазақстан — туған ел. 3. Сергіту сәті: Бас бармағым, атам менің, Балан үйрек, әжем менің, Ортан терек, әкем менің, Шұлдыр шүмек анам менің, Кішкентай бөбек бұл мен. 4. Қорытынды Сұрақ жауап. Балаларды мадақтау.
3.Дене шынықтыру. Оң және сол қолымен алысқа лақтыру. Мақсаты: бөренеден аттап өтуге, затты оң және сол қолымен алысқа лақтыруға үйрету. Өзінің денесі, оны сезіну туралы түсініктерін қалыптастыру. балаларды допты ұстай білуге үйретуді жалғастыру,қол бұлшық еттерін қатайтуға жүруді жүгірумен кезектестіріп, тоқтап, бағытты өзгертіп жүру, жүгіруге дағдыландыру, құм салынған кішкене қапшықты тура бағытта алысқа лақтыру. Дене шынықтыруға деген қызығушылықтарын арттыру, ептілікке, 1. Педогог төмендегі тапсырмаларды орындатады: 4. Ойын. |
1. АппликацияТақырыбы:Жалау.Мақсаты:Көкбайрақтың бөліктерін қағаз бетіне жапсыруды, желім қалдықтарын қағаз майлықпен сүртуді үйрету. Әдіс-тәсілі: Сұрақ — жауап, түсіндіру, көрсету. 1.Ұйымдастыру. 2.Әңгімелесу.Қазақстанның туы туралы.3.Үлгі көрсету. Қауіпсіздік ережесін сақтау. 4.Сергіту сәті 4.Жеке көмек 5.Қорытынды. Балаларды мадақтау.
2.Орыс тілі Тема: «Наша Родина — Казахстан». Цель: формировать у детей первоначальные представления о
нашей Родине — Республике Казахстан. Учить называть на русском языке символы Казахстана, узнавать и называть достопримечательности столицы. Воспитывать уважение и любовь к Родине. Оборудование: карта Казахстана, Астаны, иллюстрации о Казахстане Мотивационно-побудительный: круг радости, речевая гимнастика, беседа 2. Организационно — поисковый: работа со словарем, показ карты Казахстана, дидактическая игра «Назови правильно», физминутка, иллюстрация слайдов, разучивание стихотворения 3.Рефлексивно-корригирующий: итог занятия (правильное произношение новых слов)
|
1.Қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастыру. Қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастыру. Тақырыбы.Тәулік бөліктеріМақсаты.Тәулік бөліктерін: таңертең, күндіз, кеш, түн тануға және атауға үйретуӘдіс-тәсілі:Түсіндіру.1. Сұрақ қою. Балалар, қазір жылдың қай мезгілі?Қыс мезгілінің ерекшеліктерін кім айтады?2 «Сәуленің күні» дидактикалық ойын. Слайд. Күндіз,түс,кеш,түн. Түсіндіру. 3.Сергіту сәті. Бір деп- тік тұрамыз Екі деп -екі рет айналамыз, Үш деп- үш рет секіріп. Төрт –дегенде отырамыз! 4«Күн мен түн» ойыны «Күн» дегенде гүл болып ашылады, «Түн» дегенде гүл болып жабылады. 5.Қорытындылау.
2.Дене шынықтыру. Т Бүгін біз циркке барамыз(таза ауада) Мақсаты: бір орында тұрып ұзындыққа секіруді үйрету.Аяқ пен қол қимылын үйлестіре,серпіле екпінмен секіруді бекіту.Музыкаға сәйкес өздігінен бейнелі қимылдар орындау қабілеттерін қалыптастыру.Бұлшықеттер мен қол-аяқтың үйлесімді қимылын дамыту. бір-біріне допты домалатуды үйрету. Допты домалату кезінде қолдың қозғау күшін,қимыл үйлесімдігін,ұзақ сезім мүшелерін дамыт 1. Педогог төмендегі тапсырмаларды орындатады: 2.Доппен орындалатын жалпы дамыту жаттығулары.Шеңбер бойы тұрғызылып,жалпы дамыту жаттығуларын орындайды. 3. Негізгі қимыл-қозғалыс жаттығулары -Тура жолмен жүру және жүгіру -Бір-біріне доп домалату 4. Ойын. 3.Сурет салу.. Тақырыбы:Сүлгіні әшекейлеу. Мақсаты:Сәндік қолданбалы өнермен таныстыруды жалғастыру, тік төртбұрышты пішіннің ортасына «тұмарша» оюын дұрыс орналастыра білуге үйрету. Сүлгінің шетіне шашақтарды түзу сызықпен сызуға жаттықтыру. Эстетикалық тәрбие беру. Әдіс-тәсілі: Көрсету, түсіндіру, сұрақ- жауап, сергіту сәті, мадақтау 1.Балаларды ұйымдастыру. 2. Тосын сәт. Қуыршақ Айгүл келеді. Әжесінің туған күні екенін,әжесіне сүлгі сыйлағысы келетінін ,сол сүлгіні әшекейлеуге балалардың көмектесулерін сұрайды. Балалардан сүлгіні не үшін қажет екенін ,оны қалай пайдалану керектігін сұрайды.3.Сурет салудың әдіс
тәсілдерін көрсету түсіндіру. Берілген дайын тік төртбұрышты пішіннің(сүлгі) екі шетіне өздері қалаған түстерді пайдаланып, қылқалам көмегімен салу тәсілін түсіндіру.Сүлгінің шетіне шашақтарды түзу сызықтармен жүргізуді,сызықтарды қалай сызу керектігін ,қысқа әрі ұзын болатынын түсіндіру. 4.Жеке көмек. 5. Айгүл қуыршақ балаларға рахмет айтып қоштасады. Тақырыпты сұрақтар қоя отырып қорытындылау жақсы сурет салған балаларды мадақтау |
1.Сиқырлы саусақтар Тақырыбы: От шашу (балауызбен) Мақсаты.Балаларға балауызбен сурет салуға үйрету. Мерекені қуанышпен қарсы алу арқылы эмоциялық көңіл күйлерін көтеру. Ойлау қабілеттерін дамыту. Әдіс-тәсілі: көрсету, әңгімелету, дәстүрлі емес әдіспен бейнелеу. 1.Тосын сәт.Қуыршақ қонаққа келеді. От шашу туралы балалардан сұрайды. Сұрақ жауап. 2. Сурет салудың әдіс тәсілдерін көрстеу.түсіндіру. -Суретті балалар,балауызбен саламыз соң бояумен бояймыз. 3.Сергіту сәті. Орнымыздан тұрайық, 4.Жеке көмек. 5.Қорытынды Қуыршақ балаларға рахмет айтып ұшып кетеді. Балаларды мадақтау.
2.Дене шынықтыру. Бүгін біз циркке барамыз Мақсаты: допты екі қолмен желке тұсынан лақтыруға үйрету,доптың ұшуына дұрыс траектория беру,қолдарын екпінді қимылмен жаза білуді бекіту.Музыкаға сәйкес өздігінен бейнелі қимылдар орындау қабілеттерін қалыптастыру.Бұлшықеттер мен қол-аяқтың үйлесімді қимылын дамыту. бір-біріне допты домалатуды үйрету.турабағытта төрт тағандап еңбектеуді үйрету.Допты домалату кезінде қолдың қозғау күшін қимыл үйлесімдігін дамыту.Тура жолмен жүру және жүгіру.Шектелген алаң бойы жүруде тепе-теңдік сақтаубекіту.Төрттағандап кезінде,еңбектеуде қол мен аяқтың қимылдарын үйлестіре білуді,ұсақ сезім мүшелерін дамыту. 1 Саңырауқұлақтармен орындалатын жалпы дамыту жаттығулары 2. Шеңбер бойы тұрғызып,жалпы дамыту жаттығуларын орындатады.Жаттығудың жасалу ретін түсіндіріп тұрып көрсетеді.Балаларға орындатады.Балалардың
|
|
||
Серуенге дайындық |
Киінудің реттілігін сақтауға, өз киімін тануға дағдыландыру. Киім шкафтарын таза ұстау және жинау. Балалардың серуенге қызығушылығын арттыру. |
|
||||||
Серуен:
|
Ауа-райына бақылау жасау.Сұрақ жауап-Айналамызда не өзгерген? -Қыстың қандай белгілері көрініп тұр? Қимылды ойын:«Кім бұрын жетеді?» Мақсаты:шапшаңдыққа тәрбиелеу.
Еңбек.Топтағы гүлдерге су құю. |
Қар (ұлпаларының) ұшқындарына бақылау. Мақсаты: балаларды қар ұшқындарының қалай пайда болатынын, олардың құрлысымен таныстыру, сонымен бірге балаларды байқағыштыққа тәрбиелеу. Қимылды ойын: «Ұшқыштар» Еңбек.Ойыншықтарды жинау. |
Қайың ағашын бақылау. Мақсаты: қайың ағашының қысқы көркін бақылау. Балаларды табиғаттың қорғаушысы болуға тәрбиелеу. Қимылды ойын: «Торғайлар мен мысық» |
Аула сыпырушы еңбегімен танысу Мақсаты: аула сыпырушының қыс кезіндегіеңбегі, оның жұмысы туралы балалардыңтүсінігін толықтыру. Еңбегін бағалап, құрметтеуге тәрбиелеу. «Аттар» Еңбек.Ойыншықтарын сөреге жинау. |
Қыстың негізгі белгілерін бақылау. Мақсаты: балаларды қыстың белгілерін ажырата білуге үйрету.. Қимылды ойын: «Аяз» Мақсаты тез жүгіруге жаттықтыру. Еңбек.Топтағы г.лдерге су құю.
|
|
||
Серуеннен оралу |
Балалардың дұрыс шешінуін, шкафқа киімдерін орналастыру тәртібін бақылау. Жинақылыққа тәрбиелеу. Мәдени-гигиеналық талаптарды орындауларын қадағалау |
|
||||||
Түскі ас |
Ұқыпты тамақтану дағдыларын, ас құралдарын қолдану дағдыларын жетілдіру. Тамақтану алдында мұқият жуынуды, тамақтану әдебін сақтап, асты аз-аздан алып, шусыз жеуді үйрету. Тамақтан соң ауыздарын шаюды қадағалау. |
|
||||||
Тәтті ұйқы. |
Балалардың тыныш ұйықтауына жағымды жағдай орнату. |
|
||||||
Біртіндеп ұйқыдан ояту, шынықтыру шаралары. |
Ұйқы ашу жаттығу. «Велосипед тебу» Ойын жаттығу «Ұқыпты киінеміз» |
|
||||||
Бесін ас |
Ұқыпты тамақтану дағдыларын, ас құралдарын қолдануды жетілдіру. тамақтану алдында мұқият жуынуды, тамақтану әдебін сақтап, асты аз-аздан алып, шусыз жеуді үйрету. Тамақтан соң аузын шаюды қадағалау. |
|
||||||
Ойындар, дербес әрекет
Баланың жеке даму картасына сәйкеғс жеке жұмыс |
Қимылды ойыны «Сұр қоян жуынады» Мақсаты: Белсенді ойнай білуге үйрету. Жеке баламен жұмыс: Аделя.Дидармен сурет оқу қызметі бойынша қарандашты дұрыс ұстауға үйрету. |
Әңгімелесу. Киіз үй. Мақсаты:Балалараға киіз үй туралы түсінік беру. Жеке баламен жұмыс: Сөйлеуді дамытудан У.Камила,Камилия,М.Софиямен Мақсаты: тілдің грамматикалық құрылымы бойынша қарапайым сұрақтарға жауап беруге үйрету. |
Дидактикалық ойын. «Ғажайып қапшық» Мақсаты: Балаларды заттардың белгілері арқылы тани білуге үйрету.Жеке баламен жұмыс. Санжар,Д.Амірханмен қарапайым математика ұғымын қалыптастыру оқу қызметі бойынша «үстінде, астында, артында, жанында» ұғымын үйрету. |
Музыка тыңдау. «Қазақ күйін тыңдау» Мақсаты: Ұлттық күйімен таныстыруды жалғастыру. Жеке жұмыс топ балаларымен. Дидактикалық ойын. «Анықтап түсіндір» Мақсаты: Қыс мезгіліндегі өзгерістерді әңгімелеп беруге үйрету. |
Топ балаларымен. «Аурухана» сюжетті ролдік ойын.
|
|
||
Серуенге дайындық |
Балаларды киімдерін дұрыс киіну ретін үйретуді жалғастыру.«Ойын жаттығу: “Досыма түймелеуге көмектесеміз“ |
|
||||||
Серуен |
Серуен кезіндегі күндізгі іс-әрекетін қайталау,толықтыру.Өз еріктері бойынша ойын әрекеті. |
|
||||||
Балалардың үйге қайтуы |
« Сіздің балаңыздың жетістігі» Нұрдананың ата-анасымен сұқбаттасу. Балалардың тәрбиешіден сұранып үйге қайтуы. |
Ата –аналармен балалардың тазалықтары жайлы әнгімелесу. Балалардың тәрбиешіден сұранып үйге қайтуы. |
Ата-аналарға таңертеңгілік жаттығуа уақтына келуін айту.Балалардың тәрбиешіден сұранып үйге қайтуы. |
Ата-аналараға балабақшаға төлейтін төлем ақысын уақытылы керектігін ескерту.
Балалардың үйге қайтуы. |
Ата-аналармен жұмыс Жек әңгімелесу тақырыбы: «Балалардың өздіктерінен киініп, шешінуге дағдыландыру»Балалардың тәрбиешіден сұранып үйге қайтуы. |
|