Табиғатқа саяхат. П дыбысы мен әрпі
Түркістан облысы
Арыс қаласы
Сәкен Сейфуллин атындағы жалпы орта мектебі
Бастауыш пән мұғалімі:
Кадирбекова Жазира Шарипбековна
Күні:25.02.2020
Сынып: 1 «Ә» |
||
Сабақтың тақырыбы | Табиғатқа саяхат. П дыбысы мен әрпі. | |
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) | 1.2.5.1 мәтін иллюстрациясы бойынша сұрақтар қоя білу немесе оқығаны бойынша қойылған сұраққа жауап
1.2.6.1* мұғалімнің көмегімен ерекшелігіне қарай мәтін жанрын (өлең, әңгіме, ертегі) ажырату 1.2.9.1 әріпті тану, ажырату және оны дыбыспен сәйкестендіру |
|
Сабақтыңмақсаттары | Барлығы:Жаңабілімдімеңгереді.
Көбі:Тақырыптытүсініп, тыңдап, жетекшісұрақтарарқылыталқылайды. Кейбірі: Алғанбілімдіөмірдеқолданаалады. |
|
Жетістіккритерийлері | Айтылғансөздер мен сөйлемдердіңкөпшілігіндұрысқайталайалады.
Нақтысөйлеуарқылы, мәселенітүсінгенінкөрсетеалады. |
|
Құндылықтардыдарыту | Оқушылардыбір-бірінедегенқұрметкөрсетуінетәрбиелеу. | |
Пәнаралықбайланыс | Өнер, анатілісабағы | |
АКТ қолданудағдылары | бейнеролик | |
Тілдікқұзыреттілік | Пияз-лук | |
Сабақбарысы | ||
Сабақтыңжоспарланғанкезеңдері | Сабақтағыжоспарланғаніс-әрекет | Ресурстар |
Сабақтың басы
Ынтымақтастықатмосферасынқалыптастыру |
Ертеңгілікшеңбері
Қолалысып, қәне, біз, Достасайықбәріміз. Айтарым бар сендерге, Тез тұрыңдаршеңберге. Қандайжақсыбіртұру, Достармененбіржүру! Қандайжақсыдос болу! Бір-біріменүштілдеамандасу -Балаларбізкөңіл-күйіміздіңәрқашанкөтеріңкіболғанынқалаймыз. Көңіліміздіешқашанкірбің, бұлт шалмасаекендепойлаймыз. Аспандағыкүніміз де әрқашанжарқыраптұрсын. Бірақкүніміздіңбетінбұлтшалыпты. Күнкөзіненбұлттысейілту үшінмынабұлттардыңартында сұрақтарберілген. Солсұрақтарғажауапбереотырыпкүнімізгекөмектесейік. 1. Әріпдегеніміз не? 2. Дыбыснешегебөлінеді? 3. Әріптіңжазбатүріқайдажазылады? 4. Дыбысдегеніміз не? 5. П дыбысықандайдыбыс? 6. Дауыссыздыбыстардықалайажыратамыз? 7. Қызылтекшеменқандай дыбыстыбелгілейміз? 8. Ө қандайдыбыс? Сабақмақсатыментаныстырыпөту Топқабөліну 1-топ «Дыбыстар» 2-топ «Буындар» 3-топ «Сөздер» 4- топ «Сөйлем» |
Шаттықшебері
|
Сабақтыңортасы
|
Жұмбақжасыру
Болса да ащы, Дәмдіетерасты. Өседіолжерге, Тығыпалыпбасты. Пияз Ойын «Өзүйін тап» Сөздержазылғанкарточкалардыүйлергеорналастыру. Қорықпайдыкүштіаңнан Жұптықжұмыс Сөзқұра, тез құра. |
Суреттер, карточкалар |
Сергітусәті | Әппақболыптаңатты,
Түтiнтiкешығады. Қарлығаштарқанатын Самғапбиiкұшады. Топ-топ, топ басайық, Жалауданкүнжасайық. Жаса, жаса алтын күн Жаса, жасажарқынкүн. (балаларқолдарынсоғады) |
Сергітусәтінеарналғанжинақ |
Аяқталуы
Қызықтытапсырма |
Топтықжұмыс
кітап, кірпі, қолғап, кептерсөздерінедыбыстықталдаужасау. 2 топ « Сөздер» Топтастыру П әріпі бар сөздерді табу, топтастыру 3 топ «Буын» Адасқанбуындар 4 топ«Сөйлем»Мәтінменжұмыс. Кітап –адамөміріндемаңыздырөлатқарады. Ол елді, жердісүюгеталапты, кішіпейілболуға, мейірімділікке, төзімділіккебаулиды. Кітапты таза, ұқыпты ұстаукерек. Өмірде ең жақсыкеңесші-кітап. |
Суреттер, тапсырмалар |
Сабақтыңсоңы | Өздікжұмыс
Қалыптастырушыбағал Рефлексия Бағдаршам ТүсінбедімСұрағым бар Түсіндім
|
Бағдаршамтүстері |
Дифференциация –
оқушыларғакөбірекқолдаукөрсетуді қалайжоспарлайсыз? Қабілетіжоғарыоқушыларғақандай Тапсырмалар қоюдыжоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардыңматериалды меңгерудеңгейінтексеру жоспарыңыз? |
Пәнаралықбайланыс
Денсаулықжәнеқауіпсіздіктехника сыныңсақталуы |
Қолдаукөрсету.
Қабілетіжоғарыоқушылар айтылғансөздер мен сөйлемдердіңкөпшілігін дұрысқайталайалады. |
Оқушыларөздеріжасаған бет-бейнелерінеқарапбір-бірінекөңіл- күйлерінайтады. (қуанышты, көңілді, көңілсіз, ашулы) |
Өнер, анатілісабағы
Оқушылардыбір-бірінедеген құрмет Көрсетуіне тәрбиелеу. |