Судың қаупі
Бекітемін : ————————
Сабақтың тақырыбы: Судың қаупі. Қабдыкәрім Ыдырысов. «Қап, қап, қарағым» | Мұғалімнің аты-жөні: Мукаева Э.Н Күні: | ||||||
СЫНЫП: 2 «А» | Қатысқан оқушылар саны: | Қатыспаған оқушылар саны: 0 | |||||
Сабақ негізделген оқу мақсаттары | 2.1.1.1 — шығарманың мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру 2.2.9.1 — сұраққа жауапты анықтамалық кітаптардан, жинақтардан, сөздіктерден табу және ақпаратты берілген үлгі кестеге салу 2.3.3.1 — шығармашылық жұмысын мұғалімнің көмегімен сурет, аппликация, фотосуреттер арқылы ұсыну | ||||||
Сабақ нәтижесі:
| Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты бірлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. | ||||||
Бағалау критерийі | Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. | ||||||
Құндылықтарды дарыту | Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсету.Бір-бірімен татулықпен қарым-қатынаста болу.Құрмет, ынтымақтастық. | ||||||
Тілдік құзіреттілік | Жемістер-фрукты, | ||||||
Ресурстар | Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер,фломастер,бейнежазба. | ||||||
Әдіс-тәсілдер | Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. | ||||||
Пәнаралық байланыс | Музыка, қазақ тілі. | ||||||
Сабақтың жоспары | |||||||
Жоспарланған Уақыт | Сабақ барысы : | Бағалау түрлері | |||||
Басталуы 3мин
2 мин | Психологиялық ахуал қалыптастыру:«Көңілді сынып» образын көрсету. 1) Топ басшы . 2)Спортшы оқушы. 3) Үлгілі оқушы. 4)Өнерлі оқушы. 5)Сотқар оқушы. 6) Мұғалім. Берілген рөлдерге кіріп, суретке түсу. Мақсаты: қатысушылардың көңіл-күйін көтеру, жағымды эмоция туғызу.
Топқа бөлемін : « Құрастыру» әдісі арқылы 4 топқа бөлінеді. 1- топ: «Өзен»,2- топ: «Теңіз»,3-топ : «Көл»,4-топ «Мұхит» | Рөлге бөлініп, суретке түсе білу.
Құрастыру арқылы топтарға бөлу.
| |||||
Өткен сабақ 3мин | «Жемістерде дәруменнің көп екенін білемін ». «Мен білемін!»ойыны жемістер мен көкөністердің аттарын 3 тілде жазу. Жемістер мен көкөністерге қандай тіршілік көзі керек? Су | 3 тілде жазу
| |||||
Жаңа білім 10 минут
| Білу және түсіну «Кім тапқыр?» І топ:”Өзен” Сылқ –сылқ күледі, Аяғы жоқ жүреді. ІІ топ :“Теңіз” Құйсаң шығар гүл өсіп, Қатады қыста сіресіп. ІІІ топ:”Көл” Дәмі де жоқ,түсі жоқ, Пайдаланбас кісі жоқ. ІVтоп:”Мұхит” Жылт-жылт етеді, Жылғалардан өтеді. Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады. Нақыл сөздерді оқы және түсіндір. 1. «Өзен»тобына: Сулы жер-нулы жер. 2. «Теңіз » тобына : Су тіршілік көзі. 3. «Көл»тобына: Судың да сұрауы бар. 4. «Мұхит» тобына: Сулы жер құрақсыз болмас. | Жұмбақ шешу
Оқулық, мәтіндер.
Жұпқа біріктіру.
| |||||
Түсініп оқы. «Қап, қап, қармағым»өлеңін, «Өзен»тобына:1-шумағын, «Теңіз»тобына:2-шумағын, «Көл»тобына:3-шумағын, «Мұхит» тобына:4-шумағын оқытып, топ болып сұрақтар қойып, жауап беру. | |||||||
Өлеңнің авторы кім? Қабдыкәрім Ыдырысовтың өмірбаянымен таныстыру. Сызбаны пайдаланып, автор туралы әңгімеле. | Автор жөнінде қосымша мәліметтер беру. | ||||||
Ортасы 5 минут
| Қолдану Дәптермен жұмыс. Дауыс ырғағын дұрыс қойып, дауыстап айт. Қап,қап, қармақ, қаба ғой. Қап, қап, қайран қармағым!
| Оқулық, түрлі-түсті маркерлер
| |||||
Сергіту сәті 2 минут | Сергіту сәті. | Оқушылар қимылды жаттығу жасап сергіп қалады. | |||||
Аяқталуы Сабақты бекіту 10минут | Ой қорыту «Ойлан, Бірік, Бөліс» әдісі 1 топ: «Тілек айту ». (Суреттегі балаға тілегін жазу ) 2 топ : «Суда сақ болу» ережелерін құрастыру. 3. топ. «Суретін сал» өлеңнен түсінгенін сурет арқылы жеткізу . 4. тобына: «Әңгіме құра». (Сурет бойынша әңгіме құрап,жазады, мәтінге ат қояды).
| Тақырып бойынша түйген білімдерін жазады. | |||||
Бағалау
2минут
Кері байланыс 3 минут
| Сабақтан алған әсерлерін стикерге жазып, жемістерге жабыстырады. | ||||||
Ы.Ноғайбаев атындағы 18 орта мектебі МКМ
Ашық сабақ
Әдебиеттік оқу
Судың қаупі. «Қап,қап, қармағым»
2 «А» сынып: Мукаева Эльмира