Балабақша әлемі

Top Menu

  • Балабақша конкурстары
  • Сайт ережесі

Main Menu

  • Балабақша
  • Оқу қызметі
  • Технологиялық карта
  • Циклограмма
  • Материал қосу
Кіру / Тіркелу

Логин

Қош келдіңіз! Аккаунтқа кіру
Кілт сөзді ұмыттыңыз ба?
Тіркелу

Забытый пароль

Артқа оралу

Тіркелу

Артқа оралу
  • Балабақша конкурстары
  • Сайт ережесі

logo

Header Banner

Балабақша әлемі

  • Балабақша
  • Оқу қызметі
  • Технологиялық карта
  • Циклограмма
  • Материал қосу
  • Армысың, әз-Наурыз!

  • «Бала — біздің болашағымыз»

  • Балабақша – тәрбие мен білімнің алғашқы баспалдағы

  • 1 наурыз -Алғыс айту күні

  • БАЛАЛАРДЫҢ ҚАУІПСІЗДІГІН ҚАДАҒАЛАҢЫЗ

  • ҚР ПІБ Медициналық орталығының «Қарлығаш» балабақшасы «Анамның ертегісі» жобасын қолға алды

  • Жүн және одан жасалатын заттар

  • «Ұлттық қол өнерді балабақшада үйретудің тәрбилік мүмкіндіктері»

  • «Менің үйім»

  • Балабақшада ескертуді жою бойынша ақпарат

  • “Туған жерім” пейзаж сурет байқауы

  • Көңілді математика әлемі

  • Республика күніне арналған ашық сабақ

  • МОЯ РОДИНА — КАЗАХСТАН»

  • МОЯ РОДИНА — КАЗАХСТАН»

  • Республика күніне арналған ашық сабақ

  • циклограмма

  • Геометриялық пішіндер мен денелер.

  • Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспары және Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламасы негізінде 2022 — 2023 оқу жылына арналған ұйымдастырылған іс-әрекеттің перспективалық жоспары

  • «Білім беру ортасындағы балалардың әл-ауқаты мен қауіпсіздігі»

Жалпы рубрика
Home›Жалпы рубрика›Судың қаупі

Судың қаупі

By admin
2 июня, 2020
1604
0
Share:

Бекітемін :  ————————

Сабақтың тақырыбы: Судың қаупі.

Қабдыкәрім Ыдырысов. «Қап, қап, қарағым»

Мұғалімнің аты-жөні: Мукаева Э.Н

Күні: 

СЫНЫП:  2 «А»Қатысқан оқушылар  саны:Қатыспаған  оқушылар саны: 0
Сабақ негізделген оқу мақсаттары2.1.1.1 — шығарманың мазмұны   бойынша сұрақтарға жауап беру

2.2.9.1 — сұраққа жауапты анықтамалық кітаптардан, жинақтардан, сөздіктерден табу және ақпаратты берілген үлгі кестеге салу

2.3.3.1 — шығармашылық жұмысын мұғалімнің көмегімен сурет, аппликация, фотосуреттер арқылы ұсыну

Сабақ  нәтижесі:

 

Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды.  Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді.

Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты бірлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен  жұмыс жасайды.

Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады:

Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.

Бағалау критерийіЖеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында  тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.
Құндылықтарды дарытуОқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсету.Бір-бірімен татулықпен  қарым-қатынаста болу.Құрмет, ынтымақтастық.
Тілдік құзіреттілікЖемістер-фрукты,
РесурстарОқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған  қағаздар  және  әртүрлі  заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер,фломастер,бейнежазба.
Әдіс-тәсілдерСұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия.
Пәнаралық байланысМузыка, қазақ тілі.
Сабақтың жоспары
Жоспарланған

Уақыт

Сабақ барысы :Бағалау түрлері
Басталуы

3мин

 

 

 

 

 

 

2 мин

 

Психологиялық ахуал қалыптастыру:«Көңілді сынып» образын көрсету. 1)  Топ  басшы . 2)Спортшы оқушы. 3) Үлгілі оқушы. 4)Өнерлі оқушы. 5)Сотқар оқушы. 6) Мұғалім. Берілген рөлдерге кіріп, суретке түсу.

Мақсаты: қатысушылардың көңіл-күйін көтеру, жағымды эмоция туғызу.

 

Топқа бөлемін : « Құрастыру»  әдісі арқылы 4 топқа бөлінеді.

1- топ: «Өзен»,2- топ: «Теңіз»,3-топ : «Көл»,4-топ «Мұхит»

Рөлге бөлініп, суретке түсе білу.

 

 

 

 

 

Құрастыру  арқылы топтарға бөлу.

 

Өткен сабақ

3мин

«Жемістерде дәруменнің көп екенін білемін ».

«Мен білемін!»ойыны жемістер мен көкөністердің аттарын 3 тілде жазу.

Жемістер мен көкөністерге қандай тіршілік көзі керек? Су

3 тілде жазу

 

 

Жаңа білім

10 минут

 

 

 

 

 

Білу және түсіну

«Кім тапқыр?»

     І топ:”Өзен”

Сылқ –сылқ күледі,

Аяғы жоқ жүреді.

ІІ топ :“Теңіз”

Құйсаң шығар гүл өсіп,

Қатады қыста сіресіп.

     ІІІ топ:”Көл”                      

Дәмі де жоқ,түсі жоқ,

Пайдаланбас кісі жоқ.

     ІVтоп:”Мұхит”

Жылт-жылт етеді,

Жылғалардан өтеді.

Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады.

Нақыл сөздерді оқы және түсіндір.

1. «Өзен»тобына: Сулы жер-нулы жер.

2. «Теңіз » тобына : Су тіршілік көзі.

3. «Көл»тобына: Судың да сұрауы бар.

4. «Мұхит» тобына:   Сулы жер құрақсыз болмас.

 

Жұмбақ  шешу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқулық,

мәтіндер.

 

 

Жұпқа  біріктіру.

1
2

 

      Түсініп оқы.

«Қап, қап, қармағым»өлеңін,

«Өзен»тобына:1-шумағын,

«Теңіз»тобына:2-шумағын,

«Көл»тобына:3-шумағын,

«Мұхит» тобына:4-шумағын оқытып, топ болып сұрақтар қойып, жауап беру.

      Өлеңнің авторы кім? Қабдыкәрім Ыдырысовтың өмірбаянымен таныстыру.

Сызбаны пайдаланып, автор туралы әңгімеле.

Автор жөнінде қосымша мәліметтер беру.
Ортасы

5 минут

 

 

Қолдану

Дәптермен жұмыс.

Дауыс ырғағын дұрыс қойып, дауыстап айт.

Қап,қап, қармақ, қаба ғой.

Қап, қап, қайран қармағым!

 

Оқулық,

түрлі-түсті маркерлер

 

Сергіту сәті

2 минут

Сергіту сәті.Оқушылар қимылды жаттығу жасап  сергіп қалады.
Аяқталуы

Сабақты бекіту

10минут

Ой қорыту   «Ойлан, Бірік, Бөліс» әдісі

1 топ: «Тілек айту ». (Суреттегі балаға тілегін жазу )

2 топ : «Суда сақ болу» ережелерін құрастыру.

3. топ.  «Суретін  сал»  өлеңнен түсінгенін сурет арқылы жеткізу .

4. тобына:  «Әңгіме құра». (Сурет бойынша әңгіме құрап,жазады, мәтінге ат қояды).

 

Кері байланыс
 

Тақырып бойынша түйген білімдерін жазады.

Бағалау

Маған қызықты, үйрендім
Ұнады, бірақ ұсынысым бар
Мен күткендей болмады

2минут

 

 

 

 

 

 

Кері байланыс

3 минут

 

 

 

  

Сабақтан алған әсерлерін стикерге жазып, жемістерге  жабыстырады.

 

 

 

 

                               Ы.Ноғайбаев атындағы 18 орта мектебі МКМ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                       Ашық сабақ

 

Әдебиеттік оқу

Судың қаупі. «Қап,қап, қармағым»

 

 

 

                                         2 «А» сынып: Мукаева Эльмира

 

 

 

 

 

 

 

Previous Article

Сыныптан тыс уақытта Сс дыбысы  мен әрпі

Next Article

Есептің графикалық моделі

0
Shares
  • 0
  • +
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0

ҰҚСАС МАТЕРИАЛДАР ОСЫ АВТОРДАН

  • Жалпы рубрика

    О о дыбысы мен әрпі

    2 мая, 2020
    By admin
  • Жалпы рубрика

    Мектеп асханасы. Жуан және жіңішке дауысты дыбыстар

    19 мая, 2020
    By admin
  • Жалпы рубрика

    Программалық қамтамасыз етудің жіктелуі

    12 августа, 2020
    By admin
  • Жалпы рубрика

    Алматы – менің қалам!!!

    12 августа, 2020
    By admin
  • Жалпы рубрика

    «Қазақстан Республикасында мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспарларын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2012 жылғы ...

    1 июля, 2020
    By admin
  • Жалпы рубрика

    Металдар,бейметалдар және олардың қосылыстарының арасындағы генетикалық байланыс

    28 мая, 2020
    By admin

Пікір қалдыру Отменить ответ

  • Балабақша

    Ақ боран.Ә.Табылдиев.

  • БАЛАБАҚША ӘЛЕМІ

    «Қыс көңілді тамаша!»

  • Жалпы рубрика

    Табиғатқа саяхат. Ж ждыбысы мен әрпі

 

Жаңа жарияланымдар

  • Армысың, әз-Наурыз!
  • «Бала — біздің болашағымыз»
  • Балабақша – тәрбие мен білімнің алғашқы баспалдағы
  • 1 наурыз -Алғыс айту күні
  • БАЛАЛАРДЫҢ ҚАУІПСІЗДІГІН ҚАДАҒАЛАҢЫЗ
  • ҚР ПІБ Медициналық орталығының «Қарлығаш» балабақшасы «Анамның ертегісі» жобасын қолға алды
  • Жүн және одан жасалатын заттар
  • «Ұлттық қол өнерді балабақшада үйретудің тәрбилік мүмкіндіктері»
  • «Менің үйім»
  • Балабақшада ескертуді жою бойынша ақпарат
  • “Туған жерім” пейзаж сурет байқауы
  • Көңілді математика әлемі
  • Республика күніне арналған ашық сабақ
  • МОЯ РОДИНА — КАЗАХСТАН»
  • МОЯ РОДИНА — КАЗАХСТАН»

Күнтізбе

Март 2023
ПнВтСрЧтПтСбВс
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031 
« Фев    

BALABAKSHA.KZ

Байланыс :
Тел:          +7 707 817 74 58
E-mail:     baksha-2020@mail.ru

Яндекс.Метрика