0-ден 10-ға дейінгі сандар. 11-ден 20-ға дейінгі сандар.Толық ондықтар.100 саны
Жамбыл облысы
Жуалы ауданы
Ы.Алтынсарин орта мектебі
Бастауыш сынып мұғалімі
Божбанова Айжан Хаджимухановна
Пән: Математика | Мектеп:Ы.Алтынсарин | ||||||
Күні: | Мұғалімнің аты-жөні: Божбанова Айжан | ||||||
Сынып: 2«Ә» | Қатысқандар саны: 28Қатыспағандар саны: | ||||||
Сабақтың тақырыбы | 0-ден 10-ға дейінгі сандар. 11-ден 20-ға дейінгі сандар.Толық ондықтар.100 саны. | ||||||
Оқумақсаты | 2.1.1.1 100-ге дейінгі сандардың құрылу жолын түсіну; 100
көлеміндегі сандарды тура және кері санау; олардың натурал сандар қатарындағы орнын анықтау |
||||||
Сабақтың мақсаттары | Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады:
Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. |
||||||
Бағалау критерийлері | Есептердің түріне байланысты оларды шығару тәсілдерін таңдайды | ||||||
Тілдікмақсат | Жаңа тақырып аясындағы керекті тілдік қорлары дамиды. Екі таңбалы сандарды естіп, сөйлегенде, жазғанда қолдана алады.Сұрақтарға жауап бергенде, оқулықтағы зерттеулер мен тапсырмаларды орындағанда тірек сөздерді қолданады.
Екі таңбалы сандарды естігенде, сөйлегенде қолданады. |
||||||
Құндылықтардыдарыту | Жауапкершілік, сыйластық, өзаратүсіністік, жанашырлық, қамқорлықжасайбілуқұндылықтардықалыптастыру. | ||||||
Алдыңғы білімдер | Қарапайым есептерді шығару дағдылары бар. | ||||||
Сабақбарысы | |||||||
Сабақтыңжоспарланғанкезеңдері | Сабақтағыжоспарланғаніс-әрекет | Ресурстар | |||||
Сабақтың басы
|
Бағалау парақшасымен таныстыру
Топтарға бөлу. Себетпен конфет әкелу. Оқушыларға себеттен конфет алуларын сұраймын.Конфеттің түрлеріне қарай 3 топқа бөлініп отырады. 1-топ «Сары кәмпиттер» 2-топ «Көк кәмпиттер»3-топ «Қызыл кәмпиттер»Психологиялық ахуал қалыптастыру: «Қызыл гүлім-ай» би |
Тапсырманы орындаған әр балаға конфеттер беріп отырамын. | |||||
Сабақтыңортасы
|
Мағынаны тану Жаңа білімді түсіндіру
Сен суретте қандай суретті көріп тұрсың?Қандай сандар жазылған? Өздік жұмысы.Математика оқулығымен таныстыру. Шартты белгілерді таныстыру. Не үшін қажет екенін түсіндіре отырып, қалай пайдалануды үйрету.1-жаттығу. =10 деген өрнек құрылады. Ал кейіннен балалар сондай саны бар допты таңдап, тура теңдікті шығарады. Одан кейін қосындының мәні өзгеріп, ойын жалғасады.Балалар футбол добын қақпайлаған қақпашының суретін қарастырады. «Гол, соқ!» ойыны түрінде жүргізіледі. Алдымен 2+ 2-жаттығу. Жалпылама ауызша орындауға болады. 3-жаттығу. Нұсқа бойынша таптарда жаппай жұмыс ұйымдастырылады. Кестедегі әр жолға белгілі бір сурет сәйкес келеді. Осы суреттерден тұратын кестенің жанында өрнектер қарастырылған. Балалар кестеден тиісті санды таңдап алып, өрнек құрастырады және олардың мәнін табады. Өрнектер санын алдын ала келісіп алуға болады. 4-жаттығу. өзіндік жұмысы ретінде беруге болады. Соңынан тексеру қажет. |
Ресурстар:
• 4 ватман қағаз; • әрбір топқа арналған түсті таяқшалар топтамасы; • әрбір оқушыға арналып файлға салынған парақтар. |
|||||
Сабақтың соңы | 0-ға және 20-ға дейін тура және кері бағытта санаңдар (сан сәулесін пайдалануға болады).
5-тен кейінгісандыата, келесісанның 5-тен нешеуіартық? 9-дың алдындағысандаата, алдыңғысанның 9-дан нешеуі кем? 3,9,1 сандарыныңкөршілеріната 6 мен 8, 7 мен 9 сандарыныңарасындақандай сан тұрады? Қосукестесінқайталау. «Мақсатыңажет» ойыны. Мысалдартізбегінатабастаймын. Балаларжауапретіндецифрлыкарточкалардыкөрсетеді. Қатесанағандардыұстапаламын. Тізбектерәртүрліболуымүмкін. Мысалы, 5+4-3+2, 9+1-8-1+7, 5+0-2+7-10.Ойынсрңындатапсырманыжақсыорындағандардыатапөту. Сандарқұрамынқайталау. Сандыатау, балалар осы сандықұрастыруғаболатынцифрлары бар екікарточканыкөрсетеді.Қосужәнеазайтуда сан атауларынқайталау. |
Көрнекі құралдар.Екі таңбалы сандар – бұл 10-нан 99-ға дейінгі сандар. Олар екі раз-рядтан: ондықтар және бірліктер раз-рядынан тұрады. Екі цифрмен жазылады. Екі таңбалы сандар солдан оңға қарай оқылады. Оқыған кезде алғаш-ында ондықтар разрядындағы цифр, ал одан кейін бірліктер разрядындағы цифр айтылады. | |||||
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? | Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?
Оқушылар сабақ соңында:сандар қатарындағы екі таңбалы сандардың орнын дұрыс анықтай білуді; •екі таңбалы сандарды жазуды және оқуды меңгереді. •Оқушылардың тақырыпты меңгеру деңгейін анықтау үшін оларға мына сұрақтарды қойыңыз: •Қандай сандарды екі таңбалы сандар деп атайды? •Ең кіші екі таңбалы санды ата. •Ең үлкен екі таңбалы санды ата. •78 санының алдында қандай екі таңбалы сан тұрады? •52 мен 54 сандарының арасында қандай екі таңбалы сан тұрады? * Нөлмен аяқталатын екі таңбалы сандарды ата. •Бірдей екі цифрлардан тұратын екі таңбалы сандарды ата. •Сен күнделікті өмірде екі таңбалы сандарды қайда кездестіресің? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы | |||||
Қиналатын оқушылардың қасына барып, оқушыларға жетекші сұрақтар қою немесе бағыт беру арқылы көмек көрсету. Өзіндік жұмысты орындау барысында мысалдардың шешімін жылдам орындаған қабілеті жоғары оқушыларға жеке тапсырманы ұсыну. | Мадақтау айту, смайлк беру арқылы бағалау. Жауаптары мен жасаған жұмыстарын бақылау арқылы бағалау. Өзін-өзі бағалауды ұйымдастыру. | Сергіту сәттерін өткізу.
|
|||||