Зат есім

Жамбыл облысы

Шу қаласы

Мектеп: «Жібек жолы» мектеп-лицейі

 Бастауыш сынып мұғалімі

Аймаханова Жанна Болатхановна

 

 

САБАҚ:

Зат есім

Мектеп:»Жібекжолы» мектеп-лицейі
Күні:17.03.2020 Мұғалімніңесімі:Аймаханова Жанна Болатхановна

 

СЫНЫП: 2 «В» Қатысқандар саны: 21 Қатыспағандар: 0
Сабақнегізделгеноқу

мақсаты (мақсаттары)

2.1.4.1 — тірек сөздерді қатыстыра отырып, берілген тақырып бойынша әңгіме құрау

2.2.3.1 — мәтін мазмұнынанықтауға бағытталған сұрақтар құрастыру және жауап беру

2.3.5.1 – жіберілген пунктуациялық, орфографиялық қателерді мұғалімнің көмегімен түзету

2.4.2.3* — сөз таптарын (зат есім, сын есім, сан есім, етістік) ажырату

 

Сабақмақсаттары Барлықоқушылар:
·         Оқулықта  берілген тапсырмаларды орындайды. Тақырыпты меңгереді.
Оқушылардыңбасымбөлігі:
·         Тақырыптың  маңызы туралы  дәлелдеп айтып бере алады.
Кейбіроқушылар:
·         Білімді сыныптастарына түсіндіріп оқулықтан тыс ресурстар қоса алады.
Бағалаукритерийі Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады.

Сабақ барысында  тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.

Ресурстар Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар  және  әртүрлі  заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.
Әдіс-тәсілдер Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия.
Пәнаралық байланыс Музыка, қазақ тілі,тарих.
Жоспарланған

уақыт

Жоспарланғанжаттығулар (төменде

жоспарланғанжаттығуларменқатар,

ескертпелердіжазыңыз)

Ресурстар
Басталуы  5 минут

 

Топқа бөлу2 минут

Себетпен конфет әкелу. Оқушыларға себеттен конфет алуларын сұраймын.Конфеттің түрлеріне қарай 3 топқа бөлініп отырады.

Психологиялық ахуал қалыптастыру:

3 минут

«Қызыл гүлім-ай» би

1-топ «Сары кәмпиттер»

2-топ «Көк кәмпиттер»

3-топ «Қызыл  кәмпиттер»

 

Ортасы   20 минут Білу және түсіну 10 минут

Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады.

Дәптермен жұмыс.

№6. Мәтіннің тақырыбына қарап, оның мазмұнын болжа.  Сонан соң мәтінді түсініп оқы.

Қолдану 8 минут  «Интервью» әдісі

Жалпыға арналған тапсырма:

Оқушылар тақырып аясында сұрақтар құрастырады. Сұрақтар тақтаға ілінеді. Оқушылар бір-бірінің сұрақтарына жауап береді.

Мәтіннен кім? Не? Деген сұрақтарға жауап беретін сөздерді тап.

Зат есім дегеніміз – заттың атын білдіретін сөздерді зат есім дейміз. Зат есімдерге кім? не? нелер? кімдер? деген сұрақтар қойылады.

Мысалы: бұлбұл, орындық, Асқар, мұғалім.

Зат есімдердің мағыналары кең, өте бай болып келетін аңғарту үшін мынандай тапсырмалар беремін. Тақтаға әртүрлі ұғымды білдіретін зат есімдер жазылады. Мысалы: Құрылысшы, сәби, кітап, үй, жаңбыр, найзағай, қой, парта, торғай, қияр, жолжелкен т. б. Зат есім бас әріппен басталып жазылады. Оған адам аттары, жер — су аттары, таудың аттары, жануарлардың ерекшелеп қойылған аттары жатады.

 

«Әлемді шарлау» әдісі арқылы түсіндіріледі.

«Интервью» әдісі

Оқушылар өз оайларын стикерлерге жазып жабыстырады.

Сергіту сәті

2 минут

«Қыдырып қайтайық!»

би билеу

«Қыдырып қайтайық!» биі

 

Аяқталуы  20 минут Синтез

№7,8. Өздік жұмысы.

Екі түрлі түсініктеме күнделігі.

Оқушылардан дәптердің бетін (не таратылып берген парақты) ортасынан вертикаль сызықпен бөлу сұралады. Мәтінді оқу барысында олар:

 

Бөліктіңоңжағына Сол жағына
Мәтіндегі қатты әсер еткен тұстарды, үзінділерді жазады. Сол әсер еткен үзінділер жайлы пікір жазады (нені еске түсіреді, себеп-салдары қандай, қандай сұрақ бар т.б.)

 

Мақалды көшіріп жаз. Зат есімдердің астын сыз.

Өнер – ағып жатқан бұлақ,

Ғылым – жанып тұрған шырақ.

Ата – бәйтерек,

Бала – жапырақ

 

 

Оқушылар кестемен жұмыс жасайды

Үйге тапсырма: №9,44-бетте.

 

Саралау – Сізқосымша

көмеккөрсетудіқалай

жоспарлайсыз? Сіз

қабілетіжоғары

оқушыларғатапсырманы

күрделендірудіқалай

жоспарлайсыз?

Бағалау — Оқушылардың

үйренгенінтексеруді

қалайжоспарлайсыз?

Пəнаралықбайланыс

Қауіпсіздікжəнееңбекті

қорғауережелері

АКТ-мен байланыс

Құндылықтардағы

байланыс

Рефлексия

Сабақ / оқу

мақсаттары

шынайыма?

Бүгіноқушылар

не білді?

Сыныптағыахуал

қандайболды?

Мен жоспарлаған

саралаушаралары

тиімдіболдыма?

Мен берілген

уақытішінде

үлгердімбе? Мен

өзжоспарыма

қандайтүзетулер

енгіздімжəне

неліктен?

«Менің көңіл-күйім баспалдағы»

Оқушылар стикерлерге өз есімдерін жазып (немесе смайликтің суретін салып) тақтада салынған баспалдақтардың біріне жабыстырады. Баспалдақтар «Керемет!», «Өзіме сенімдімін!», «Жақсы», «Жаман емес», «Маған көмек керек!», «Білмеймін», «Нашар» деп аталады.

 

Қорытынды бағамдау

Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды

жетілдіругекөмектесетін не білдім?

 

Вам может также понравиться...

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован.