Есептің графикалық моделі
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 5.1.
Мектеп: Ы.Ноғайбаев атындағы №18 орта мектеп МКМ Мұғалімнің аты-жөні: Нагиметова Гульжанат Айдаулетовна |
|
Пәні : математика
|
|
Сынып: 1 | Қатысқандар: Қатыспағандар: |
Ортақ тақырып: | «Саяхат» «Салт- дәстүр және ауыз әдебиеті» |
Осы сабақта қол
жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
1.5.1.4.Санды бірнеше бірлікке арттыру,азайту : айырмдықсалыстыруға берілген есептерді талдау және шығару :кері есептерді құру және шешу |
Сабақтың тақырыбы | Есептің графикалық моделі |
Сабақтыңмақсаты | Барлықоқушылар:
Бірлік сандарды санап, есепті қосу амалымен шығара алады. Есептіңграфикалық моделімен танысады |
Көптегеноқушылар:
Санды бірнеше бірлікке арттырады және кемітуге берілген есептерді шығарады. |
|
Кейбіроқушылар:
Кері есеп құрастырып шығарады, тәжірибеде қолдана алады,сызбамен жұмыс істей алады. |
|
Бағалаукритерийі | Санды бірнеше бірлікке арттырып кемітуге есептер шығарады.
Кері есеп құрастырып,мысалдар келтіреді. Бірлік сандарды тәжірибеде қолданады. |
Тілдік мақсаттар | Қосу мен азайтудың компоненттарын ажырата алады |
Құндылықтарға баулу | Оқушылардың бір-бірімен қарым- қатынас жасау қабілеттерін қалыптастыру. |
Пәнаралық байланыс | Әдебиеттік оқу, дүниетану. |
Акт қолдану дағдылары | Тақырыпқа байланысты бейнесуреттер. |
Тақырып бойынша алдыңғы білім | Есептің шартын сызба арқылы құрастырады |
Ресурстар | АКТ,суреттер, сандар |
Сабақбарысы |
Сабақтыңжоспарланған
кезеңдері |
Сабақтағыжоспарланғанжаттығутүрлері | Ресурстар | ||||||
Сабақтың басы
2 минут
3 минут |
Хормен :
Ұйымдастыру кезеңі. Күн көзіндей күлімдеп, Көңілді болып жүрейік. Қазіргі болар сабаққа, Жүректен ақжол тілейік.
Топқа бөлу( жемістер суреті арқылы) |
Суреттер |
||||||
10 минут
5 минут
3минут
5 минут
2 минут
Сергіту сәті 3 минут
2 минут
Сабақтың соңы 5 минут
Саралау – Сіз қандай тəсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? ———————- Деңгейлік тапсырмалар беру арқылы оқушылардың қабылдау ерекшеліктерін ескере отырып тапсырмалар беремін рефлексия Сабақ мақсаттары Немесе оқу Мақсаттары шынайы, Қолжетімді болдыма? Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма жəненеліктен?
|
Оқулықпен жұмыс
Есептің графикалық моделі Тапсырмалар : №1 тапсырмаТ.Ж. Есептің шартын сызба арқылы құру Бағалау критерийі: Есептің берілгенін оқиды, сызба құрастырады. Дескриптор:Берілген есеп бойынша сызба құрастырады,есепті шығарады. 6+2= Кері байланыс: «Бас бармақ» әдісі
№2 тапсырма:Ж.Ж. Сурет бойынша есептің шартын сызба түрінде көрсет Бағалау критерийі: Оқушылар есептің шартын пайдаланып, сызба түрінде көрсетеді. Дескриптор: Суретте берілген есепті сызба арқылы көрсетеді Кері байланыс: «Жеміс ағашы» әдісі
АКТ –дан музыка әуенімен жаттығулар жасату
№3 тапсырма:Ж.Ж. Сызба арқылы кері есеп құрастыру Бағалау критерийі: Берілген сызба бойынша кері есеп құрастырады. Дескриптор: Дайын сызбаны пайдаланып ,берілген есеп шартын кері есепке айналдыра алады. Кері байланыс: «Бағдаршам» әдісі.
«Сәйкестендір» әдісі Өрнек пен суретті сәйкестендір Кері байланыс ББб әдісі.
Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлапотырсыз
———————————————————————————-
«БББ» –әдісі, «Бас бармақ» әдісі, «Жеміс ағашы», Акт – ны пайдаланамын.
Сабақ барысында оқушылардың белсенділігіне қарай мадақтаймын. Топтық бағалауды қолданамын.
Шынайы әрі қолжетімді болды. «Жеміс ағашы», «Б.Б.Б.» әдістері арқылы жүзеге асты.
Берілген сызбалар арқылы есепт құрастыруды меңгерді
Сабақ жоспарынан ауытқулар болмады, келесі сабақ барысында өзгеше белсенді әдіс-тәсілдерді пайдалануды жоспарлаймын. |
Оқулық 1 сынып.
АКТ-сурет
АКТ
қауіпсіздіктехникасын сақтау.
————— |
Жалпы бағалау
Сабақта ең жақсы өткен екі нəрсе (оқыту мен оқуға қатысты)? 1: 2:
Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)? 1: 2: АКТ қолдану.
Осы сабақтыңбарысында мен сыныптуралынемесежекелегеноқушылардың |
жетістіктері/ қиыншылықтарытуралыненіанықтадым, келесісабақтарда не нəрсегеназараударуқажет?