Балабақша әлемі

Top Menu

  • Балабақша конкурстары
  • Сайт ережесі

Main Menu

  • Балабақша
  • Оқу қызметі
  • Технологиялық карта
  • Циклограмма
  • Материал қосу
Кіру / Тіркелу

Логин

Қош келдіңіз! Аккаунтқа кіру
Кілт сөзді ұмыттыңыз ба?
Тіркелу

Забытый пароль

Артқа оралу

Тіркелу

Артқа оралу
  • Балабақша конкурстары
  • Сайт ережесі

logo

Header Banner

Балабақша әлемі

  • Балабақша
  • Оқу қызметі
  • Технологиялық карта
  • Циклограмма
  • Материал қосу
  • Балаларға арналған судағы қауіпсіздік ережесі

  • ҰБТ кезіндегі стрессеті жою

  • Робототехника — балаларды дамытуға бағытталған технологияның пайдасы

  • Ортаңғы топ балаларына арналған ДЕНЕ ШЫНЫҚТЫРУ-САУЫҚТЫРУ БАҒДАРЛАМАСЫ «Физкультошка»

  • спорттық үйірме «Спорттық карусель»

  • Дене шынықтыруда Су- джок терапиясын қолдану.

  • Дене шынықтыруда Су- джок терапиясын қолдану.

  • «Батыр бабамыз — Бейбарыс»

  • Ертегілер еліне саяхат

  • Армысың, әз-Наурыз!

  • «Бала — біздің болашағымыз»

  • Балабақша – тәрбие мен білімнің алғашқы баспалдағы

  • 1 наурыз -Алғыс айту күні

  • БАЛАЛАРДЫҢ ҚАУІПСІЗДІГІН ҚАДАҒАЛАҢЫЗ

  • ҚР ПІБ Медициналық орталығының «Қарлығаш» балабақшасы «Анамның ертегісі» жобасын қолға алды

  • Жүн және одан жасалатын заттар

  • «Ұлттық қол өнерді балабақшада үйретудің тәрбилік мүмкіндіктері»

  • «Менің үйім»

  • Балабақшада ескертуді жою бойынша ақпарат

  • “Туған жерім” пейзаж сурет байқауы

Балабақша
Home›Балабақша›Аквариумдағы балықтар

Аквариумдағы балықтар

By admin
2 августа, 2017
4196
0
Share:

Тулегенова  Бахтыгул  Едиловна

«Аквариумдағы  балықтар».

 

         Білім  беру  саласы: Шығармашылық. Таным.

         Бөлімі:  Аппликация.

         Мақсаты: аквариумдағы  балықтар, ұлулар, өсімдіктер  болатыны  туралы  түсіндіру; балалардың  елестете  білу  қабілетін  дамыту. Тілдерін  дамыту. Саусақтың  ұсақ  бұлшық  еттерінің  қозғалысын  жетілдіру. Табиғатты  аялауға  тәрбиелеу.

         Қолданылатын  көрнекіліктер, қажетті  құрал — жабдықтар:                                              Табиғат  бұрышындағы  аквариум, ойыншық  балықтар  мен  ұлулар, дайындамалар — қызыл  тіктөртбұрыш  және  сары  түсті  шаршылар, қайшы, желім — қарындаш, сулық, үлестірмелі  материалдар.

         Алдын  ала  орындалатын  жұмыс: балықтар  туралы  әңгімелеу.

         Сөздік  жұмыс: ұлу, қабыршақтар.

         Билингвальді  компонент: балық — рыба, су — вода.

 

         Ғажайып  сәт.

Топқа  алтын  сандықты  көтеріп  әкеледі. ( Сандықтың  ішінде  аквариум, ойыншық  балықтар  мен  ұлулар    бар.)

         Педагог  жұмбақ  жасырады.

Төртбұрышты  шыны  үй,

Терезесі  жоқ, іші  толы  су.

Осы  үйдің  тұрғындары

Шетінен  шебер  жүзгіштер.

         Балалар:  — Аквариум.

Басса  ізі  жоқ,

Жүрсе, жолы  жоқ.

         Балалар: — Ұлу.

         Тәрбиеші: — Бүгін  аквариум  және  оның  тұрғындары  туралы  әңгімелейміз. Қараңдаршы, балалар, бұл — су  асты  әлемі.

— Балалар, аквариумның  түбінде  не  бар?

         Балалар: — Аквариумның  түбінде  құм  мен  тас  бар. Таста  балдыр  өседі.

         Тәрбиеші: — Олар  не  үшін  қажет?

         Балалар: — Сән, көрік  беру  үшін. Олар  балықтарды  оттегімен  қамтамасыз  етеді.

         Сөздік  жұмыс: ұлу, қабыршықтар.

 

                                        Сергіту  сәті.

Суда  балық  жүзеді,

Суда  өмір  сүреді.

Айнадағы  бейнедей

 

Қимылдарды  қайтала.

Оңға, солға  бұрылдық,

 

Алға, артқа  иілдік.

Тіземізді  бүктіріп,

Қолды  создық  тік  тұрып.

         Тәрбиеші: — Ал  енді  балықтарды  талдайық. Қандай  балықтарды  білесіңдер?

— Балалар, аквариумда  бірдей  балықтар  бар  ма? Олардың бір — бірінен  айырмашылықтары  неде?

         Балалар: — Қанаты, құйрығы  әртүрлі  болып  келеді.

         Тәрбиеші: — Барлық  балықтарға  ортақ  не  бар?

         Балалар: — Басы, денесі, құйрығы, қанаты.

         Тәрбиеші: — Балықтарға  суда  жүзуде  не  көмектеседі?

         Балалар: — Балықтардың  қанаты  мен  құйрығы  суда  жүзуге  көмектеседі.

         Тәрбиеші: — Білесіңдер ме,балалар, балықтар  көзін  ашып  ұйықтайды. Өйткені  олардың  қабағы  жоқ.

— Балалар, балыққа  қабыршақ  не  үшін  қажет?

         Балалар: — Қабыршақ  балықтың  денесін  қорғайды.

         Тәрбиеші: — Дұрыс, судың  түбінде  жүзгенде  балық  жаралануы  мүмкін, ол  балықтың  денесін  қорғайды.

         Билингвальді  компонент: балық- рыба, су- вода.

         Ойын: «Балықты  көркемде». Балаларға  балықтар  мен  қабыршықтар  таратылады. Үлестірмелі  материалға  назарларын  аударады, суреттерді  қарауға  ұсынылады.

Педагог  жұмысты  жасау  ретін  түсіндіреді, көрсетеді.

Денелерінің  пішінін  анықтап, педагог  балаларға  сопақ  пішінді  балықтың  денесін, құйрығын, қанатын  қалай  қиятынын  түсіндіреді, қию  үлгісін, оны  құрау  әдісін, жабыстыру  тәсілін  көрсетеді. Тіктөртбұрыштың  шетін  қайырып — дөңгелету, сопақшалар  қию — балықтың  денесі, оларға  кішкентай  үшбұрыштар  қосу — құйрықтарын  жасау.

Қайшымен  жұмыс  істеудегі  техникалық  қауіпсіздікті  еске  түсіреді.

Жұмысқа  кірісуді ұсынады.

Балалармен  жеке  жұмыс  жүргізеді.

— Балалар, сендерге  достарыңның  жұмысы  ұнады  ма? Сендерге  қандай  жұмыстар  ұнады? Несімен  ұнады?

— Арманымызды  орындайтын  алтын  балық  болса, не  болар  еді? Балалар, алтын  балықтан  не  сұрар  едіңдер? Ойланыңдар!

        Ойын: «Балық , қайда  тұрасың?»

Балалар  бір — біріне  балықты  шеңбер  бойынша  беріп, кімге » тұрасың» сөзі  түскенде, сол  бала  балықтың  қайда  тұратынын  айтады.(теңізде, өзенде, көлде, мұхитта, аквариумда, т.б).

Балықтарды  күту  ережелерін  еске  түсіреді.

Тәрбиеші:  Балықтардың  үйін  қорғайық, оларды  күтіп — баптайық. Олар  тірі  жан  екенін  ұмытпайық, тамақтандырып, суын  тазалап  отырайық. Сонда  балықтар  бізді  көркімен  қуантады.

         Күтілетін  нәтиже:

         Жасайды: қию  және  жабыстыру  тәсілімен  ұсақ  бөлшектерді  (қабыршақтарды) өзі  қалауы  бойынша  жабыстырады.

         Түсінеді: аквариумда  балықтар, ұлулар, өсімдіктер  болатынын  (балық  жүзеді, ұлу  жорғалайды, балдыр  өседі, балықтар  үшін  қорғаныс  және  азық  болады).

         Қолданады: Табиғат  бұрышында  тұрған  аквариумдағы  балықтарды  күтуде  оқу  іс — әрекеті  барысында  алынған  дағдыларды.

Previous Article

Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің апталық циклограмма жоспары

Next Article

Қанқыз және құмырсқа

0
Shares
  • 0
  • +
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0

ҰҚСАС МАТЕРИАЛДАР ОСЫ АВТОРДАН

  • Балабақша

    «Абзал жандарға мың алғыс»

    30 сентября, 2020
    By admin
  • БалабақшаБАЛАБАҚША ӘЛЕМІ

    Туған жерім – мақтанышым

    24 апреля, 2017
    By admin
  • Балабақша

    ЦИКЛОГРАММА Бір аптаға (25-29Желтоқсан 2017 ж.) «Балапан»2- кіші топ

    8 января, 2018
    By admin
  • Балабақша

    «Балабақшадағы құм терапиясының тиімділігі»

    24 декабря, 2019
    By admin
  • Балабақша

    Денсаулық және спорт елі

    30 января, 2019
    By bilimger
  • Балабақша

    3 саны мен цифры.

    25 декабря, 2017
    By admin

Пікір қалдыру Отменить ответ

  • Балабақша

    «Бала деген бір бақыт!»

  • Балабақша

    Ертегілер еліне саяхат

  • Uncategorized

    Мемлекеттік рәміздердің тарихи мәні

 

Жаңа жарияланымдар

  • Балаларға арналған судағы қауіпсіздік ережесі
  • ҰБТ кезіндегі стрессеті жою
  • Робототехника — балаларды дамытуға бағытталған технологияның пайдасы
  • Ортаңғы топ балаларына арналған ДЕНЕ ШЫНЫҚТЫРУ-САУЫҚТЫРУ БАҒДАРЛАМАСЫ «Физкультошка»
  • спорттық үйірме «Спорттық карусель»
  • Дене шынықтыруда Су- джок терапиясын қолдану.
  • Дене шынықтыруда Су- джок терапиясын қолдану.
  • «Батыр бабамыз — Бейбарыс»
  • Ертегілер еліне саяхат
  • Армысың, әз-Наурыз!
  • «Бала — біздің болашағымыз»
  • Балабақша – тәрбие мен білімнің алғашқы баспалдағы
  • 1 наурыз -Алғыс айту күні
  • БАЛАЛАРДЫҢ ҚАУІПСІЗДІГІН ҚАДАҒАЛАҢЫЗ
  • ҚР ПІБ Медициналық орталығының «Қарлығаш» балабақшасы «Анамның ертегісі» жобасын қолға алды

Күнтізбе

Июнь 2023
ПнВтСрЧтПтСбВс
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930 
« Май    

BALABAKSHA.KZ

Байланыс :
Тел:          +7 707 817 74 58
E-mail:     baksha-2020@mail.ru

Яндекс.Метрика