Балабақша әлемі

Top Menu

  • Балабақша конкурстары
  • Сайт ережесі

Main Menu

  • Балабақша
  • Оқу қызметі
  • Технологиялық карта
  • Циклограмма
  • Материал қосу
Кіру / Тіркелу

Логин

Қош келдіңіз! Аккаунтқа кіру
Кілт сөзді ұмыттыңыз ба?
Тіркелу

Забытый пароль

Артқа оралу

Тіркелу

Артқа оралу
  • Балабақша конкурстары
  • Сайт ережесі

logo

Балабақша әлемі

  • Балабақша
  • Оқу қызметі
  • Технологиялық карта
  • Циклограмма
  • Материал қосу
  • Бауырсақтың бастан кешкен оқиғалары

  • 412 бұйрық. МДҰ педагогтарына

  • 412 бұйрық. Балабақша

  • И.Янчарский «Ойыншықтар дүкенінде»

  • «Білімділер әлемі»

  • «Бағдаршам»

  • «Бағдаршам»

  • Ұлттық тағамдар

  • «Астана-туған елдің жүрегі!»

  • Көктем келді

  • «Балабақшадағы болашақ азаматтарды қалыптастыру «

  • Күзгі баққа саяхат

  • МЕКТЕПТЕ БІЛІМ БЕРУДІҢ ЖАҢАРТЫЛҒАН МАЗМҰНЫ ЖАҒДАЙЫНДА ТИІМДІ ЗАМАНАУИ ӘДІСТЕР МЕН ТЕХНОЛОГИЯЛАРДЫ ҚОЛДАНУ

  • Мен қазіргі заман мұғалімімін

  • «Сиқырлы бояу патшалығы»

  • «Сиқырлы бояу патшалығы»

  • 1 ЖЕЛТОҚСАН ПРЕЗИДЕНТ КҮНІ

  • Балабақшадағы ересек топтарда танымдық қабілетті дамыту

  • Мектепке дейінгі жаңа іс — тәжрибе мен әдістеме

  • Түлкінің тапсырмалары

Балабақша
Home›Балабақша›Мектепалды даярлық топтарында дидактикалық ойындардың пайдаланудың тиімділігі

Мектепалды даярлық топтарында дидактикалық ойындардың пайдаланудың тиімділігі

By admin
2 сентября, 2017
2833
0
Share:

Есманова Дана Саттарханқызы

Бала – болашақ иесі. Ендеше олар дүниежүзілік мәдениетті танып, өзінің төл мәдениетін біліп, рухани дүниесініңбай, саналы, деңгейі жоғары білікті маман болып ер жетуі керек. Иә, ата-бабамыздың ғасырлар бойы жинақтаған тәжірибесін, мәдениетін жасөспірімдер бойына сіңіріп, қоршаған ортадағы қарым-қатынасты, мінез-құлықты, өмірге деген көзқарасты дұрыс қалыптастыру тәрбиеге байланысты. Осы орайда, мектепке дейінгі мекемелерде адамгершілік тәрбиесі әр түрлі іс-әрекеттер арқылы жүзеге асырылады. Мәселен, бейнелеу өнері сабағында балалардың табиғатқа деген сүйіспеншілігін, үлкендердің еңбегіне қызығу мен сыйластық сияқты адамгершілік сапалары қалыптастырылады. Ал қайырымдылық, мейірімділік, достық сезімдерін әр түрлі ойындар арқылы тәрбиелеуге болады. Балалар фольклорын дамытушы сала-бала ойыны. Яғни ойын – балалар өмірінің нәрі. Ойын – рухани жетілу мен табиғи өсуде, өмір сүру салтын үйренуде, табиғат құбылысын тануда олардың көру, есту, сезу қабілеттерін, зейінділік пен тапқырлықтарын дамытады. «Адам өркениетке бейім болуы үшін балалық шақты бастан кешуі міндетті, егер ойын мен қызыққа толы балалық шақ болмаса, ол мәңгілік жабайы болып қалған болар еді» деп К.Чуковский бала денесінің дамуы мен ой –дүниесінің өркен жаюы ойынға тікелей тәуелді екендігін көрсеткен. Қазақ халқының жылдар бойы атадан балаға жалғасып, қалыптасқан ұлттық дәстүрі, әдеп-ғұрпы, тәрбие мектебі бар. Ойын арқылы баланың дене құрылысы жетіліп, өзі жасаған қимылына сенімі артады. Баланың бойында ойлау, тапқырлық, ұйымдастырушылық, шыдамдылық, белсенділік қасиеттер қалыптасады. Демек, ойын дегеніміз – жаттығу. Ойын арқылы бала өмірге әзірленеді. Ойын – мектеп жасына дейінгі балалардың негізгі іс-әрекеті. Сұлтанмахмұт Торайғыров «Балалықтың қасына ойын азық» деп бекер айтпаған. Өйткені, ойын үстінде баланың бір затқа бейімділігі, мүмкіндігі және қызығуы анық байқалады. Ойын мазмұны мен түріне қарай: мазмұнды-бейнелі, қимыл-қозғалыс, дидактикалық, құрылыс, кейіптендіру ойындары болып бөлінеді.

Дидактикалық ойын тіл дамыту, математикалық ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінде көп пайдаланылады. Балалар түсті, пішінді ажырата білуге, сөздерді толық айтуға үйренеді. Дидактикалық ойынның түрлері өте көп. Мысалы, «Сиқырлы қалпақ» ойынында тәрбиеші қалпақтың астына әртүрлі фигуралар жасырады. Қалпақты көтеріп, бала бір фигураны таңдап, сол туралы толық әңгімелеп, сереттеп береді. «Өз түсіңді тап» ойынында тәрбиеші әр түс бойынша балаларды 2-3 топқа бөледі. Әртүсті пішіндерді партаның бетіне жайып қойып, әр топтан балалар шақырады. Келген бала өз түсін мүдірмей тауып алуы керек. Тіл дамыту ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінде «Сиқырлы қалта» ойынын ойнатуға болады. Тәрбиеші қалтаның ішіне әртүрлі ойыншықтарды салып араластырады. Ортаға келген бала қалаған ойыншығын атайды, сол ойыншықты алу үшін шарт орындауы керек. Оған ән, тақпақ айт немесе досы, отбасы туралы әңгімелеп бер деген шарттар қойылуы мүмкін.

Ойын балаларды ұйымшылдыққа үйретеді. Ойынның түрлері көп, соның ішінде маңыздысы – дидактикалық ойын. Сондай-ақ, балалар адамгершілік сезімін оятуға, адамдармен қарым-қатынас жасау, еңбек адамдарына, басқа ұлт өкілдеріне, достық, туған жеріне сүйіспеншілік сезімін тәрбиелеуге көңіл бөлінеді. Дидактикалық ойындар арнайы мақсатты көздейді және нақты міндеттерді шешеді. Ойынның міндеті-баланың қызығушылығын оятып белсенділігін арттыру мақсатында іріктеліп алынатын нақты мазмұнмен анықталады. Дидактикалық ойындарды тиімді пайдалану сабақтың әсерлігін, тартымдылығын, белсенділігін, баланың ынтасын күшейтеді. Ойын ережесі балалардың түсінуіне оңай, қарапайым, әрі қысқа болуы керек. Кейде ойынның мазмұны, ережесі балаға дұрыс түсіндірілмейді де, балалар оған қызықпайды, зейін қойып тыңдайды. Оның үстіне дидактикалық материалдар мен көрнекіліктерге жеке көңіл бөлу керек. Балалардың таным қабілетін, логикалық ой-өрісін кеңейтіп, ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінде  ынтасын арттыруда дидактикалық ойындарды ұтымды пайдаланудың маңызы зор. Балаларға алдарына қойылған дидактикалық тапсырмаларды өз беттерінше орындау үшін тәрбиеші көркем әдебиет оқып беру, алдын ала жұмыс жүргізу керек.

 

Әдебиеттер

1.Мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту технологиясы және әдістемесі,технологиялар жуйесі.Шымкент,2015

2.Утетилеуова Қ. Баланың жан-жақты дамуындағы ойынның рөлі. Бала мен балабақша №7, 2016

Previous Article

Біз білімді балдырған

Next Article

«Әрқашан күн сөнбесін» А.Островский

0
Shares
  • 0
  • +
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0

ҰҚСАС МАТЕРИАЛДАР ОСЫ АВТОРДАН

  • БалабақшаБАЛАБАҚША ӘЛЕМІ

    Табиғат – біздің анамыз!

    17 февраля, 2017
    By admin
  • БалабақшаТехнологиялық карта

    Үйге қонаққа барамыз

    5 июля, 2017
    By admin
  • Балабақша

    «Көліктерді бақылау»

    27 декабря, 2017
    By admin
  • Балабақша

    Бала тәрбиесінде халықтық педагогиканың бағыттары

    11 марта, 2018
    By admin
  • Балабақша

    10 саны мен цифры

    24 августа, 2017
    By admin
  • Балабақша

    Мысық

    24 октября, 2017
    By admin

Пікір қалдыру Отменить ответ

  • Балабақша әдістемесі

    Бізге көлік қалай және қандай көмек көрсетеді

  • Балабақша

    Жәндіктер

  • Балабақша

    Жабайы жануарлар

Жаңа жарияланымдар

  • Бауырсақтың бастан кешкен оқиғалары
  • 412 бұйрық. МДҰ педагогтарына
  • 412 бұйрық. Балабақша
  • И.Янчарский «Ойыншықтар дүкенінде»
  • «Білімділер әлемі»
  • «Бағдаршам»
  • «Бағдаршам»
  • Ұлттық тағамдар
  • «Астана-туған елдің жүрегі!»
  • Көктем келді
  • «Балабақшадағы болашақ азаматтарды қалыптастыру «
  • Күзгі баққа саяхат
  • МЕКТЕПТЕ БІЛІМ БЕРУДІҢ ЖАҢАРТЫЛҒАН МАЗМҰНЫ ЖАҒДАЙЫНДА ТИІМДІ ЗАМАНАУИ ӘДІСТЕР МЕН ТЕХНОЛОГИЯЛАРДЫ ҚОЛДАНУ
  • Мен қазіргі заман мұғалімімін
  • «Сиқырлы бояу патшалығы»

Күнтізбе

Июнь 2022
ПнВтСрЧтПтСбВс
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930 
« Май    

BALABAKSHA.KZ

Байланыс :
Тел:          +7 707 817 74 58
E-mail:     baksha-2020@mail.ru

Яндекс.Метрика