Реттік санау. Нешінші?

Калбаева Клара Ибраевна

Сабақтыңмақсаты: «Реттіксанау» түсінігінқалыптастыраотырып, «нешінші?» сұрағынажауап беру; оқушылардыңлогикалықойлауқабілеттерін, тілбайлықтарын, сөздікқорындамыту. Алғырлыққа, ұйымшылдыққа, шапшаңдыққатәрбиелеу
Сабақтыңтипі: Жаңаұғымдымеңгерту
Сабақтыңтүрі: аралассабақ
Сабақтыңәдісі: практикалық, ойын, сұрақ-жауап
Көрнекілігі: Суреттер, үлестірмеліматериалдар, ойыншықтар

Сабақтыңөтілубарысы
І.Мотивациялық-қозғаушыкезең
Ұйымдастыру
Психологиялықкөңіл-күй
Қарадостым, жан-жаққа,
Дайынсың ба сабаққа?
Орнындамақараңдар,
Кітап, дәптер, қаламдар
ІІ. Іздену-ұымдастырушылықкезең
Жаңасабақ
Практикалықжұмыс
А) Оқушылардықатарғасапқатұрғызу.
Ә) Қатардағыоқушылардысанату
Б) Біріншікімтұр? Оныңартындакімтұр? Үшіншікім? Төртіншікім?…. соңындакімтұр? Ендіауысыптұрыңдар? Керісіншесанату.
Суретбойыншажұмысжүргізу
«Аңдаржарысы».
— Кімнешіншіболыпкеледі?
— Еңбірінші не келеді?
— Еңсоңында не келеді?

«Кімжылдам» ойыны
«Көңілді эстафета» сатысынтолықтыру
Дәптерменжұмыс
Тапсырмаларды салу жәнебояу.
Графикалықдағдыларындамытуғабайланыстыжаттығу
«біршаршаоңға, біршаршыжоғары,екішаршысолға, біршаршытөмен, екішаршыоңға » т.б.

Сергітужаттығуы
Жылы-жылы таза суда,
Балықойнапжүзуде.
Біресежиырылады,
Біресесозылады
Кейдеойнап ,құмғатығылады.

ІІІ. Рефлексивті-қорытындылаукезеңі
Қорытындылау
«Сиқырлысуреттер» ойынынойнату
Суреттегізаттардысанату, реттіксандарынтапқызу. Нешінші? сұрағынажауапалу
Бекіту
Тура, керісанату
Қатардағыжапырақтардыңтүстерінқайталанбайтындайетіпбояу
Бағалау.
Үйгетапсырма

Вам может также понравиться...

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован.