Сан құрамы

«»  ересек  тобында  ұйымдастырылған  оқу  қызметінің  технологиялық    картасы.

Өтілетін күні:                                                                           Тәрбиеші: 

Білім беру саласы:  Таным.

Ұйымдастырылған оқу  қызметі: ҚМҰҚ

Тақырыбы:    Сан  құрамы

Мақсаты: Балаларды берілген санның құрамын таба білуге үйрету.  Геометриялық пішіндер, кеңістікті бағдарлау туралы түсініктерін бекіту. Ойлау қабілетін дамыту.

Әрекет  кезеңдері.

 Тәрбиешінің  іс — әрекеті

Балалардың 

 іс — әрекеті.

    Енгізу.

  Дәлелді  

  ояту.

Шаттық шеңбері.

Х. Талғаров «Дос болайық  бәріміз»

 

II.Қызығушылықты  ояту. Санамақтар  әлеміне  саяхат.

Шеңберде  дұрыс

тұрып, өлең жолдарын қимылдармен  көрсету.

Дос  болайық, бәріміз,

Жарасып тұр әніміз.

Тыныштықты  сақтаймыз,

Атсын  күліп  таңымыз.

  Ұйымдас-тыру –  іздену

1.Өткен сабаққа  шолу.

-Өтілген  сандарды  тура  санау.

Құрамын анықтау

 

2. Санау,  салыстыру.

Дидактикалық  материалдармен жұмыс.

Аз, кем , тең ұғымдарын  бекіту.

Дид ойын: «Барлығы  нешеу?»

Мыс: Қоянда неше сәбіз бар, ал тиінда неше саңырау-құлақ  бар? Қайсысы көп?

3. «Жол картасын бейнеле Ағаш, тау, күн, бұлт, тас, көл, гүлдер т.б. суреттерді үстел үстіндегі жасыл матаға өздерінің орналасу реті бойынша  қою.

Сергіту  сәті.

4.Геометриялық  пішіндермен жұмыс.       Дид ойын: «Кім жылдам?»

Құрастыру жұмысын жасау. Шырша, үй, аққала.(Топпен жұмыс)

 

 

 

 

Оқу қызметіне

қызығушылықпен  қатысу.

Зейін қойып  тыңдау.

 

Берілген тапсырмаларды дұрыс  орындай  білу.

 

Өз ойларын  толық жеткізу.

 

 

 

Жол картасын дұрыс бейнелеу.

 

 

 

Сергіту сәтін  дұрыс жасай  білу.

 

Геометриялық  пішіндерді дұрыс атай білу.

 

Қойылған  сұрақтарға  толық жауап бере  білу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сергіту сәті:

Қақпа биік дегенде  тік жүру, қақпа аласа дегнде еңкею.

 

Рефлекстік

түзету.

  Миға  шабуыл.

Логикалық  есептер.

-Үш  бұрыштың  әр бұрышына  отыру үшін  неше торғай  керек?

-Дөңгелекте неше  бұрыш  бар?

-Төрт бұрыштың бұрыштарында үш торғай  отыр, дұрыс отыр ма, Неше торғай  жетпейді?

Балаларды  мадақтау

 

Ойлау қабілетіне арналған  тапсырмаларды  қызығушылықпен  орындау

 

Достарын  бағалау.

 

 

                       Күтілетін нәтиже:

 

Білу:      Бала  салыстыру,  көп, аз ,  пішіндер  және сан туралы  білу  керек.

Игеру: Санау,  салыстыру,  ойлай  отырып  тауып, шапшаңдық  көрсету  түсініктерін  игереді.

Меңгеру: Ойындар  арқылы баланың қызығушылығы  артып, бала заттарды ретімен қоя білу, ажырата білу  дағдыларын  меңгереді.

 

 

 

Вам может также понравиться...

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован.