Сауысқан мен көкек

«» ересек  тобында  ұйымдастырылған  оқу қызметінің  технологиялық  картасы.

 

Өтілетін  күні:                                           Шуканаева  Рая

 Білім беру  саласы:  Коммуникация

Ұйымдастырылған  оқу қызметі :  Драма

Тақырыбы: Сауысқан мен көкек

Мақсаты: Ертегі желісінің мағынасын ұғындыру. Ойларын дамыту. Өтірікпен шынның арасын ертегі арқылы салыстыру. Өтірік айтпауға, шыншыл болуға тәрбиелеу.

 

Әрекет кезедері

Тәрбиешінің іс – әрекеті

Балалардың іс – әрекеті

Енгізу

Дәлелді ояту

Шаттық шеңбері.

Ә.Дүйсенбиев.

Шеңберге тұрып өлең жолдарын қимылмен қайталау

Жақсылыққа, бақытқа.

Талпынған әр уақытта.

Бала біткен дос бауыр

Болмасын еш тосқауыл.

 

Ұйымдастыру – іздену

1. Сауысқан мен көкек ертегісін суреттер арқылы көрсетіп түсінік беру.

Ертегі желісі бойынша сұрақ-жауап.

Сауысқан мен көкек қайда өмір сүрді?

Көкек күнде не керек деп мазасызданды?

Сауысқан не істеді?

Көкек айқайлап бергеннен не тапты?

Санымен қайсысы ұя салады?

 

 

2.Ертегіні сахналау.

Баланың өз ойымен түсінгенін айта білуі.

 

3. Дид.ойын: «Атын ата»

Ертегіде кездескен кейіпкерлердің аттарын атау.

Жағымсыз, жағымды кейіпкерлерді ажырата білу.

 

Балалар театр туралы өз білетіндерін айту.

 

 

Суретке қарап әңгіме құрастыра білу.

 

Қойылған сұрақтарға қызығушылық пен жауап бере білу.

 

Түсініктердін айту.

 

Ертегіні сахналуға қызығушылық таныту.

 

Ертегідегі кейіпкерлердің аттарын дұрыс ажыратып айту.

 

Сөздік жұмыс:

 мазасыз, пана, қақсай.

Рефлекстік түзету

Дид.ойын: «Кімге не ұнады?»

 

Сұрақ-жауап

Балаларды мадақтау.

Өз ойын айта білу. Достарын мадақтау.

 

 

 

 

Күтілетін нәтиже:

Білу: Театр туралы түсініктері болу керек.

Игеру: Ертегіні өз түсініктері бойынша әңгімелеуді игереді.

 

Меңгеру: Ертегідегі ұнамды, ұнамсыз кейіпкерлерді ажырату дағдысын меңгереді.

Вам может также понравиться...

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован.