ЦИКЛОГРАММА Бір аптаға ( 2-6қазан 2017 ж.) «Күншуақ»ересек тобы
Бір аптаға ( 2-6қазан 2017 ж.)
«Күншуақ»ересек тобы
Өтпелі тақырып«Менің отбасым»
Тақырыпша«Менің отбасым, ата-аналар еңбегі»
Уақыты | Дүйсенбі | Сейсенбі | Сәрсенбі | Бейсенбі | Жұма | |||||
| ||||||||||
Балаларды қабылдау. Ата-аналармен әңгімелесу.
Ойындар(үстел үсті, саусақ және т.б. )
| 8:30-8:50
| Тәрбиешінің балалармен қарым-қатынасы: отбасы дәстүрлері туралы жеке әңгімелесу, қарым-қатынас және көтеріңкі көңіл-күй орнатуға ойындар ұйымдастыру. Жағымды жағдай орнату. | ||||||||
Үстел үсті, саусақ және т.б.ойындар.
| Құрылыс ойындары «Қуыршақтарға үй құрастырамыз». | Фотосуреттер қарастыру «Менің отбасым». Фотосуретте бейнеленген балабақшадағы достары туралы айту. | Саусақ ойыны «Әжемнің әңгімелері». Өз отбасы туралы әңгімелеп беру . | Үстел үсті ойыны – пазл: «Үйшік құрастыр» Балалармен балабақша туралы әңгімелесу. | ||||||
Таңертеңгі гимнастика. | 8:50 –9:00 | |||||||||
Жаттығулар кешені
| ||||||||||
Таңғы ас | 9:00 – 9:30 | Астарың дәмді болсын! | ||||||||
Ұйымдастырыл ған оқу қызметтері. | 9:30 9:55 | 1.Сурет салу. Тақырыбы:Менің анам. Мақсаты:Балаларды отбасы мүшелерін бейнелеуге үйрету, адамның тұлғасын салуға үйретуді жалғастыру,дене өлшемдерін нақты бере білуді жетілдіру. Қолданылатын көрнекі құралдар:адам бейнесі. Қажетті құрал жабдықтар: бояулар, қылқалам, қағаз, су, сүлгі,ақ қағаз. Шаттық шеңбері. «Мен және менің отбасым»тақырыбын да әңгімелесу. Өз отбасы және отбасы мүшелерімен таныстыру. Үлгі бойынша сурет салу. Сурет салудың әдіс-тәсілдерімен таныстырып,түсіндіру. Сергіту сәті. «Біздің көрме»ойыны. Қорытынды жасау. | 1.Сөйлеуді дамыту.
| 1.Қ.М.Ұ.Қ. Тақырыбы:9санымен таныстыру. Мақсаты:Көрнекілік негізінде 9 санының құрамыментаныстыру. 9 көлеміндегі сандарды тура және кері санауға үйрету.Заттарды шамасы на қарай өсу және кему ретімен орналастыруға үйрету. Әдіс-тәсілдері: түсіндіру, сұрақ – жауап,әңгімелеу. Көрнекілігі:геометрия лық пішіндер,кеспе сандар. Ұйымдастыру кезеңі. Геометриялық пішіндер және оның түрерімен таныстырып естеріне түсіру.Сипаттап әңгімелеу. 0 ден 8ге дейінгі сандарды тура және кері санау. 9санымен және оның құрамымен таныстыру. Сергіту сәті. «Кім жылдам?»ойыны. Қорытынды жасау. | 1.Сауат ашу.
| 1.Өзін-өзі тану. Тақырыбы:Мен және менің отбасым. Мақсаты:Ата-аналары мен өзара әрекеттестік арқылы қарым-қатынас қуанышы туралы түсініктерін кеңейту. Отбасы адами құндылықтардың: сүйіспеншілік,бақыт, мейірімділік,түсіністік, сыйластықты қалыптастыратын орта екендігі туралы түсінікті дамыту. Шаттық шеңбері. Ұйымдастыру кезеңі. Отбасы туралы балалар өз білетіндерін айтып әңгімелейді. Суретке қарап әңгімелеу. Сұрақ-жауап. -Балалар отбасы дегеніміз не? -Өз отбасы мүшелерін ата. -Сенің отбасыңда кімдер тұрады?
Сергіту сәті. Дид.ойын: «Кім не істеп жатыр?»(Сурет бойынша) Қорытынды жасау. | ||||
| 10:05-10:30 | 2. Жаратылыстану. Тақырыбы:Күзгі еңбек.Мақсаты:Адамдар дың күз мезгіліндегі еңбегі туралы білімдерін кеңейту:егін жинау,азық-түлікті қысқа дайындау.Сөздік қорды байыту: бидай өсіру,егін жинау,астық қоймасы, көкөніс қоймасы.Нанды қадірлеуге,адамдардың еңбегін құрметтеуге тәрбиелеу.Көрнекіліктер: Күзгі еңбек туралы суреттер. Алдын-ала жұмыс: Бақша ауласында бақылау: -Күн салқын; -Жапырақтар түсіп жатыр; -Жел; -Балабақша ауласындағы ағаштар; Сурет бойынша әңгіме.Күзгі еңбек түрлерімен таныстыру. Сергіту сәті. Сұрақ-жауап. -Қазір жылдың қай мезгілі? -Күз мезгілінде табиғат қандай өзгерістерге ұшырайды? -Адамдар қандай еңбек түрлерімен айналысады? Дид.ойын: «Не қайда өседі?» Қорытынды жасау.
| 2.Аппликация.
| 2.Көркем әдебиет. Тақырыбы: Менің отбасым. Мақсаты:Отбасы тақырыбына байланысты өлең оқып беру, оның мазмұ нын ашу,жаттаған өлеңді мәнерлеп айтуға үйрету. Әдеби жанрды ажыратуға баулу. Қолданылатын көрнекі құралдар:хрестоматия, отбасы туралы суреттер. Ұйымдастыру кезеңі. Отбасы туралы түсінік беру. Кіріспе әңгіме. Сурет бойынша әңгіме құрастыру. «Менің отбасым» Сұрақ-жауап. -Отбасы дегенде нені түсінесіңдер? -Сенің отбасыңда кімдер тұрады? -Сенің ата-анаңның мамандағы қандай? Дид.ойын: «Кім жоқ?» Сергіту сәті. Тақпақ жаттау. «Отбасы» Атамнан басталар, Қорытынды жасау. | 2.Ойна да ойла (вариативтік)
| 2.Қоршаған ортамен танысу. Тақырыбы:Өз отбасы мүшелерін атау. Мақсаты:Ата-анасы ның,отбасы мүшелерінің аты-жөнін айта білуге үйрету, туыстық байла ныс туралы түсініктерін қалыптастыру.Өз ата-анасының еңбегі жайлы айта білуге, адамдардың еңбектеріндегі өзара байланыстарды байқауға баулу.Өзінің мейірім ділік сезімдерін отбасы мүшелеріне сөзбенайта білуге тәрбиелеу. Көрнекіліктер: Үйлердің суреттері. Шаттық шеңбері. Отбасы туралы түсінік беру.Сурет бойынша әңгіме. «Ойлан, тап» тапсырмасын орындау. — Балалар, менің кім туралы айтып тұрғандарымды ойланып табыңдар. — — Ақ сақалды, өте мейірімді, бау- бақшаны баптайды. Немерелерін жақсы көреді. Ол кім? — — Ата. — — Өзі өте мейірімді, ақ шашты, жылы сөзін аямайтын, қолғап,шұлық тоқып беретін кім? — — Әже. Сергіту сәті.Дид.ойын: «Кім жоқ?» Сұрақ-жауап. Қорытынды жасау. | ||||
| 10:40-11:05 | 3.Ағылшын тілі.(Педагог жоспары бойынша) | 3.Ертегі әлемі (вариативтік) | 3.Орыс тілі.(Педагог жоспары бойынша)
| 3.Дене шынықтыру.(Педагог жоспары бойынша) | 3.Дене шынықтыру. (Педагог жоспары бойынша) | ||||
| 11:15-11:40 | 4.Музыка.(Педагог жоспары бойынша) | 4.Дене шынықтыру.(Педагог жоспары бойынша) | 4.Мүсіндеу. Тақырыбы: Адам. Мақсаты:Балаларды ұжымдық жұмысты бірлесіп орындауға үйрету: пішіндердің өлшемдерін сәйкестеуге, таңдап алған тақырыпқа сәйкес оларды бір тұғырға орналастыру; мүсіндеу барысында адамдардың қимыл-қозғалыстарын бере білу. Қолданылатын көрнекіліктер , қажетті құрал-жабдықтар: Ермексаз ,тақтайшалар, сулықтар , адамдар бейнеленген сурет. Ұйымдастыру. Отбасы және отбасы мүшелері мен таныстыру. Сурет бойынша әңгімелеу. Дайын үлгіге қарап қимыл-қозғалыстағы адамды мүсіндеу. Мүсіндеудің әдіс-тәсілдерін үйрету. Жұмысты бастау. Сергіту сәті. «Кім тапқыр?»ойыны. Қорытынды жасау.
| 4.Музыка(Педагог жоспары бойынша). | 4.Сиқырлы қылқалам. (вариативтік)Тақырыбы:«Поезд суретін салу» Мақсаты:Ыдыстағы гуашь бояуына губканы малып, ақ қағазға бастыру арқылы поездың вагондарын салуды үйрету.Қылқаламды акварель бояуға малып алып, вагондардың астынан бір – біріне паралель екі сызық сызу арқылы поездың жолын салып,жолдың ортасына қылқаламмен тігінен таяқшалар жүргізу арқылы рельстерін бейнелеуге жетілдіру. Қолданылатын көрнекі құралдар:адам бейнесі. Қажетті құрал жабдықтар: бояулар, қылқалам, қағаз, су, сүлгі,ақ қағаз. Ұйымдастыру.
Сурет салудың жаңа техникасымен таныстыру және поезд суретін салуды үйрету. Үлгі бойынша сурет салу. Сурет салудың әдіс-тәсілдерімен таныс тырып,түсіндіру. Сергіту сәті. «Кім жылдам?»ойыны. Қорытынды жасау. | ||||
«Табиғат аясында» | 11:40-11:50 | Киіну: серуенге шығу.
| ||||||||
Серуенге шығу. | 11:50-12:30 | Серуенге қызығушылық туғызу; балалармен жеке әңгімелесу; серуенге ойын материалдарын таңдау; серуенде балаларды әрекет етуге ынталандыру. Аулаға ұшып келетін құстарды бақылау. Мақсаты: құстарды тануға,дене бөліктерін атауға үйрету;құстарға қамқорлық жасауға тәрбиелеу Ересектің көмегімен қарапайым еңбек тапсырмалары (мысалы, гүлдерді суару) Мақсаты :қарапайым тапсырмаларды орындауға үйрету. 1. Қимылды ойындар «Мені қуып жет», «Күннің көзі мен жаңбыр» (2-3рет қайталау); Мақсаты:Бір-біріне қақтығысып қалмай жүгіруге үйрету. Дербес ойын әрекеті, серуенге алып шыққан материалдармен ойындар Мақсаты: қызығушылықтары бойынша ойындарды таңдауды қамтамасыз ету және құрдастарымен қарым-қатынасты қалыптастыру. | ||||||||
«Ас — адамның арқауы» Түскі ас. | 12.30-13.00 | Балалардың назарын тағамға аудару ; мәдениетті тамақтануға баулу бойынша жеке жұмыс; әдеп ережесі. | ||||||||
«Тәтті ұйқы» Ұйқыға дайындық, ұйықтау. | 13:00-15:20 | Балалардың тыныш ұйықтауына жағымды жағдай орнату. | ||||||||
«Ұйқымызды ашайық» Ұйқыдан ояну. Шынықтыру шаралары. | 15:20 – 15:45 | Жалпақ табандылықтың алдын алу мақсатында ортопедиялық жол бойымен жүру. Білімді кеңейту және мәдени-гигеналық дағдыларды орындау. Ойын- жаттығу :Сылдырлайды мөлдір су, | ||||||||
«Астарыңыз дәмді болсын!» Бесін ас. | 15:45 – 16:10 | Балалардың назарын тағамға аудару ; мәдениетті тамақтануға баулу бойынша жеке жұмыс. | ||||||||
Баланың даму картасынасәйкес жекежұмыс. | 16:10-16:40
| Үстел үсті театры «Менің отбасым» және т.б. тақырыптар бойынша сюжетті картиналар қарастыру.
| Сюжетті-рөлдік ойын «Қуыршақты тамақтандыр»; Ірі құрылыс материалдарымен және конструкторлармен ойындар.
| Ойын – жаттығу «Қуыршықты жуындыр»; Альбомдар,сюжетті картиналар қарастыру, Ірі құрылыс материалдарымен ойындар.
| Ойын «Кімнің заттары?» (жақын адамдарының заттарын анықтау);Суретті кітапшаларды бояу, пазлдар, мозаика және т.б.
| сюжеттік ойыншықтармен ойындар, ертегі оқып беру; үстел үсті театры және т.б.
| ||||
Серуенге дайындық | 16.40-16.50 | Киіну: серуенге шығу. | ||||||||
Серуен | 16.50-18.00 | Серуенге қызығушылық туғызу. Балалармен жеке әңгімелесу: «Анаң мен әкеңнің есімдерін ата», және т.б. | ||||||||
«Келесікездескенше!» Балалар, ата-аналар мен қарым-қатынас Балалардыңүйгеқайтуы. | 18.00 | Ата-аналарға кеңес: «Үйде ойын бұрышын ұйымдастыру». | Психологтің кеңесі: мысалы:«Егер ата-аналар дүкеннен баланың ұнатқан ойыншығын сатып әпермеген жағдайда, өзін қалай ұстау қажет. | Балалар отбасында өздері не істей алатындары туралы әңгімелесу. | Кеңес: «Отан-отбасынан басталады». | «Менің отбасым» тақырыбына сурет көрме ұйымдастыру. | ||||