Балабақша әлемі

Top Menu

  • Балабақша конкурстары
  • Сайт ережесі

Main Menu

  • Балабақша
  • Оқу қызметі
  • Технологиялық карта
  • Циклограмма
  • Материал қосу
Кіру / Тіркелу

Логин

Қош келдіңіз! Аккаунтқа кіру
Кілт сөзді ұмыттыңыз ба?
Тіркелу

Забытый пароль

Артқа оралу

Тіркелу

Артқа оралу
  • Балабақша конкурстары
  • Сайт ережесі

logo

Балабақша әлемі

  • Балабақша
  • Оқу қызметі
  • Технологиялық карта
  • Циклограмма
  • Материал қосу
Балабақша
Home›Балабақша›«Көңілді сайқымазақ»

«Көңілді сайқымазақ»

By admin
29 октября, 2019
3033
0
Share:

Білім беру саласы:«Таным»

Ұйымдастырылған оқу қызметі: «КМҰҚ»

Тақырыбы: «Көңілді сайқымазақ»

Мақсаты: Балаларды ұзын, қысқа, ұзындықтары бірдей сөздерін пайдаланып, ұзындықтары бойынша екі затты салыстыру әдістерімен таныстыру. 

Дидактикалық ойын: «Пішінді ата» 

Мақсаты: Шаршы, дөңгелек геометриялық пішіндерді бекіту. 

Дидактикалық ойын: «Сенде соны көрсет» 

Мақсаты: Тәрбиеші көрсеткен геометриялық пішіндерді (шаршы, дөңгелек) тез тауып көрсетіп, оның пішінін атауға үйрету.

Әдіс-тәсілдер: Түсіндіру, көрсету, ойын, сұрақ-жауап, тосын сәт 

Көрнекі құралдар: сиқырлы қорапша, үш түсті, ұзындықтары әртүрлі ленталар.  

Үлестірмелі құралдар: пішіндер (шаршы, дөңгелек).

 

Әрекет кезеңдері

Тәрбиешінің іс-әрекеті

Балалардың іс-әрекеті

Мотивациялық қозғаушы

Балаларды оқу қызметіне ұйымдастыру.       Тосын сәт: Сайқымазақ кіреді.

Сайқымазақтың не үшін келгенін білгісі келеді.

Ұйымдастыру-

іздестіру

Сайқымазақ:

Сәлеметсіңдер ме, балалар! Мен түрлі сиқырлар жасағанды жақсы көремін. Менің қолымда сиқырлы қорапша бар. Егер сиқырлы қорапшаға үрлесе, ғажайып сиқырлар болады. Қане, сен үпірші.

 

— Балалар, сиқырлы қорапшадан нелер шықты?

Ленталардың ұзындықтарын беттестіру арқылы өлшейміз..

— Ұзындықтары қандай?

— Қайсы лента ұзын? . 

— Қайсысы қысқа?

— Міне біз ұзын-қысқаны салыстыру арқылы білдік.

— Мына лентаның түсі қандай? 

— Енді сары мен жасыл ленталарды салыстырайық.

— Ұзындықтары қандай?

 

Дұрыс айтасыңдар, себебі екі лентаның да ұшта-ры бірдей болып тұр. Бұларды біз «ұзындықтары бірдей» дейміз. 

Сергіту сәті: 

Бала-бала балақан,

Қане қайсы алақан.

Саусақтарың әйбат,

     Былай- былай ойнат.

Дидактикалық ойын: «Сенде соны көрсет» 

Ойынның шарты: балаларға шаршы, дөңгелек пішіндері таратылады. Сайқымазақ қорапшадан алып көрсеткен пішінді балалар тез алдарынан тауып, көрсетеді және атайды.

Сайқымазақ:

— Балалар, сендер көп білетін, тапқыр балалар екенсіңдер. Рахмет. 

 

Сайқымазақпен амандасады. Сиқырлы қорапшада не бар екенін білгісі келеді.

Балалар қорапшаны үрлеген кезде түрлі-түсті (қызыл, жасыл, сары) ленталар шығады. 

— Ленталар шықты.

 

 

— Әр түрлі

— Қызыл лента. 

— Сары лента. 

 

 

— Жасыл.

 

 

— Екі лентаның ұзындықтары бірдей.

 

 

 

 

Сергіту сәтін орындайды.

 

 

 

 

 

Пішіндерді көрсетеді.

Рефлексивті

түзетушілік

— Сайқымазақ біздерге не көрсеті?

 

— Ұзындықтары қандай?

— Қайсы лента ұзын?

— Ленталардың түстері қандай?

— Дұрыс айтасыңдар, балалар, жарайсындар.

Балаларды мадақтау.   

— Сиқыр көрсетті. Қорапшадан ленталар шықты.

-Әр түрлі.    

— Қызыл лента ұзын.

— Қызыл, сары, жасыл.

 

 

 

 

Күтілетін  нәтиже:                                                                                                                                                        

Білу керек: Балаларды ұзындықтары ұзын, қысқа, ұзындықтары бірдей сөздерін пайдалану.

Болу керек: Баланың қызығушылығы болуы керек

Баланың қолынан келу керек: Заттарды беттестіріп ұзындықтарын өлшеу, пішіндерді танып біледі.

 

Previous Article

«Шығармашылық» білім беру саласы «Сурет салу» ...

Next Article

Балабақша-заманауи әулет мектебіне айналуы тиіс

0
Shares
  • 0
  • +
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0

ҰҚСАС МАТЕРИАЛДАР ОСЫ АВТОРДАН

  • Балабақша

    Көңілді математика

    8 ноября, 2017
    By admin
  • Балабақша

    ЦИКЛОГРАММА Бір аптаға (20-24 қараша 2017ж.) «Күншуақ»ересек тобы

    8 января, 2018
    By admin
  • Балабақша

    Үй құстары. Әтеш, тауық, балапан, қаз, үйрек

    14 января, 2018
    By admin
  • Балабақша

    Көктем келді

    19 января, 2022
    By
  • Балабақша

    Халық ауыз әдебиеті арқылы тілін дамытуда тірек сызбаларды қолдану жолдары

    1 мая, 2017
    By admin
  • Балабақша

    Ұстаз ұстаз емес өз шәкірті үшін күймесе, шәкірт шәкірт емес өз ұстазын сүймесе

    15 августа, 2017
    By admin

Пікір қалдыру Отменить ответ

  • БалабақшаТехнологиялық карта

    Мен табиғаттың бөлшегімін

  • Балабақша

    1-10 ға дейінгі сандарды санау және кері санау

  • Ашық сабақтар

    «Тіл жүйрікте кім жүйрік?»

ҚҰРМЕТТІ ТӘРБИЕШІЛЕР,
2021-2022 ОҚУ ЖЫЛЫНА АРНАЛҒАН
ТОЛЫҚ ЦИКЛОГРАММА
КОМПЛЕКТІМЕН БІРГЕ (КАРТОТЕКА,
ПЕРСПЕКТИВА,
КӨРНЕКІЛІКТЕР Т.Б.)

САТЫЛЫМДА.
ТОЛЫҒЫРАҚ:
+7 747 552 71 68

Жаңа жарияланымдар

  • 412 бұйрық. МДҰ педагогтарына
  • 412 бұйрық. Балабақша
  • И.Янчарский «Ойыншықтар дүкенінде»
  • Жаңа жыл құтты болсын!
  • Жаңа жыл құтты болсын!
  • «Білімділер әлемі»
  • «Бағдаршам»
  • «Бағдаршам»
  • Ұлттық тағамдар
  • «Астана-туған елдің жүрегі!»
  • Көктем келді
  • 8-наурыз мерекесіне арналған ертеңгілік
  • «Балабақшадағы болашақ азаматтарды қалыптастыру «
  • Күзгі баққа саяхат
  • МЕКТЕПТЕ БІЛІМ БЕРУДІҢ ЖАҢАРТЫЛҒАН МАЗМҰНЫ ЖАҒДАЙЫНДА ТИІМДІ ЗАМАНАУИ ӘДІСТЕР МЕН ТЕХНОЛОГИЯЛАРДЫ ҚОЛДАНУ

Күнтізбе

Май 2022
ПнВтСрЧтПтСбВс
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031 
« Апр    

BALABAKSHA.KZ

Байланыс :
Тел:          +7 707 817 74 58
E-mail:     baksha-2020@mail.ru

Яндекс.Метрика