Балабақша әлемі

Top Menu

  • Балабақша конкурстары
  • Сайт ережесі

Main Menu

  • Балабақша
  • Оқу қызметі
  • Технологиялық карта
  • Циклограмма
  • Материал қосу
Кіру / Тіркелу

Логин

Қош келдіңіз! Аккаунтқа кіру
Кілт сөзді ұмыттыңыз ба?
Тіркелу

Забытый пароль

Артқа оралу

Тіркелу

Артқа оралу
  • Балабақша конкурстары
  • Сайт ережесі

logo

Header Banner

Балабақша әлемі

  • Балабақша
  • Оқу қызметі
  • Технологиялық карта
  • Циклограмма
  • Материал қосу
  • «Менің үйім»

  • Балабақшада ескертуді жою бойынша ақпарат

  • “Туған жерім” пейзаж сурет байқауы

  • Көңілді математика әлемі

  • Республика күніне арналған ашық сабақ

  • МОЯ РОДИНА — КАЗАХСТАН»

  • МОЯ РОДИНА — КАЗАХСТАН»

  • Республика күніне арналған ашық сабақ

  • циклограмма

  • Геометриялық пішіндер мен денелер.

  • Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспары және Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламасы негізінде 2022 — 2023 оқу жылына арналған ұйымдастырылған іс-әрекеттің перспективалық жоспары

  • «Білім беру ортасындағы балалардың әл-ауқаты мен қауіпсіздігі»

  • Қыркүйек айына арналған преспектива 2022-2023жж

  • Балабақша тәрбиешілерін артық есеп беруден арылтатын бұйрық туралы

  • Мемлекет басшысы Қасым-Жомарт Тоқаевтың Қазақстан халқына Жолдауы 2022

  • Мектептің мектепалды даярлық сыныбына арналған мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудыңүлгілік оқу жоспары(5 жастағы балалар)

  • Мектеп жасына дейінгі балаларға арналған мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспары

  • Бөбек жасы балаларына арналған мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың Үлгілік оқу жоспары

  • Білім стандарты. 2022 жыл. Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың, бастауыш, негізгі орта, жалпы орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарттарын бекіту туралы

  • Инструктивно-методическое письмо. Детский сад. 2022-2023 уч. год

Балабақша
Home›Балабақша›«Жабайы аңдар»

«Жабайы аңдар»

By admin
15 ноября, 2019
6711
0
Share:

«Ақтолқын» бөбекжай балабақшасы.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ұйымдастырылған оқу қызметі:

 

«Жабайы аңдар»,

«Ұзын құлақ сұр қоян».

 

«Құлыншақ» тобы.

 

 

 

 

 

 

 

Тәрбиеші: Сабирова Қ.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ұйымдастырылған ашық оқу қызметінің  технологиялық картасы

Кіріктірілген білім беру саласы:  Таным,шығармашылық.

Ұйымдастырылған оқу қызметі: Жаратылыстану,сурет.

Тақырыбы: Жабайы аңдар.Ұзын құлақ,сұр қоян.

Мақсаты: Орманда мекендейтін жабайы аңдар туралы түсініктерін кеңейту. (Аю,қасқыр,қоян,түлкі).

Білімділігі: Оларды бір-бірінен ажырата білу және дұрыс айтуға үйрету.

Дамытушылығы: Балалардың ойлау қабілеттерін арттырып,қызықты ойын арқылы эмоциялық сезімдерін дамыту.

Тәрбиелігі: Аңдарды қорғап,қамқорлық жасауға тәрбиелеу.

Сөздік жұмыс: қасқыр,аю,түлкі,қоян.

Әдіс-тәсілдері: көрсету,түсіндіру.

Көрнекі құралдар: бейнетаспа,жабайы аңдар суреті,кейіпкерлер,маска.

Билингвальді компонент: аю-медвеедь,қасқыр-волк,түлкі-лиса,қоян-заяц.

Оқу қызметінің кезеңдері

Тәрбиешінің басқару әрекеті

Балалардың іс-әрекеті

Мотивациялық –   қозғаушылық

-Балалар,мен сендерді көргеніме өте қуаныштымын.Сендер күлкілеріңмен, мейірімділіктеріңмен менің жүрегімді жылыттыңдар.Қазір шеңбер бойымен жүріп,қорған ортамен амандасайық.

 

Шаттық шеңбер:

Біздер жақсы баламыз,

Өсті,міне,санамыз.

Қонақтармен ең алғаш,

Амандасып алайық.

 

Жарқырасын күніміз,

Жайнап тұрсын гүліміз.

Жақсы тілек,ниетпен,

Бүгінгі оқу-қызметімізді бастайық.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

-Сәлеметсіздер ме!

20170228_093720.jpg

Ұйымдастыру

шылық-ізденістік

-Жарайсыңдар,балалар! Қазір жылдың қай мезгілі?

-Қыс айларын атаңдаршы?

-Қазір қыс мезгілінің қай айы?

-Бүгін аптаның қай күні?

-Бір аптада неше күн бар?

-Қыс мезгілінің қандай ерекшеліктерін білеміз?

 

І. Жаңа оқу қызметі:

Тақырыбы: Жабайы аңдар.

 

Жабайы жануарлар екіге бөлінеді:

Үй жануарлары,жабайы жануарлар.

Үй жануарларын үйде күтіп,баптап,адамдар күтеді. Тамақтандырады.

 

Жабайы жануарлар орманда,далада,тауда тіршілік етеді.Олар өз қоректерін өздері тауып жейді.

 

ІІ. Жабайы аңдарға сипаттама беру.

(Бейнетаспа арқылы түсіндіру).

 

Аю-жыртқыш аң.Басы үлкен.Құлағы кішкентай.Жүні жұмсақ.Аю ақылды,иіс сезгіш.Бірақ,ешкімге тиіспейді.Суда өте жақсы сүңгиді.Тамақ талғамайды.Аю күздей семіріп,қыс бойы ұйқыда,апанда жатады.Аюдың баласы-қонжық.Ол баласын өте жақсы көреді.Балды жақсы көреді.

 

 

 

 

 

 

 

Қасқыр-қайсар,сақ,азулы,жыртқыш аң.Өзге жабайы жануарларға қарағанда жаратылысы әркез дараланып тұрады. Жартасты,шатқалдарды,таудың етектерінде,үңгірде жатады. Қасқыр да сезімтал жануар.Қасқыр еркіндікті жақсы көреді. Қасқырдың баласын бөлтірік деп атаймыз.

 

Түлкі-жыртқыш аң.Түсі сұрғылт сары,құйрығы ұзын,сирағы қысқа.Әр маусымда жүндері өзгеріп отырады.Түлкі өте айлакер,қу аң.Орманда ашық жерлерде,өзен-көл жағалауларында,тау баурайында мекендейді.Күндіз інінде жатып,түнде қорегін тауып жейді.Ол тышқан,жәндіктер жейді.Түлкінің баласын-мыршай деп атаймыз.

 

Қоян-қорқақ.Тез жүгіруге бейімделген аң.Ін қазуға,өрмелеуге бейім.Ағаш қабығын,шөп жейді.Жүні өте жұмсақ.Әр маусымда өзгеріп отырады.Қыста жүні аппақ болады. Қоянның баласын-көжек деп атаймыз.

 

Ғажайып сәт:

(Есік соғылады.).

 

-Балалар,бір дыбыс естіледі.Біреу есік соғып тұрған сияқты. Бізге қонаққа атай мен әжей келіп тұр.

 

Атай мен әжей:

-Сәлеметсіздер ме! Біз орманнан келе жатырмыз. Бауырсағымызды таба алмай жүрміз.Балалар, бауырсағымызды тауып беруге көмектесесіңдер ме?

 

Тәрбиеші:

-Балалар,бауырсақты табуға көмектесеміз бе?

-Атай мен әжей алыс жолдан шаршап келген шығар.Дем алып,отырыңыздар.Біз балалар болып,сіздердің бауырсақтарыңызды табуға көмектесеміз.

 

Сергіту сәті:

(Музыка ойналады.Бауырсақ әндетіп шығады).

 

 

 

 

 

 

 

 

Терек түбінен бауырсақ әндетіп келе жатқанда қоян оны ұстап алады.

 

Қоян:

 

 

 

 

 

 

 

 

Бауырсақ:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Қоян:

 

 

 

 

 

Бауырсақ жарайды деп тапсырманы алады.

Тәрбиеші:

-Балалар,қоянның тапсырмасын орындауға көмектесеміз бе?

 

І тапсырма.  Сөзжұмбақ.

1.Ең айлакер аң?

2.Ең қорқақ аң?

3.Балды жақсы көретін аң?

4.Қойға шабатын аң?

 

Тәрбиеші:

-Біз қоянның тапсырмасын орындадық.Енді,қояннан өзі туралы тақпақ сұрасақ.

Қоян-Айзере Р:

 

 

 

Бауырсақ әндетіп келе жатырса,қасқыр ұстап алады.

 

 

 

 

 

 

 

 

Қасқыр-Нұрасыл.

 

 

Бауырсақ:

 

 

Қасқыр:

 

 

Бауырсақ жарайды деп тапсырманы алады.

 

ІІ тапсырма:  Кейіпкерлердің көлеңкесін тап:

Сызба арқылы көрсету.

 

 

 

 

 

Тәрбиеші:

-Қасқыр,сенің тапсырмаңды орындадық.Өзің туралы тақпақ айтып бер.

 

Қасқыр:

 

 

 

 

Қасқырға рахмет айтып отырғызады.

Бауырсақ әндетіп,билеп келе жатқанда аю ұстап алады.

 

 

 

 

 

 

 

 

Аю Азамат:

 

Бауырсақ:

 

Аю:

 

 

 

Бауырсақ:

 

Тәрбиеші:

-Балалар,аюдың тапсырмасын орынадуға көмектесесіңдер ме?

 

ІІІ тапсырма: Жабайы жануарлар туралы тақпақтар.

 

 

 

 

 

 

 

 

Тәрбиеші:

-Аю,сенің тапсырмаңды орындадық.Сен өзің туралы тақпақ айтып бер.

 

Аю:

 

 

 

Бауырсақ әндетіп келе жатырғанда алдынан түлкі шыға келеді.

 

 

 

 

 

Түлкі Шәрбат:

 

 

 

 

 

Бауырсақ:

 

Бауырсақ өлеңін айтады.

 

 

 

 

 

 

 

 

Түлкі:

 

 

ІV тапсырма: Жұмбақтар шешу.

 

1.Көлеңкесінен қорқып безектейді,

Ал оның баласын «көжек» дейді.

 

2.Аузы бейне,шалғы,орақ,

Шөп емес,бірақ,малды орады.

 

3.Өзі айлакер,өзі қу,

Жүрген жері айқай-шу.

 

4.Қорбаң,қорбаң етеді,

Орман оның мекені.

Тәтті балға тойып алып,

Қыста ұйқыға кетеді.

 

Бауырсақ билеп жүреді.

 

Түлкі:

 

 

Бауырсақты алып бара жатады.

 

Аяна:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Түлкі:

 

Тәрбиеші:

-Түлкі,енді сен бізге өзің туралы тақпақ айтып бер.

 

Түлкі:

 

Тәрбиеші:

-Балалар,біз бауырсақты жабайы аңдарға жегізбей аман алып қалдық.Енді бауырсақты атасы мен әжесіне апарайық.

(Атасы мен әжесі бауырсақпен кездеседі).

-Балалар,сенднрге көп-көп рахмет!

 

Сергіту сәті:

Біз орманға барайық,

Жан-жағымызға қарайық.

Аю келді қорбаңдап,

Қасқыр келді ырылдап.

Ыр-ыр-ыр.

Түлкі шықты майысып,

Қоян шықты кекіріп.

Қорықпаңдар балалар,

Қарап-қарап алыңдар.

 

(Музыка ойнайды).

 

Сурет: Ұзын құлақ,сұр қоян:

1.Балаларға қоян суреті бейнеленген қағазды үлестіру.

2.Су бояқты ыдысқа,гупкаға батырып қоямыз.

3.Қол сүртетін сүрткіш мата беру.

4.Қоянды су бояқпен бояу үшін бояу тәсілдерін,ұқыпты бояу туралы түсінік жұмысын жүргізу.

5.Бояу кезінде ұқыптылықты қадағалау.

6.Балаларды мадақтау.

 

Қорытындылау.

-Бүгінгі біздің оқу қызметіміз жабайы аңдар.Орманда тіршілік етеді.Олар өз тамақтарын өзі тауып жейді.Біз осы жабайы аңдарды қорғауымыз керек.Өйткені,олар біздің орманымыздың байлығы.

 

1.Біз қандай аңдармен таныстық?

2.Олардыорыс тілінде қалай атаймыз?

 

Билингвальді компонент:

Аю-медведь;

Түлкі-лиса;

Қасқыр-волк;

Қоян-заяц;

-Қыс мезгілі.

-Желтоқсан,ақпан,қаңтар.

-Ақпан айы.

-Сейсенбі.

-Жеті күн.

-Қыста қар жауады.Күн салқын болады.

 

 

 

 

 

 

 

 

20170228_094826.jpg

 

 

 

 

20170228_094153.jpg

 

 

 

Дыбысты тыңдайды.

 

20170228_095308.jpg

 

 

-Иә.

 

 

 

 

 

20170228_095427.jpg

 

 

 

-Бауырсақ,бауырсақ! Мен сені жеп қоям!

20170228_095614.jpg

-Жоқ,сен мені жеме.Мен саған өлең айтып берейін. Оданда соны тыңда.

Әжей қойма қырнаған,

Екі уыс ұн жинаған.

Балқаймаққа шылаған,

Пісіріп маймен сылаған.

Суытып та сынаған,

Бауырсақпын зулаған.

Атайданда құтылдым,

Әкейденде құтылдым.

Қоян сенен құтылу,

Қиын емес бұл маған.

 

-Сенің өлеңің жақсы екен.Мен сені жемеймін.Менің тапсырмамды орындап бер.

 

 

-Иә.

 

 

-Түлкі.

-Қоян.

-Аю.

-Қасқыр.

 

 

 

 

-Мен қоянмын,қоянмын,

Түн  ішінде жортамын.

Қалдырмаймын ізімді,

Өйткені күндіз қорқамын.

 

20170228_095745.jpg

 

-Бауырсақ,бауырсақ! Мен сені жеп қоям!

 

-Жоқ,жеме!Мен саған өлең айтып берейін.

 

-Жоқ,сенің өлеңіңнің керегі жоқ.Оданда мына тапсырманы орындап бер.

 

20170228_100100.jpg

-Мен қасқырмын,

қасқырмын,

Аң ішінде асқармын.

Талай қойды бауыздап,

Үйге әкеліп асқанмын.

 

20170228_100358.jpg

-Бауырсақ,бауырсақ! Мен сені жеймін!

-Сен мені жеме! Мен саған өлең айтып берейін!

-Жоқ,сенің өлеңің керек емес.Оданда менің тапсырмамды орындап бер.

-Жарайды.

 

 

-Иә.

 

 

20170228_100453.jpg

 

 

 

 

-Менің атым аю,

Оңай маған баю.

Тоғай ішінде жүремін,

Балды иісінен білемін.

 

20170228_100640.jpg

-Амансың ба,бауырсақ!

Көргендерге ұнайды,

Жүзің қызыл шырайлы.

Бауырсақ,мен сені жеп қоям!

-Түлкі,мен саған өлең айтып берейін.

20170228_100657.jpg

-Бауырсақ,өлеңің жақсы екен.Менің тапсырмамды орындап бер.

 

 

-Қоян.

 

 

-Қасқыр.

 

 

-Түлкі.

 

 

 

 

-Аю.

 

 

 

-Бауырсақ,сен менен оңай құтыла алмайсың.Мен сені жеп қоям.

 

 

-Жоқ,қу түлкі,олай болмайды.Сен бауырсақты жей алмайсың.Біз сенің тапсырмаңды орындап бердік.Енді сен бізбен дос бол.

20170228_100923.jpg

-Жарайды,енді дос боламын.

 

-Мен түлкімін,түлкімін,

Біреулерге күлкімін.

Кейбіреуді алдаймын,

Енді бірін арбаймын.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

-Аю,қасқыр,түлкі,қоян.

 

 

 

 

 

 

Рефлексиялық-                                түзетушілік

-Балалар,біздің оқу қызметіміз ұнады ма?

-Көңіл-күйіміз қандай?

Назарларыңызға рахмет!

Қош,сау болыңыздар)

-Иә.

-Өте жақсы.

 

 

 

Күтілетін нәтиже:

Орындайды:  ертегі сахналауды;

Түсінеді: жануарларға көмектесу керектігін;

Меңгереді; түрлі сұрақтарға жауап беруді;

 

Previous Article

«Алтын күз»

Next Article

«Менің досым»

0
Shares
  • 0
  • +
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0

ҰҚСАС МАТЕРИАЛДАР ОСЫ АВТОРДАН

  • БалабақшаБалабақша әдістемесі

    Үлгілік оқу бағдарламасының мазмұнын игеру бойынша балалардың біліктері мен дағдыларының дамуына мониторинг жҥргізу бойынша ӘДІСТЕМЕЛІК ҦСЫНЫМДАР

    6 сентября, 2017
    By admin
  • Балабақша

    «Жолда сақ бол?!»

    27 декабря, 2017
    By admin
  • Балабақша

    Жабайы аңдар

    16 декабря, 2016
    By admin
  • Балабақша

    Латын әліпбиіне көшу

    3 февраля, 2019
    By bilimger
  • БалабақшаБАЛАБАҚША ӘЛЕМІТехнологиялық карта

    Орманға саяхат

    22 апреля, 2017
    By admin
  • Балабақша

    «Тамыры терең Бәйтерек»

    19 апреля, 2019
    By admin

Пікір қалдыру Отменить ответ

  • Әдебиеттік оқу

    Жерім жомарт- адам затты асыраған

  • Балабақша

    «5 цифры туралы өткенді пысықтау, заттарды пішініне қарай геометриялық фигуралар мен сәйкестендіру» Кеңістікте бағдарлау: «алдында,үстінде,жанында,артында»

  • Балабақша

    Мейірімділік – асыл қасиет

Жаңа жарияланымдар

  • «Менің үйім»
  • Балабақшада ескертуді жою бойынша ақпарат
  • “Туған жерім” пейзаж сурет байқауы
  • Көңілді математика әлемі
  • Республика күніне арналған ашық сабақ
  • МОЯ РОДИНА — КАЗАХСТАН»
  • МОЯ РОДИНА — КАЗАХСТАН»
  • Республика күніне арналған ашық сабақ
  • циклограмма
  • Геометриялық пішіндер мен денелер.
  • Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспары және Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламасы негізінде 2022 — 2023 оқу жылына арналған ұйымдастырылған іс-әрекеттің перспективалық жоспары
  • «Білім беру ортасындағы балалардың әл-ауқаты мен қауіпсіздігі»
  • Қыркүйек айына арналған преспектива 2022-2023жж
  • Балабақша тәрбиешілерін артық есеп беруден арылтатын бұйрық туралы
  • Мемлекет басшысы Қасым-Жомарт Тоқаевтың Қазақстан халқына Жолдауы 2022

Күнтізбе

Январь 2023
ПнВтСрЧтПтСбВс
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031 
« Дек    

BALABAKSHA.KZ

Байланыс :
Тел:          +7 707 817 74 58
E-mail:     baksha-2020@mail.ru

Яндекс.Метрика